quote:Op donderdag 16 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
Ja ik ken overtijd lopen niet he. Kan me voorstellen dat je bij 42 weken gewoon hoopt dat die zak kado's door het raam wordt gekeild zodat je verder kan met je leven
Oooh ik hoop daar ook zo op! Ik kom daar vast op terugquote:Op donderdag 16 april 2015 09:15 schreef L-E het volgende:
Ik vond het geweldig om niet te weten wanneer het zou beginnen. Voelde als 24/7 pakjesavond; je weet dat er iets Magisch staat te gebeuren maar wanneer er precies op het raam wordt geklopt is maar afwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op donderdag 16 april 2015 09:37 schreef mignonne het volgende:
PINQ!! z0mgwtfbbq kijk nou <3 <3 <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een frutties allebei
*smelt*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Dat vond ik idd het zwaarste. Bij de eerste kon ik gaan liggen als ik moe was en was er niets heftigs wat ik echt móest ofzo. Bij de tweede was dat toch anders. Mijn oudste was 17 maanden toen de tweede geboren werd, toen B. bijvoorbeeld voor zaken 2 weken in Japan was stond ik er met 30 weken dag en nacht alleen voor. Met een kind wat nog niet goed genoeg loopt, uiteraard precies in die weken ziek wordt en nachtenlang aan het spoken was. Ik was niet zo blijquote:Op donderdag 16 april 2015 09:38 schreef klumsy het volgende:
Denk dat het vooral meespeelt hoe mobiel je nog bent op het eind of je het zat bent of niet... Ik merk datums bekken het met de dag minder gaat vinden, totaal niet handig met een meisje van 2 dat graag met mama wil voetballen en rennen. Vorige zwangerschap kon ik veel minder, maar hoefde ik ook niks, nu is er toch een klein meisje dat afhankelijk van me is en kan ik niet niksen...
Heb wel elke donderdag een halve dag extra kdv, zodat ze lekker met andere kindjes kan spelen
echt hè?!quote:
Ooooohhh jaaquote:Op donderdag 16 april 2015 09:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
echt hè?!straks heeft ie zn eigen baby om te aaien enzo
![]()
hoewel we al wel weer 5,5 jaar verder zijn
jonguh! hij is straks groot genoeg om baby ook een keer zelf in bad te doen en zuks <3 ik word helemaal week van t ideequote:Op donderdag 16 april 2015 09:42 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ooooohhh jaa![]()
Met zn dubbel zo lange armen boven die box hengelen
BOH
quote:Op donderdag 16 april 2015 09:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
jonguh! hij is straks groot genoeg om baby ook een keer zelf in bad te doen en zuks <3 ik word helemaal week van t ideeje grote zoon
Grote kinderen en babies zijn echtquote:Op donderdag 16 april 2015 09:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
jonguh! hij is straks groot genoeg om baby ook een keer zelf in bad te doen en zuks <3 ik word helemaal week van t ideeje grote zoon
mijn dames willen ook luiers verschonen maar ehm hmmm...quote:Op donderdag 16 april 2015 09:46 schreef pinquit het volgende:
[..]Dat soort dingen heb ik heulemaal nog niet over nagedacht
![]()
![]()
Hij kan t kindeke gewoon helpen verzorgen en alles natuurlijk
Zo gezellig
quote:Op donderdag 16 april 2015 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Grote kinderen en babies zijn echt
Mijn oudste verschoont wel eens een luier, nohhh. Die dan helemaal niet goed zit enzo, maar mijn moederhart vindt dat heel niet ergEn dan zo heel lief praten tegen Sticker enzo, ik ben echt belachelijk verliefd op mijn kinderen
quote:Op donderdag 16 april 2015 09:48 schreef LuDann het volgende:
Zeg, houd eens op, nu wil ik er ook 2. En de eerste is er nog niet eens uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |