abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151733661
Ja ik ken overtijd lopen niet he. Kan me voorstellen dat je bij 42 weken gewoon hoopt dat die zak kado's door het raam wordt gekeild zodat je verder kan met je leven :D
pi_151733708
Ik hou geloof ik niet van verrassingen, daarom wilde ik ook al snel weten wat we zouden krijgen :)
Ben geen verrassingsei! Vind het heerlijk om te weten wat we krijgen en het liefst zou ik daarbij ook al een datum hebben O+ maar snap ook goed dat andere wel graag verrast worden :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_151733721
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:27 schreef L-E het volgende:
Ja ik ken overtijd lopen niet he. Kan me voorstellen dat je bij 42 weken gewoon hoopt dat die zak kado's door het raam wordt gekeild zodat je verder kan met je leven :D
:D

bij de eerste had ik dat gevoel bij 41 weken nog steeds O+ en ik had echt rustig nog een week door kunnen lopen. En dan toch schrikken als ineens je vliezen breken hè :') :D
Bij de tweede vond ik de zwangerschap fysiek erg zwaar en was het echt een cadeautje dat de bevalling bij 39eneenbeetje begon. Totaal niet verwacht maar zó welkom.
:)
pi_151733736
Overtijd lopen zal hier ook niet echt gebeuren, rond 40 weken gaan we kijken wat we kunnen doen kwa inleiden
pi_151733821
Bij de jongste was ik 10 dagen overtijd toen ik ingeleid werd. Vond ik jammer, had graag nog gewacht, maar het was binnen niet meer goed voor haar. Maar dat afwachten, ja ik vond het wel wat hebben. Bij de oudste was ik veel meer gespannen en klaar met de zwangerschap.
Nu heb ik nog geen idee, net als bij de oudste is het straks hoogzomer, kan me indenken dat ik het dan wel zat ben :P
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_151733868
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:15 schreef L-E het volgende:
Ik vond het geweldig om niet te weten wanneer het zou beginnen. Voelde als 24/7 pakjesavond; je weet dat er iets Magisch staat te gebeuren maar wanneer er precies op het raam wordt geklopt is maar afwachten O+
Oooh ik hoop daar ook zo op! Ik kom daar vast op terug :+ maar voor nu kijk ik er zó naar uit om misschien wel vijf (!) weken af te wachten tot het moment daar is! Of om überhaupt in de buurt van mn UD te komen :D Ik hou niet van verrassingen, maar gek genoeg lijkt dit me geweldig, en het geslacht hoef ik ook al niet te weten. OMG what happened to me!

Fijn trouwens dat je bloeddruk goed was en dat je een heerlijk gemiddeld kind hebt! Houden zo! *O*
pi_151733879
PINQ!! z0mgwtfbbq kijk nou <3 <3 <3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151733883
Denk dat het vooral meespeelt hoe mobiel je nog bent op het eind of je het zat bent of niet... Ik merk datums bekken het met de dag minder gaat vinden, totaal niet handig met een meisje van 2 dat graag met mama wil voetballen en rennen. Vorige zwangerschap kon ik veel minder, maar hoefde ik ook niks, nu is er toch een klein meisje dat afhankelijk van me is en kan ik niet niksen...
Heb wel elke donderdag een halve dag extra kdv, zodat ze lekker met andere kindjes kan spelen :)
  donderdag 16 april 2015 @ 09:38:22 #34
409579 LuDann
All the way
pi_151733888
Hoop wisseldagen op donderdag. :D *O* Die van mij is morgen, 24 weken en officieel levensvatbaar. Voelt echt als een mijlpaal.

Had net de doktersassistente aan se lijn voor het maken van een afspraak. Zodra ik ophing was ik alweer vergeten welke tijd we hadden afgesproken dus ik kon meteen weer terugbellen. :')
pi_151733924
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:37 schreef mignonne het volgende:
PINQ!! z0mgwtfbbq kijk nou <3 <3 <3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ O+ O+ :'( O+ wat een frutties allebei :D *smelt*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151733937
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:38 schreef klumsy het volgende:
Denk dat het vooral meespeelt hoe mobiel je nog bent op het eind of je het zat bent of niet... Ik merk datums bekken het met de dag minder gaat vinden, totaal niet handig met een meisje van 2 dat graag met mama wil voetballen en rennen. Vorige zwangerschap kon ik veel minder, maar hoefde ik ook niks, nu is er toch een klein meisje dat afhankelijk van me is en kan ik niet niksen...
Heb wel elke donderdag een halve dag extra kdv, zodat ze lekker met andere kindjes kan spelen :)
Dat vond ik idd het zwaarste. Bij de eerste kon ik gaan liggen als ik moe was en was er niets heftigs wat ik echt móest ofzo. Bij de tweede was dat toch anders. Mijn oudste was 17 maanden toen de tweede geboren werd, toen B. bijvoorbeeld voor zaken 2 weken in Japan was stond ik er met 30 weken dag en nacht alleen voor. Met een kind wat nog niet goed genoeg loopt, uiteraard precies in die weken ziek wordt en nachtenlang aan het spoken was. Ik was niet zo blij :')

Maakte ik ook nog de stomme fout om bij pijn in het bekken stil te willen blijven zitten ipv mobiel te blijven dus die pijn werd alleen maar erger natuurlijk. En mijn oudste ging helemaal niet naar een kdv verder of iets. Dus verlof met 36 weken mja leuk maar dat is vooral voor de vorm zeg maar :')
pi_151733953
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:40 schreef pinquit het volgende:

[..]

O+ O+ O+ O+ :'( O+ wat een frutties allebei :D *smelt*
echt hè?! :D straks heeft ie zn eigen baby om te aaien enzo O+
hoewel we al wel weer 5,5 jaar verder zijn :')
pi_151733970
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:41 schreef mignonne het volgende:

[..]

echt hè?! :D straks heeft ie zn eigen baby om te aaien enzo O+
hoewel we al wel weer 5,5 jaar verder zijn :')
Ooooohhh jaa :D O+ Met zn dubbel zo lange armen boven die box hengelen O+ BOH *;
pi_151734010
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:42 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ooooohhh jaa :D O+ Met zn dubbel zo lange armen boven die box hengelen O+ BOH *;
jonguh! hij is straks groot genoeg om baby ook een keer zelf in bad te doen en zuks <3 ik word helemaal week van t idee :D je grote zoon O+
pi_151734017
Hoe fysiek zwaar een zwangerschap is lijkt me wel leidend voor hoe leuk het nog is op het eind ja. Bij mijn eerste had ik nergens last van, tot 42 weken lopen leek toen echt wel haalbaar. Bij de tweede kon ik met 12 weken al niet meer zelf traplopen vanwege de bekkenpijn, als hij niet met 33+5 was gehaald, dan had ik denk ik een gyn omgekocht om me met 38 weken in te leiden :')
pi_151734037
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:45 schreef mignonne het volgende:

[..]

jonguh! hij is straks groot genoeg om baby ook een keer zelf in bad te doen en zuks <3 ik word helemaal week van t idee :D je grote zoon O+
:D Dat soort dingen heb ik heulemaal nog niet over nagedacht :') :D :+ Hij kan t kindeke gewoon helpen verzorgen en alles natuurlijk O+ Zo gezellig O+
pi_151734044
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:45 schreef mignonne het volgende:

[..]

Grote kinderen en babies zijn echt O+

Mijn oudste verschoont wel eens een luier, nohhh. Die dan helemaal niet goed zit enzo, maar mijn moederhart vindt dat heel niet erg O+ En dan zo heel lief praten tegen Sticker enzo, ik ben echt belachelijk verliefd op mijn kinderen O+
pi_151734063
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:46 schreef pinquit het volgende:

[..]

:D Dat soort dingen heb ik heulemaal nog niet over nagedacht :') :D :+ Hij kan t kindeke gewoon helpen verzorgen en alles natuurlijk O+ Zo gezellig O+
mijn dames willen ook luiers verschonen maar ehm hmmm... :') vlak voor t douchen dan maar ofzo :P
pi_151734072
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:47 schreef L-E het volgende:

[..]

Grote kinderen en babies zijn echt O+

Mijn oudste verschoont wel eens een luier, nohhh. Die dan helemaal niet goed zit enzo, maar mijn moederhart vindt dat heel niet erg O+ En dan zo heel lief praten tegen Sticker enzo, ik ben echt belachelijk verliefd op mijn kinderen O+
O+ O+
pi_151734086
Jonges mn hart explodeert zo hoor! :P O+
  donderdag 16 april 2015 @ 09:48:59 #46
409579 LuDann
All the way
pi_151734092
Zeg, houd eens op, nu wil ik er ook 2. En de eerste is er nog niet eens uit. :P
pi_151734101
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:48 schreef LuDann het volgende:
Zeg, houd eens op, nu wil ik er ook 2. En de eerste is er nog niet eens uit. :P
_O-
pi_151734112
Ik had het, na de eerste, niet voorzien hoor, hoe bijzonder en hartverwarmend de interactie is tussen twee van je eigen kinderen. Als ik dat had geweten waren we er wel eerder aan begonnen :P
pi_151734141
Tegengeluid: als je denkt dat 1 kind veel lawaai kan maken.. denk eens na over 2 van zulke figuren. Bij elkaar in dezelfde ruimte. ;(
pi_151734146
Ik voel na dit topic heel sterk de drang om nu al te beginnen man over te halen dat we er echt twee moeten. :Y Gok dat ik die extra tijd ook nog wel nodig heb. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')