Hoe wordt dat met die rit in Amsterdam chef?quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:49 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb van die in-ear oordopjes. Dempt een stuk beter dan die 3M schuimdingen ben ik al eens achter gekomen, en ik heb muziek.![]()
Beetje jammer dat je dan ook nauwelijks wat hoort als iemand wat probeert te zeggen, en waarschijnlijk aan het schreeuwen bent als je zelf wat wil zeggen.
[..]
Mijn motor klinkt niet zo boeiend.Als ik echter de leenmotor van de garage meeheb (ER6-N), luister ik daar graag naar.
Geluid uit/zacht.quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe wordt dat met die rit in Amsterdam chef?
En dan dat Amsterdamse accent aanhoren? Nothanks, ik neem oordoppen mee met het zwaarste filter wat ik kan vindenquote:Op zaterdag 18 april 2015 11:07 schreef Erasmo het volgende:
Als je in de binnenring blijft heb je daar geen gehoorbescherming nodig
Ik heb ook dopjes compleet zonder filter. Lenenquote:Op zaterdag 18 april 2015 12:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En dan dat Amsterdamse accent aanhoren? Nothanks, ik neem oordoppen mee met het zwaarste filter wat ik kan vinden
Ziet er leuk uit. Ik kan aanstaande vrijdag eventueel wel even meescheuren, zit toch op de A10.quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:03 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Geluid uit/zacht.
Ik heb nog een stukje geprobeerd, maar dat was niet zo boeiend. Ik zal eens een kaartje in elkaar zetten.
Edit:
[ afbeelding ]
Je rijdt wel mooi precies langs mijn beide werkplekkenquote:Op zaterdag 18 april 2015 11:03 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Geluid uit/zacht.
Ik heb nog een stukje geprobeerd, maar dat was niet zo boeiend. Ik zal eens een kaartje in elkaar zetten.
Edit:
[ afbeelding ]
Oh jaquote:Op zaterdag 18 april 2015 15:16 schreef BlackLining het volgende:
Hmm nee, ik doe het niet. Het is nu echt té makkelijk om een grap over de Wallen te maken
Ik vind het prima!quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Ik kan aanstaande vrijdag eventueel wel even meescheuren, zit toch op de A10.
Je mag best mee weer.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:53 schreef mjan het volgende:
[..]
Je rijdt wel mooi precies langs mijn beide werkplekken
quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:16 schreef BlackLining het volgende:
Hmm nee, ik doe het niet. Het is nu echt té makkelijk om een grap over de Wallen te maken
Nice. Gefeli.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Deze kat heeft een kat gekocht: Thundercat!
Binnenkort toch maar wat oordopjes regelen...
iig een suzuki...quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:37 schreef Gummiebeer het volgende:
[ link | afbeelding ]
En nee, de Alp is niet verkocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
iig een suzuki...Deze is erger..Alto ernaast is van m'n vriendin..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie paint hier een Busa bij? Dan is de Suus familie compleet![]()
![]()
de busa van stinkiequote:Op zaterdag 18 april 2015 16:43 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Deze is erger..Alto ernaast is van m'n vriendin..
Wie paint hier een Busa bij? Dan is de Suus familie compleet![]()
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij te horen dat ik niet de enige benquote:Op zaterdag 18 april 2015 09:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
Heel herkenbaar!
De eerste paar honderd meter ben ik altijd heel alert.. daarna begint het fluiten.... dan het lallen, daarna komen alle schoolreisje nummers voorbij om vervolgens daarna weer een of ander gaar nummer op te dreunen.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:09 schreef stinkie het volgende:
Als ik soms de gopro beelden terugkijk / luister
Net als dat lachje toen ik op de busa naast Nero reed
Een jaar geleden alweerquote:
wees blij dat je geen 1pitter hebtquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:12 schreef stinkie het volgende:
And on a side note.
95 in z'n 1![]()
![]()
Hard werken op zo'n Italiaan 😅
45 in z'n 1 jeweetquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wees blij dat je geen 1pitter hebt
quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de busa van stinkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Termaat is wel een prettige zaak ja, met fijne verkopers.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:31 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb toch 10 extra pk erbij gekocht vandaag: zwart visiertje opgehaald bij Termaat in Nijmegen... Dat, en mijn nieuwe jas, is toch weer +25 pk.![]()
![]()
Was "toevallig" in de buurt omdat ik over dijkjes aan het rijden was, en ik denk: ga het gewoon proberen bij ze. Man, wat is die zaak groot. Of nou ja: vol.En dan ook nog eens een man of 10 personeel, hehe. En dan ook nog eens een kelder vol met alles en nog wat! Ik hoorde er altijd van alles over, maar als ik ooit nog wat nodig heb ga ik daar zeker weer heen.
(...)
Je mag best mee weer.Gaat dan wel in de middag worden, want heb een dienst van 23:00 tot 07:00 die nacht ervoor. Hoop dat dat niet erg is.
[..]
quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:13 schreef mjan het volgende:
[..]
Termaat is wel een prettige zaak ja, met fijne verkopers.
Ter Maat is een prettige zaak jaquote:Op zaterdag 18 april 2015 16:31 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb toch 10 extra pk erbij gekocht vandaag: zwart visiertje opgehaald bij Termaat in Nijmegen... Dat, en mijn nieuwe jas, is toch weer +25 pk.![]()
![]()
Was "toevallig" in de buurt omdat ik over dijkjes aan het rijden was, en ik denk: ga het gewoon proberen bij ze. Man, wat is die zaak groot. Of nou ja: vol.En dan ook nog eens een man of 10 personeel, hehe. En dan ook nog eens een kelder vol met alles en nog wat! Ik hoorde er altijd van alles over, maar als ik ooit nog wat nodig heb ga ik daar zeker weer heen.
Ik vind het prima!
Tunneltjes en een bruggetje. Ik hoop dat je voldoende grondspeling hebt.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ter Maat is een prettige zaak ja
Paar tunneltjes pakken? Ook al heb ik nu een beschaafde uitlaat zonder explosies
Zal vast kunnen, want op autoruiten lukt het ook. Ik zou het alleen niet vertrouwen i.v.m. poreus materiaal.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kun je trouwens ook folie kopen om een vizier donker te maken?
de 3 delige kofferset zorgt voor voldoende afstandquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vandaag weer even lekker wezen ried'n
Stond bij het verkeerslicht naast een jonge kerel op een r1200gs met z'n vriendinnetje achterop. Meisje had uggs aan met zo'n hippe skinnyjeans met gaten erinvoor zulke gasten hoop je gewoon dat ze een klein schuivertje maken.
Beter nog: Eentje voorop, eentje achterop, vier aan de zijkant.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de 3 delige kofferset zorgt voor voldoende afstand
#wachtenopdewegenwacht?quote:
het is geen Yamahaquote:
wtf?quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:43 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik heb vandaag ook weer heerlijke gereden. Bij Amerongen met het pontje en heerlijke over de Utrechtse Heuvelrug heen. Wat een heerlijk weer! En was een goede test na mijn TIA van 2 maanden terug; motorrijden gaat weer prima
Nee, nauwelijks meer inmiddels. Soms met woorden vinden ofzo. Oorzaak is ook gevonden (gaatje in mijn hart) en dat wordt begin juni gefixed. Ben er goed vanaf gekomen!quote:
PFO?quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:57 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nee, nauwelijks meer inmiddels. Soms met woorden vinden ofzo. Oorzaak is ook gevonden (gaatje in mijn hart) en dat wordt begin juni gefixed. Ben er goed vanaf gekomen!
Geen keuring oid mogen ondergaan?quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:43 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik heb vandaag ook weer heerlijke gereden. Bij Amerongen met het pontje en heerlijke over de Utrechtse Heuvelrug heen. Wat een heerlijk weer! En was een goede test na mijn TIA van 2 maanden terug; motorrijden gaat weer prima
ben jij een blauwe??quote:Op zondag 19 april 2015 13:45 schreef Salatrel het volgende:
godverdomme ik had ook een momentje zegkom aan het eind van de snelweg wil rechtsaf de provinciale weg opdraaien (had al groen) draait er een kut ff een joe-turn vlak voor me neus
kon ik terwijl ik al half in de bocht hing op de remmen.... nota bene in politie uniform..... als ik niet vanmorgen om 04:00 me bed uit was gekomen was ik erachter aan gereden om te vragen waar ze mee bezig dacht te zijn
Had beter zijn 2e plek kunnen nemen. Had ie tenminste wat punten.quote:Op zondag 19 april 2015 21:45 schreef Salatrel het volgende:
Rossi like a boss!
Eindelijk krijgt die marquez deksel eens op zijn neus met dat agressieve geduw elke keer
O Japan, why u so silly.quote:Op zondag 19 april 2015 21:50 schreef Nero22 het volgende:
Over Yamaha gesproken:
[ [url=http://cdn.yamaha-motor.eu/product_assets/2015/YZF1000R1/950-75/2015-Yamaha-YZF-R1-EU-Racing-Red-Studio-002.jpg
dat je een rollende camera hadquote:Op zondag 19 april 2015 22:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Please zeg me dat je een rollende camera had
Zet er ff een warning bij ofzoquote:Op maandag 20 april 2015 12:45 schreef Anne het volgende:
Auwwwwww.
https://www.facebook.com/(...)2317/?type=1&fref=nf
quote:Op maandag 20 april 2015 13:21 schreef Atreidez het volgende:
Was deze al gelezen door iemand?
http://www.dichtbij.nl/gr(...)nelis-pronklaan.aspx
Die kreeg ik ook niet toen ik door Facebook scrolldequote:
quote:Op maandag 20 april 2015 13:21 schreef Atreidez het volgende:
Niet achterop, vooropquote:Op maandag 20 april 2015 16:06 schreef Tunafish het volgende:
![]()
Dat je zelf zonder helm rijdt is je eigen debiele keuze, maar als je je kleinkind mee achterop neemt pak je die toch in alsof ze een michelinmannetje is? Ongeloveloze idioot dat je dan bent...
voor is sowieso verraderlijk omdat zo'n kind zich nergens kan vasthouden. Vragen om ongelukken als je je daar niet op bedacht bent.quote:
!quote:
wanne mongol jonguhquote:Op maandag 20 april 2015 13:21 schreef Atreidez het volgende:
Ja, een PFO inderdaad. 9 juni wordt het gedicht.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
PFO?
heb ik al jaren een verwijzing voor om het te laten onderzoeken![]()
Nee, ik mocht gewoon 2 weken niet rijden. Dus dat viel gelukkig meequote:Op zondag 19 april 2015 13:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Geen keuring oid mogen ondergaan?
Voor mij de komende jaren geen motor ritjes meer (ivm medisch / lichamelijke gedoe). Met pijn in mijn hart afgelopen week de motor verkocht. Wie weet tot ooit.
Keuzes maken, hoort bij het leven.. Op het moment gaat gezondheid voor bijna allesquote:[b]Op maandag 20 april 2015 18:14 schreef Pinkdwarf het volgende:
Nee, ik mocht gewoon 2 weken niet rijden. Dus dat viel gelukkig mee
Zonde dat jij het motorrijden voor nu aan de kant hebt moeten zetten
Halogeen spotjes in een koplampquote:Op maandag 20 april 2015 17:43 schreef rulerofdeath het volgende:
weet iemand ook wat voor lamp hier in hoort? er zitten nu van die halogeen spotjes in, maar die zitten er niet strak in, ik vermoed dat daar iets anders in hoort. weet iemand hier meer van?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha dat is echt een beun oplossing, halogeenspotjes als koplampenquote:Op dinsdag 21 april 2015 03:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Halogeen spotjes in een koplamp
Haha, ik denk dat er daar wat onderdelen verdwenen zijn. Ik ken geen enkel model lamp wat een eigen redlector heeft, die halogeen spotjes () hebben wel hun eigen reflector.
Ik zou de bouwtekening even vergelijken met de realiteit om te checken of daar niets mist. Tekeningen kun je evt vinden op cmsnl.com
Duhquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:03 schreef Atreidez het volgende:
Niet slecht toch eigenlijk, zo'n Kawa Ninja
Mja. Van dezelfde site..quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:03 schreef Atreidez het volgende:
Niet slecht toch eigenlijk, zo'n Kawa Ninja
ik heb geen medische indicatie behalve de statistieken. Was voor het duiken, maar diembuis door mijn keel trok me niet zo. Buitendat denk ik niet dat ik het duiken er voor op zou geven. Dus dan maar kop in het zandquote:Op maandag 20 april 2015 18:14 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ja, een PFO inderdaad. 9 juni wordt het gedicht.
Enne, wel laten onderzoeken hoor! Stelt verder niks voor, maar een TIA heb je geen zin in, lijkt me. Plus doet nog wonderen voor je conditie ook als ze het fixen
[..]
Nee, ik mocht gewoon 2 weken niet rijden. Dus dat viel gelukkig mee
Zonde dat jij het motorrijden voor nu aan de kant hebt moeten zetten
Zo'n vermoeden heb ik ookquote:Op dinsdag 21 april 2015 03:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Halogeen spotjes in een koplamp
Haha, ik denk dat er daar wat onderdelen verdwenen zijn. Ik ken geen enkel model lamp wat een eigen redlector heeft, die halogeen spotjes () hebben wel hun eigen reflector.
Ik zou de bouwtekening even vergelijken met de realiteit om te checken of daar niets mist. Tekeningen kun je evt vinden op cmsnl.com
ja, dat dacht ik al een beetjequote:Op dinsdag 21 april 2015 10:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha dat is echt een beun oplossing, halogeenspotjes als koplampen
Had je niet beter nieuwe banden kunnen kopen?quote:Op woensdag 22 april 2015 00:03 schreef pindaplukker het volgende:
Heb mijn soes zojuist +10 pk meer gegeven
[ afbeelding ]
ik rijd daar altijd 108-110 op de gps en nog nooit een prent gehad.quote:Op woensdag 22 april 2015 07:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Oeps... Afgelopen zaterdag motor gekocht, niet naar de tellerafwijking gevraagd en gewoon gereden met in de veronderstelling dat de afwijking 10% is (100 km/h op de teller zou dan ~90 zijn km/h).
Vandaag m'n telefoon op de motor gemonteerd: geen afwijking.![]()
Ik heb 4 dagen op de A2 Amsterdam - Utrecht, 3 dagen op de A2 Utrecht - Amsterdam en 2 dagen op de A10 West gereden. Volgens mij kan ik wel wat fanmail verwachten naar aanleiding van die trajectcontroles.
Is nog geen 1000 km mee geredenquote:Op woensdag 22 april 2015 08:46 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Had je niet beter nieuwe banden kunnen kopen?
Oh, dat zou ideaal zijn.quote:Op woensdag 22 april 2015 09:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik rijd daar altijd 108-110 op de gps en nog nooit een prent gehad.
tja, ik heb het niet bedacht. Dit is al de 2e motor waar ik ze tegen komquote:Op woensdag 22 april 2015 11:31 schreef chiren het volgende:
Die halogeenspotjes
Dat schijnt toch alle kanten op, gewoon continu grootlicht lijkt me.
Lekker bezig.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:45 schreef mstx het volgende:
Kijk mijn nieuwste aanwinst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2015 19:45 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu nog de zijkoffersquote:Op woensdag 22 april 2015 19:45 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kunnen er later nog bijquote:
Hoe laat kom je over de A10? Kun je om 2 uur bij de Burger King in Zuid-Oost zijn?quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Ik kan aanstaande vrijdag eventueel wel even meescheuren, zit toch op de A10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |