Ik gok dat ik ten opzichte van vorige controle al op +3,5 zit.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:04 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik ben juist wel blij dat ik bij de verloskundige op de weegschaal magheb er thuis geen (vind die dingen totaal nutteloos om thuis te hebben) maar ben wel benieuwd hoeveel baby(vet) erbij is gekomen elke keer. Maar ik moet daar wel bij zeggen dat ik in eerste instantie wat afgevallen ben, als er elke keer vijf kilo bij zou komen zou ik er ook niet zo gelukkig van worden. Zit nu met 24 weken op +3,5.
niet op mobiel, dan moet je aanklikken dat je de desktop versie wilt weergeven en daarna pas een nieuw deel openenquote:Op donderdag 16 april 2015 06:47 schreef L-E het volgende:
Hoezo kan je de op niet meenemen naar een nieuw topic eigenlijk? Je hoeft toch alleen maar op open nieuw topic te klikken en de op gaat vanzelf mee?
Bijna-verlof-boks!quote:Op donderdag 16 april 2015 06:18 schreef -ik86- het volgende:
O wat een leeg topic nog![]()
Dan meteen maar even![]()
![]()
voor goede echo's en de goede bloeddruk van LE!
Ik had gister ook weer even een bliksembezoekje aan de gyn, weer goedgekeurd en over 2 weken weer terug.
Ze nog even naar t werk toe en daarna echt officieel verlofen 34 weken vandaag
wat vliegt de tijd!
Nee zolang het je lukt. Over een tijdje lukt je dat namelijk echt niet meer. Hoe graag je ook wil, zelfs niet in je slaap 😊quote:Op donderdag 16 april 2015 07:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier zo weer controle bij de gyn.. Merk dat ik daar toch zenuwachtig voor ben. Hoop ook gewoon zo dat mijn medicatie niet hoeft opgehoogd te worden en mijn bloeddruk een beetje stabiel is gebleven..
Ik ben zo'n eigenwijze slaper, het ligt voor geen meter meer maar toch presteer ik het om op mijn buik te gaan liggen in mijn slaap. Niet heel comfortabel.
Volgens mij kan buikslapen in principe toch geen kwaad in de zwangerschap?
Ik doe met je mee met de wekenwissel, 15 weken vandaag!quote:Op donderdag 16 april 2015 08:26 schreef Jagärtrut het volgende:
19 weken vandaag!
En![]()
![]()
voor alle andere wekenwissels.
Jeej!quote:Op donderdag 16 april 2015 08:31 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!
MELD![]()
37 weken zwanger vandaag. Nog 7 nachtjes slapen!
Lastig als je een vrouw hebt die heeeeeeeeeel erg slecht is in verrassingen.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:15 schreef L-E het volgende:
Ik vond het geweldig om niet te weten wanneer het zou beginnen. Voelde als 24/7 pakjesavond; je weet dat er iets Magisch staat te gebeuren maar wanneer er precies op het raam wordt geklopt is maar afwachten
Dat gevoel verveelt na 5 weken welquote:Op donderdag 16 april 2015 09:15 schreef L-E het volgende:
Ik vond het geweldig om niet te weten wanneer het zou beginnen. Voelde als 24/7 pakjesavond; je weet dat er iets Magisch staat te gebeuren maar wanneer er precies op het raam wordt geklopt is maar afwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |