Ik heb gelukkig maar een half dagjequote:Op woensdag 15 april 2015 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet echt, voornamelijk gewoon binnen op kantoor..
quote:Op woensdag 15 april 2015 10:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat noem je flips hoer moet je paar tikken hebben ofzo
beter hou jij bek gewoon eens wat vakerquote:
anders wat pikquote:Op woensdag 15 april 2015 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
beter hou jij bek gewoon eens wat vaker
quote:Op woensdag 15 april 2015 11:04 schreef politiekman het volgende:
[..]
Dan rol je toch echt de verkeerde kant op
Koningsdag* ik ga werkenquote:Op woensdag 15 april 2015 11:10 schreef politiekman het volgende:
Wat gehen jullie allemaal doen met koninginnendag? Of blijven jullie binnen zitten met de gordijnen dicht?
Niks, met koningsdag ga ik een beetje stelen, en een beetje zuipen.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:10 schreef politiekman het volgende:
Wat gehen jullie allemaal doen met koninginnendag? Of blijven jullie binnen zitten met de gordijnen dicht?
Weinig boeiends. Ik ga even over de markt lopen en daarna weer naar huis. Heb er niet zoveel meequote:Op woensdag 15 april 2015 11:10 schreef politiekman het volgende:
winkelen in duitsland.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:10 schreef politiekman het volgende:
Neenquote:Op woensdag 15 april 2015 11:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoin, heb je al meer geld terug van je zadel?
Boeiendddd, dat zit er zo ingebakken bij mijquote:Op woensdag 15 april 2015 11:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Koningsdag* ik ga werkenLekker brak ook want koningsnacht vier ik uiteraard wel.
Wat ga je stelen? En wat ga je zuipen?quote:Op woensdag 15 april 2015 11:11 schreef Fokker89 het volgende:
Niks, met koningsdag ga ik een beetje stelen, en een beetje zuipen.
Niet eens smoken en drinken?quote:Op woensdag 15 april 2015 11:11 schreef Amarantha het volgende:
Weinig boeiends. Ik ga even over de markt lopen en daarna weer naar huis. Heb er niet zoveel mee
Smoken doe ik sowieso welquote:
Hahahahaha, lekker pep tikkenquote:Op woensdag 15 april 2015 11:15 schreef Amarantha het volgende:
2x op de markt gestaan. 1ste keer met mijn moeder, die vooral er zat omdat ik overal en nergens was en de 2de keer met een vriendin Dat was echt grappig. Hele avond en nacht pep gesnoven om wakker te blijven, was ik mijn zonnebril vergeten haha. Gelukkig hebben mijn ouders die overdag naar mij toe gebracht en ze hadden niks door Volgens mij was dat ook de laatste keer dat ik pep heb gehad.
Dan maar smoken en pep toch?quote:Op woensdag 15 april 2015 11:16 schreef Amarantha het volgende:
Smoken doe ik sowieso wel Alcohol drinken doe ik amper dus denk dan ook niet.
Ik vond het vroeger af en toe wel leuk maar doe ik tegenwoordig niet meerquote:
Nee dit jaar alleen smoken haha. Harddrugs komt denk ik 23 mei wel weer. Sinds begin juni '14 niet meer gehadquote:Op woensdag 15 april 2015 11:17 schreef politiekman het volgende:
[..]
Dan maar smoken en pep toch?![]()
Grapje hoor
Mhmm, ik vind pep maar niets. Echt teringzooi vind ik het. Ik ben de volgende dag altijijd compleet naar de **** en slapen doet ik niet meer.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger af en toe wel leuk maar doe ik tegenwoordig niet meerMaar was wel een leuke ervaring om het eens op de markt te doen haha
23 mei, dat is mijn verjaardagquote:Op woensdag 15 april 2015 11:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dit jaar alleen smoken haha. Harddrugs komt denk ik 23 mei wel weer. Sinds begin juni '14 niet meer gehad
Zuipenquote:Op woensdag 15 april 2015 11:14 schreef politiekman het volgende:
[..]
Boeiendddd, dat zit er zo ingebakken bij mij. Oké, gezellig. Wat ga je doen met koningsnacht dan?
Gezellig! In welk dorp?quote:Op woensdag 15 april 2015 11:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ZuipenDan staat het plein waar de kroegen zijn vol met mensen. Altijd gezellig.
Ik vind het nu ook maar zwaar matig hoor maar ik was toen 18 ofzo.. toen vond ik het nog wel leuk om heel af en toe door te halen met een vriendin op die zooi.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:18 schreef politiekman het volgende:
[..]
Mhmm, ik vind pep maar niets. Echt teringzooi vind ik het. Ik ben de volgende dag altijijd compleet naar de **** en slapen doet ik niet meer.
no shit sherlock.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ZuipenDan staat het plein waar de kroegen zijn vol met mensen. Altijd gezellig.
Euhmmm, niet.. hahaquote:Op woensdag 15 april 2015 11:18 schreef Amarantha het volgende:
In welke stad gaan jullie bevrijdingsfestival vieren?
op mijn werkquote:Op woensdag 15 april 2015 11:18 schreef Amarantha het volgende:
In welke stad gaan jullie bevrijdingsfestival vieren?
Wij hebben al 650 jaar stadsrechten.quote:
Ik kom met koninginnenacht/koningsnacht nooit verder dan mijn eigen stad dus geen idee hoe het ergens anders is.quote:
Mijn stad heeft al ietsjes langer stadsrechten, vanaf 1220 ofzo meen ikquote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 11:22 schreef en-er-gy het volgende:
Bevrijdingsfestival? Laat Hitler t maar niet horen
Ik ga gewoon werken zoals iedere normale werkende Nederlander. Genoeg andere dingen te doen,.
Dat is echt zieligquote:Op woensdag 15 april 2015 11:23 schreef Amarantha het volgende:
Ah damn. Iemand die ik ken had al een grote hond in een flatje.. maar heeft er nog één bij gehaald.
200 jaar verschil.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:25 schreef politiekman het volgende:
[..]
Mijn stad heeft al ietsjes langer stadsrechten, vanaf 1220 ofzo meen ik
Nouja zeg! Belachelijk!quote:Op woensdag 15 april 2015 11:29 schreef Fokker89 het volgende:
Er zitten mensen voor mijn flatje met een hoogwerkerdat vind ik niet leuk.
Tuurlijk wel! Recht in hun gezicht! Show some dominance!quote:
Nee dat voelt gewoon niet goed!quote:Op woensdag 15 april 2015 11:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Recht in hun gezicht! Show some dominance!
Ga je naar een park!quote:Op woensdag 15 april 2015 11:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee dat voelt gewoon niet goed!
Maar ze zijn de voegen er tussen uit aan het boren, dus kan op deze mooie dag ook niet op het balkon zitten, want dat stoft als de ziekte. Dat is een beetje het probleem
Ja die cirkel was wel rond jaquote:Op woensdag 15 april 2015 10:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AwEn dan zeker diezelfde avond weer om half 3 slapen?
[..]
Hai hey hallo.
[..]
Haiiiii
Kunnnen jullie nog genieten van het weer vandaag?
Handig voor als je vader bent en kinderen hebt die niet doorslapenquote:Op woensdag 15 april 2015 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja gaat vanzelf, altijd al weinig slaap nodig gehad, zijn periodes dat het wat langer is maar dat is dan 6 uur max
Je hebt wel gelijk... kan schadelijk zijn.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:00 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ja, maar niet alleen dat. Wil niet de moraalridder uit gaan hangen. Maar te kort slapen is slecht voor je
Gelukkig maarquote:
Ik heb altijd het idee dat als ik ga skateboarden ik bij de eerste zet al een soort salto doe.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:49 schreef politiekman het volgende:
Ik ga lekker skeetborten, en misschien wel een eerste duikje in de maas nemen voor dit jaar
zeg dat maar aan je baasquote:
Daar heb ik een tip voor!quote:Op woensdag 15 april 2015 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb altijd het idee dat als ik ga skateboarden ik bij de eerste zet al een soort salto doe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik haat politiek.
Dan ga je naar het strand.quote:
gelijk showen dat je pro bent heh...quote:Op woensdag 15 april 2015 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Ik heb altijd het idee dat als ik ga skateboarden ik bij de eerste zet al een soort salto doe.
Rotterdammert gespot.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:49 schreef politiekman het volgende:
Ik ga lekker skeetborten, en misschien wel een eerste duikje in de maas nemen voor dit jaar
Ik kan dat gewoon doen.. als het werk maar af is.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 11:50 schreef politiekman het volgende:
[..]
Daar heb ik een tip voor!Goeden tip, einz xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ja en een ritje naar de tandarts.
Lekker een drankje doen bij een (overpriced) strandtentquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
duits witbiertjequote:
DrNick?quote:Op woensdag 15 april 2015 11:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoii,
Hee niet om het 1 of ander, maar er staat een malloot op je oprit
nog 10 dagen als mijn berekening correct isquote:
die is over 2 dagenquote:Op woensdag 15 april 2015 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dacht dat het over salarisuitbetaling ging.
Bij mij over een week, als het goed is.quote:
hier elke 4 weken ipv elke maand.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij mij over een week, als het goed is.
gisteren zijn er ook weer een paar uitgedeeld in een vergelijkbare situatiequote:
Ja heeft die nu ook een banquote:Op woensdag 15 april 2015 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren zijn er ook weer een paar uitgedeeld in een vergelijkbare situatie
enige verschil was dat de snitch een andere persoon was en nu ook geband is
jaquote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
en als bonus om een stralende dag nog mooier te maken is sanasoufi ook weer een tijdje doorgestreept
Ik heb dus wat gemistquote:Op woensdag 15 april 2015 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een en ander ontstaan in dit topicquote:Op woensdag 15 april 2015 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb dus wat gemist![]()
Maar mooi dat de snitch ook een ban heeft
Mapimaquote:Op woensdag 15 april 2015 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb dus wat gemist![]()
Maar mooi dat de snitch ook een ban heeft
populair meisje ben je..quote:
Heul nietquote:
Hoe ben ik populair danquote:
"Ik mis LittleBrownie" wat watquote:Op woensdag 15 april 2015 13:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]jij ook al
Heb je nick nu al gevonden?
Popi jopiequote:Op woensdag 15 april 2015 13:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Ik mis LittleBrownie" wat wat
Ik ben niet populairquote:
quote:
quote:
op fok dan tenminstequote:
Je zit in een song, Nick lag op je oprit te wachten, we kennen je allemaal.quote:
Wat was de situatie?quote:Op woensdag 15 april 2015 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2015 13:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je zit in een song, Nick lag op je oprit te wachten, we kennen je allemaal.
je bent gewoon schattig.
eyoquote:
Kan je ook buiten doenquote:Op woensdag 15 april 2015 13:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Het is lekker weer maar ik moet verder aan huiswerk enzo
Idem. Absoluut niet te beroerd om 't te kopen, maar of m'n PC het aan kan is een grote vraag.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:21 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil het spel ook wel kopen, maar moet eerst zeker weten dat mijn PC het trekt
Sup?quote:
watquote:
Wat.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja wel beter dan afgelopen week![]()
jij dan?
Eigen bed he.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat.Hoe doe je dat
![]()
Neen, maar ik heb wel mijn muziek collectie wat uit kunnen breiden.
Prima primaquote:Op woensdag 15 april 2015 13:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nog steeds bijzonder weinig maar het gaat al wel wat beter. Met jou dan?
Hmm, true. Eigen bed > alle andere bedden.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eigen bed he.
Jeetje, jij en je slaapproblemen
quote:
Dat is zoquote:Op woensdag 15 april 2015 13:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm, true. Eigen bed > alle andere bedden.
Ik zie het niet als een probleemDan heb ik meer tijd op een dag.
Neu, gewoon fijnquote:
Oh, ja dat kan ook.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neu, gewoon fijn
IJsthee (wel perzik) van de Aldi met ijsblokjes
Ohquote:Op woensdag 15 april 2015 13:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, ja dat kan ook.
Ik ben zelf niet zo'n fan van ijsthee.
Had dat gezegd, was ik wel gekomen om je enquête in te vullenquote:Op woensdag 15 april 2015 14:18 schreef Flippiee het volgende:
Al ruim een uur in Amsterdam en geen hond die tijd heeft om mijn enquete in te vullen.
Trueeeeequote:Op woensdag 15 april 2015 14:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Radler is ook wel fijn als het warm is
Awwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 15 april 2015 14:18 schreef Flippiee het volgende:
Al ruim een uur in Amsterdam en geen hond die tijd heeft om mijn enquete in te vullen.
Verkapte geef me een beetje steun en awww posts.
geen aaw, dit weer en a'dam, wat doe je dan? juistquote:Op woensdag 15 april 2015 14:18 schreef Flippiee het volgende:
Verkapte geef me een beetje steun en awww posts.
Thanksquote:Op woensdag 15 april 2015 14:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Had dat gezegd, was ik wel gekomen om je enquête in te vullen
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen aaw, dit weer en a'dam, wat doe je dan? juist
Valt altijd vies tegen dat soort dingen jaquote:Op woensdag 15 april 2015 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thanksmaar dan moet ik er nog 48.
Ben al drie keer van locatie veranderd. Ik overweeg inmiddels de Bijlmer.
[..]![]()
ja daar kun je zeker wat enquette afnemen ook, wat drankjes scoren, want je gaat gewoon naar zo;n groep toe zeg je hee enquetre, heb je er gelijk10-15, en beiden ze je ook wel wat aan, zo deed ik datquote:Op woensdag 15 april 2015 14:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terrasjes en vondelpark. Ik ben dus inmiddels onderweg naar vondelpark.
Ja man. Als iedereen hem gewoon invulde dan had ik nu gewoon genoeg respondenten uit Noord-Holland.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Valt altijd vies tegen dat soort dingen ja
Broodje zeedijkquote:Op woensdag 15 april 2015 14:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja man. Als iedereen hem gewoon invulde dan had ik nu gewoon genoeg respondenten uit Noord-Holland.Ik ga wel even mobiel een kloon aanmaken en op fok dumpen. Moet toch ook ffe lunch halen
Dan moet ik wel ffe meer pennen fixen en ik heb niet zoveel van die ondersteunende dingen.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daar kun je zeker wat enquette afnemen ook, wat drankjes scoren, want je gaat gewoon naar zo;n groep toe zeg je hee enquetre, heb je er gelijk10-15, en beiden ze je ook wel wat aan, zo deed ik dat
Nope ben in Zuidquote:Op woensdag 15 april 2015 14:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Broodje zeedijk
Alleen daar zit je nu niet echt in de buurt
Maagdenhuis is ontruimd.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:26 schreef Lt.Surge het volgende:
En voor deze enquête moet je op zoek naar kraker volk.
Tabakspanden ookquote:
student gespotquote:
meest overrated kinderachtige 'superheld'quote:
Schuldigquote:
koop je het ook per doos?quote:
ik had even mn neefje gebeld, die woont om de hoek of je pennen kon lenen en wat om te schrijven maar die zit in het park dusquote:Op woensdag 15 april 2015 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet ik wel ffe meer pennen fixen en ik heb niet zoveel van die ondersteunende dingen.
Dat nog nietquote:
nog niks van gezienquote:Op woensdag 15 april 2015 14:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
meest overrated kinderachtige 'superheld'![]()
dat kan..quote:Op woensdag 15 april 2015 14:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat nog niet
Maar als het kon, deed ik het
special chicken flavourquote:Op woensdag 15 april 2015 14:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat nog niet
Maar als het kon, deed ik het
Serieusquote:
ik wel , veel teaserpics en en tweets, maar was meer om te kijken of zwabber snel zou reagerenquote:
Hossel gespotquote:Op woensdag 15 april 2015 14:38 schreef Lt.Surge het volgende:
Aight, tijd om ff te boarden, en dan vanavond chillen met een jongedame
quote:Op woensdag 15 april 2015 14:38 schreef Lt.Surge het volgende:
ja, of de amazing orientalquote:Op woensdag 15 april 2015 14:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Serieus
Bij de sligro ofzo zeker
chillen is altijd goedquote:Op woensdag 15 april 2015 14:38 schreef Lt.Surge het volgende:
Zou raken.quote:
Die vraag moet je aan haar stellenquote:Op woensdag 15 april 2015 14:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je je bedje wel mooi opgemaakt
Niet te vaak natuurlijk.quote:
Hehequote:Op woensdag 15 april 2015 14:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zou raken.
[..]
Die vraag moet je aan haar stellen
of gewoon bij elke tokoquote:Op woensdag 15 april 2015 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, of de amazing oriental
of op noodlesoep.nl
quote:Op woensdag 15 april 2015 14:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hehe
Als je gaat trouwen mag ik dan bruidsmeisje zijn
Waar ongeveer in het park?quote:Op woensdag 15 april 2015 14:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had even mn neefje gebeld, die woont om de hoek of je pennen kon lenen en wat om te schrijven maar die zit in het park dus
quote:Op woensdag 15 april 2015 14:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]Nee, dat zit er voorlopig niet in denk ik.
Mocht het ooit zo ver komen, zal ik even contact opnemen met je.
Dus wij gaan niet trouwen?quote:Op woensdag 15 april 2015 14:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]Nee, dat zit er voorlopig niet in denk ik.
Mocht het ooit zo ver komen, zal ik even contact opnemen met je.
Neen, ik ben niet meer zo van het trouwen.quote:
ik gok bij koningslaanquote:Op woensdag 15 april 2015 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar ongeveer in het park?Dan ga ik bij hem langs.
quote:Op woensdag 15 april 2015 14:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet te vaak natuurlijk.
Wie probeer ik voor de gek te houden
Altijd chillen
dat ook ja.quote:
Floppieequote:
RipTheRealMileyquote:Op woensdag 15 april 2015 14:51 schreef Flippiee het volgende:
goede suggesties. Zou niet doen 10/10
liefmeisje16quote:Op woensdag 15 april 2015 14:51 schreef Flippiee het volgende:
goede suggesties. Zou niet doen 10/10
RonaldoLekkerDingquote:
waarom trouwens een enquete kloon?quote:
Je bent zelf niet welkomquote:Op woensdag 15 april 2015 14:56 schreef Lt.Surge het volgende:
FHF / Enquête bereiken online doelgroep
Flip is niet welkom.
nou nou nou nou nou.quote:
nou nou nou nou nou.quote:
Dan zit ik met dat iedereen weet waar ik afstudeerquote:Op woensdag 15 april 2015 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom trouwens een enquete kloon?
de kans dat je wordt uitgekotst is dan veel groter dan wanneer je het onder je normale username doet
quote:
Ik heb gestemd dat je een populier bent.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:02 schreef LittleBrownie het volgende:
ONZ / Is LB bekend op FOK!?
Fokker, ik ben niet populair
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb gestemd dat je een populier bent.
Ja weet ik veel, ik weet toch niet of dat niet zo is!quote:
Ik weet dat het niet zo is, vind alleen raar dat ik in een FOK!lied voorkomquote:Op woensdag 15 april 2015 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik weet toch niet of dat niet zo is!
Huh? Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet zo is, vind alleen raar dat ik in een FOK!lied voorkom
Om 1.52quote:
Draw me like one of your french girlsquote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Draw me like one of your french girls
ik was laatst zwemmen, lag een man, 3 uur lang op een vlot in het zwembad exact zo, hoe tantoe freaky heequote:Op woensdag 15 april 2015 15:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Draw me like one of your french girls
Was ie dik?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was laatst zwemmen, lag een man, 3 uur lang op een vlot in het zwembad exact zo, hoe tantoe freaky hee
quote:
neequote:
"Ik mis LittleBrownie"quote:
Oh, was grappiger geweestquote:
denk het niet, ik vodn het engquote:
Arme jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |