Ben ik met je eens hoor, maar je kan op z'n minst dan even je best doen dat aan je spelers uit te leggen lijkt me. In tegenstelling tot 'ja ehh jammer dan lezen ze het maar in de krant'. Die instelling plus wellicht wat onduidelijkheid over hoe en waarom ze er vanaf zijn en je hebt misschien nog een paar spelers die denken 'fuck it, ik ben weg'.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als het financieel niet kan, dan kan het niet. Ik snap dat het verwarrend is voor Twente-supporters die jaren hebben geleefd onder een voorzitter die wanneer het financieel niet kon, het toch deed.....
Aldus de aanvoerder inderdaad ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Elke voetballer droomt ervan om op 2 juli alweer een officiële wedstrijd te moeten spelen.
Zou ie zich dat hebben beseft? Dat ie in dat geval over een week of 4 alweer aan het trainen was voor het nieuwe seizoen?quote:
Die wilden te weinig verdienen. Je mocht alleen bij Twente spelen als je meer dan een miljoen per jaar vraagt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Cherry en Berghuis hadden jullie goed kunnen gebruiken.
Wie heeft die laten gaan bij jullie ?
Graag.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
en je hebt misschien nog een paar spelers die denken 'fuck it, ik ben weg'.
quote:Financieel directeur Gerald van den Belt: 'Niet alleen spelen wij in het rood, we schrijven ook in het rood. Een perfecte match volgens ons.'
Hij's fijn.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:49 schreef DonRaja het volgende:
Maleisische zakenman die Cardiff kocht heeft nu ook Kortrijk gekocht in België. Puur omdat hij een team wilde hebben dat in het rood speelt. Twente had zich naar nu blijkt ook aangeboden:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die wilden te weinig verdienen. Je mocht alleen bij Twente spelen als je meer dan een miljoen per jaar vraagt.
Meerdere clubs beginnen al eind juni weer met trainen. Nog een weekje eerder beginnen kan er wel vanaf denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou ie zich dat hebben beseft? Dat ie in dat geval over een week of 4 alweer aan het trainen was voor het nieuwe seizoen?
quote:Kopenhagen verlost Kusk en FC Twente van elkaar
Kasper Kusk keert na één seizoen bij FC Twente alweer terug naar Denemarken. De aanvaller (23) gaat spelen voor FC Kopenhagen. Kusk verruilde Aalborg BK vorig jaar voor zo’n anderhalf miljoen euro voor een avontuur in Enschede, maar kon de hoge verwachtingen nooit waarmaken.
De Deen verdween langzaam maar zeker uit de basiself van trainer Alfred Schreuder. Na de winterstop kwam hij alleen tegen PSV (0-5) nog in actie voor de hoofdmacht.
Kopenhagen betaalt naar verluidt bijna een miljoen aan FC Twente. De tukkers moeten flink bezuinigen en kunnen ook het salaris van Kusk, die nog een contract had tot medio 2018, nu wegstrepen voor volgend seizoen.
Eerder maakte Twente al bekend alle aflopende contracten in principe niet te verlengen. Rasmus Bengtsson, wiens verbintenis komende zomer ook zou aflopen, vertrok eind maart al naar Malmö FF.
Schreuder op de schouders, allesquote:
Huh?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:13 schreef Moody het volgende:
De nederlaag van Feyenoord van vandaag kan weleens de "redding" van Twente worden.
Nu Marsman nog.quote:
Zoiets hebben we vaker gehoord. Ik ga er pas op in als 'ie dit keer echt verkocht wordt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Castaignos schijnt bijna verkocht te zijn aan Swansea City.
Met deze reactie ben je er al op ingegaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoiets hebben we vaker gehoord. Ik ga er pas op in als 'ie dit keer echt verkocht wordt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met deze reactie ben je er al op ingegaan.
quote:FC Twente hoopt op korte termijn Fred Rutten, die zondagavond werd ontslagen bij Feyenoord, als technisch directeur te strikken. Dat meldt Voetbal International. De clubleiding van de Tukkers wil nog deze week de onderhandelingen met de 52-jarige coach beginnen. Rutten was eerder tussen 2006 en 2008 werkzaam bij FC Twente in een dubbelfunctie van trainer/technisch directeur.
Ik was het woordje 'serieus' vergeten. Goed dat je me er op wijstquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met deze reactie ben je er al op ingegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |