abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151736608
Pinq wat fijn *O*

Mignonne, over bloedprikken, oudste ging laatst mee toen jongste dat moest. Oudste is zelf altijd heel stoer met dat soort dingen, maar ze viel dus flauw toen ze het bij jongste zag gebeuren O+ :')
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 16 april 2015 @ 11:17:42 #77
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151736706
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:02 schreef pinquit het volgende:
Jeej, net gebeld dat mijn halfjaarcontract dat volgende maand afloopt wordt verlengt naar een jaarcontract *O*

Dan ga ik volgende week maar eens mailen dat ik zwanger ben :P :')
Joepie! Heel fijn is dat altijd! *O*
pi_151736819
Hier zit er vier jaar en twee dagen tussen. (ja hoe krijg je het voor elkaar) Dus toen de jongste werd geboren had ik helemaal zoiets van nog even thuis houden van school want zoveel verandering en bla bla. Na twee dagen in de kraamweek begon hij toch te vragen of hij dan nou eindelijk naar school mocht :')

Nu is het leeftijdsverschil ook best behoorlijk merk ik, bovendien een jongen en een meisje. Maar hij moet wel altijd heel hard lachen om zijn kleine zusje. Die hem probeert te commanderen: Seb ETEN! EEEETEN :( SEB ZITTEN, ZIT. Dan ligt hij helemaal in een deuk. En zijn vriendjes vinden zijn zusje allemaal heel schattig als ze komt spelen. Maar ja na een uur blijkt het toch een wolfje in schaapskleren })

Straks zit er tussen de middelste en jongste 2,5 jaar en de oudste 6,5. Ik verwacht niet echt dat Seb mee zal helpen met zijn jongste broertje of zusje. Hij is niet zo van de baby's. Zijn zus zal niet weg te slaan zijn denk ik. Dat is een echt poppenmoedertje O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_151737320
Volgens mij kan ik me onderhand hier opnieuw voorstellen haha. Zo te zien heb ik in mijn vakantie flink wat topics gemist! Net nog even snel dit topic doorgelezen.

Pinquit gefeliciteerd met je verlenging!!

Leuk die verhalen over grote broers en zussen. Ik ben zelf enig kind, maar zou er zelf graag meer willen. Een gezin van 3 lijkt me leuk, maar eerst maar eens kijken hoe de eerste (letterlijk) bevalt :') Manlief wil er ook graag 2 of 3, dus dat zit hier wel goed.

Zo, deze week heb ik eindelijk mijn kraampakket ontvangen van de zorgverzekering. Eigenlijk heb ik alleen het cadeautje eruit gevist en daarna de doos snel maar weer dicht gedaan :') Iets met ontkenning enzo. Morgen komt de kraamzorg ook al op intakegesprek.. Het lijkt ineens wel heel hard te gaan zo! Op het werk zag ook ineens iedereen dat ik zwanger ben O+ (minibuikje hier die in de vakantie hard is gaan groeien - samen met m'n derrière maar daar hebben we het verder maar niet over :P)
pi_151737347
Mijn vriend wil meerdere kinderen, in ieder geval een jongetje en een meisje. Dus als dat 5 kinderen oplevert omdat eerst 4 van dezelfde, dan is dat volgens hem maar zo -O- . Ik denk dat ik daar na maximaal 3 exemplaren wel een stokje voor steek though :@
pi_151737385
Nou ja, ik heb blaasontsteking. :o

Da's volgens mij voor t eerst van mn leven.
pi_151737426
Zal ik jullie eens week maken? ;) Mijn rijkdom O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151737533
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:37 schreef silliegirl het volgende:
Mijn vriend wil meerdere kinderen, in ieder geval een jongetje en een meisje. Dus als dat 5 kinderen oplevert omdat eerst 4 van dezelfde, dan is dat volgens hem maar zo -O- . Ik denk dat ik daar na maximaal 3 exemplaren wel een stokje voor steek though :@
Hij heeft er nog geen zeker? :P

Vraag het hem in december nog eens ;)
pi_151737674
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:44 schreef Estrys het volgende:

[..]

Hij heeft er nog geen zeker? :P

Vraag het hem in december nog eens ;)
Klopt, Puk (buikbaby) is onze eerste ;) .
pi_151738028
Ik doe even een egoberichtje..

Net thuis van het ziekenhuis. Bloeddruk 140/85 *O* Geen medicatie erbij!
Urine gecheckt, ook schoon *O*
Hartje gehoord *O* 161 slagen per minuut
Echo, baby goed gegroeid! *O* 12,3 cm nu!
En ik ben gekrompen, -2,3 kilo nu.. ook een kleine *O* want als ik gewoon goed blijf eten is dat dikke prima met mijn bmi >40

Ik ben opgelucht!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_151738213
*O* *G* voor de goede echo's, de bloeddruk van LE en Joycie, een contractverlenging en de wekenwissels.

Man zou graag 3 kinderen willen (komt zelf uit een gezin van 3). Ik wil eerst eens kijken hoe eentje gaat zijn en hoop dan ooit nog wel op een tweede. Want broertjes/zusjes O+. Maar wel pas later als ik groot ben of zo...

Vanavond weer controle, ben nu 17w 5d en op een of andere manier stiknerveus voor de controle.
Gisteren kinderwagen, ledikant en commode besteld. Misschien komt het daardoor? Want is dat niet de goden verzoeken zo voor de 20 weken echo al...
pi_151738547
heeey fijn Joycie!! *O*

En estrys je duo O+ O+ zo lief he <3

Sillie :D hij heeft ambities :D
:)
  donderdag 16 april 2015 @ 12:14:40 #89
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151738595
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:03 schreef Malteser het volgende:
*O* *G* voor de goede echo's, de bloeddruk van LE en Joycie, een contractverlenging en de wekenwissels.

Man zou graag 3 kinderen willen (komt zelf uit een gezin van 3). Ik wil eerst eens kijken hoe eentje gaat zijn en hoop dan ooit nog wel op een tweede. Want broertjes/zusjes O+. Maar wel pas later als ik groot ben of zo...

Vanavond weer controle, ben nu 17w 5d en op een of andere manier stiknerveus voor de controle.
Gisteren kinderwagen, ledikant en commode besteld. Misschien komt het daardoor? Want is dat niet de goden verzoeken zo voor de 20 weken echo al...
Ik doe even +1 op de *O* *G*

Wij hadden de kinderwagen ook voor de 20 weken al besteld, bij ons was het dus geen goden verzoeken :P Ik moet nog een afspraak maken om hem te laten bezorgen, maar dat stel ik steeds weer uit, want wat moet ik nu met dat ding/bakbeest in huis?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151739023
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:04 schreef klumsy het volgende:
*O* voor de wisseldagen

En vlindur, 7 nachtjes is gewoon bijna :o O+
Ik heb er zo'n zin in! *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:05 schreef L-E het volgende:
Oh Vlindur wat spannend! Ben je er klaar voor?
Ja, eigenlijk wel. De puntjes op de i nog enzo :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:06 schreef pinquit het volgende:
Oh dat lijkt me echt zo het raarste wat er bestaat! Dan kan je echt gaan aftellen gewoon :D Spannend man!
Ik weet niet beter. Bij de jongens werd ik ook 2 weken van te voren ingeleid. Dat hele onzekere van wanneer komt ie nou heb ik helemaal niet :D
Hij kan eerder komen dan de 23e, maar vanaf die datum is het zeker dat hij er aankomt :Y

quote:
99s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:19 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Jeej! *O*

Hier ook alles nog rustig. Alleen vrouw is er wel klaar mee en vindt vandaag wel een goeie dag :+
Succes nog ff voor jullie joh! :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151739056
en *O* *O* *O* voor al jullie *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151739143
Ik kocht, naast een spijkerbroek maat 140 voor zoon ( :o ), een eerste babypakjedingetje O+ O+
En daarna was (na anderhalf uur stadslenteren) mijn energie op om te halen wat ik eigenlijk nodig had :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 16 april 2015 @ 12:42:06 #93
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151739547
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:30 schreef pinquit het volgende:
Ik kocht, naast een spijkerbroek maat 140 voor zoon ( :o ), een eerste babypakjedingetje O+ O+
En daarna was (na anderhalf uur stadslenteren) mijn energie op om te halen wat ik eigenlijk nodig had :')

SPOILER
Oooh O+
Ik vind het ook kunnen voor een meisje hoor :)
Ik kocht trouwens een newborn-broekje in het blauw voor de baby (ook bij de hema), maar bij de kassa stond er 'meisjesbroek' :? Nou ja, dan draagt onze zoon maar meisjeskleding :D
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151739572
lief pinq O+ en kan zeker!

Ik heb een soortgelijkig pakje van de zeeman gehaald. Ook met sterretjes maar dan uit 1 stuk. Ik vond het prima voor neutraal door kunnen gaan :Y
:)
pi_151739668
O+ O+ O+ dit kreeg ik net van mijn mentorleerlingen omdat ik vandaag met verlof ga. O+ O+ O+

*Weekdier-modus aan

En nog even een extra *O* voor Joycie!
pi_151739723
Vraag tussendoor, zit mobiel en op t werk.
De vermoeidheid is afgenomen, nou heb ik officieel geen zwangerschap symptomen meer (als ik die al had) . Maar de laatste paar dagen ook geen afscheiding meer.
Ik hoef me toch geen zorgen te maken toch? ;( ik ben echt een stresskip.

Voelde gisteren avond toen ik op bed lag iets alsof er allemaal luchtbelletjes kapot geprikt werden, met bijna dertien weken misschien te vroeg om de kleine te zijn, al zou t wel kunnen? Daarna ook niet meer gevoeld.. We gaan vanavond hartje luisteren want ik maakte me alweer zorgen :') :{
pi_151739966
Naar voor je Cassandra, dat je zo onzeker bent :{ wat zal het voor jou fijn zijn als je beeb gaat voelen zeg! Meer controle ;)
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, maar ik denk dat je meer bevestiging nodig hebt ;) Ga vanavond maar snel hartje zoeken, ik hoop dat dat helpt :*
Heb je beetje genoeg afleiding op je werk?
pi_151740011
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:46 schreef Selvaria het volgende:
O+ O+ O+ dit kreeg ik net van mijn mentorleerlingen omdat ik vandaag met verlof ga. O+ O+ O+

[ afbeelding ]

*Weekdier-modus aan

En nog even een extra *O* voor Joycie!
Wat superlief O+
pi_151740179
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Vraag tussendoor, zit mobiel en op t werk.
De vermoeidheid is afgenomen, nou heb ik officieel geen zwangerschap symptomen meer (als ik die al had) . Maar de laatste paar dagen ook geen afscheiding meer.
Ik hoef me toch geen zorgen te maken toch? ;( ik ben echt een stresskip.

Voelde gisteren avond toen ik op bed lag iets alsof er allemaal luchtbelletjes kapot geprikt werden, met bijna dertien weken misschien te vroeg om de kleine te zijn, al zou t wel kunnen? Daarna ook niet meer gevoeld.. We gaan vanavond hartje luisteren want ik maakte me alweer zorgen :') :{
heel herkenbaar die onzekerheid. Maar zolang er geen bloed of niks is dan zit er waarschijnlijk echt nog wel wat :Y Dat klinkt wel als een baby in de buik zoals je dat helemaal in het begin voelt. Maar dat zou je dan wel heel laag moeten voelen, anders zijn het je darmen. ;)
  donderdag 16 april 2015 @ 13:11:35 #100
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151740281
Zeg, Daui, weet jullie omgeving al dat er een tweeling komt? Anders kan je dit truucje doen :P

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')