Nummertjesfapperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb altijd zo'n klein geluksmomentje als je dan ook nog eens de voorkant van de trein een sein ziet afrijden.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:06 schreef Yreal het volgende:
13 bakken
Dat je in de bochten de rest van de trein ziet
quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:39 schreef b2py het volgende:
[..]
NummertjesfapperAls jij geen nummertjesfapper ben. Backdoor Sluts 5, Backdoor Sluts 13...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
Omg dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:40 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n klein geluksmomentje als je dan ook nog eens de voorkant van de trein een sein ziet afrijden.
Ik heb nog nooit Backdoor sluts gezienquote:Op zaterdag 18 april 2015 12:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Als jij geen nummertjesfapper ben. Backdoor Sluts 5, Backdoor Sluts 13...
"Backdoor Sluts 9 makes Crotch Capers 3 look like Naughy Nurses 2!"quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Backdoor sluts gezien
quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:47 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
"Backdoor Sluts 9 makes Crotch Capers 3 look like Naughy Nurses 2!"
ik mis dat nou elke keer hequote:Op zaterdag 18 april 2015 12:40 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n klein geluksmomentje als je dan ook nog eens de voorkant van de trein een sein ziet afrijden.
Je kunt ze straks nog steeds niet op HD-kwaliteit bekijken met die treinwifiquote:
De tunnel in Almelo uitrijden richting De Riet met de sprinter, het sein op rood zien springen en in de verte ICMm naar Schiphol aan zien komen stormen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:40 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n klein geluksmomentje als je dan ook nog eens de voorkant van de trein een sein ziet afrijden.
Heftig stukje. Die middelvinger deed het helemaal. Zo'n stuk vreten zou de sloot in moeten fietsen om er nooit meer uit te komen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:39 schreef MTL het volgende:
Herkenbaar verhaal van een machinist:
http://edit.tweakblogs.net/blog/11692/een-minuut-of-je-leven
Iemand die meer weet?twitter:christianwolmar twitterde op zaterdag 18-04-2015 om 17:19:31Dutch motorail trains have been rescued and will run as scheduled this year Tks to rescue by new company reageer retweet
Meer dan hier staat niet: http://www.treinreiziger.(...)utoslaaptrein-146911quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:08 schreef James1988 het volgende:
Christian Wolmar meldt dat de Autoslaaptrein zou zijn gered:Iemand die meer weet?twitter:christianwolmar twitterde op zaterdag 18-04-2015 om 17:19:31Dutch motorail trains have been rescued and will run as scheduled this year Tks to rescue by new company reageer retweet
Dinsdagmiddag 21 april is er uitsluitselquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Meer dan hier staat niet: http://www.treinreiziger.(...)utoslaaptrein-146911
Uit het eerste deel van het verhaal zou je kunnen opmaken dat het blijkbaar een volwassen kerel was en geen etterbakje van 13quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heftig stukje. Die middelvinger deed het helemaal. Zo'n stuk vreten zou de sloot in moeten fietsen om er nooit meer uit te komen.
ojee, sneeuwde het weer?quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:03 schreef Maegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Locon 1506 met een defecte ICE, vanmiddag op de Watergraafsmeer.
klopt helaasquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
Uit het eerste deel van het verhaal zou je kunnen opmaken dat het blijkbaar een volwassen kerel was en geen etterbakje van 13
Ik vraag me af, is er geen mogelijkheid om de trein meer remkracht te geven in noodgevallen? Ik heb gelezen dat een trein slechts een remvertraging heeft van 1 m/s².quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:39 schreef MTL het volgende:
Herkenbaar verhaal van een machinist:
http://edit.tweakblogs.net/blog/11692/een-minuut-of-je-leven
Dan vallen er binnenin allemaal reizigers om en zoquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:52 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Ik vraag me af, is er geen mogelijkheid om de trein meer remkracht te geven in noodgevallen? Ik heb gelezen dat een trein slechts een remvertraging heeft van 1 m/s².
Zou dat niet verhoogd kunnen worden door speciale stroken aan te leggen waar in geval van nood extra remkracht ingezet kan worden? Op bijvoorbeeld plekken waar fietsers/voetgangers oversteken? Uiteraard zou het nog steeds lang duren voordat een trein op snelheid stopt, maar wellicht zou de remvertraging ipv 1 m/s² wel 2 a 3 m/s² kunnen zijn.
Ik heb bijvoorbeeld gewerkt op de kermis een aantal jaar geleden. Daar werd in noodgevallen geremd met een aantal banden, ipv de gewone remmen die daar gehanteerd werden.
Ik weet echter niet of zulke zaken reëel zijn binnen het spoorvervoer? Iemand die daar enig idee van heeft?
Bij een noodstop (hoe vaak zou dat nodig zijn) lijkt me dat je dat wel kan verantwoorden.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan vallen er binnenin allemaal reizigers om en zo
Je kan hem beter gewoon plat rijden en de wet van Darwin zijn werk laten doenquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:10 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Bij een noodstop (hoe vaak zou dat nodig zijn) lijkt me dat je dat wel kan verantwoorden.
Eventuele schade en letselkosten verhalen op degene waarvoor de noodstop noodzakelijk was.
Moet je natuurlijk wel camerabeelden daar van hebben, dus dat wordt op dit moment lastig.
Kan je vervolgens die persoon ook een hele dikke boete geven.
Zo'n persoon zou het wat mij betreft wel verdienen, maar ik vind het vervelend voor de machinist + de vele mensen die vertraging door dit soort figuren oplopen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan hem beter gewoon plat rijden en de wet van Darwin zijn werk laten doen
Arriva laat camera's voorop hun treinen monteren, juist voor dit soort situaties.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:10 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Bij een noodstop (hoe vaak zou dat nodig zijn) lijkt me dat je dat wel kan verantwoorden.
Eventuele schade en letselkosten verhalen op degene waarvoor de noodstop noodzakelijk was.
Moet je natuurlijk wel camerabeelden daar van hebben, dus dat wordt op dit moment lastig.
Kan je vervolgens die persoon ook een hele dikke boete geven.
cabines uitrusten met camera's en zulke gekken opsporen door de beelden uit te zenden.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:10 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Bij een noodstop (hoe vaak zou dat nodig zijn) lijkt me dat je dat wel kan verantwoorden.
Eventuele schade en letselkosten verhalen op degene waarvoor de noodstop noodzakelijk was.
Moet je natuurlijk wel camerabeelden daar van hebben, dus dat wordt op dit moment lastig.
Kan je vervolgens die persoon ook een hele dikke boete geven.
Goed om te horen dat ze het eindelijk gaan aanpakken. Ben alleen wel benieuwd of de camera's een goed beeld opleveren om iemand mee te identificeren.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:21 schreef James1988 het volgende:
[..]
Arriva laat camera's voorop hun treinen monteren, juist voor dit soort situaties.
Minimaal drie camera's gebruiken, zodat je alle kanten uit goed zicht hebt.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:23 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat ze het eindelijk gaan aanpakken. Ben alleen wel benieuwd of de camera's een goed beeld opleveren om iemand mee te identificeren.
Aangezien je de zijkant van een persoon zal zien als hij het spoor kruist.
Het is volgens mij vooral bedoeld om te achterhalen wat er is gebeurd bij een aanrijding. Is iemand geduwd, gesprongen, onder spoorbomen doorgekropen, zulke dingen. Video liegt niet en heeft wat beter geheugen dan mensen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:23 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat ze het eindelijk gaan aanpakken. Ben alleen wel benieuwd of de camera's een goed beeld opleveren om iemand mee te identificeren.
Aangezien je de zijkant van een persoon zal zien als hij het spoor kruist.
Venlo - Viersen dubbelsporig zou ook handig zijn geweest.quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk hadden ze daar ook een jaar of 30 eerder mee kunnen beginnen natuurlijk
Vertrek vanaf spoor 1 te Deventer MOET je over het goederenemplacement. Qua tijd maakt het dan vrij weinig uit of je het eerste of het achterste spoor hebt, qua tijd scheelt 't niks.quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:36 schreef dennistd het volgende:
worden we bij vertrek ook nog midden over het goederenemplacement gestuurd...
ik bedoelde met die camera'squote:Op zaterdag 18 april 2015 21:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Venlo - Viersen dubbelsporig zou ook handig zijn geweest.
Ja, de komende weken is er maar één spoor tussen Emmerich-Oberhausen beschikbaar ivm de start aanleg derde spoor. Dan kunnen er maar maximaal 40 goederentreinen/dag langs Emmerich, en die capaciteit wordt grotendeels al opgeslokt door de kolen- en ertstreinenquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:10 schreef _JdM_ het volgende:
Doordat in de komende 12 weken Emmerich vrij slecht (of niet) bereikbaar is, wordt door Prorail 24/5 machinisten ingehuurd die te Venlo in het onbediende gebied de wissels bedienen.
Dit zodat de omgeleide goederentreinen ook op die sporen sneller binnen genomen kunnen worden.
godverdomme dat is echt een gebed zonder eind daar hequote:Op zaterdag 18 april 2015 22:39 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, de komende weken is er maar één spoor tussen Emmerich-Oberhausen beschikbaar ivm de start aanleg derde spoor. Dan kunnen er maar maximaal 40 goederentreinen/dag langs Emmerich, en die capaciteit wordt grotendeels al opgeslokt door de kolen- en ertstreinen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |