[..]quote:Op donderdag 16 februari 2006 06:31 schreef PPL het volgende:
[..]
Dank.
Een en ander zou rond 28 september moeten gaan plaatsvinden
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
[..]
Dat vond ik nog een van de engste dingen.
"Pap, Mam, we moeten jullie iets vertellen..."
Was het maar waarquote:
Neequote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:27 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Jij zal het ook nooit afleren hè!
Ik heb hier vast meer posts dan jijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:38 schreef PPL het volgende:
[..]
[afbeelding] Heatwave in OUD !!!
Stop de Persen () , Bel De Telegraaf
Wat het (aanstaand) ouderschap wel niet kan doen met een mensch...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar verder zijn dit je eerste nuttige posts op fok buiten de asociale spelletjes.
Oke, dus we hoeven eigenlijk nu alleen maar een keer langs het gemeentehuis voor de baby geboren is, en de rest volgt er na. Merci!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:13 schreef Vicky het volgende:
ouderlijk gezag regel je na de geboorte, je moet bij de rechtbank een formulier voor ouderlijk gezag aanvragen.
Erkenning moet je bij de gemeente doen. Dat kan je doen wanneer je wil. Ga je samen, dan hoeft je vriendje geen verklaring van jou mee te nemen.
Ik heb liever dat je spelletjes speelt (op fok! he?)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:41 schreef PPL het volgende:
[..]
Wat het (aanstaand) ouderschap wel niet kan doen met een mensch...
Wanneer kan je dit het beste regelen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:42 schreef owlet het volgende:
[..]
Oke, dus we hoeven eigenlijk nu alleen maar een keer langs het gemeentehuis voor de baby geboren is, en de rest volgt er na. Merci!
Doe eens ff nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:44 schreef Duitse_Staander het volgende:
[quote het dan ook niet!]
Volgens deze site kan erkenning tijdens de zwangerschap op het gemeenthuis plaats vinden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Wanneer kan je dit het beste regelen?
Of kan dit gewoon tijdens de hele zwangerschap ?
Gewoon melden bij Burgerlijke Stand (of gemeentelijke basisadministratie zoals dat tegenwoordig blijkt te heten)?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:04 schreef owlet het volgende:
[..]
Volgens deze site kan erkenning tijdens de zwangerschap op het gemeenthuis plaats vinden.
Of gezag aanvragen ook mogelijk is voor de bevalling kan ik niet vinden. Lijkt mij eigenlijk wel makkelijk als alles voor de bevalling geregeld is.
Okay helder, tnx.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:19 schreef Sugar het volgende:
Dat kan dus niet, owlet.
Ook helder, ook bedankt.quote:En erkennen kan elk moment in de zwangerschap, PPL.
Nou, voor zover ik weet moet je gezag echt nog apart aanvragen. Het gezag hebben is iets anders dan de vader zijn. Gezag geeft je beslissingsbevoegtheid, etc. (even heel simpel gezegd). " vader zijn" geeft alleen de biologische band aan wanneer de ouders geen trouw- of samenlevingsovereenkomst hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:48 schreef PPL het volgende:
Okay helder, tnx.
Gezag komt wel goed, want ik zal kind zelf gaan aangeven en dan staat mijn naam er direct bij.
Hebben we.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:52 schreef owlet het volgende:
samenlevingsovereenkomst
Gewoon trouwen zeikerdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:54 schreef PPL het volgende:
[..]
Hebben we.
Geregeld dus.
Weer puntje in mijn "Thing to do today" gemarkeerd als afgehandeld.![]()
Ik moet helemaal nietsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gewoon trouwen zeikerd
dan moet HW een pak aan
check!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:54 schreef PPL het volgende:
[..]
Hebben we.
Geregeld dus.
Weer puntje in mijn "Thing to do today" gemarkeerd als afgehandeld.![]()
Is goed.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gewoon trouwen zeikerd
dan moet HW een pak aan
Zal hier in Amsterdam ook heus kunnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:15 schreef Ke2v2in het volgende:
Hier in ALmelo kun je als je zou willen tenminste gratis en voor niks trouwen op bepaalde dagen en tijden.
Dus trouwen hoeft niet duur te zijn.![]()
kan in elke gemeentequote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:15 schreef Ke2v2in het volgende:
Hier in ALmelo kun je als je zou willen tenminste gratis en voor niks trouwen op bepaalde dagen en tijden.
Dus trouwen hoeft niet duur te zijn.![]()
![]()
Wij willen ook graag een mooie kinderkamer en wagen, en daarom trouwen we ook "klein". Want anders kunnen we niet alles bekostigen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |