abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151708457
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jij weet ook wel dat hij bij Heerenveen niet elke wedstrijd de sterren van de hemel speelde. Het is gewoon een enorm domme keuze geweest om Bilal te halen terwijl hij pas sinds november 2013 zijn wedstrijden meepikt in het eerste van sc Heerenveen. Het is een prima talent. Daar ben ik 100% zeker van.

Die jongen moet voorlopig eerst wedstrijdjes spelen om weer te wennen aan een andere vorm van voetbal dan dat reactievoetbal van Heerenveen. Desnoods stuur je hem mee met Hahn voor een seizoen naar PEC Zwolle. Dat is voor iedereen beter. PEC wordt er gelukkig van, want ik weet zeker dat ome Ron Jans zich kapot ergert aan Lukoki. Bilal kan ook nog eens, bij bekerwinst, ervaring opdoen in Europa. Hij heeft dan op die bouwplaats prima voetballers om zich heen.

Ik zeg doen.
Beetje afhankelijk hoe de rest van de selectie eruit ziet in augustus... Als Achahbar en Boetius vertrekken, en Guidetti niet gehaald wordt (dus Kuyt als spits staat) wordt de spoeling op de flanken wel erg dun als je Bilal ook nog eens verhuurt :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_151708459
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:41 schreef Elan het volgende:
Ja laten we de topaankoop van vorig seizoen lekker gaan verhuren aan fucking PEC Zwolle :') .
Natuurlijk ligt de druk hier anders en verwacht men veel, misschien wel teveel van hem maar daar kan hij maar beter komend seizoen al aan gaan wennen dan.

Voordeel is dat hij, en Feyenoord daar ruim de tijd voor heeft aangezien hij tot 2018 optioneel zelfs 2019 onder contract ligt.

Tot die tijd heb je eventueel dirkie op rechts lopen om het te laten wennen middels invalbeurten, zomaar in de basis zetten terwijl hij niks laat zien is sportieve zelfmoord voor zowel het team als Bilal zelf.
Wat schiet Bilal met invalbeurtjes op, joh.
pi_151708470
quote:
Ja laten we de topaankoop van vorig seizoen lekker gaan verhuren aan fucking PEC Zwolle
Waarom zou je dat niet doen als dat beter is voor beide partijen :?

Het lijkt me altijd beter dan de topaankoop van vorige zomer nog een heel seizoen banken.
pi_151708473
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:43 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Beetje afhankelijk hoe de rest van de selectie eruit ziet in augustus... Als Achahbar en Boetius vertrekken, en Guidetti niet gehaald wordt (dus Kuyt als spits staat) wordt de spoeling op de flanken wel erg dun als je Bilal ook nog eens verhuurt :)
Daar heb je gelijk in.
pi_151708476
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat schiet Bilal met invalbeurtjes op, joh.
Wat schieten wij op met hem bij Zwolle stallen?
blablablabla
pi_151708485
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij ontwikkelt zich.

Zo moeilijk is het niet Elan.
pi_151708501
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hij ontwikkelt zich.

Zo moeilijk is het niet Elan.
Bij een provincieclub in de luwte ja.
blablablabla
pi_151708504
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Kijk naar Hahn
  woensdag 15 april 2015 @ 13:46:21 #10
319979 Fok-it
All is well
pi_151708528
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:45 schreef Elan het volgende:

[..]

:') Zwolle is de laatste jaren wel meer dan dat natuurlijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_151708622
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Bij bekerwinst staat PEC Zwolle 'gewoon' in de groepsfase Europa League. Bilal heeft dan de garantie op minstens 23 wedstrijden in de eerste seizoenshelft. Hij speelt dan in een elftal met príma voetballers.

Je gaat mij niet vertellen dat Bilal het tof vindt om na driekwart seizoen Heerenveen naar Feyenoord te gaan en vervolgens in de dug-out te zitten zonder iets op te steken. Maandags lekker tegen nobody's uit de beloften van ploegen zoals AZ/Vitesse. Nou, wat een leerzame dingen maakt hij allemaal mee. Het is dan een uitzichtloze kringloop. Zo'n jongen kan je gewoon niet na een jaar op de bank nog langer laten 'lijden' en laf voeden met invalbeurtjes.
pi_151708783
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bij bekerwinst staat PEC Zwolle 'gewoon' in de groepsfase Europa League. Bilal heeft dan de garantie op minstens 23 wedstrijden in de eerste seizoenshelft. Hij speelt dan in een elftal met príma voetballers.

Je gaat mij niet vertellen dat Bilal het tof vindt om na driekwart seizoen Heerenveen naar Feyenoord te gaan en vervolgens in de dug-out te zitten zonder iets op te steken. Maandags lekker tegen nobody's uit de beloften van ploegen zoals AZ/Vitesse. Nou, wat een leerzame dingen maakt hij allemaal mee. Het is dan een uitzichtloze kringloop. Zo'n jongen kan je gewoon niet na een jaar op de bank nog langer laten 'lijden' en laf voeden met invalbeurtjes.
Zwolle zal er ongetwijfeld blij mee zijn, daar twijfelt niemand aan Stijn.
En uitzichtloos op de bank hoeft helemaal niet, je kan hem ook laten invallen.

Komst van Dirk is ook in dat opzicht perfect die speelt bijna heel dit seizoen hangend vanaf rechts.
blablablabla
pi_151708842
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:45 schreef Luni het volgende:

[..]

Kijk naar Hahn
Prima ontwikkeling maar zal Vermeer echt niet uit de basis spelen.
Als Mulder weg is komend seizoen dus gewoon weer tweede keeper, lijkt me na een prima seizoen toch eerder frustrerend dan dat de vlag uit gaat bij zo'n jongen.
blablablabla
pi_151709004
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Zwolle zal er ongetwijfeld blij mee zijn, daar twijfelt niemand aan Stijn.
En uitzichtloos op de bank hoeft helemaal niet, je kan hem ook laten invallen.

Komst van Dirk is ook in dat opzicht perfect die speelt bijna heel dit seizoen hangend vanaf rechts.
Nogmaals, wat heeft een jongen als Basacikoglu aan nog een jaar op de bank zitten met enkele invalbeurtjes?
pi_151709077
quote:
7s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nogmaals, wat heeft een jongen als Basacikoglu aan nog een jaar op de bank zitten met enkele invalbeurtjes?
Hij kan toch groeien naar een basisplaats :?
Alle jeugdtalenten die nu zgn onbetwiste vaste krachten zijn zijn op die manier begonnen bij ons.

Jngen heeft wellicht aanpassingsproblemen, weet je wat we stallen hem een jaar in de provincie dat zal hem goed doen.
blablablabla
pi_151709085
Moraal van het verhaal.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Prima ontwikkeling

pi_151709184
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:07 schreef Bronson_ het volgende:
Moraal van het verhaal.

[..]

Waar hij dus verder geen klote aan heeft aangezien hij komend seizoen en wellicht de komende 4 seizoenen toch wel tweede keus blijft.
blablablabla
pi_151709219
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Waar hij dus verder geen klote aan heeft aangezien hij komend seizoen en wellicht de komende 4 seizoenen toch wel tweede keus blijft.
Doel er meer op dat Bilal zich goed kan ontwikkelen als hij verhuurd wordt.
pi_151709292
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:13 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Doel er meer op dat Bilal zich goed kan ontwikkelen als hij verhuurd wordt.
Geloof ik niet.
Ajax doet dit al jaren, jonge spelers verhuren aan clubs aan de provincie komt zelden zover dat ze uiteindelijk in het eerste spelen.
blablablabla
pi_151709382
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Geloof ik niet.
Ajax doet dit al jaren, jonge spelers verhuren aan clubs aan de provincie komt zelden zover dat ze uiteindelijk in het eerste spelen.
Bij ons heeft dat in het verleden best goed gewerkt; Buffel, Bronckhorst, Kalou, Clasie, Nelom, etc, etc.

Prima optie dus.
pi_151709396
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij kan toch groeien naar een basisplaats :?
Alle jeugdtalenten die nu zgn onbetwiste vaste krachten zijn zijn op die manier begonnen bij ons.

Jngen heeft wellicht aanpassingsproblemen, weet je wat we stallen hem een jaar in de provincie dat zal hem goed doen.
Wanneer moet hij volgens jou klaar zijn voor de basis?
pi_151709442
quote:

[..]

Geloof ik niet.
Ajax verhuurt tegenwoordig de spelers waar ze geen kut aan hebben. Dat is iets anders dan de huren van Feyenoord die daadwerkelijk een doel hebben.
pi_151709584
quote:
7s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wanneer moet hij volgens jou klaar zijn voor de basis?
Verwacht je hier een serieus antwoord op :?
Zal moeten blijken, misschien wel nooit. Dan verkopen we hem over 2 seizoenen aan Twente :)
blablablabla
pi_151709587
quote:
Feyenoord haalde Bilas Basacikoglu afgelopen zomer voor 2,5 miljoen euro weg bij sc Heerenveen, maar in De Kuip heeft de vleugelspeler nog geen enkele indruk kunnen maken. Het komt zelfs regelmatig voor dat Basacikoglu niet eens bij de wedstrijdselectie zit. Volgens Voetbal International denkt Feyenoord aan een verhuur, al spreekt directeur Martin van Geel dat bericht nog tegen.

“Basacikoglu kon nog geen moment imponeren. Hij maakt vaak niet eens deel uit van de wedstrijdselectie, zodat Feyenoord overweegt hem volgend seizoen te verhuren”, zo meldt het weekblad over de twintigjarige aanvaller.

Directeur Van Geel laat aan RTV Rijnmond echter weten dat Basacikoglu in de voorbereiding op komend seizoen in principe nog aansluit bij de eerste selectie. Als blijkt dat hij geen uitzicht heeft op speelminuten onder de nieuwe hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst, dan is een verhuur een optie.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_151709609
quote:
Voor de supporters die ervoor hadden gekozen een bezoek te brengen aan de training van Feyenoord, was het woensdag genieten geblazen. Dat was voor een groot deel te danken aan de weersomstandigheden, die dankzij de aangename voorjaarszon optimaal waren. Daarnaast kregen de toeschouwers een boeiende oefensessie voorgeschoteld, met een groot aantal partijspelen.

Waar de supporters ontspannen konden toekijken, werkten de spelers op het veld zich flink in het zweet. Voor de afsluitende partijspelen had trainer Fred Rutten een klein veld uitgezet, waardoor de ruimtes beperkt waren. Dat leverde onder meer veel strijd en een groot aantal felle duels op, waarbij het plezier en de gretigheid er vanaf spatten bij de spelers. Bovendien lag het tempo continu hoog en werd het publiek verwend met passie, fraaie doelpunten en sterk keeperswerk.

Feyenoord op weg naar belangrijke thuiswedstrijd

Met de training op Varkenoord draaide Feyenoord warm voor de eerstvolgende competitiewedstrijd, die aankomende zondag op het programma staat. Die dag neemt de formatie van Rutten het op tegen Go Ahead Eagles en kan een nieuwe stap worden gezet richting het veiligstellen van de derde plaats in de Eredivisie en plaatsing voor Europees voetbal. Bovendien kan Feyenoord zondag voor de achtste achtereenvolgende keer ongeslagen blijven in een competitiewedstrijd.

Op weg naar het op één na laatste thuisduel van dit seizoen traint Feyenoord na woensdag nog tweemaal. De training van vrijdag is besloten (niet toegankelijk voor publiek en pers), terwijl de afsluitende sessie van zaterdag (10.30 uur op Varkenoord) volledig openbaar is. Morgen (donderdag) is de selectie vrij.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_151709630
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ajax verhuurt tegenwoordig de spelers waar ze geen kut aan hebben. Dat is iets anders dan de huren van Feyenoord die daadwerkelijk een doel hebben.
Bilal kan toch groeien, waarom moet dat perse bij een andere club het is niet zo dat we op rechts 2 of 3 andere, lees betere opties hebben lopen waardoor hij überhaupt nooit aan spelen toekomt.

Zoals met Hahn bijvoorbeeld wel het geval was.
blablablabla
pi_151709766
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bij ons heeft dat in het verleden best goed gewerkt; Buffel, Bronckhorst, Kalou, Clasie, Nelom, etc, etc.

Prima optie dus.
Op Woudestein ja, das toch een beetje Jong Feyenoord zeker toen ze nog in de Juup speelden.
Neem aan dat als hij bij Zwolle of zo gaat spelen ook weer moet verhuizen, als er eventueel sprake is van aanpassingsproblemen waardoor hij het nu niet kan waarmaken schiet je daar niks mee op.
blablablabla
pi_151709799
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Op Woudestein ja, das toch een beetje Jong Feyenoord zeker toen ze nog in de Juup speelden.
Mja, al was dat bij Gio natuurlijk gewoon RKC Waalwijk.

Ik ben wel pro verhuren aan provincie clubjes. Manu deed het vorig jaar ook best leuk bij Cambuur bijvoorbeeld.
pi_151709817
quote:
7s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Bilal kan toch groeien, waarom moet dat perse bij een andere club het is niet zo dat we op rechts 2 of 3 andere, lees betere opties hebben lopen waardoor hij überhaupt nooit aan spelen toekomt.

Zoals met Hahn bijvoorbeeld wel het geval was.
Groeien doe je niet met invalbeurtjes. Groeien doe je met basisplaatsen en vertrouwen.
pi_151709858
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Neem aan dat als hij bij Zwolle of zo gaat spelen ook weer moet verhuizen, als er eventueel sprake is van aanpassingsproblemen waardoor hij het nu niet kan waarmaken schiet je daar niks mee op.
Genoeg clubs waarbij je makkelijk in Rotterdam kan blijven wonen. En ook Pec kan dat nog prima natuurlijk. Het is niet dat ze daar dag in dag uit van 9 tot 5 aanwezig moeten zijn.

Snap niet waarom je nou zo krampachtig vast blijft houden aan het niet verhuren? Als je even rustig nadenkt kan jij toch ook genoeg voorbeelden bedenken waar het voor zowel club als speler goed heeft uitgepakt?
pi_151709884
Als het gaat om Bilal denk ik dat een jaartje Zwolle zeker niet slecht hoeft uit te pakken. Het is een ideale plek voor hem om weer zelfvertrouwen op te doen en voetballend stappen te maken. Zeker met een trainer als Ron Jans, die spelers zichtbaar beter maakt.

Ik denk dat als de selectie groot genoeg is hij sowieso verhuurd moet worden. Mocht Zwolle de beker winnen komen daar zes doordeweekse Europese wedstrijden bij. Dit betekent dat er meer gerouleerd moet worden en het lijkt mij onwaarschijnlijk dat Bilal geen speelminuten gaat maken.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Groeien doe je niet met invalbeurtjes. Groeien doe je met basisplaatsen en vertrouwen.
Hier ben ik het helemaal mee eens, kijk maar naar de ontwikkeling van Hahn. In het begin van het seizoen had hij af en toe nog foutjes, maar zeker na de winterstop keept hij heel erg sterk.

Ik zie weinig nadelen aan een verhuurperiode, mocht er ruimte in de selectie voor zijn.
pi_151710054
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zijn anders genoeg spelers die middels invalbeurten een basisplek hebben veroverd in dit Feyenoord.
Neem zo'n Karsdorp, viel in tegen Besiktas en zijn basisdebuut verloren we van Heracles, beetje waanzin als je je direct in de basis zou moeten manifesteren als jonge speler.

K zie ze liever in hem investeren in De Kuip dan elders maar goed verschillen we dan over van mening :)
blablablabla
pi_151710087
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Zijn anders genoeg spelers die middels invalbeurten een basisplek hebben veroverd in dit Feyenoord.
Neem zo'n Karsdorp, viel in tegen Besiktas en zijn basisdebuut verloren we van Heracles, beetje waanzin als je je direct in de basis zou moeten manifesteren als jonge speler.
Dat Karsdorp als rechtsback inviel, was meer uit nood geboren. In feite is het natuurlijk een aanvallende middenvelder geweest.
quote:
K zie ze liever in hem investeren in De Kuip dan elders maar goed verschillen we dan over van mening :)
Tot die conclusie was ik ook wel gekomen.
pi_151710116
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Als het gaat om Bilal denk ik dat een jaartje Zwolle zeker niet slecht hoeft uit te pakken. Het is een ideale plek voor hem om weer zelfvertrouwen op te doen en voetballend stappen te maken. Zeker met een trainer als Ron Jans, die spelers zichtbaar beter maakt.

Ik denk dat als de selectie groot genoeg is hij sowieso verhuurd moet worden. Mocht Zwolle de beker winnen komen daar zes doordeweekse Europese wedstrijden bij. Dit betekent dat er meer gerouleerd moet worden en het lijkt mij onwaarschijnlijk dat Bilal geen speelminuten gaat maken.

[..]

Hier ben ik het helemaal mee eens, kijk maar naar de ontwikkeling van Hahn. In het begin van het seizoen had hij af en toe nog foutjes, maar zeker na de winterstop keept hij heel erg sterk.

Ik zie weinig nadelen aan een verhuurperiode, mocht er ruimte in de selectie voor zijn.
Lekkere vergelijking.
Hahn was hier met Mulder en Vermeer compleet overbodig, das toch anders met die Bilal zo breed zitten we niet in de rechtsbuitens.

Zal je weer zien dat hij bij zijn huurclub de sterren van de hemel speelt en wij zitten te kutten op die positie :')
blablablabla
pi_151710141
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Lekkere vergelijking.
Hahn was hier met Mulder en Vermeer compleet overbodig, das toch anders met die Bilal zo breed zitten we niet in de rechtsbuitens.

Zal je weer zien dat hij bij zijn huurclub de sterren van de hemel speelt en wij zitten te kutten op die positie :')
Ik zeg toch ook dat ze hem alleen moeten verhuren als er ruimte in de selectie is. Anders niet.
  woensdag 15 april 2015 @ 15:41:48 #36
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151711573
quote:

[..]

Geloof ik niet.

17 miljoen. 17 miljoen!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_151711805
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:41 schreef satecl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

17 miljoen. 17 miljoen!
Ja, zelden dus.
Lopen nu ook een handvol huurlingen rond die het wrs nooit gaan halen (Melek, De Sa, v/d Hart ).

Dan vind ik beleid van ons, al dan niet noodgedwongen om spelers zelf te brengen een stuk beter renderen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Elan op 15-04-2015 15:54:41 ]
blablablabla
pi_151711907
Niet eerst gaan lopen mekkeren over een user en vervolgens zelf offtopic over hem beginnen. Stelletje wijven.
BFF met GGMM
pi_151713783
quote:
15s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:52 schreef DonRaja het volgende:
Niet eerst gaan lopen mekkeren over een user en vervolgens zelf offtopic over hem beginnen. Stelletje wijven.
Mag het wel als er een topic voor aangemaakt wordt?
pi_151715540
Voor hetzelfde geld was Bilal nu de nieuwe Depay geweest.
pi_151716375
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:05 schreef Tortugal het volgende:
Voor hetzelfde geld was Bilal nu de nieuwe Depay geweest.
Komt ie fysiek nog wel wat voor tekort, maar hij had wel smaakmaker kunnen zijn ja, net als Boetius. Wat dat betreft, als ze allebei hun goede vorm te pakken krijgen en Kuyt staat de ballen erin te jengelen, dan kan het een leuk seizoen worden :P (met Achahbar, Kazim en Manu op de bank voor als het even niet draait, of een tegenstander de bus parkeert)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_151719111
Feyenoord heeft een ultimatum gesteld aan John Guidetti. De Zweedse spits moet binnen twee weken laten weten of hij in de zomer naar Rotterdam komt.

Feyenoord wil niet aan het lijntje gehouden worden en eist op korte termijn duidelijkheid van Guidetti. Dat meldt Voetbal International. Martin van Geel, technisch directeur van de nummer drie van de Eredivisie, heeft dat inmiddels ook gecommuniceerd met de spits zelf.

Guidetti speelt dit seizoen op huurbasis bij Celtic en heeft een aflopend contract bij Manchester City. Naast Feyenoord strijden ook Internazionale, Olympique Marseille en zijn huidige club uit

HIJ KOMT NIET :W
geen ban voor mij ;)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 15 april 2015 @ 20:05:16 #43
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151719544
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja, zelden dus.
Lopen nu ook een handvol huurlingen rond die het wrs nooit gaan halen (Melek, De Sa, v/d Hart ).

Dan vind ik beleid van ons, al dan niet noodgedwongen om spelers zelf te brengen een stuk beter renderen.
Die Lebenslust bringt dich um.
  woensdag 15 april 2015 @ 20:06:20 #44
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151719583
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja, zelden dus.

Met alle respect: Ajax speelt op een iets hoger niveau met meer druk.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_151719718
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:06 schreef Morendo het volgende:

[..]

In de tijd met Litmanen, ongetwijfeld ja.
Tegenwoordig valt dat reuze mee :)

[ Bericht 11% gewijzigd door Elan op 15-04-2015 20:16:57 ]
blablablabla
pi_151719943
quote:
7s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Verhuren aan een provincieclub heeft geen zin aangezien hij al eerder heeft laten zien dat hij daar presteert. Hij moet leren om bij een grote club te presteren.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 15 april 2015 @ 20:25:57 #47
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_151720433
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:14 schreef eight het volgende:

[..]

Verhuren aan een provincieclub heeft geen zin aangezien hij al eerder heeft laten zien dat hij daar presteert. Hij moet leren om bij een grote club te presteren.
Hij is opgevallen omwille van z'n talent ja. Een reeks fatsoenlijke prestaties neerzetten heb ik hem nog niet zien doen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_151720982
quote:

[..]

VANDAAR dat ajax 2x helemaal weggespeeld is door Feyenoord

Ajax is een middelmatige ploeg, dat heeft europa bewezen.
hoge druk? dat kunnen nederlandse ploegen helemaal niet.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_151721019
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:25 schreef Euribob het volgende:

[..]

Hij is opgevallen omwille van z'n talent ja. Een reeks fatsoenlijke prestaties neerzetten heb ik hem nog niet zien doen.
Die van Geel zit nu af te geven op Bilal...terwijl die lul hem zelf heeft gehaald hahahah
slechte scouting slechte alles
  woensdag 15 april 2015 @ 21:36:38 #50
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151724224
Dat gezeik op Bilal. :') Te triest voor woorden
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_151725188
quote:

[..]

_O-
  woensdag 15 april 2015 @ 22:10:20 #52
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151725816
Dit is voor Bilal een tussenjaar. Lekker wennen aan de club, zien wat er komt kijken op dit niveau.
Maar eens zien wat hij in de rest van het seizoen en de voorbereiding laat zien. Als hij geen indruk maakt kan je hem dan altijd nog verhuren.
Talent heeft ie, dat staat vast.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 15 april 2015 @ 22:12:14 #53
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_151725946
Ik heb nog steeds alle vertrouwen in Bilal. Heeft alleen wat meer tijd nodig en dat is niet zo vreemd als je vanuit Heerenveen hierheen komt terwijl je daar net een jaar bij het eerste elftal zat.
pi_151727408
Als ik die kop van Bilal zie dan denk ik dat hij drukker is met smatjes en blingbling dan het beste uit zichzelf halen.
pi_151728286
BMI _O_
Van Feyenoord, naar derde op het Wk, naar (misschien) halve finale CL _O_
pi_151728334
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:03 schreef Vasion het volgende:
BMI _O_
_O_

Ff Bayern aan de kant zetten
pi_151728616
quote:
BMI _O_
En De Vrij is de verdediger met de meeste onderscheppingen in de Serie A. Waarom blijven we spelers voor een habbekrats verkopen :{
  woensdag 15 april 2015 @ 23:15:44 #58
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_151728686
We moeten Bilal ruilen voor die andere van twente.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_151728800
Brunogod is op weg naar Berlijn _O_
Doei Bayern!
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_151728836
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:13 schreef Henrys het volgende:

[..]

En De Vrij is de verdediger met de meeste onderscheppingen in de Serie A. Waarom blijven we spelers voor een habbekrats verkopen :{
Omdat we de Lidl onder de voetbalclubs zijn.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151728884
quote:

[..]

Als ik de meesten hier mag geloven hebben we uit elke verkoop minimaal het maximale gehaald, misschien zelfs wel meer :{

Stefan wordt aardig onderschat.
  woensdag 15 april 2015 @ 23:23:29 #62
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151728899
quote:

[..]

Omdat we lange tijd niet in staat zijn geweest (en eigenlijk ook nog niet echt zijn) om spelers lang te binden door middel van goede contracten.

Het is allemaal geen hogere wiskunde ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 15 april 2015 @ 23:27:03 #63
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_151728984
quote:

[..]

Waarom blijven we spelers voor een habbekrats verkopen :{
Omdat we niet in de positie zaten om spelers aan hun contract te houden én het onderste uit de kan kunnen vragen omdat andere clubs ook weten hoe we ervoor stonden. :+
Kortlopende contracten, geen mogelijkheden om deze flink op te waarderen, club in de rode cijfers, geen prijzen, weinig bereikt in Europa (clubverband) etc. helpt allemaal niet mee om een vetpot te vragen.

Overigens is het niveau van de Eredivisie gigantisch achteruit aan het hollen waardoor een beetje voetballer direct als halfgod wordt gezien als ie een leuk truckje kan tegen PEC of Cambuur én hebben die jongens zelf ook last van grootheidswaanzin en denken ze al vrij snel klaar te zijn voor het echte werk waardoor ze weer niet willen verlengen én clubs genoodzaakt zijn ze weer van de hand te doen omdat het echte budget vooral moet komen van uitgaande transfers.
pi_151729427
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Omdat we lange tijd niet in staat zijn geweest (en eigenlijk ook nog niet echt zijn) om spelers lang te binden door middel van goede contracten.

Het is allemaal geen hogere wiskunde ofzo.
Die klote bosman ook
pi_151729543
quote:
BMI _O_
mocht die weer eens spelen dan?
pi_151729924
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:48 schreef Adames het volgende:

[..]

mocht die weer eens spelen dan?
Yep, 90 min basis, en hij zat niet fout bij de tegengoal ^O^
pi_151732008
Het is dat Bayern Robben niet heeft. Zou toch wel treurig zijn voor Bayern en de CL eigenlijk... Maar desalniettemin wel leuk voor Brunogod.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_151734027
quote:
John Guidetti liet geen mogelijkheid onbenut om duidelijk te maken dat hij dolgraag terug wil keren bij Feyenoord, maar in de praktijk ligt het toch wel even anders. De spits eist namelijk een riante vergoeding. Gisteren werd duidelijk dat Feyenoord een ultimatum heeft gesteld en vóór 1 mei duidelijkheid wil.

Feyenoord heeft Guidetti een aanbieding gedaan waarbij de spits ruim 20.000 euro per week zou gaan verdienen. Inclusief bonussen en premies zou dat dan neerkomen op ongeveer een miljoen euro per jaar. De Zweedse international heeft het aanbod echter van tafel geveegd met de mededeling dat hij ruim het dubbele willen verdienen, maar dat is Feyenoord te gortig meldt Voetbal International. Het salarisplafond van de Rotterdammers ligt namelijk rond de 1 miljoen euro.

De kans is altijd nog aanwezig dat Guidetti kiest voor een andere club, zeker omdat Celtic en Olympique Marseille ook interesse hebben getoond in de aanvaller.
Kortom, Kazim _O_
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Moderator donderdag 16 april 2015 @ 09:49:09 #69
1424 crew  Jimbo
Grĺtrunka
pi_151734098
als dit waar is valt het me toch tegen van driedetti.

maarja, 'de media' :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_151734212
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:46 schreef Muto het volgende:

[..]

Kortom, Kazim _O_
Vooral alles geloven ja :').
pi_151734216
john komt dus echt niet he..
er is vast wel een klein engels kutclubje wat zijn salaris wel wil en kan betalen..
word zo'n zelfde scenario als dirkie paar jaar geleden..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_151734229
Echt, de afgelopen week heeft mij wel duidelijk gemaakt dat ik voortaan niets meer geloof wat er in welke krant dan ook staat. Mijn godgloeindehemeltyfus, wat een kolere circus :').
pi_151734392
Schaamteloos gejat van een ander forum;

quote:
'Komst Guidetti naar de Kuip nagenoeg rond'

16 April 2015 09:18

De kans dat John Guidetti bij zijn oude liefde terugkeert is verder toegenomen. Er zou al overeenstemming zijn bereikt over het salaris dat hij volgend jaar in Rotterdam kan gaan verdienen en de bijbehorende bonusregeling. Volgens insiders wordt er nu alleen nog onderhandeld over het door Guidetti gevraagde tekengeld en afspraken met betrekking tot zijn portretrecht, maar lijken de verschillen wat dat betreft "niet onoverbrugbaar".

Met de eventuele komst van Guidetti gaat een diepgekoesterde wens van zowel Guidetti als de club en haar legioen in vervulling. Samen met de komst van de andere publiekslieveling Dirk Kuyt hoopt Feyenoord volgend jaar weer eens echt een serieuze gooi naar de landstitel te kunnen doen.

Bron
  donderdag 16 april 2015 @ 10:03:02 #74
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_151734448
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:55 schreef Scrummie het volgende:
Echt, de afgelopen week heeft mij wel duidelijk gemaakt dat ik voortaan niets meer geloof wat er in welke krant dan ook staat. Mijn godgloeindehemeltyfus, wat een kolere circus :').
Nu pas, joh?

Ben zelf inmiddels al gestopt met het lezen van kranten of het volgen van nieuws.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_151734469
quote:
Want? Jij gelooft niet dat Guidetti misschien buiten proportioneel veel salaris of tekengeld wenst of hoopt te ontvangen?

Mij lijkt dat namelijk helemaal niet zo onaannemelijk.

Of geloof jij Guidetti met z'n demagogische "Feyenoorder voor het leven" uitspraken? :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_151734572
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vooral alles geloven ja :').
Er zal vast een kern van waarheid inzitten, ja. Bovendien Guidetti is echt geen 1,5 miljoen aan salaris waard. Dan liever Kazim.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_151734726
quote:
Speciale jeugdkorting op alle vakken

Vanaf het seizoen 2015-2016 wordt op alle vakken een speciaal tarief aangehouden voor supporters tot 18 jaar. Alle supporters, geboren op of na 1 juli 1998, ontvangen een korting van 20% op de seizoenkaartprijs. Uitzondering hierop zijn de vakken waarop al (meer) korting gegeven wordt aan jonge supporters, namelijk de gezinsvakken (CC, DD, F, H, OO, P en PP ) en de vakken W1-4, Z1-Z4 en ZIB en YIB.
pi_151734781
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:07 schreef Muto het volgende:

[..]

Er zal vast een kern van waarheid inzitten, ja. Bovendien Guidetti is echt geen 1,5 miljoen aan salaris waard. Dan liever Kazim.
Nogmaals; vooral geloven.
pi_151734793
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Want? Jij gelooft niet dat Guidetti misschien buiten proportioneel veel salaris of tekengeld wenst of hoopt te ontvangen?

Of geloof jij Guidetti met z'n demagogische "Feyenoorder voor het leven" uitspraken? :')
Nee, wat ik geloof mag ik hier niet zeggen, word ik uitgelachen en weg gehoond :).
pi_151734876
quote:
LAATSTE DAG GEGARANDEERD PLAATSBEHOUD VOOR SEIZOENKAARTHOUDERS
Donderdag (vandaag) is de laatste dag van de voorrangsperiode voor seizoenkaarthouders. Ben jij seizoenkaarthouder en wil je ook volgend seizoen verzekerd zijn van je plek in De Kuip? Verleng dan vandaag nog je seizoenkaart! Alleen vandaag (tot middernacht) nog heb je recht op plaatsbehoud of voorrang op verplaatsing. Verleng je na vandaag, dan heb je geen garantie meer op je eigen plaats in het nieuwe seizoen.
Inbegrepen in de seizoenkaart 2015-2016:
· Toegang tot de zeventien Eredivisie-thuiswedstrijden van het 1e elftal en eventuele play-offs;
· Toegang tot de traditionele vriendschappelijke openingswedstrijd van het seizoen;
· Toegang tot de eerste Europese thuiswedstrijd*;
· Toegang tot de eerste thuiswedstrijd om de KNVB beker (tot 1/8e finale)*;
· Voorrang op kaartverkoop voor (door Feyenoord georganiseerde) thuiswedstrijden;
· Gratis lidmaatschap Het Legioen, (voor kinderen tot 14 jaar lidmaatschap Kameraadjes);
· 10% korting op de aankoop van artikelen in de Feyenoord Fanshop (ook online).

* Indien van toepassing en indien Feyenoord zich daarvoor heeft gekwalificeerd.

Nieuwe seizoenkaarthouders
Heb jij nog geen seizoenkaart, maar wil jij volgend seizoen ook graag bij alle thuiswedstrijden aanwezig zijn? Vraag dan nu alvast je seizoenkaart aan. Vanwege de voorrangsperiode voor de huidige seizoenkaarthouders kunnen wij niet direct laten weten of jouw nieuwe aanvraag gehonoreerd kan worden. In de week van 18 mei word je per e-mail geďnformeerd over de toekenning van je aanvraag.

Speciale jeugdkorting op alle vakken
Vanaf het seizoen 2015-2016 wordt op alle vakken een speciaal tarief aangehouden voor supporters tot 18 jaar. Alle supporters, geboren op of na 1 juli 1998, ontvangen een korting van 20% op de seizoenkaartprijs. Uitzondering hierop zijn de vakken waarop al (meer) korting gegeven wordt aan jonge supporters, namelijk de gezinsvakken (CC, DD, F, H, OO, P en PP ) en de vakken W1-4, Z1-Z4 en ZIB en YIB.

Simpel verlengen of aanvragen
Een seizoenkaart verlengen of aanvragen kan op www.feyenoord.nl/seizoenkaart. Indien je ook graag uitwedstrijden van Feyenoord wilt bezoeken en nog niet in het bezit bent van een uitkaart, dan kun je deze hier direct aanvragen.
Morgen transfer nieuws? ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2015 10:18:08 ]
  donderdag 16 april 2015 @ 10:32:26 #81
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151735268
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, wat ik geloof mag ik hier niet zeggen, word ik uitgelachen en weg gehoond :).
Je moet je niet zo druk maken om wat internet mensen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_151735326
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Je moet je niet zo druk maken om wat internet mensen.
Wie doet dat dan? ;)
  donderdag 16 april 2015 @ 10:50:54 #83
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151735793
  donderdag 16 april 2015 @ 10:58:39 #84
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_151736075
quote:

[..]

Wat betreft dat laatste ben ik wel zo naďef, ja. Dat hij een hoog salaris wil verbaast mij niet. Dat wil elke speler tegenwoordig. Zeker als je in Engeland hebt gespeeld en dat gewend bent.

Kijk naar zo een Raheem Sterling. Weigert doodleuk een salaris van 2 ton per week. Bizar.
Elite
Tegen TTIP
pi_151736172
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat betreft dat laatste ben ik wel zo naďef, ja. Dat hij een hoog salaris wil verbaast mij niet. Dat wil elke speler tegenwoordig. Zeker als je in Engeland hebt gespeeld en dat gewend bent.

Kijk naar zo een Raheem Sterling. Weigert doodleuk een salaris van 2 ton per week. Bizar.
Als ze 2 ton per week verdienen, geven ze dat ook uit. Dat is het grote probleem van dergelijke spelers. Als ze dan elders 3 ton per week kunt verdienen, betekent dat in elk geval dat ze voortaan met een custom private jet naar de training kunnen komen. Dat is belangrijker dan de CL winnen uiteraard.
BFF met GGMM
pi_151736316
quote:
15s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:01 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als ze 2 ton per week verdienen, geven ze dat ook uit. Dat is het grote probleem van dergelijke spelers. Als ze dan elders 3 ton per week kunt verdienen, betekent dat in elk geval dat ze voortaan met een custom private jet naar de training kunnen komen. Dat is belangrijker dan de CL winnen uiteraard.
Tja wat zouden jij en ik doen met zoveel geld op die leeftijd.
What Would Goku Do
pi_151736342
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:06 schreef viagraap het volgende:

[..]

Een klap van m'n moeder krijgen als ik het zo zou verkwisten.
BFF met GGMM
pi_151736396
quote:

[..]

Kiest gewoon voor het geld joh. Zou jij toch ook doen, zeker als je blessuregevoelig als de tyfus bent pakken wat je pakken kan, Feyenoord, terug naar Zweden kan altijd nog. Ooit.
Daarbij hebben al 2 grotere clubs dan Feyenoord zich voor hem gemeld dus dat valt prima samen. Voor hem dan.
blablablabla
  donderdag 16 april 2015 @ 11:08:39 #89
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_151736410
quote:

[..]

Het investeren in vastgoed.
Elite
Tegen TTIP
pi_151736815
quote:

[..]

Ik geloof niet in clubliefde bij profvoetballers.

Ik denk inderdaad dat hij een hoog salaris of tekengeld verlangt omdat hij al immense salarissen gewend is.

Maar Scrummie heeft natuurlijk wel een punt dat het speculeren blijft.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_151738112
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Mwoa, ik geloof wel dat dat bestaat. Ik denk wel dat spelers die van kleins af aan op Varkenoord hebben gelopen, en hun hele profcarriere te danken hebben aan het vertrouwen van Feyenoord, zij Feyenoord op zijn minst een warm hart toedragen. Verder kan ik me ook wel voorstellen dat je in de entourage die rondom Feyenoord leeft jezelf erg thuis voelt, gewaardeerd voelt en fan kan worden als speler zijnde. Ik denk dat Kuyt hier wel een oprecht voorbeeld van is.

Het blijft natuurlijk sterk de vraag of dat dit voor Guidetti ook geldt. Hij heeft Feyenoord volgens mij wel gezien als doorloophuis, op weg naar zijn internationale carriere. Maar de waardering die je vanaf de tribunes krijgt bij succes is misschien ook wel verslavend. Maar ja, ik zie hem wel graag komen (voor een 'normaal' salaris) al dan niet door clubliefde, ofwel een nuttige stap voor zijn carriere, want als ie weer een beetje vorm krijgt zal hij zich bij een grote club in de eredivisie makkelijker in de kijker kunnen spelen dan bij een middenmoter in Engeland :)
  donderdag 16 april 2015 @ 12:09:05 #92
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151738405
Volgens mij zit de clubliefde bij bv een van Beek behoorlijk diep _O_
Ben wel echt een fan van die jongen. Zoals laatst iemand opmerkte hier, dat 'YES HOPPA' gebaar wat hij doet na een belangrijke ingreep _O-
  Moderator donderdag 16 april 2015 @ 12:29:12 #93
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_151739108
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:54 schreef Calciumdude het volgende:
john komt dus echt niet he..
er is vast wel een klein engels kutclubje wat zijn salaris wel wil en kan betalen..
word zo'n zelfde scenario als dirkie paar jaar geleden..
quote:
John komt wel :

quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 20:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Verschillende internet mensen, dus waren al vermoedens, en m'n pa hoorde vanochtend exact hetzelfde van iemand die het zou kunnen weten, dus dan staat het voor mij wel vast.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_151739175
quote:

[..]

Ik denk inderdaad dat hij een hoog salaris of tekengeld verlangt omdat hij al immense salarissen gewend is.

Van Beek, Clasie zie ik echt niet transfervrij de deur uit lopen.
Die donkere jongens zijn daar vaak makkelijker in lijkt het (no racism)
blablablabla
pi_151739228
De Vrij verlengde ook op een voor de club cruciaal moment kan ik me herinneren.
blablablabla
pi_151739539
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

John komt wel :

[..]

Precies. ;)
pi_151739757
quote:

[..]

Sommige spelers kopen een huis voor hun ouders.. dat vind ik dan wel weer lief
  donderdag 16 april 2015 @ 12:51:46 #98
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151739785
quote:
15s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Een klap van m'n moeder krijgen als ik het zo zou verkwisten.
Niet als je eerst een villa voor je moeder koopt zoals Drenthe.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_151739788
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:32 schreef Elan het volgende:
De Vrij verlengde ook op een voor de club cruciaal moment kan ik me herinneren.
Vlaar ook.. wel met clausule helaas
  donderdag 16 april 2015 @ 12:55:26 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151739869
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:51 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Denk dat Van Geel het met Clasie ook wel op een akkoordje heeft gegooid vorig seizoen dat Feyenoord deze zomer niet moeilijk gaat doen. Vang je dus ook niet de hoofdprijs voor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_151739921
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Denk dat Van Geel het met Clasie ook wel op een akkoordje heeft gegooid vorig seizoen dat Feyenoord deze zomer niet moeilijk gaat doen. Vang je dus ook niet de hoofdprijs voor.
Hmm.. bod van Porto was vorige keer 8 miljoen als ik het goed heb begrepen.. het zou kunnen dat Feyenoord niet moeilijk doet als het gaat om een vertrek van Clasie maar kan me dan weer niet voorstellen dat Van Geel dit keer wel genoegen neemt met 8 miljoen. We zullen het wel zien binnenkort..
  donderdag 16 april 2015 @ 12:58:31 #102
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_151739946
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:51 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Daar komt bij dat Vlaar op de Open Dag nog zei te blijven, waarna hij alsnog die zomer vertrok naar Villa. Ben benieuwd waar hij speelt komend seizoen - zal wel vertrekken denk ik.
pi_151740037
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:58 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Daar komt bij dat Vlaar op de Open Dag nog zei te blijven, waarna hij alsnog die zomer vertrok naar Villa. Ben benieuwd waar hij speelt komend seizoen - zal wel vertrekken denk ik.
Tsja.. welkom in de voetballerij.. de apenrots van list en bedrog
pi_151741198
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Niet als je eerst een villa voor je moeder koopt zoals Drenthe.
Hmmm, waarschijnlijk had ik dan alsnog een klap gehad. Omdat het kan.
BFF met GGMM
pi_151741247
quote:

[..]

Je zegt het hier zelf, het nieuws is niet onaannemelijk inderdaad en dat is gelijk het hele punt.
Ze roepen maar wat, ze weten het niet.
Zit je straks weer naar 3 maanden giswerk van Krabbezwats te turen, waarna straks op de deadline Kazim-Kazim in de spits staat. Geef die vent toch geen podium, met z'n onzin.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  donderdag 16 april 2015 @ 13:50:34 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151741350
quote:
15s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:44 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hmmm, waarschijnlijk had ik dan alsnog een klap gehad. Omdat het kan.
Wel met een slipper of deegroller neem ik aan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_151741647
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Wel met een slipper of deegroller neem ik aan?
Houten lepel. Hadden ze dat bij Drenthe nou ook maar wat vaker gedaan, had hij misschien wel z'n talent beter benut.
BFF met GGMM
  donderdag 16 april 2015 @ 15:18:40 #108
268260 Dr.Mikey
pi_151743720
Wat is dat toch met Boëtius opeens een kut seizoen van helemaal niks en denkt dan ook nog dat hij naar Inter en Juventus kan. Zonde van dat gastje toen hij debuteerde was hij nog zo goed...
Nu kan hij in de rij Slory, Biseswar Cabral.
R.I.P DTS.
pi_151743743
quote:
13s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is dat toch met Boëtius opeens een kut seizoen van helemaal niks en denkt dan ook nog dat hij naar Inter en Juventus kan. Zonde van dat gastje toen hij debuteerde was hij nog zo goed...
Conclusies trekken much.
  donderdag 16 april 2015 @ 15:21:10 #110
319979 Fok-it
All is well
pi_151743812
quote:
13s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
:') Jij hebt af en toe ook echt van die rare uitspraken. Boetius vergelijken met Slory omdat het de laatste maanden even niet loopt?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 16 april 2015 @ 15:23:06 #111
268260 Dr.Mikey
pi_151743880
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:21 schreef Fok-it het volgende:

[..]

:') Jij hebt af en toe ook echt van die rare uitspraken. Boetius vergelijken met Slory omdat het de laatste maanden even niet loopt?
Helaas heb ik wel bijna altijd gelijk.
R.I.P DTS.
  donderdag 16 april 2015 @ 15:23:53 #112
319979 Fok-it
All is well
pi_151743917
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Oh ja, je vond jezelf inderdaad ook bovengemiddeld intelligent ja.
pi_151744051
Maar kan iemand terugvinden hoeveel tegendoelpunten Feijenoord incasseerde in het seizoen 2013/2014? Ik ben benieuwd of we nu minder tegendoelpunten hebben. Hoewel zijn er een paar wedstrijden te gaan en heeft Feijenoord dit jaar vaker gespeeld.
pi_151744077
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

_O-

Bedoel dit niet vervelend hoor, maar ik heb nog niet 1 keer mee gemaakt dat jij gelijk had.

Ik wel, ik heb altijd gelijk gehad tot nu toe.
  donderdag 16 april 2015 @ 15:28:35 #115
268260 Dr.Mikey
pi_151744085
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Oh ja, je vond jezelf inderdaad ook bovengemiddeld intelligent ja.
Geniaal en onbegrepen vriend maar verder niet relevant.
R.I.P DTS.
  donderdag 16 april 2015 @ 15:29:36 #116
268260 Dr.Mikey
pi_151744115
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

_O-

Bedoel dit niet vervelend hoor, maar ik heb nog niet 1 keer mee gemaakt dat jij gelijk had.

Ik wel, ik heb altijd gelijk gehad tot nu toe.
Gio die komt.
Altijd al gezegd dat Clasie beter gaat zijn Strootman .
Al vanaf het begin van dit seizoen roepen dat Verdonk een kans moet krijgen.
Tal van recente voorbeelden hoor ;)
R.I.P DTS.
  donderdag 16 april 2015 @ 15:38:03 #117
319979 Fok-it
All is well
pi_151744353
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Gio die komt.
Clasie is helemaal niet beter dan Strootman? :')
pi_151744445
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:38 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Clasie is helemaal niet beter dan Strootman? :')
Lastig te beoordelen ja.
Groot fan van User Wotte
pi_151744454
Zelfs ik ben beter op dit moment dan Strootman.
Groot fan van User Wotte
  donderdag 16 april 2015 @ 15:42:13 #120
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_151744470
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:41 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Lastig te beoordelen ja.
Strootman was op z'n top beter dan Clasie nu is, maar de vraag is of Strootman dat niveau ooit nog gaat halen. Loopt al meer dan een jaar te kwakkelen.
  donderdag 16 april 2015 @ 15:43:09 #121
319979 Fok-it
All is well
pi_151744493
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Strootman was op z'n top beter dan Clasie nu is, maar de vraag is of Strootman dat niveau ooit nog gaat halen. Loopt al meer dan een jaar te kwakkelen.
Klopt. Maar daar gaat het niet om natuurlijk. Dat strootman alleen nog maar in de lappenmand heeft gezeten maakt Clasie geen betere middenvelder
pi_151744506
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Gio die komt.
Open deur.
Onzin.
Op basis van wat je heb je gelijk daarin?

Wat een voorbeelden :').
pi_151744566
Strootman heeft al 1,5 jaar een paar wedstrijden gespeeld. Ik mag dan hopen dat Clasie wel beter is ja.
Groot fan van User Wotte
pi_151744711
Strootman heeft wel mooiere youtube filmpjes dan Clasie
  donderdag 16 april 2015 @ 15:52:50 #125
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_151744731
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Strootman heeft wel mooiere youtube filmpjes dan Clasie
Clasie heeft een mooier hoofd dan Strootman.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_151744732
en bakkal is viesdik
  donderdag 16 april 2015 @ 15:53:23 #127
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_151744742
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:52 schreef Scrummie het volgende:
en bakkal is viesdik
Dikke maatjes met Jhonny en Miralem
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 16 april 2015 @ 15:54:34 #128
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_151744779
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Clasie heeft een mooier hoofd dan Strootman.
Mijn hont heeft een mooier hoofd dan Strootman.
  donderdag 16 april 2015 @ 15:55:33 #129
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_151744814
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:54 schreef tja77 het volgende:

[..]

Mijn hont heeft een mooier hoofd dan Strootman.
Kan je nagaan

pi_151744841
  donderdag 16 april 2015 @ 16:04:09 #131
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151745025
quote:
strond?
  donderdag 16 april 2015 @ 16:05:53 #132
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151745066
quote:
99s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:41 schreef Tjacka het volgende:
Zelfs ik ben beter op dit moment dan Strootman.
Haha nee. Jij niet. Veel andere wel, maar jij niet.
pi_151745188
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:04 schreef satecl het volgende:

[..]

strond?
Rotterdammerts zijn geen taalnazi's
pi_151745599
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:05 schreef satecl het volgende:

[..]

Haha nee. Jij niet. Veel andere wel, maar jij niet.
ik had nog wel verwacht dat ik zou op geroepen zou worden voor je team
Groot fan van User Wotte
  donderdag 16 april 2015 @ 17:32:58 #135
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151747401
quote:
99s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:25 schreef Tjacka het volgende:

[..]

ik had nog wel verwacht dat ik zou op geroepen zou worden voor je team
Zondag kampioenswedstrijd. Je bent van harte welkom. 10:00 uit.
  donderdag 16 april 2015 @ 17:36:53 #136
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_151747499
quote:

[..]

Maar waar krijgt meneer nog meer de kans om voor een vol stadion de held te spelen?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_151752393
De verlosser maakt er vandaag gewoon weer 2 in één helft.
  donderdag 16 april 2015 @ 20:49:58 #138
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_151753653
Jippie
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_151757192

Even tussendoor.. O+
pi_151757637
quote:
Kuijt, die na dit seizoen terugkeert bij Feyenoord, was verantwoordelijk voor de eerste twee doelpunten. Bij de 2-0 benutte hij een strafschop.
Gaan volgend jaar ook eindelijk de strafschoppen erin. Scheelt toch weer een doepuntje of vijf.
  donderdag 16 april 2015 @ 22:20:56 #141
268260 Dr.Mikey
pi_151757799
quote:
Georginio Wijnaldum ziet een transfer naar Manchester United namelijk ook wel zitten. De aanvoerder van PSV werkte bij het Nederlands elftal al eens samen met Louis van Gaal, die nu aan het roer staat bij United. Een hereniging is wat Wijnaldum, die in de belangstelling zou staan van Arsenal, betreft absoluut een optie, vertelt hij in gesprek met Sky Sports.

"Natuurlijk zou ik weer met Van Gaal willen werken. Hij is een goede trainer die spelers echt beter maakt. Ik heb heel fijn met hem gewerkt, hij is een geweldige man. Hij heeft me een kans gegeven om veel te spelen op het WK nadat ik zeven maanden geblesseerd was en daar ben ik zeer dankbaar voor. Dankzij Van Gaal heb ik mijn zelfvertrouwen teruggekregen", aldus Wijnaldum. Het is onduidelijk of Van Gaal ook daadwerkelijk van plan is een bod uit te brengen op Wijnaldum.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)United#ixzz3XVPVDZAA
Die is gek geworden _O-
R.I.P DTS.
pi_151758498
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Die is gek geworden _O-
Waarom? Wijnaldum heeft onder van Gaal een stabiel WK gespeeld
Hij is dit seizoen gewoon 1 van de beste spelers in de nederlandse competitie.
Ik Denk zeker dat als je het nivo van Nederlands elftal aankan dat je MAnu ook aankan..

effe serieus....
Je gaat toch niet vertellen dat daley blind beter is als Wijnaldum....en die speelt daar toch ook.
  Moderator donderdag 16 april 2015 @ 22:54:00 #143
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_151759291
De UEFA moet lang nadenken over het racisme verhaal trouwens...
pi_151764534
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Die is gek geworden _O-
Wijnaldum en Depay denken wel dat ze naar Manchester United kunnen. :')
In het Ajax-topic zeggen ze dat Klaassen wel naar Real Madrid kan, desnoods met een tussenstap bij een Tottenham Hotspur of Liverpool ofzo. :')

Dan ben je toch elke connectie met de realiteit verloren, of zit ik nu mis? :')
pi_151765427
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:31 schreef Alxander het volgende:

[..]

Wijnaldum en Depay denken wel dat ze naar Manchester United kunnen. :')
In het Ajax-topic zeggen ze dat Klaassen wel naar Real Madrid kan, desnoods met een tussenstap bij een Tottenham Hotspur of Liverpool ofzo. :')

Dan ben je toch elke connectie met de realiteit verloren, of zit ik nu mis? :')
Wat mij betreft zit je mis. Vind dat voor allen niet heel onrealistisch hoor. Klaassen is een goeie speler en kan zich nog ontwikkelen, Depay heeft het talent maar gedraagt zich als een puber, Wijnaldum kan het wel maar zie ik niet meer dan een bruikbare speler voor die clubs worden. Een beetje als een Park bij United.

We moeten ook niet doen alsof er bij die topclubs alleen maar geweldenaren zitten die voetballen poepen, en goals met hun lul maken.
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:23:06 #146
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_151765571
Ik zie het bij die Klaasen dus totaal niet, leuke speler maar Real materiaal? Totaal de realiteit kwijt.
pi_151765653
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat mij betreft zit je mis. Vind dat voor allen niet heel onrealistisch hoor. Klaassen is een goeie speler en kan zich nog ontwikkelen, Depay heeft het talent maar gedraagt zich als een puber, Wijnaldum kan het wel maar zie ik niet meer dan een bruikbare speler voor die clubs worden. Een beetje als een Park bij United.

We moeten ook niet doen alsof er bij die topclubs alleen maar geweldenaren zitten die voetballen poepen, en goals met hun lul maken.
Ben benieuwd als we over drie jaar kijken waar vriend Wijnaldum en vriend Depay dan spelen.
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:29:19 #148
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_151765693
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:23 schreef MPC60 het volgende:
Ik zie het bij die Klaasen dus totaal niet, leuke speler maar Real materiaal? Totaal de realiteit kwijt.
Dan heb je het over Syntix.... Dan weet je het al..
pi_151765716
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Depay kan daar wel mee denk ik, Wijnaldum brengt te weinig, en Klaassen gaat het denk ik wel brengen maar die moet zich eerst nog maar eens een stapje of 2 ontwikkelen bij zijn huidige club, alvorens ze over de volgende tussenstap moeten gaan nadenken, anyway, niet echt superrelevant voor dit topic, dus nog maar een nieuwtje, hebben we daar nog een doorverkooppercentage op (buiten de opl.vergoeding)?
quote:
'Proper leader' Janmaat krijgt aanvoerdersband Newcastle om de arm

DARYL JANMAAT kende met een foute terugkopbal voor Oranje in Tsjechië een dramatische start van het seizoen. Maar wat de rechtsback na die zeperd liet zien, maakt diepe indruk. Als beloning wacht nu de aanvoerdersband bij zijn club Newcastle United.

Not amused was Janmaat toen bondscoach Guus Hiddink hem niet eens opnam in voorselectie van het Nederlands elftal voor de interlands met Mexico en Letland. De keuzeheer was wel even klaar met de ex-speler van ADO Den Haag, sc Heerenveen en Feyenoord na zijn fout in Praag, die de interlanddubbel met Kazachstan en IJsland al gemist had vanwege een blessure. "Ik kan de reden niet verzinnen. Ik ben niet gebeld", fulmineerde Janmaat.

Het zegt alles over zijn karakter dat hij na die deceptie keihard terugvocht. De 25-jarige verdediger speelde tot nu toe alle 32 competitieduels voor de club die hem deze zomer uit De Kuip wegplukte. Hij deed dat op zo'n energieke manier dat Hiddink voor de Oranje-duels met Turkije en Spanje niet meer om Jamaat heen kon. Tegen de Turken moest hij Gregory van der Wiel nog voor zich dulden. Maar de vraag is of dat straks in juni nog steeds het geval is als het Nederlands elftal op bezoek gaat in Letland. Tegen Spanje kreeg en greep Janmaat zijn kans.

De beloning voor het nemen van revanche op zichzelf volgt komend weekeind als Newcastle thuis aantreedt tegen Tottenham Hotspur. Dan zijn Janmaats ploeggenoten Fabricio Coloccini en Moussa Sissoko beiden geschorst en daarmee missen The Magpies de captain en vice-captain. Manager John Carver maakt zich niet druk. Hij ziet in Janmaat de ideale vervanger.

"Hij is a proper leader. Hij heeft karakter en hij gaat goed met iedereen om. Hij doet alles wat je ook maar vraagt en hij laat een goede indruk achter. Hij heeft een leider in zich en dat is wat een aanvoerder moet uitstralen."
pi_151765920
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:30 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Depay kan daar wel mee denk ik, Wijnaldum brengt te weinig, en Klaassen gaat het denk ik wel brengen maar die moet zich eerst nog maar eens een stapje of 2 ontwikkelen bij zijn huidige club, alvorens ze over de volgende tussenstap moeten gaan nadenken, anyway, niet echt superrelevant voor dit topic, dus nog maar een nieuwtje, hebben we daar nog een doorverkooppercentage op (buiten de opl.vergoeding)?

[..]

Vind het schitterend dat die jongens het zo goed doen in het buitenland. Janmaat aanvoerder, Indi zo goed als door naar volgende ronde CL, de Vrij eindbaas bij zijn club.

En dan te bedenken dat het een zorgenkindje van Oranje is.. Bizar eigenlijk.
pi_151766276
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:30 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

En toch blijft hij verdedigend ontzettend zwak. Aanvallend en qua assists doet hij het daar prima. Maar, hoe je het ook wilt zien: weer een oud-Feyenoordspeler die zich goed kan aanpassen aan een hoger niveau.
pi_151766900
Straalt gewoon goed af op de club, perfect toch. Ik denk dat de Vrij typisch een speler is die met leeftijd harder wordt. Laten we niet vergeten dat die als VWO-broekie bij ons begon en hij inmiddels in een fysiek veel zwaardere competitie als de Italiaanse goed bezig is. Voetballend zal hij in de toekomst wat minder worden maar dat is normaal bij spelers die langzaam ombouwen richting fysiek. Bij Vlaar was eigenlijk ook al wel zo. Na z'n pompen in de gym was hij echt anders qua voetbal maar verdedigend een stuk sterker. Bij Kompany zelfde verhaal.

En eigenlijk als je het breder trekt is Ronaldo ook wel zo. Was bij Manchester echt een stuk beweeglijker en rapper qua voetenwerk. Maar nu is hij gewoon een beest fysiek gezien en een stuk dodelijker. Alles heeft z'n voordeel en z'n nadeel. Als zo'n Neymar in de gym gaat zitten is hij ook niet meer dezelfde Neymar als daarvoor.
  vrijdag 17 april 2015 @ 10:50:25 #153
262211 hhh38
pi_151767475
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Straalt gewoon goed af op de club, perfect toch. Ik denk dat de Vrij typisch een speler is die met leeftijd harder wordt. Laten we niet vergeten dat die als VWO-broekie bij ons begon en hij inmiddels in een fysiek veel zwaardere competitie als de Italiaanse goed bezig is. Voetballend zal hij in de toekomst wat minder worden maar dat is normaal bij spelers die langzaam ombouwen richting fysiek. Bij Vlaar was eigenlijk ook al wel zo. Na z'n pompen in de gym was hij echt anders qua voetbal maar verdedigend een stuk sterker. Bij Kompany zelfde verhaal.

En eigenlijk als je het breder trekt is Ronaldo ook wel zo. Was bij Manchester echt een stuk beweeglijker en rapper qua voetenwerk. Maar nu is hij gewoon een beest fysiek gezien en een stuk dodelijker. Alles heeft z'n voordeel en z'n nadeel. Als zo'n Neymar in de gym gaat zitten is hij ook niet meer dezelfde Neymar als daarvoor.
Uiteindelijk zijn die spelers als Vlaar en Kompany wel alleen nog geschikt voor de Engelse competitie. Voor de Spaanse competitie hebben ze bijvoorbeeld een veel te lage wendbaarheid. De Vrij zou nu al prima in de Spaanse competitie passen, als een type Pique.
  vrijdag 17 april 2015 @ 10:50:34 #154
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151767476
Heeft Feyenoord trouwens een doorverkoop clausule van Wijnaldum?
pi_151767577
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Uiteindelijk zijn die spelers als Vlaar en Kompany wel alleen nog geschikt voor de Engelse competitie. Voor de Spaanse competitie hebben ze bijvoorbeeld een veel te lage wendbaarheid. De Vrij zou nu al prima in de Spaanse competitie passen, als een type Pique.
Alsof Ramos, Pepe, Puyol zo wendbaar zijn...
BFF met GGMM
pi_151767735
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vind het schitterend dat die jongens het zo goed doen in het buitenland. Janmaat aanvoerder, Indi zo goed als door naar volgende ronde CL, de Vrij eindbaas bij zijn club.

En dan te bedenken dat het een zorgenkindje van Oranje is.. Bizar eigenlijk.
Te bedenken dat onze zwakke plek destijds de defensie was. :')
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:15:06 #157
262211 hhh38
pi_151768018
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Alsof Ramos, Pepe, Puyol zo wendbaar zijn...
Nog altijd een stuk beter dan Kompany of Vlaar. Puyol uiteraard niet meer :+
pi_151768430
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Nog altijd een stuk beter dan Kompany of Vlaar. Puyol uiteraard niet meer :+
Het punt is gewoon dat als je snel en wendbaar bent (jongere verdedigers) je daar ook gebruik van maakt. Vaak corrigeren ze hun eigen missers op die manier. Zodra je als verdediger niet meer kunt rekenen op snelheid en wendbaarheid, komen duelkracht en positionering om de hoek kijken. Dat zie je vaak pas verbeteren bij meer ervaren verdedigers, simpelweg omdat ze het eerder niet nodig hebben gehad.

De echte toppers combineren beiden op een jonge leeftijd. Ik kan even enkel op Varane en Nesta komen als voorbeelden.
BFF met GGMM
pi_151770408
Karim blijft ook volgend seizoen, ondanks interesse.
pi_151770432
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:49 schreef Scrummie het volgende:
Karim blijft ook volgend seizoen, ondanks interesse.
Typefoutje of bedoel je wel El Ahmadi? :)
BFF met GGMM
pi_151770537
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:50 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Typefoutje of bedoel je wel El Ahmadi? :)
Yep, El Ahmadi :).

Had ie tegen rinus verteld vandaag.
pi_151770595
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Yep, El Ahmadi :).

Had ie tegen rinus verteld vandaag.
Ah ok, ik dacht ff Kazim. Maar dit is goed nieuws, nu Clasie nog.
BFF met GGMM
pi_151771508
Wijnaldum bij United is lachwekkend.. het enige wat die gozer doet in belangrijke wedstrijden is zichzelf verstoppen en zo min mogelijk aan de bal komen.. en als hij al eens een kans krijgt verprutst hij hem meestal. Depay vind ik ook tamelijk overschat.. veel te gebrekkige techniek om het te redden in de absolute top.
pi_151771548
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:50 schreef satecl het volgende:
Heeft Feyenoord trouwens een doorverkoop clausule van Wijnaldum?
Waarschijnlijk net zo'n soort constructie als bij Fer ja.. we kunnen dus weer wat tonnetjes verwachten binnenkort
pi_151771912
Ik denk dat je aan miljoentjes moet denken ipv tonnetjes.
  vrijdag 17 april 2015 @ 13:51:23 #166
268260 Dr.Mikey
pi_151772384
Ik zie Kazim en Guidetti nog wel knallende ruzie krijgen mogen ze toch beide komen.
Zijn beide van die haantje de voorste mannetje.
R.I.P DTS.
  vrijdag 17 april 2015 @ 14:54:11 #167
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151774383
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie Kazim en Guidetti nog wel knallende ruzie krijgen mogen ze toch beide komen.
Ah ok.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 17 april 2015 @ 15:01:45 #168
268260 Dr.Mikey
pi_151774557
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 14:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

klaas is een kloon van jou, is het niet?
Heb je Kazim tv wel eens voorbij zien komen op instagram of Feyenoord dump?
Kerel is echt van het mensen oppeppen kop op, Wil het baasje zijn. Guidetti was net zo
R.I.P DTS.
pi_151774846
quote:
Feyenoord kan tegen Go Ahead Eagles beschikken over een vrijwel fitte spelersgroep. Alleen Lex Immers is een twijfelgeval. Mocht de middenvelder niet kunnen spelen, lijkt Jens Toornstra zijn logische vervanger.
(Bron: VI)

Toornstra op 10. *O*
  vrijdag 17 april 2015 @ 15:24:09 #170
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151775087
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Heb je Kazim tv wel eens voorbij zien komen op instagram of Feyenoord dump?
Kerel is echt van het mensen oppeppen kop op, Wil het baasje zijn. Guidetti was net zo
En voor hetzelfde geld stimuleren die 2 elkaar alleen maar, + het team.
Jij bent er zo een die van alles roeptoetert, en je gelijk gaat halen als 1 v/d 40-45 dingen klopt _O-

nofi :*
pi_151776421
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:14 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Toornstra op 10. *O*
Immers zal wel weer net op tijd fit zijn -O-
pi_151776548
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:14 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Toornstra op 10. *O*
Wat een schot afgelopen zondag. Echt jammer dat die er niet in ging.
  vrijdag 17 april 2015 @ 16:24:24 #173
262211 hhh38
pi_151776673
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 16:14 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Immers zal wel weer net op tijd fit zijn -O-
Hij biedt ons steeds weer hoop, al drie jaar lang -O-
  vrijdag 17 april 2015 @ 17:29:54 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151778287
Natuurlijk is Immers gewoon fit zondag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 17 april 2015 @ 17:39:22 #175
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151778497

Mooi bussie weer hoor.
Op die rode spikkels links naast het logo na dan.
pi_151779075
Tof interview met Kazimgod op Fox

_O_
  vrijdag 17 april 2015 @ 18:44:03 #177
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_151779976
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:08 schreef Thunder0x het volgende:

_O_
Lekker transfervrij overnemen.

Guidetti kan de tyfus krijgen. Eerst overal roepen dat hij graag terug wil keren, en dan gaan lopen janken dat hij naast zijn bizar hoge salaris (meer dan 1 miljoen) ook nog een paar miljoen aan tekengeld wil.

Huichelachtig mannetje. Guidetti is geen Feyenoorder.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_151780136
quote:

_O_
Korte samenvatting?
pi_151780317
quote:

_O_
Met zijn bazenhonden _O_
pi_151780483
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:50 schreef Antaris het volgende:

[..]

Korte samenvatting?
Ze hebben het over zijn jeugd gehad, hoe dat voor hem was. Zijn passie voor honden, rottweilers volgens mij :D heeft er zelf een. Zijn rol in de kleedkamer en dat hij dat graag doet en een voorbeeld wilt zijn voor de "jongere" spelers.

Wat ik wel opmerkelijk vond was dat hij zei dat hij nog nergens anders heeft meegemaakt hoe het er bij Feyenoord aan toe gaat in het team. Volgens hem is iedereen vrienden van elkaar en zijn er geen "groepjes" zoals hij bij andere teams heeft meegemaakt, zoals de Brazilianen bij elkaar en de Turken bij elkaar en de Fransen allemaal bij elkaar.

Ook een stukje over zijn huidige prestaties, dat hij van het spelletje geniet en zich bevoorrecht voelt om voetballer te zijn, over de scheidsrechters in Nederland, dat ze erg mild zijn en hijzelf pas 3 gele kaarten heeft, wat voor hem een all time low is :D

Ook kwamen de woorden, Im Feyenoord till i die uit zn mond, en hij het wel snapt waarom Kuyt bv terugkomt en niet naar Dubai of Amerika is gegaan, puur omdat je deze club altijd wel met je mee zult dragen en niet los kunt laten, ongeacht of zijn contract nu wel of niet verlengt gaat worden.

Best moeite waard om te kijken. Kwamen ook nog wat prachtige goals van dit seizoen van hem langs, die ik alweer was vergeten. Heracles thuis ( kopbal kruising ) Eagles uit verwoestende knal, Willen II uit. Az thuis knappe goal uit de draai.

Lekker erbij houden, wie weet flopt Guidetti gewoon, dan heb je altijd nog Kazim

Kazimgod _O_
pi_151781464
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:00 schreef Thunder0x het volgende:

[..]
Kazimgod _O_
Dank je.
Ik zie hem ook liever dan Guidetti, denk ik.
Volgens mij kan Makaay hem wel nog een en ander aanleren.
pi_151781666
Hoe verhoudt Kazim zich tov Guidetti op het gebied van salariseisen? Als ik "Kazim salaris" Google komt er naar voren dat hij in 2011 ook ruim een miljoen aan salaris binnenharkte.
  vrijdag 17 april 2015 @ 19:51:22 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151782278
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:44 schreef PIETR het volgende:

[..]

Guidetti kan de tyfus krijgen. Eerst overal roepen dat hij graag terug wil keren, en dan gaan lopen janken dat hij naast zijn bizar hoge salaris (meer dan 1 miljoen) ook nog een paar miljoen aan tekengeld wil.

Kom je laat achter Piet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 17 april 2015 @ 19:51:48 #184
262211 hhh38
pi_151782297
quote:

[..]

Helemaal eens, zo hoeft het van mij niet hoor. Gewoon Kuyt als eerste spits, Kazim als back-up.
pi_151782554
Kazim is net zoals Kuyt wel heel erg iemand die precies weet wat hij moet zeggen om het Legioen tevreden te houden.
  vrijdag 17 april 2015 @ 20:05:13 #186
262211 hhh38
pi_151782750
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:59 schreef Tortugal het volgende:
Kazim is net zoals Kuyt wel heel erg iemand die precies weet wat hij moet zeggen om het Legioen tevreden te houden.
Guidetti ook. Volksmenners zijn het, allemaal!
pi_151782993
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Guidetti ook. Volksmenners zijn het, allemaal!
Tja, geef ze ongelijk, 'we' slikken het allemaal als zoete koek
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  vrijdag 17 april 2015 @ 20:17:54 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151783169
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 19:59 schreef Tortugal het volgende:
Ik vind dat bij Kazim wel meevallen eigenlijk. Zit niet elke week het legioen te pleasen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_151783364
quote:
RTL-directeur: 'Er is een sterkte stroming van verstandige supporters bij Feyenoord'

In Hand in Hand, het supportersmagazine van de Feyenoord supportersvereniging, staat een uitgebreid interview met Erland Galjaard, die zeg: "Dit interview is een hoogtepunt voor mij. En dat meen ik echt." De drijvende kracht achter de RTL zenders vertelt met twinkelende oogjes over zijn liefde voor Feyenoord en zijn idool Willem van Hanegem.

"Willem was annalist bij Sport7. Op het moment dat het mis dreigde te gaan met Sport7 was Willem dag en nacht op de redactie om mensen te steunen die hun baan dreigde te verliezen. Dat was zo ontzettend lief dat we als dank voor hem een schilderij hebben laten maken, die hij met tranen in de ogen aannam. Een fantastische vent die mij zelfs van ontslag heeft gered.

In een meeting met directeur Henk Kivits zei ik iets wat niet werd gewaardeerd. Een paar dagen later kreeg ik een telefoontje. Ik moest bij de baas komen en moest er waarschijnlijk uit. Toen ik op de redactie kwam, zag ik van Hanegem zitten. Hij had het verhaal gehoord en vertelde op zijn Willem's: 'je hoeft niet te gaan. ik hep wel effe gesproken met ze en heb gezegd als ze jou d'r uit gooien, dat ik ook gaat.' Ik vroeg of hij ook bij die bijeenkomst was geweest. 'ja, ik zat daar bovenaan die trap een beetje te luisteren;, vertelde Willem. 'wat een prietpraat van die gozert.' "Hij had Kivts verteld dat er niets mis was met mijn opmerking. Ik was gered"

Terug naar Feyenoord. "Van Bronckhorst als trainer vind ik echt geweldig. Hij speelde bij grote clubs en heeft maar dan 100 interlands achter zijn naam. Hij kent de club goed en heeft uitstraling, zonder dat hij heel uitgesproken is in de media. Met JP van Gastel vormt hij een heel goed koppel. Zij mogen van mij daar Fraser of Van Hanegem als derde man naast zetten. Maar Willem zullen ze niet meer vragen. Bij Feyenoord vinden ze hem een kritische brombeer, maar hij praat nooit onzin.

Ik zou het als directie ook anders doen. De club heeft geen grip op de supporters, omdat er geen dialoog is'', concludeert de betrokken televisiebaas. ''De relatie met de Feyenoord Supportersvereniging is niet voor niets zo slecht. Ik heb het gevoel dat ze de supporters niet serieus genoeg nemen. Het Legioen is echter heel machtig. Je kan wel zeggen dat er alleen maar onzin wordt geroepen, maar dat is niet zo.

Er is ene heel sterkte stroming van verstandige supporters, die al vele jaren bij de club komen en kritisch zijn. Daar is niets mis mee. Je kan supporters niet voor de gek houden. Je moet open zijn, ze serieus nemen en de dialoog aangaan. Feyenoord hoeft de supporters niet het beleid te laten bepalen, maar je kan je wel laten adviseren.'' Ik laat mij ook inspireren door mensen die niet dagelijks met televisiewerk bezig zijn, die hebben soms hele goed ideeën" aldus Galjaard.

Het gehele interview met Galjaard is te lezen in Hand in Hand. Verder in het magazine een interview met Lex Immers, Khalid Boulahrouz en Rinus Israel. Hand in Hand val bij leden thuis op de mat, maar is ook los in de winkel te koop.

Bron
Nooit geweten dat er ook slimme mensen bij RTL werken
  vrijdag 17 april 2015 @ 20:38:08 #190
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_151784017
quote:

[..]

Yellow zal er wel doorheen kunnen prikken.
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:00:45 #191
268260 Dr.Mikey
pi_151784865
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij vi lezen ze hier mee!
R.I.P DTS.
pi_151786298
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bij vi lezen ze hier mee!
Ooooh, jij bent Krabby
pi_151787717
quote:
Een terugkeer van John Guidetti is hoogstonwaarschijnlijk. Volgens RTV Rijnmond-journalist Jan Dirk Stouten heeft Feyenoord de Zweed een aanbieding gedaan met een jaarsalaris van zo'n 1,2 miljoen euro, maar de tegenpartij zou liefst twee ŕ drie miljoen euro aan tekengeld vragen. Dat vertelde Stouten in Voetbal International.
Eerder op de avond stelde FRFC1908.nl al op twitter dat in de wandelgangen het gerucht de ronde doet dat de komst van John Guidetti definitief van de baan is. Ook FR12.nl begrijpt dat Feyenoord absoluut niet van plan is om Guidetti een tweede aanbieding te doen. De komst van de voormalig publiekslieveling lijkt daarom alleen rond te komen als Guidetti en zijn management hun eisen plotseling laten vallen.
Feyenoord lijkt het daardoor volgend seizoen te gaan doen met Dirk Kuyt, Colin Kazim-Richards en Anass Achahbar, die deze week gesprekken heeft gepland met de leiding van Feyenoord, als opties voor de
spitspositie.
Feyenoord till i die.
pi_151788273
Volgens mij zijn mensen alweer vergeten hoe blessuregevoelig Guidetti was en hoe hij de weerstand van een pasgeboren veulen heeft, die speelt nooit een heel seizoen.

Gewoon dezelfde aanbieding doen aan Kalou en dan halen we Ono ook nog even op

[ Bericht 21% gewijzigd door Henrys op 17-04-2015 22:19:14 ]
  vrijdag 17 april 2015 @ 22:40:45 #195
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_151789289
John Guidetti is de nieuwe Dollar Dirk.
Ik ben inmiddels overleden.
  vrijdag 17 april 2015 @ 23:09:27 #196
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_151790258
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:22 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Die wil gewoon dolgraag in de Kuip werken.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_151790322
2 tot 3 miljoen tekengeld _O_
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  Moderator vrijdag 17 april 2015 @ 23:13:32 #198
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_151790378
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:22 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Koevermans out Galjaard in.
pi_151793815
Wat een drol die Guidetti. Drie miljoen om een publiekslieveling met ziekteverschijnselen op de tribune te zetten.
  zaterdag 18 april 2015 @ 02:31:16 #200
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151794060
Dat management van hem zal wel denken dat ze een slaatje kunnen slaan uit het feit dat hij zo 'populair' is. Zal ze tegenvallen dan.
  zaterdag 18 april 2015 @ 09:09:07 #202
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151795060
quote:
Vreemd genoeg zijn er maar weinig websites die de statistieken van Bakoe bijhouden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_151795235
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 09:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Vreemd genoeg zijn er maar weinig websites die de statistieken van Bakoe bijhouden.
Gevonden :D

http://nl.soccerway.com/m(...)-inter-baki/1861839/

Bankzitter :N
pi_151795328
quote:
Maar wel met de doekoe van bakoe.
pi_151797262
quote:
Keer daarvoor invaller, daarvoor geannuleerd en daarvoor niet eens bij de selectie.. Misschien komt die terug van een blessure?
pi_151797391
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:51 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Keer daarvoor invaller, daarvoor geannuleerd en daarvoor niet eens bij de selectie.. Misschien komt die terug van een blessure?
Volgens transfermarkt.nlzit ie sinds januari pas bij het team, heeft ie 4 keer mee mogen doen, 2 keer als invaller, en 2x voortijdig gewisseld, in totaal 153 minuten gespeeld. Geen doelpunten en geen assists, ik vind het er meer op lijken dat ie bij Baku geen potten kan breken :')
pi_151797403
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:00 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Volgens transfermarkt.nlzit ie sinds januari pas bij het team, heeft ie 4 keer mee mogen doen, 2 keer als invaller, en 2x voortijdig gewisseld 153 minuten gespeeld. Geen doelpunten en geen assists, ik vind het er meer op lijken dat ie bij Baku geen potten kan breken :')
Misschien is het nachtleven van Baku heel gezellig
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:09:00 #208
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151797537
Hij zit met z'n hoofd nog steeds bij de verlening.
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:12:23 #209
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_151797614
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:00 schreef Tortugal het volgende:

[..]

Feyenoord till i die.
Geld overwint alles.
Elite
Tegen TTIP
pi_151798071
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:09 schreef satecl het volgende:
Hij zit met z'n hoofd nog steeds bij de verlening.
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:46:28 #211
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_151798340
De Britten lijken het eens te zijn met Yellow's ultimatum.
  zaterdag 18 april 2015 @ 13:58:18 #212
268260 Dr.Mikey
pi_151799886
quote:
De Nederlandse krant de Volkskrant pakt op zaterdag uit met een wel heel opmerkelijk verhaal. De Nederlandse topscheidsrechter Serdar Gözübüyük zou namelijk betrokken zijn bij matchfixing. Zijn naam wordt in ieder geval genoemd in een grote Duitse strafzaak rond het fenomeen.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)ixing_#ixzz3Xf3xK65w
Goh ... Nou hopelijk krijgt hij alsnog straf voor Twente - Feyenoord met Pelle toen.
R.I.P DTS.
  zaterdag 18 april 2015 @ 14:04:48 #213
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151799983
Geen Lex _O_
pi_151800261
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:04 schreef Divje het volgende:
Geen Lex _O_
pi_151800273
Geef die Vilhena dan ook de rest van het seizoen de kans. Ik zie het wel weer gebeuren dat hij na zondag gefileerd wordt op basis van één wedstrijd.
pi_151800338
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Geef die Vilhena dan ook de rest van het seizoen de kans. Ik zie het wel weer gebeuren dat hij na zondag gefileerd wordt op basis van één wedstrijd.
Toornstra speelt 99% zeker ;).
pi_151800355
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Toornstra speelt 99% zeker ;).
Ah, #FREEVILHENA
pi_151800393
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ah, #FREEVILHENA
Eens
  zaterdag 18 april 2015 @ 15:32:10 #219
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_151801397
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ah, #FREEVILHENA
#pray4tonny
pi_151801562
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk het niet. Ik denk namelijk niet dat hij meer dan 10-15 minuten speeltijd krijgt.
Toornstra staat gewoon op 10. Ik denk dat Vilhena per ongeluk een keer hardop heeft gelachen om Fretje's geslis.
pi_151801643
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:46 schreef Dekatria het volgende:
De Britten lijken het eens te zijn met Yellow's ultimatum.
Als er ook maar een kleine kern van waarheid in de geruchten omtrent zijn eisen zit, mag tie gewoon oppleuren en griep krijgen. Ik vind dit vele malen kanslozer dan bijv. de situatie met Kuyt 3 jaar terug. Van mij hoeft John dan simpelweg nooit meer in Rotterdam te komen.
pi_151802161
Van mij hoeft Guidetti ook niet meer zo. Is net als Kuyt en Kazim iemand die lult om bij het publiek geliefd te zijn maar heeft niet het verleden van Kuyt en is bizar veeleisend voor een speler die het eigenlijk nergens anders lukt. Ik zie Guidetti wel van club tot club zwerven z'n hele carričre. Er is altijd wel een club die een gokje waagt met een transfervrije speler. Na een jaar of twee houden ze het dan voor gezien en gaat hij in een ander land weer verder. Denk niet dat hij het ooit echt gaat maken en dat komt voor een groot deel ook door z'n instelling buiten het veld.
pi_151802786
Trap toch allemaal niet in dat media gebeuren. Laatste nieuws is dat Guidetti bij Rijnmond dat interview deed, en Geel vorige week bij Rijnmond aangaf dat ze er alles aan deden. Verder is het allemaal pure speculatie, maar hier en overal op internet gaat het helemaal los.
pi_151803232
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 16:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Van mij hoeft Guidetti ook niet meer zo. Is net als Kuyt en Kazim iemand die lult om bij het publiek geliefd te zijn maar heeft niet het verleden van Kuyt en is bizar veeleisend voor een speler die het eigenlijk nergens anders lukt. Ik zie Guidetti wel van club tot club zwerven z'n hele carričre. Er is altijd wel een club die een gokje waagt met een transfervrije speler. Na een jaar of twee houden ze het dan voor gezien en gaat hij in een ander land weer verder. Denk niet dat hij het ooit echt gaat maken en dat komt voor een groot deel ook door z'n instelling buiten het veld.
Dit! Ik vind 1 miljoen bruto per jaar al veel voor Guidetti (en dan heb ik het niet eens over het tekengeld) en ik had niet eens op gerekend dat Feyenoord überhaupt zoveel aan Guidetti wilde geven. Nu heb ik gelezen (RTV Rijnmond of Voetbal International) dat Feyenoord zelfs 1,2 miljoen per jaar aanbiedt en als hij zelfs dat weigert en ook nog meer tekengeld wil hebben, dan hoeft het voor mij niet meer, tenzij Guidetti inziet dat zijn eisen belachelijk zijn en de aanbieding van Feyenoord accepteert.
pi_151803302
Nogmaals, geloof die bedragen niet zo :')
pi_151803376
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 17:11 schreef Scrummie het volgende:
Nogmaals, geloof die bedragen niet zo :')
Ik vind Jan Dirk doorgaans een best betrouwbare journalist, die ook mensen spreekt die het kunnen weten. Als hij zegt dat Feyenoord 1.2mln heeft geboden, denk ik dat dat betrouwbaarder is dan jij die het wilt sussen oid? Omdat ie toch wel komt? Waarom denk je dat het niet waar is?
pi_151803627
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 17:14 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik vind Jan Dirk doorgaans een best betrouwbare journalist, die ook mensen spreekt die het kunnen weten. Als hij zegt dat Feyenoord 1.2mln heeft geboden, denk ik dat dat betrouwbaarder is dan jij die het wilt sussen oid? Omdat ie toch wel komt? Waarom denk je dat het niet waar is?
Omdat hij de feiten hoort van verschillende internet mensen
pi_151803826
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 17:14 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Geloof maar wat je wil :). Doe ik ook namelijk.

Geld ook voor de heer Bronson.
pi_151803976
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 17:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Geloof maar wat je wil :). Doe ik ook namelijk.

Geld ook voor de heer Bronson.
Hoe ziet het financiele aanbod van Feyenoord er dan volgens jou uit? Ik ben wel benieuwd wat jij dan denkt, voorlopig heb je nog alleen maar geclaimd dat ie komt en dat je dat viavia weet van schijnbaar betrouwbare bronnen.
  zaterdag 18 april 2015 @ 17:58:52 #230
268260 Dr.Mikey
pi_151804183
Inzanity gespot op het forum.
R.I.P DTS.
  zaterdag 18 april 2015 @ 18:44:25 #231
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_151805267
Morgen Eagles, zin in! _O_
pi_151807162
Gewoon Mans Hermann volgend jaar ipv Guidetti _O_
pi_151811469
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 19:59 schreef Tortugal het volgende:
Gewoon Mans Hermann volgend jaar ipv Guidetti _O_
Ik zou hem volgend jaar zo nu en dan met het 1e mee laten trainen, een beetje begeleid worden door Kuyt en hem rustig brengen. Komend seizoen gewoon met Kuyt en Kazim doen, Kazim verpatsen en dan Hermann als 2e spits, of 1e spits en Kuyt op de flank/bank, afhankelijk van ontwikkeling/aftakeling.
pi_151811582
Nog een jaar Kazim in de spits is geen leuk vooruitzicht. Beste kerel die het niet slecht heeft gedaan maar zie liever een echte afmaker in de spits
pi_151811884
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 22:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Nog een jaar Kazim in de spits is geen leuk vooruitzicht. Beste kerel die het niet slecht heeft gedaan maar zie liever een echte afmaker in de spits
Scorend vermogen was slecht dit seizoen, echter denk ik wel dat Kazim meer goals gaat maken volgend seizoen.
Een prima speler voor de bank, maar zal hij daar genoegen mee nemen?
pi_151812000
PSV voor de achtste keer kampioen deze eeuw, en wij hadden weer een tussenjaar.
pi_151812360
Die Guidetti :') Had altijd veel sympathie voor hem, maar achterlijk dat ie zulke belachelijke hoge financiële eisen stelt met die transfersom. Zeker gezien het (medische) risico dat toch nog een beetje aan hem kleeft.

Gewoon voor 4 jaar tekenen en genoegen nemen met een half miljoen tekengeld. In het slechtste geval (als ie weer ernstig ziek/geblesseerd raakt of geen bal meer raakt) haal je dan 4 tot 5 miljoen binnen en ben je met de paar miljoen die je bij City al hebt verdiend sowieso wel financieel onafhankelijk. In het beste geval kun je in de voetsporen van de drie grootste Zweedse spitsen ooit treden, die allemaal ooit doorbraken in de eredivisie (waarvan 2 bij Feyenoord zelf) een grote held worden bij een prachtige club met elke thuiswedstrijd een vol stadion. En over 2 jaar, als je pas 26 bent, alsnog een dikke transfer maken..

Zowel sportief als financieel gezien onbegrijpelijk dat ie niet gewoon al zonder te twijfelen getekend heeft. In 2011-2012, dat hij eigenlijk maar voor drie kwart speelde en waar ie bij een veredeld jeugdelftal de kar moest trekken, maakte hij er al 23. Kun je nagaan wat ie met 3 jaar meer ervaring moet kunnen in een heel seizoen en met spelers als Kuyt naast hem.
  zaterdag 18 april 2015 @ 23:06:13 #238
277865 Sejt
Ondertitel
pi_151812984
Ik zie het allemaal wel na het verstrijken van Geel's ultimatum.
I love my mispoken words.
pi_151813131
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 22:45 schreef Roland010 het volgende:
Die Guidetti :') Had altijd veel sympathie voor hem, maar achterlijk dat ie zulke belachelijke hoge financiële eisen stelt met die transfersom.
Nouja, die zaakwaarnemer schijnt een gierige hond te zijn.

http://www.fr-fans.nl/nie(...)wil-geld-zien-17056/

Als hij te duur wordt inderdaad gewoon Kuyt en Kazim als nieuwe K2.
pi_151813442
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 23:06 schreef Sejt het volgende:
Die ultimatums zijn ook onzin. Alsof van Geel nee gaat zeggen als Guidetti een maand later akkoord gaat ;(
pi_151813593
Weer geen kampioen, helaas.
  zaterdag 18 april 2015 @ 23:27:15 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151813662
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 23:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Weer geen kampioen, helaas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 18 april 2015 @ 23:33:51 #243
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_151813857
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 23:19 schreef eight het volgende:

[..]

Die ultimatums zijn ook onzin. Alsof van Geel nee gaat zeggen als Guidetti een maand later akkoord gaat ;(
Het ultimatum heeft te maken met de optie op Kazim die uiterlijk 1 mei gelicht moet worden. :)
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 18 april 2015 @ 23:44:51 #244
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_151814140
Kazim > Guidetti.

Vind een paar weken bedenktijd eigenlijk nogal veel voor iemand die voor een vorstelijk salaris voor zijn droomclub kan gaan spelen ..

Je moet trouwens eens op Guidetti zoeken op Twitter na een wedstrijd van Celtic. Hij wordt daar echt uitgekotst door de Celticfans.
  zaterdag 18 april 2015 @ 23:52:09 #245
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_151814338
Ben wel benieuwd waar Guidetti hetzelfde salaris kan krijgen als Feyenoord hem nu biedt mocht hij dit weigeren. :')
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 18 april 2015 @ 23:58:03 #246
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_151814497
Voor Feyenoord-begrippen is 1,2 miljoen een ontzettend hoog salaris. Dat is meer dan Kuyt gaat verdienen. Gelukkig valt het salaris van Mathijsen weg.

En dat Guidetti zo lang wacht zegt toch eigenlijk al genoeg? Die komt niet. En dat is prima, want Kazim is echt niet minder dan Guidetti.
  zondag 19 april 2015 @ 00:01:11 #247
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_151814587
Door het op deze manier te spelen kan niemand straks nog zeggen dat Van Geel z'n best niet heeft gedaan. Hij heeft Guidetti het maximale geboden en als die gozer voor de deadline verstrijkt er geen genoegen mee neemt, dan weet iedereen dat het niet aan Van Geel heeft gelegen. Dan kan hij zich richten op andere aankopen en kan het boek Guidetti voorgoed dicht.

[ Bericht 40% gewijzigd door KillemWieft op 19-04-2015 00:11:57 ]
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_151815270
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 22:34 schreef Tortugal het volgende:
Ik zou het in elk geval slap vinden van Van Bronckhorst als ie komend jaar niet gewoon openlijk vanaf de eerste wedstrijd uitspreekt dat ie echt serieus om de titel mee wil gaan doen. Niet weer je slechtste seizoensstart ooit spelen met 0 punten uit 3 wedstrijden in de eerste maand :') is eigenlijk al voldoende om echt mee te draaien. Vorig jaar was dat helemaal erg, normaal haal je zelfs in een matig seizoen nog wel gemiddeld 5 punten uit die eerste 3 wedstrijden en was je met winst tegen PEC en 2 gelijkspellen tegen Ajax en Twente waarschijnlijk kampioen geworden. Terwijl je nu dus 5 punten tekort kwam daarvoor uiteindelijk.

En ook dit seizoen: heeft iemand de stand op basis van de tweede competitiehelft? Want volgens mij waren de eerste en tweede seizoenshelft bij Ajax en PSV beide een klein beetje 'gespiegeld' qua punten en zal bij Feyenoord dat contrast echt zo 12-15 punten (waarvan het grootste deel opgelopen in de eerste maand weer) zijn.

Niet dat je van Van Bronckhorst even mag verwachten dat ie in z'n eerste jaar direct even met gemak de titel pakt, want de concurrentie is ook sterk. Maar je mag wel verwachten dat ie niet de eerste weken beschamend alle wedstrijden verliest en daarmee ruim voor kerst al praktisch uitgeschakeld is. Kom die eens fatsoenlijk door en evenaar daarna het aantal punten van dit en vorig seizoen daarna en je doet echt mee. Of het genoeg is hangt natuurlijk vooral af van hoeveel punten de nummer 1 van de competitie uiteindelijk pakt dat jaar, maar dan doe je in elk geval tot in de laatste rondes mee.
pi_151815470
Waarom zien zo weinig mensen Kalou als optie? Is nog helemaal niet zo oud, wil graag terug naar Feyenoord en laat zijn clubliefde niet alleen zien met woorden maar ook met daden (Toen hij Gervinho belde na dat bananenincident)
pi_151815527
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 23:19 schreef eight het volgende:

[..]

Ik denk van wel eigenlijk. Je kan denk ik beter je selectie ruim op tijd rond hebben mét (o.a.) Kazim dan Guidetti bij je selectie halen die pas na 3 speelrondes aansluit. Die hele crisis en onzekerheid dit jaar met het wachten op Dost en het heel laat aansluiten van Kazim is misschien bijna wel schadelijker geweest dan het gebrek aan scorend vermogen. Natuurlijk is Guidetti een stuk betere spits dan hem, maar als je vanaf de voorbereiding Kazim had laten meespelen en wennen had ie er wellicht zo 4 meer gemaakt en had je niet in augustus al 9 punten achtergestaan.
pi_151815716
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 00:40 schreef Henrys het volgende:
Waarom zien zo weinig mensen Kalou als optie? Is nog helemaal niet zo oud, wil graag terug naar Feyenoord en laat zijn clubliefde niet alleen zien met woorden maar ook met daden (Toen hij Gervinho belde na dat bananenincident)
Ik denk vooral door z'n contract dat geloof ik nog tot 2017 loopt.
Van Geels uitleg was overigens dat de posities waarop Kalou kan spelen met Kuyt, Kazim, Manu, Achachbar, Toornstra, Bilal en Boetius al wel bezet zijn. Laat staan als Guidetti komt...
Denk toch dat eerst minimaal Achachbar en Kazim zouden moeten vertrekken en/of Guidetti definitief afhaken voordat Kalou echt een beetje een serieuze optie is. Of Bilal moet verhuurd worden... Want die is nu echt Feyenoord 1-onwaardig qua spel en rendement en hoort zoals ie afgelopen jaar speelde komend seizoen niet bij de selectie te zitten.
pi_151817432
quote:
Denk dat Kalou ook erg veel vraagt. Heeft ook nog contract in Duitsland. Dat gaat dus duiten kosten...
pi_151817506
Die Kazim kan samen met Dirk nog wel eens een zeer gevaarlijk duo worden.
pi_151818582
Zo maar eens richting Kuip O+
BFF met GGMM
pi_151818623
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 18:44 schreef MPC60 het volgende:
Morgen Eagles, zin in! _O_
Zeker zonder Lex, met Jens _O_

Alleen jammer dat het de enige niet zonnige dag van de week is -o-
  Moderator zondag 19 april 2015 @ 09:56:02 #256
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_151818631
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 09:50 schreef DonRaja het volgende:
Zo maar eens richting Kuip O+
De stoelen zijn voorverwarmd. ;)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_151818678
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 22:34 schreef Tortugal het volgende:
Knap hoor, met een twee keer zo hoog salarisbudget en drie keer zo hoog transferbudget. Anders ga je lekker die lampies supporrten.
pi_151818716
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 09:56 schreef Gert het volgende:

[..]

De stoelen zijn voorverwarmd. ;)
Zitten doe je thuis ;)
BFF met GGMM
pi_151818739
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 23:06 schreef Sejt het volgende:
Ik vind het wel mooi dat Geel het stevig aanvaart.
Hoop dat hij het hier inderdaad bij laat en geen verdere toezeggingen doet.

Daarnaast, Geel is regelmatig een onetische eikel eersteklas, maar als Goudetti onredelijke eisen blijft stellen en het kaatst af, mag hij wmb in dit geval alle vuile was buitenhangen.
  Moderator zondag 19 april 2015 @ 10:10:02 #260
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_151818786
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 10:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zitten doe je thuis ;)
Als Kazim vanmiddag zulke voorzetten ook gewoon inkopt: ^O^
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_151818932
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 00:29 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ik zou het in elk geval slap vinden van Van Bronckhorst als ie komend jaar niet gewoon openlijk vanaf de eerste wedstrijd uitspreekt dat ie echt serieus om de titel mee wil gaan doen.
:')
Ga toch fietsen joh pannenkoek. Dat willen ze altijd, maar als daadwerkelijke doelstelling is het niet reeel. Bescheidenheid siert hem beter.

Ajax heeft 100+ miljoen op de bank en is bereid de knip te trekken voor ervaring.
PSV raakt 2 spelers uit een kampioensteam kwijt maar heeft, incl. Recordbrekende CL Premie 60+ Miljoen op zak.

Wij hebben welgeteld 1 speler die al 3 jaar steeds meer de kar trekt en het niveau is ontgroeid, maar gezien die demente achterhoeker hem negeert, we geen CL hebben gespeeld, hij nog voor 20% in een of ander talentenpotje hangt, en wij stevig in de schuldsanering zitten heb je net genoeg te herinvesteren om een middelmatig spelertje er bij te halen en een talentje uit eigen opleiding vast te leggen.

Spelers als gudelj, tapia, corona etc. Hoef je hier niet te verwachten hoor.

ALs de transferzomer erg gelukkig verloopt, je talenten opstaan en alles meezit kun je misschien meedoen, maar dat nu al gaan verwachten of eisen is krankzinnig.
pi_151819215
quote:
Omdat hij nog (in mijn herinnering) tot 2017 vast ligt... Lijkt me sterk dat Feyenoord het geld heeft hem hem te kopen.
pi_151819254
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 10:23 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Onzin. De nivellering in de eredivisie is zo goed als een feit. Dat hebben de afgelopen 5 jaar wel bewezen. Feyenoord met een zeer matige selectie een paar keer verdomd dicht bij de titel. Straks met Kuyt staat 1 van de beste spelers in de eredivisie voor Feyenoord in het veld. Dat zal heel goed het verschil kunnen gaan maken. Helemaal in onze competitie.
pi_151819332
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 00:29 schreef Roland010 het volgende:

[..]

En ook dit seizoen: heeft iemand de stand op basis van de tweede competitiehelft? Want volgens mij waren de eerste en tweede seizoenshelft bij Ajax en PSV beide een klein beetje 'gespiegeld' qua punten en zal bij Feyenoord dat contrast echt zo 12-15 punten (waarvan het grootste deel opgelopen in de eerste maand weer) zijn.
Tot nu toe, PSV beide seizoenshelften 1e, Feyenoord 3e en 4e.

Conclusie; PSV de (helaas) terechte kampioen.
  zondag 19 april 2015 @ 11:27:02 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151819772
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 10:50 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Onzin. De nivellering in de eredivisie is zo goed als een feit. Dat hebben de afgelopen 5 jaar wel bewezen. Feyenoord met een zeer matige selectie een paar keer verdomd dicht bij de titel. Straks met Kuyt staat 1 van de beste spelers in de eredivisie voor Feyenoord in het veld. Dat zal heel goed het verschil kunnen gaan maken. Helemaal in onze competitie.
Ik geloof daar echt totaal niet in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 19 april 2015 @ 11:40:27 #266
262211 hhh38
pi_151820010
Immers is er eindelijk niet bij. Zul je zien dat we niet winnen en Immers nog belangrijker wordt gemaakt :')
pi_151820029
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 11:40 schreef hhh38 het volgende:
Immers is er eindelijk niet bij. Zul je zien dat we niet winnen en Immers nog belangrijker wordt gemaakt :')
Als je van Go Ahead verliest, ben je wel heel diep gezonken.
  zondag 19 april 2015 @ 11:44:25 #268
262211 hhh38
pi_151820073
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als je van Go Ahead verliest, ben je wel heel diep gezonken.
Ik kijk nergens meer van op. Gelijkspel valt trouwens ook onder niet winnen.
pi_151820099
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 11:44 schreef hhh38 het volgende:

[..]

En dan ben je net zo diep gezonken als wanneer je verliest :P. Het zijn de fucking egeltjes
pi_151820109
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 11:44 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik zou het fascinerend vinden als je deze verdediging momenteel niet met 4-0 te kijk zet.
pi_151820124
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 11:46 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En dan ben je net zo diep gezonken als wanneer je verliest :P. Het zijn de fucking egeltjes
Zolang loser Fred Rutten er nog zit, kun je alles verwachten.
  zondag 19 april 2015 @ 11:56:55 #272
262211 hhh38
pi_151820285
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik zou het fascinerend vinden als je deze verdediging momenteel niet met 4-0 te kijk zet.
Ze zullen waarschijnlijk ook wel winnen, maar bij Feyenoord durf ik pas 3 punten bij te schrijven na het laatste fluitsignaal.
pi_151820287
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 11:47 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Zolang loser Fred Rutten er nog zit, kun je alles verwachten.
Zul je zien dat hij wederom pas vanaf de 80e minuut gaat wisselen :')
  zondag 19 april 2015 @ 11:59:19 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151820324
Krijgt Verhoek vandaag nog een groots afscheid in de rust ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_151820330
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zonder Immers?!
  zondag 19 april 2015 @ 12:00:13 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151820343
#neverforget

VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 19 april 2015 @ 12:00:37 #277
262211 hhh38
pi_151820349
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 11:59 schreef Caland het volgende:
Krijgt Verhoek vandaag nog een groots afscheid in de rust ofzo.
Hij is volgend seizoen gewoon weer terug toch ;(
pi_151820933
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 11:56 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Zul je zien dat hij wederom pas vanaf de 80e minuut gaat wisselen :')
Idd :') Ik mag toch hopen dat Van Bronckhorst dat niet van hem over gaat nemen straks.
pi_151821310
come on Fey
pi_151821371
Immers mist.. o wacht
  zondag 19 april 2015 @ 12:48:31 #281
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_151821382
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 10:23 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ga toch fietsen joh pannenkoek. Dat willen ze altijd, maar als daadwerkelijke doelstelling is het niet reeel. Bescheidenheid siert hem beter.

Ajax heeft 100+ miljoen op de bank en is bereid de knip te trekken voor ervaring.
PSV raakt 2 spelers uit een kampioensteam kwijt maar heeft, incl. Recordbrekende CL Premie 60+ Miljoen op zak.

Wij hebben welgeteld 1 speler die al 3 jaar steeds meer de kar trekt en het niveau is ontgroeid, maar gezien die demente achterhoeker hem negeert, we geen CL hebben gespeeld, hij nog voor 20% in een of ander talentenpotje hangt, en wij stevig in de schuldsanering zitten heb je net genoeg te herinvesteren om een middelmatig spelertje er bij te halen en een talentje uit eigen opleiding vast te leggen.

Spelers als gudelj, tapia, corona etc. Hoef je hier niet te verwachten hoor.

ALs de transferzomer erg gelukkig verloopt, je talenten opstaan en alles meezit kun je misschien meedoen, maar dat nu al gaan verwachten of eisen is krankzinnig.
Geen speld tussen te krijgen.
Dit, dus.
pi_151821389
wat een kans man
pi_151821563
En weer mis
  zondag 19 april 2015 @ 13:01:24 #284
262211 hhh38
pi_151821672
Ongeďnspireerd zootje
pi_151821687
Waarom valt Kazim altijd?
pi_151821695
Slapen ze nog ofzo
  zondag 19 april 2015 @ 13:04:33 #287
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_151821745
Dat was geen buitenspel :')
pi_151821792
Lucky Fey..
pi_151821825
die Theo Reitsma is ook een lul zeg, herkent de spelers niet
  zondag 19 april 2015 @ 13:16:03 #290
262211 hhh38
pi_151822064
Manu :')
  Moderator zondag 19 april 2015 @ 13:19:28 #291
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_151822176
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2015 12:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Geen speld tussen te krijgen.
pi_151822202
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 13:07 schreef Rickertman96 het volgende:
Sowieso. Iedereen loopt altijd te zeiken op Ten Napel, Snoeks en De Vos maar Reitsma is de vreselijkste commentator van Nederland. Ga toch met pensioen ofzo, opa :r
  zondag 19 april 2015 @ 13:21:07 #294
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151822206
:z

Kan de rest van het seizoen niet gewoon schriftelijk afgedaan worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 19 april 2015 @ 13:22:11 #295
262211 hhh38
pi_151822232
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 13:19 schreef Slobeend het volgende:
Achahbar is op rechts te beperkt.
Valt tegen inderdaad. Boëtius en Vilhena erin aub. Voor Achahbar en El Ahmadi.
  zondag 19 april 2015 @ 13:22:57 #296
262211 hhh38
pi_151822261
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 13:21 schreef Caland het volgende:
:z

Kan de rest van het seizoen niet gewoon schriftelijk afgedaan worden.
We moeten de 3e plek nog veiligstellen :{
pi_151822272
Ze denken er weer eens te makkelijk over.. Deze kan je maar beter winnen anders moet je de laatste 3 wedstrijden nog aan de bak. Altijd weer hetzelfde liedje met dit soort matige spelers met een gebrek aan profmentaliteit
  zondag 19 april 2015 @ 13:26:58 #298
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_151822348
Deze wedstrijd mist een type Immers.
  zondag 19 april 2015 @ 13:28:54 #299
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_151822404
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 13:07 schreef Rickertman96 het volgende:
"Karsdorp, eh nee, van Beek, eh nee, het was toch Karsdorp!"
pi_151822407
quote:
9s.gif Op zondag 19 april 2015 13:26 schreef Pascalus het volgende:
Deze wedstrijd mist een type Immers.
Neuh.. die was vorige week ook slecht. Spelers in de top staan er altijd..ook in wedstrijden tegen de kleintjes. Die mentaliteit mis ik bij Feyenoord..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')