Doei!quote:Ik kom hier puur voor reacties
Sorry, wie help ik hier mee? Je komt hier alleen voor wat correspondentie. Verwacht je dan dat ik maar zo aardig ben om jou een paar minuten te helpen?quote:
Hij is wel eerlijk. En eigenlijk komt iedere enquêteur een wildvreemde om tijd vragen. Dus zo vreemd is dat niet. Ik val niet in de doelgroep, dus kan verder niet helpen.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sorry, wie help ik hier mee? Je komt hier alleen voor wat correspondentie. Verwacht je dan dat ik maar zo aardig ben om jou een paar minuten te helpen?
Vraag jij ook wel eens aan een wildvreemde of hij de afwas voor je wilt doen? Want het is maar een paar minuutjes?
Tsja. Hij is ondertussen ook al niet meer actief geweest (toegegeven, dat is slechts 5 minuten)quote:Op woensdag 15 april 2015 13:55 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij is wel eerlijk. En eigenlijk komt iedere enquêteur een wildvreemde om tijd vragen. Dus zo vreemd is dat niet. Ik val niet in de doelgroep, dus kan verder niet helpen.
Hij zou inderdaad wat meer moeite kunnen doen. Eigenlijk ben ik ook wel voorstander van het oude beleid waarbij alleen mensen die al langer op FOK! zaten een enquête mochten plaatsen.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja. Hij is ondertussen ook al niet meer actief geweest (toegegeven, dat is slechts 5 minuten)
Als je correspondenten wilt moet je er imo ook wat moeite voor doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |