Hoe wordt dat met die rit in Amsterdam chef?quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:49 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb van die in-ear oordopjes. Dempt een stuk beter dan die 3M schuimdingen ben ik al eens achter gekomen, en ik heb muziek.![]()
Beetje jammer dat je dan ook nauwelijks wat hoort als iemand wat probeert te zeggen, en waarschijnlijk aan het schreeuwen bent als je zelf wat wil zeggen.
[..]
Mijn motor klinkt niet zo boeiend.Als ik echter de leenmotor van de garage meeheb (ER6-N), luister ik daar graag naar.
Geluid uit/zacht.quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe wordt dat met die rit in Amsterdam chef?
En dan dat Amsterdamse accent aanhoren? Nothanks, ik neem oordoppen mee met het zwaarste filter wat ik kan vindenquote:Op zaterdag 18 april 2015 11:07 schreef Erasmo het volgende:
Als je in de binnenring blijft heb je daar geen gehoorbescherming nodig
Ik heb ook dopjes compleet zonder filter. Lenenquote:Op zaterdag 18 april 2015 12:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En dan dat Amsterdamse accent aanhoren? Nothanks, ik neem oordoppen mee met het zwaarste filter wat ik kan vinden
Ziet er leuk uit. Ik kan aanstaande vrijdag eventueel wel even meescheuren, zit toch op de A10.quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:03 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Geluid uit/zacht.
Ik heb nog een stukje geprobeerd, maar dat was niet zo boeiend. Ik zal eens een kaartje in elkaar zetten.
Edit:
[ afbeelding ]
Je rijdt wel mooi precies langs mijn beide werkplekkenquote:Op zaterdag 18 april 2015 11:03 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Geluid uit/zacht.
Ik heb nog een stukje geprobeerd, maar dat was niet zo boeiend. Ik zal eens een kaartje in elkaar zetten.
Edit:
[ afbeelding ]
Oh jaquote:Op zaterdag 18 april 2015 15:16 schreef BlackLining het volgende:
Hmm nee, ik doe het niet. Het is nu echt té makkelijk om een grap over de Wallen te maken
Ik vind het prima!quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Ik kan aanstaande vrijdag eventueel wel even meescheuren, zit toch op de A10.
Je mag best mee weer.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:53 schreef mjan het volgende:
[..]
Je rijdt wel mooi precies langs mijn beide werkplekken
quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:16 schreef BlackLining het volgende:
Hmm nee, ik doe het niet. Het is nu echt té makkelijk om een grap over de Wallen te maken
Nice. Gefeli.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Deze kat heeft een kat gekocht: Thundercat!
Binnenkort toch maar wat oordopjes regelen...
iig een suzuki...quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:37 schreef Gummiebeer het volgende:
[ link | afbeelding ]
En nee, de Alp is niet verkocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
iig een suzuki...Deze is erger..Alto ernaast is van m'n vriendin..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie paint hier een Busa bij? Dan is de Suus familie compleet![]()
![]()
de busa van stinkiequote:Op zaterdag 18 april 2015 16:43 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Deze is erger..Alto ernaast is van m'n vriendin..
Wie paint hier een Busa bij? Dan is de Suus familie compleet![]()
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij te horen dat ik niet de enige benquote:Op zaterdag 18 april 2015 09:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
Heel herkenbaar!
De eerste paar honderd meter ben ik altijd heel alert.. daarna begint het fluiten.... dan het lallen, daarna komen alle schoolreisje nummers voorbij om vervolgens daarna weer een of ander gaar nummer op te dreunen.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:09 schreef stinkie het volgende:
Als ik soms de gopro beelden terugkijk / luister
Net als dat lachje toen ik op de busa naast Nero reed
Een jaar geleden alweerquote:
wees blij dat je geen 1pitter hebtquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:12 schreef stinkie het volgende:
And on a side note.
95 in z'n 1![]()
![]()
Hard werken op zo'n Italiaan 😅
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |