Ik gok dat ik ten opzichte van vorige controle al op +3,5 zit.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:04 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik ben juist wel blij dat ik bij de verloskundige op de weegschaal magheb er thuis geen (vind die dingen totaal nutteloos om thuis te hebben) maar ben wel benieuwd hoeveel baby(vet) erbij is gekomen elke keer. Maar ik moet daar wel bij zeggen dat ik in eerste instantie wat afgevallen ben, als er elke keer vijf kilo bij zou komen zou ik er ook niet zo gelukkig van worden. Zit nu met 24 weken op +3,5.
niet op mobiel, dan moet je aanklikken dat je de desktop versie wilt weergeven en daarna pas een nieuw deel openenquote:Op donderdag 16 april 2015 06:47 schreef L-E het volgende:
Hoezo kan je de op niet meenemen naar een nieuw topic eigenlijk? Je hoeft toch alleen maar op open nieuw topic te klikken en de op gaat vanzelf mee?
Bijna-verlof-boks!quote:Op donderdag 16 april 2015 06:18 schreef -ik86- het volgende:
O wat een leeg topic nog![]()
Dan meteen maar even![]()
![]()
voor goede echo's en de goede bloeddruk van LE!
Ik had gister ook weer even een bliksembezoekje aan de gyn, weer goedgekeurd en over 2 weken weer terug.
Ze nog even naar t werk toe en daarna echt officieel verlofen 34 weken vandaag
wat vliegt de tijd!
Nee zolang het je lukt. Over een tijdje lukt je dat namelijk echt niet meer. Hoe graag je ook wil, zelfs niet in je slaap 😊quote:Op donderdag 16 april 2015 07:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier zo weer controle bij de gyn.. Merk dat ik daar toch zenuwachtig voor ben. Hoop ook gewoon zo dat mijn medicatie niet hoeft opgehoogd te worden en mijn bloeddruk een beetje stabiel is gebleven..
Ik ben zo'n eigenwijze slaper, het ligt voor geen meter meer maar toch presteer ik het om op mijn buik te gaan liggen in mijn slaap. Niet heel comfortabel.
Volgens mij kan buikslapen in principe toch geen kwaad in de zwangerschap?
Ik doe met je mee met de wekenwissel, 15 weken vandaag!quote:Op donderdag 16 april 2015 08:26 schreef Jagärtrut het volgende:
19 weken vandaag!
En![]()
![]()
voor alle andere wekenwissels.
Jeej!quote:Op donderdag 16 april 2015 08:31 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!
MELD![]()
37 weken zwanger vandaag. Nog 7 nachtjes slapen!
Lastig als je een vrouw hebt die heeeeeeeeeel erg slecht is in verrassingen.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:15 schreef L-E het volgende:
Ik vond het geweldig om niet te weten wanneer het zou beginnen. Voelde als 24/7 pakjesavond; je weet dat er iets Magisch staat te gebeuren maar wanneer er precies op het raam wordt geklopt is maar afwachten
Dat gevoel verveelt na 5 weken welquote:Op donderdag 16 april 2015 09:15 schreef L-E het volgende:
Ik vond het geweldig om niet te weten wanneer het zou beginnen. Voelde als 24/7 pakjesavond; je weet dat er iets Magisch staat te gebeuren maar wanneer er precies op het raam wordt geklopt is maar afwachten
quote:Op donderdag 16 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
Ja ik ken overtijd lopen niet he. Kan me voorstellen dat je bij 42 weken gewoon hoopt dat die zak kado's door het raam wordt gekeild zodat je verder kan met je leven
Oooh ik hoop daar ook zo op! Ik kom daar vast op terugquote:Op donderdag 16 april 2015 09:15 schreef L-E het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op donderdag 16 april 2015 09:37 schreef mignonne het volgende:
PINQ!! z0mgwtfbbq kijk nou <3 <3 <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een frutties allebei
*smelt*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Dat vond ik idd het zwaarste. Bij de eerste kon ik gaan liggen als ik moe was en was er niets heftigs wat ik echt mķest ofzo. Bij de tweede was dat toch anders. Mijn oudste was 17 maanden toen de tweede geboren werd, toen B. bijvoorbeeld voor zaken 2 weken in Japan was stond ik er met 30 weken dag en nacht alleen voor. Met een kind wat nog niet goed genoeg loopt, uiteraard precies in die weken ziek wordt en nachtenlang aan het spoken was. Ik was niet zo blijquote:Op donderdag 16 april 2015 09:38 schreef klumsy het volgende:
Denk dat het vooral meespeelt hoe mobiel je nog bent op het eind of je het zat bent of niet... Ik merk datums bekken het met de dag minder gaat vinden, totaal niet handig met een meisje van 2 dat graag met mama wil voetballen en rennen. Vorige zwangerschap kon ik veel minder, maar hoefde ik ook niks, nu is er toch een klein meisje dat afhankelijk van me is en kan ik niet niksen...
Heb wel elke donderdag een halve dag extra kdv, zodat ze lekker met andere kindjes kan spelen
echt hč?!quote:
Ooooohhh jaaquote:Op donderdag 16 april 2015 09:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
echt hč?!straks heeft ie zn eigen baby om te aaien enzo
![]()
hoewel we al wel weer 5,5 jaar verder zijn
jonguh! hij is straks groot genoeg om baby ook een keer zelf in bad te doen en zuks <3 ik word helemaal week van t ideequote:Op donderdag 16 april 2015 09:42 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ooooohhh jaa![]()
Met zn dubbel zo lange armen boven die box hengelen
BOH
quote:Op donderdag 16 april 2015 09:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
jonguh! hij is straks groot genoeg om baby ook een keer zelf in bad te doen en zuks <3 ik word helemaal week van t ideeje grote zoon
Grote kinderen en babies zijn echtquote:Op donderdag 16 april 2015 09:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
jonguh! hij is straks groot genoeg om baby ook een keer zelf in bad te doen en zuks <3 ik word helemaal week van t ideeje grote zoon
mijn dames willen ook luiers verschonen maar ehm hmmm...quote:Op donderdag 16 april 2015 09:46 schreef pinquit het volgende:
[..]Dat soort dingen heb ik heulemaal nog niet over nagedacht
![]()
![]()
Hij kan t kindeke gewoon helpen verzorgen en alles natuurlijk
Zo gezellig
quote:Op donderdag 16 april 2015 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Grote kinderen en babies zijn echt
Mijn oudste verschoont wel eens een luier, nohhh. Die dan helemaal niet goed zit enzo, maar mijn moederhart vindt dat heel niet ergEn dan zo heel lief praten tegen Sticker enzo, ik ben echt belachelijk verliefd op mijn kinderen
quote:Op donderdag 16 april 2015 09:48 schreef LuDann het volgende:
Zeg, houd eens op, nu wil ik er ook 2. En de eerste is er nog niet eens uit.
die tegen elkaar opbieden ook nogquote:Op donderdag 16 april 2015 09:51 schreef L-E het volgende:
Tegengeluid: als je denkt dat 1 kind veel lawaai kan maken.. denk eens na over 2 van zulke figuren. Bij elkaar in dezelfde ruimte.
Wil hij het er bij 1 houden, ja?quote:Op donderdag 16 april 2015 09:51 schreef Krisvc het volgende:
Ik voel na dit topic heel sterk de drang om nu al te beginnen man over te halen dat we er echt twee moeten.Gok dat ik die extra tijd ook nog wel nodig heb.
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 april 2015 09:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
die tegen elkaar opbieden ook nog![]()
![]()
NOUHOOOOU JIJ MAG NIET NAAR MIJ KIJKEN
> ECHT NIET
> JIJ BEGON EERST
KIJK NIET NAAR ME
*kijkt andere kant op*
JE MAG NIET OP DE BAHAAAANK *WEEEEEEEEEEE*
> IK WIL OOK OP DE WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Omfg zo herkenbaar jaquote:Op donderdag 16 april 2015 09:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
die tegen elkaar opbieden ook nog![]()
![]()
NOUHOOOOU JIJ MAG NIET NAAR MIJ KIJKEN
> ECHT NIET
> JIJ BEGON EERST
KIJK NIET NAAR ME
*kijkt andere kant op*
JE MAG NIET OP DE BAHAAAANK *WEEEEEEEEEEE*
> IK WIL OOK OP DE WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dat ja. Zwanger zijn was gewoon mn nieuwe manier van leven of zo. Alsof ik dat altijd zou zijn.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:29 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
bij de eerste had ik dat gevoel bij 41 weken nog steedsen ik had echt rustig nog een week door kunnen lopen. En dan toch schrikken als ineens je vliezen breken hč
![]()
Bij de tweede vond ik de zwangerschap fysiek erg zwaar en was het echt een cadeautje dat de bevalling bij 39eneenbeetje begon. Totaal niet verwacht maar zķ welkom.
liefst binnen 3 minuten dat ze thuis zijnquote:
Ja dat vind ik altijd zo liefquote:Op donderdag 16 april 2015 09:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
liefst binnen 3 minuten dat ze thuis zijn![]()
blij dat t herkenbaar is
hahaha
gelukkig kunnen ze ook niet zonder elkaar hoor. Als ik in de stad ben met 1 van de 2 dan worden er altijd spulletjes uitgezocht voor een ander, ze zoeken elkaar altijd op enz
ah gosquote:Op donderdag 16 april 2015 09:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja dat vind ik altijd zo lief
Oudste gaat dit weekend alleen naar het winkelcentrum (voor het eerst ook), om van zijn eigen gespaarde geld (! daar gaan wij denk ik wel een stokje voor steken door hem iets toe te stoppen) een verjaardagskado voor zijn broertje te kopen. 'Dan koop ik iets van Nijntje, want hij vindt Nijntje heel leuk. Ik niet, maar dat maakt niet uit, want hij is jarig en hij is dan heel blij. Door mij.'!
quote:Op donderdag 16 april 2015 09:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja dat vind ik altijd zo lief
Oudste gaat dit weekend alleen naar het winkelcentrum (voor het eerst ook), om van zijn eigen gespaarde geld (! daar gaan wij denk ik wel een stokje voor steken door hem iets toe te stoppen) een verjaardagskado voor zijn broertje te kopen. 'Dan koop ik iets van Nijntje, want hij vindt Nijntje heel leuk. Ik niet, maar dat maakt niet uit, want hij is jarig en hij is dan heel blij. Door mij.'!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen ze laatst allebei moesten bloedprikken hield oudste de hand van jongste vast en was ze aan t sussenwel met dr andere vinger in dr oor tegen het geschreeuw, dat wel, maar toch <3
oeh en LE! het was een succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
yaaaaaaay!!quote:Op donderdag 16 april 2015 10:02 schreef pinquit het volgende:
Jeej, net gebeld dat mijn halfjaarcontract dat volgende maand afloopt wordt verlengt naar een jaarcontract
Dan ga ik volgende week maar eens mailen dat ik zwanger ben![]()
Hehequote:Op donderdag 16 april 2015 10:02 schreef pinquit het volgende:
Jeej, net gebeld dat mijn halfjaarcontract dat volgende maand afloopt wordt verlengt naar een jaarcontract
Ik zie dat nu al. ♡ L is zķ betrokken bij mn zwangerschap. Knuffelt mn buik, geeft r elke ochtend en avond een kus op, zingt liedjes, maakt welkomsttekeningen, zoekt alvast speelgoed uit. Ze is zo enthousiast dat ik geneigd ben om het wat te temperen door te zeggen dat ik straks echt mn aandacht zal moeten verdelen en zo.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:49 schreef L-E het volgende:
Ik had het, na de eerste, niet voorzien hoor, hoe bijzonder en hartverwarmend de interactie is tussen twee van je eigen kinderen. Als ik dat had geweten waren we er wel eerder aan begonnen
quote:Op donderdag 16 april 2015 10:02 schreef mignonne het volgende:
ze zoeken elkaar zelfs 's nachts opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen ze laatst allebei moesten bloedprikken hield oudste de hand van jongste vast en was ze aan t sussenwel met dr andere vinger in dr oor tegen het geschreeuw, dat wel, maar toch <3
oeh en LE! het was een succesAh fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier hadden we nog wel het ohmijngodmijnbootisweghoemoetiknuverderleven-moment the day after. Toen is hij maar Lego gaan kopen van het geld
![]()
ooooh ventje! en hij was zo stoer bij de verkoopquote:Op donderdag 16 april 2015 10:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah fijn!Hier hadden we nog wel het ohmijngodmijnbootisweghoemoetiknuverderleven-moment the day after. Toen is hij maar Lego gaan kopen van het geld
Manlief kan het idee van 1 baby/kind nu nét overzien en ik heb 'm iets te vaak gepest met die Interpolis-reclame ("Dat zijn er 3 hč?!") dat hij nu serieus bang is voor een twee-/drielingquote:Op donderdag 16 april 2015 09:51 schreef Krisvc het volgende:
Ik voel na dit topic heel sterk de drang om nu al te beginnen man over te halen dat we er echt twee moeten.Gok dat ik die extra tijd ook nog wel nodig heb.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 april 2015 10:02 schreef pinquit het volgende:
Dat zou hier ook echt problemen opleveren.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:06 schreef twist02 het volgende:
Hoop wekenwissels!![]()
Hoe het nu gaat (maar wie weet kom ik daar nog op terug) zou ik 42 weken volgens mij ook wel prima volhouden, fysiek dan. Maar het niet weten wanneer het begint vind ik inderdaad verschrikkelijk irritant. Datum en tijd hoeft nog niet eens per se, maar gewoon een bepaalde week ofzo
![]()
En door jullie verhalen wil ik nu al een tweedeMaar dit is heel herkenbaar:
[..]
Manlief kan het idee van 1 baby/kind nu nét overzien en ik heb 'm iets te vaak gepest met die Interpolis-reclame ("Dat zijn er 3 hč?!") dat hij nu serieus bang is voor een twee-/drieling
Wat hier vooral een issue was, was dat dat langverwachte baby'tje eigenlijk gewoon écht geen klap kon. Niet met de bal spelen, niet met de poppen, zelfs geen knuffeltjes vasthouden. En dat ook na een week of 3 nķg nietquote:Op donderdag 16 april 2015 10:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik zie dat nu al. ♡ L is zķ betrokken bij mn zwangerschap. Knuffelt mn buik, geeft r elke ochtend en avond een kus op, zingt liedjes, maakt welkomsttekeningen, zoekt alvast speelgoed uit. Ze is zo enthousiast dat ik geneigd ben om het wat te temperen door te zeggen dat ik straks echt mn aandacht zal moeten verdelen en zo.
Maar ik verwacht dat het wel goed komt. Ze is helemaal weg van baby's en dieren, en kan er ook heel van van hebben gelukkig.
Net voor de zekerheid maar een plasje bij de ha gebracht om te checken op blaasontsteking. Ik verwacht dat dat geprik down under het gevolg is van ingedaalde friemelvingertjes, maar wil een blaasontsteking toch even uitsluiten.
Haha, dat verwacht ik hier ook.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:22 schreef WupWup het volgende:
[..]
Wat hier vooral een issue was, was dat dat langverwachte baby'tje eigenlijk gewoon écht geen klap kon. Niet met de bal spelen, niet met de poppen, zelfs geen knuffeltjes vasthouden. En dat ook na een week of 3 nķg nietEn dat hadden we natuurlijk wel uitgelegd, maar ja, tijdsconcept enzo...
Jeetje, heftig zeg, om die reden uit elkaar gaan.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:17 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Dat zou hier ook echt problemen opleveren.
Nee, hier speelt vooral mee dat mans eigen ouders uit elkaar zijn gegaan omdat zijn moeder een tweede wilde en zijn vader eigenlijk niet. Issues enzo. Dus broeders en zusters ligt gevoelig.
Joepie! Heel fijn is dat altijd!quote:Op donderdag 16 april 2015 10:02 schreef pinquit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |