competentiesquote:Op donderdag 16 april 2015 23:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Precies, maar ja dat komt ook door dat vreselijke competentie systeem.
Als 15-jarige kan je de stropdas niet eens betalenquote:Op donderdag 16 april 2015 23:36 schreef AF_ het volgende:
[..]
En zelfs dan zeiken dat je maar een half pak kan betalen
Ligt eraan. Studeer je, woon je thuis en vul je vakken heb je wmb niet echt veel te klagen. Studeer je niet en woon je niet meer thuis is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Als 15-jarige kan je de stropdas niet eens betalen
Wel eens dat minimumloon voor 18+ omhoog moet
Om die tweede groep gaat het ook gewoon, studenten vanaf 18 kunnen nauwelijks rondkomen op zichzelfquote:Op donderdag 16 april 2015 23:39 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ligt eraan. Studeer je, woon je thuis en vul je vakken heb je wmb niet echt veel te klagen. Studeer je niet en woon je niet meer thuis is het een ander verhaal.
Daarom woon ik nog thuis. Maar als jij uitwonend bent en niet studeert mag ik hopen dat je geen vakkenvuller bentquote:Op donderdag 16 april 2015 23:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Om die tweede groep gaat het ook gewoon, studenten vanaf 18 kunnen nauwelijks rondkomen op zichzelf
Ook als je wel studeert, dat minimum jeugdloon is gewoon extreem laag in Nederland en daarnaast is het ook retekrom dat je als 18-jarige alles mag maar nog steeds maar 50% van een volwassen loon krijgtquote:Op donderdag 16 april 2015 23:41 schreef AF_ het volgende:
[..]
Daarom woon ik nog thuis. Maar als jij uitwonend bent en niet studeert mag ik hopen dat je geen vakkenvuller bent
Jeroen Pauwquote:Op donderdag 16 april 2015 23:44 schreef luxerobots het volgende:
Wie zit er op deze zure zeurende bejaarden te wachten?
Niemand dus, dat zeggen ze net.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:44 schreef luxerobots het volgende:
Wie zit er op deze zure zeurende bejaarden te wachten?
Ik studeer ook. Heb er totaal geen problemen mee. Ligt ook aan je uitgavenpatroonquote:Op donderdag 16 april 2015 23:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook als je wel studeert, dat minimum jeugdloon is gewoon extreem laag in Nederland en daarnaast is het ook retekrom dat je als 18-jarige alles mag maar nog steeds maar 50% van een volwassen loon krijgt
Jij hebt dan geen huur en noem maar opquote:Op donderdag 16 april 2015 23:45 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik studeer ook. Heb er totaal geen problemen mee. Ligt ook aan je uitgavenpatroon
Oh wacht was even vergeten wat ik hiervoor zeiquote:Op donderdag 16 april 2015 23:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij hebt dan geen huur en noem maar op
Oh hij zei het op z'n manier dat ik dat dachtquote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 23:46 schreef AF_ het volgende:
[..]
Oh wacht was even vergeten wat ik hiervoor zei
Ja dat is ook zoquote:Op donderdag 16 april 2015 23:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar je kan wel begrijpen dat het voor uitwonende studenten (en dat zijn er best veel) het op deze manier niet uit te houden is toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |