Nou, voor zover ik weet moet je gezag echt nog apart aanvragen. Het gezag hebben is iets anders dan de vader zijn. Gezag geeft je beslissingsbevoegtheid, etc. (even heel simpel gezegd). " vader zijn" geeft alleen de biologische band aan wanneer de ouders geen trouw- of samenlevingsovereenkomst hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:48 schreef PPL het volgende:
Okay helder, tnx.
Gezag komt wel goed, want ik zal kind zelf gaan aangeven en dan staat mijn naam er direct bij.
Hebben we.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:52 schreef owlet het volgende:
samenlevingsovereenkomst
Gewoon trouwen zeikerdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:54 schreef PPL het volgende:
[..]
Hebben we.
Geregeld dus.
Weer puntje in mijn "Thing to do today" gemarkeerd als afgehandeld.![]()
Ik moet helemaal nietsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gewoon trouwen zeikerd
dan moet HW een pak aan
check!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:54 schreef PPL het volgende:
[..]
Hebben we.
Geregeld dus.
Is goed.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gewoon trouwen zeikerd
dan moet HW een pak aan
Zal hier in Amsterdam ook heus kunnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:15 schreef Ke2v2in het volgende:
Hier in ALmelo kun je als je zou willen tenminste gratis en voor niks trouwen op bepaalde dagen en tijden.
Dus trouwen hoeft niet duur te zijn.![]()
kan in elke gemeentequote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:15 schreef Ke2v2in het volgende:
Hier in ALmelo kun je als je zou willen tenminste gratis en voor niks trouwen op bepaalde dagen en tijden.
Dus trouwen hoeft niet duur te zijn.![]()
![]()
Wij willen ook graag een mooie kinderkamer en wagen, en daarom trouwen we ook "klein". Want anders kunnen we niet alles bekostigen.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:48 schreef PPL het volgende:
[..]
[..]
Okay helder, tnx.
Gezag komt wel goed, want ik zal kind zelf gaan aangeven en dan staat mijn naam er direct bij.
[..]
Ook helder, ook bedankt.
Ik zal wel de tip van BE even meenemen.
Niet dat ik van genoemd doem-scenario wil uitgaan, maar wel iets om in het achterhoofd te onthouden.
Heb nog even niet verder gelezen dan dit dus ik val wrsch in herhaling, maar een gewoon 'samenlevingscontract' is niet genoeg he! Je moet of getrouwd zijn of een geregistreerd partnerschap hebben wil die erkenning en zeggenschap automatisch gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:54 schreef PPL het volgende:
Hebben we.
Geregeld dus.
Wel toevallig dat 'm@x' als eerste opmerkt dat Pinquit zich idd nog niet heeft laten zien vandaag.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:53 schreef m@x het volgende:
Ehm, iemand Pinquit al gezien vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |