Joepie! Heel fijn is dat altijd!quote:Op donderdag 16 april 2015 10:02 schreef pinquit het volgende:
Jeej, net gebeld dat mijn halfjaarcontract dat volgende maand afloopt wordt verlengt naar een jaarcontract
Dan ga ik volgende week maar eens mailen dat ik zwanger ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Hij heeft er nog geen zeker?quote:Op donderdag 16 april 2015 11:37 schreef silliegirl het volgende:
Mijn vriend wil meerdere kinderen, in ieder geval een jongetje en een meisje. Dus als dat 5 kinderen oplevert omdat eerst 4 van dezelfde, dan is dat volgens hem maar zo. Ik denk dat ik daar na maximaal 3 exemplaren wel een stokje voor steek though
Klopt, Puk (buikbaby) is onze eerstequote:Op donderdag 16 april 2015 11:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hij heeft er nog geen zeker?![]()
Vraag het hem in december nog eens
Ik doe even +1 op dequote:Op donderdag 16 april 2015 12:03 schreef Malteser het volgende:
![]()
voor de goede echo's, de bloeddruk van LE en Joycie, een contractverlenging en de wekenwissels.
Man zou graag 3 kinderen willen (komt zelf uit een gezin van 3). Ik wil eerst eens kijken hoe eentje gaat zijn en hoop dan ooit nog wel op een tweede. Want broertjes/zusjes. Maar wel pas later als ik groot ben of zo...
Vanavond weer controle, ben nu 17w 5d en op een of andere manier stiknerveus voor de controle.
Gisteren kinderwagen, ledikant en commode besteld. Misschien komt het daardoor? Want is dat niet de goden verzoeken zo voor de 20 weken echo al...
Ik heb er zo'n zin in!quote:Op donderdag 16 april 2015 09:04 schreef klumsy het volgende:
voor de wisseldagen
En vlindur, 7 nachtjes is gewoon bijna![]()
Ja, eigenlijk wel. De puntjes op de i nog enzoquote:Op donderdag 16 april 2015 09:05 schreef L-E het volgende:
Oh Vlindur wat spannend! Ben je er klaar voor?
Ik weet niet beter. Bij de jongens werd ik ook 2 weken van te voren ingeleid. Dat hele onzekere van wanneer komt ie nou heb ik helemaal nietquote:Op donderdag 16 april 2015 09:06 schreef pinquit het volgende:
Oh dat lijkt me echt zo het raarste wat er bestaat! Dan kan je echt gaan aftellen gewoonSpannend man!
Succes nog ff voor jullie joh!quote:Op donderdag 16 april 2015 09:19 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Jeej!
Hier ook alles nog rustig. Alleen vrouw is er wel klaar mee en vindt vandaag wel een goeie dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op donderdag 16 april 2015 12:30 schreef pinquit het volgende:
Ik kocht, naast een spijkerbroek maat 140 voor zoon (), een eerste babypakjedingetje
![]()
![]()
En daarna was (na anderhalf uur stadslenteren) mijn energie op om te halen wat ik eigenlijk nodig had
OoohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook kunnen voor een meisje hoor
Ik kocht trouwens een newborn-broekje in het blauw voor de baby (ook bij de hema), maar bij de kassa stond er 'meisjesbroek'Nou ja, dan draagt onze zoon maar meisjeskleding
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Wat superliefquote:Op donderdag 16 april 2015 12:46 schreef Selvaria het volgende:
![]()
![]()
dit kreeg ik net van mijn mentorleerlingen omdat ik vandaag met verlof ga.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
*Weekdier-modus aan
En nog even een extravoor Joycie!
heel herkenbaar die onzekerheid. Maar zolang er geen bloed of niks is dan zit er waarschijnlijk echt nog wel watquote:Op donderdag 16 april 2015 12:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Vraag tussendoor, zit mobiel en op t werk.
De vermoeidheid is afgenomen, nou heb ik officieel geen zwangerschap symptomen meer (als ik die al had) . Maar de laatste paar dagen ook geen afscheiding meer.
Ik hoef me toch geen zorgen te maken toch?ik ben echt een stresskip.
Voelde gisteren avond toen ik op bed lag iets alsof er allemaal luchtbelletjes kapot geprikt werden, met bijna dertien weken misschien te vroeg om de kleine te zijn, al zou t wel kunnen? Daarna ook niet meer gevoeld.. We gaan vanavond hartje luisteren want ik maakte me alweer zorgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |