SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
quote:Op woensdag 15 april 2015 00:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
WAAROM IS M'N BABYHOOFD ONDERSTEBOVEN GEDRAAID.
Spel van tronenquote:
succes brahquote:Op woensdag 15 april 2015 02:43 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag maar eens 3x8x90kg proberen op de squat. Vrij slecht aangezien ik op 3x6x135 deadlift en 3x8x82.5 bench press zit, maargoedIk kan er echt geen meter van
Succes man. Squatsquote:Op woensdag 15 april 2015 02:43 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag maar eens 3x8x90kg proberen op de squat. Vrij slecht aangezien ik op 3x6x135 deadlift en 3x8x82.5 bench press zit, maargoedIk kan er echt geen meter van
Dit. Ik haat squats. Ben er niet goed in en vind het niet leuk. Deadliften bevalt me een stuk beter. Maar inderdaad, wat moet dat moetquote:Op woensdag 15 april 2015 08:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Succes man. Squatsmaargoed wass muss das muss.
samequote:Op woensdag 15 april 2015 08:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dit. Ik haat squats. Ben er niet goed in en vind het niet leuk. Deadliften bevalt me een stuk beter. Maar inderdaad, wat moet dat moet
Heb er uit frustratie weleens over nagedacht squatten te vergeten en zwaarder te gaan leg pressen, maar opgeven is ook weer zo laf.
quote:Op woensdag 15 april 2015 09:12 schreef no1uknow het volgende:
quote deze post als je die 'quote deze post'-posts ook zo zat bent
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 09:14 schreef seto het volgende:
quote deze post als je
#FREEAWESOME
#FREEVMS
bent
Wat hebben ze nu weer gedaan danquote:Op woensdag 15 april 2015 09:14 schreef seto het volgende:
quote deze post als je
#FREEAWESOME
#FREEVMS
bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2015 09:12 schreef no1uknow het volgende:
quote deze post als je die 'quote deze post'-posts ook zo zat bent
quote:
Sterkte, bro. Ik heb ook een tijd gehad dat ik nogal tegen de squats op zag. Focus je evt. op andere oefeningen (lunges, front squats, lichter squatten met meer reps etc.).quote:Op woensdag 15 april 2015 02:43 schreef star_gazer het volgende:
ditquote:Op woensdag 15 april 2015 09:34 schreef JackieBrown het volgende:
Maar waarom zien jullie er precies tegenop dan? Vanwege de pijn, de moeite? Of meer praktische problemen met balans/barpositie/blessures ofzo?
Ik vind het zo'n kick ass oefening he, hartslag door het dak, quads in de fik, zweet gutst van me af. Als ik niet squat (behalve als ik ze vervang door lunges) vind ik echt dat ik maar een slappe training heb gehad.
Het is meer het omlaag gaan dan omhoog bij mij. Gewoon een rotgevoel, wellicht is mijn vorm ook wel kut.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:34 schreef JackieBrown het volgende:
Maar waarom zien jullie er precies tegenop dan? Vanwege de pijn, de moeite? Of meer praktische problemen met balans/barpositie/blessures ofzo?
Ik vind het zo'n kick ass oefening he, hartslag door het dak, quads in de fik, zweet gutst van me af. Als ik niet squat (behalve als ik ze vervang door lunges) vind ik echt dat ik maar een slappe training heb gehad.
Stronglifts ga ik denk ik ook weer mee beginnen, de kettlebells zijn awesome, maar vervelen een beetje.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:11 schreef Champy het volgende:
Vanmiddag 5x5x60 squaten voor stronglifts, yay
Is dat incl bar?quote:Op woensdag 15 april 2015 10:11 schreef Champy het volgende:
Vanmiddag 5x5x60 squaten voor stronglifts, yay
Of je flexibiliteit, denk dat veel mensen dat probleem wel hebben, als je vrij stroef bent bij je heupen kan ik me wel voorstellen dat het kut voeltquote:Op woensdag 15 april 2015 10:11 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het is meer het omlaag gaan dan omhoog bij mij. Gewoon een rotgevoel, wellicht is mijn vorm ook wel kut.
Is een kwestie van wennen.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:11 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het is meer het omlaag gaan dan omhoog bij mij. Gewoon een rotgevoel, wellicht is mijn vorm ook wel kut.
je weet wat ik bedoel vervelende jongenquote:Op woensdag 15 april 2015 10:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Laat zelf meestal de bar op de grond liggen als ik squat
Daar zeg je me wat..quote:Op woensdag 15 april 2015 10:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is dat incl bar?
[..]
Of je flexibiliteit, denk dat veel mensen dat probleem wel hebben, als je vrij stroef bent bij je heupen kan ik me wel voorstellen dat het kut voelt
Hoe bevalt je scootoo?quote:
weinig is het he?quote:Op woensdag 15 april 2015 10:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
je weet wat ik bedoel vervelende jongen
Hebben jullie geen goeie trainer rondlopen die je wat meer op weg kan helpen?quote:Op woensdag 15 april 2015 02:43 schreef star_gazer het volgende:
Squatsquote:Op woensdag 15 april 2015 08:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Succes man. Squatsmaargoed wass muss das muss.
Ze bedoelde natuurlijk die 60kg, bro: zit er 30kg aan elke kant van de stang of 20kg.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Laat zelf meestal de bar op de grond liggen als ik squat
Dan ga je i.i.g. diep genoeg.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Hebben jullie geen goeie trainer rondlopen die je wat meer op weg kan helpen?
[..]
Squats
Benchpress
Squat is bazenoefeningen, alleen wel last van manletstruggles. In mijn gym hebben ze zo'n rack als onderstaande staan en elke keer moet ik oppassen dat ik de barbell niet op de failsave leg
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2015 11:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Awesome als je dit leest: Daily reminder om niet te fappen.
Zeg, JB: hoeveel squat jij eigenlijk?quote:Op woensdag 15 april 2015 10:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
je weet wat ik bedoel vervelende jongen
Goedquote:Op woensdag 15 april 2015 10:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat..
[..]
Hoe bevalt je scootoo?
en dan lebsiese seks in de bosjesquote:Op woensdag 15 april 2015 11:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Goedheerlijk ritje vannochtend door de weilanden. En vanmiddag met de scooter naar n park in breda met een vriendin ^^
Ja, 2x20 + bar = 60quote:
Normale training 5×10×50-60quote:Op woensdag 15 april 2015 11:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zeg, JB: hoeveel squat jij eigenlijk?
5 weken geleden begonnen met lege bar. Kwam toen ook pas voor het eerst in een sportschoolquote:
Stronglifts 5x5?quote:Op woensdag 15 april 2015 12:11 schreef Champy het volgende:
[..]
5 weken geleden begonnen met lege bar. Kwam toen ook pas voor het eerst in een sportschool
wat is je ohp? rond de 45 zo te zien aan je squat?quote:Op woensdag 15 april 2015 12:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Normale training 5×10×50-60
Laatste PR was 2x80 kg
Kan denk ik wel zwaarder maar ik durf niet
Hou op schei uitquote:Op woensdag 15 april 2015 12:13 schreef Beach het volgende:
[..]
wat is je ohp? rond de 45 zo te zien aan je squat?
Yesquote:
Je bent toch geen meisje..quote:Op woensdag 15 april 2015 12:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Laatste PR was 2x80 kg
is dit een grap?quote:Op woensdag 15 april 2015 12:11 schreef Champy het volgende:
[..]
5 weken geleden begonnen met lege bar. Kwam toen ook pas voor het eerst in een sportschool
Nopequote:
Dat gaat wel lekker dan. Maarre je postte hier dus al zonder dat je liftte... wat is deze fraudequote:Op woensdag 15 april 2015 12:11 schreef Champy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2015 12:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Koud bier en plakjes kaas en worst bij c_c thuis jongensda's goed nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koud bier en plakjes kaas en worst bij c_c thuis jongensGoedaardig oke, das beter dan kwaadaardig. Maar kan dat dan helemaal geen kwaad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
koffiefiltersquote:Op woensdag 15 april 2015 12:35 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb een probleem jongens, ik zit te kakken en ontdek dat wc papier bijna op is, niemand thuis verder. What do?
Met je broek op de enkels naar de buren waggelen.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:35 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb een probleem jongens, ik zit te kakken en ontdek dat wc papier bijna op is, niemand thuis verder. What do?
quote:Op woensdag 15 april 2015 12:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat gaat wel lekker dan. Maarre je postte hier dus al zonder dat je liftte... wat is deze fraude
?? @ Champyquote:
Het kan zich iig niet verspreiden en is dus een lokaal probleem. En het is vooralsnog tgv een erwtje dus geen last van. Wordt onder controle gehouden om er zeker van te zijn dat het niet groeit. Met heel veel geluk ruimt m'n lichaam het zelf op.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Goedaardig oke, das beter dan kwaadaardig. Maar kan dat dan helemaal geen kwaad?
Koud bier en plakjes kaas en worst bij c_c thuis jongensIk heb nog geen uitnodiging in PM/DM gezien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Wat nou als je alleen maar Senseo of zelfs Nespresso hebt?quote:Op woensdag 15 april 2015 12:41 schreef fathank het volgende:
[..]
LIF / Poep in wond smeren?
Maar srs, gewoon koffiefilters.
Dat hoop ik ook voor je.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het kan zich iig niet verspreiden en is dus een lokaal probleem. En het is vooralsnog tgv een erwtje dus geen last van. Wordt onder controle gehouden om er zeker van te zijn dat het niet groeit. Met heel veel geluk ruimt m'n lichaam het zelf op.
FEESCHT.
ik ben gewoon kkenthousiast, laat me.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:39 schreef seto het volgende:
clumsy heb jij irl geen vrienden ofzo?
snap werkelijk niet waarom je dit soort dingen met vreemden op fok zou willen delen
beach heeft zo'n japans toilet die laat gewoon lekker zijn kontje schoon spuitenquote:Op woensdag 15 april 2015 12:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
beach pls
Ik weet niet hoe jij je kont veegt
[ afbeelding ]
quote:
Netjes.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Laatste PR was 2x80 kg
Dit soort dagboekmeuk s.v.p. in een spoiler.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:44 schreef no1uknow het volgende:
Oh shit een schone afsprong
My lucky day motherfuckers
quote:Op woensdag 15 april 2015 12:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het kan zich iig niet verspreiden en is dus een lokaal probleem. En het is vooralsnog tgv een erwtje dus geen last van. Wordt onder controle gehouden om er zeker van te zijn dat het niet groeit. Met heel veel geluk ruimt m'n lichaam het zelf op.
FEESCHT.
Flesje water dan maar.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat nou als je alleen maar Senseo of zelfs Nespresso hebt?
Wel meteen pleepapier regelen, voordat je het vergeet en bij je volgende beurt helemaal zonder zit.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:44 schreef no1uknow het volgende:
Oh shit een schone afsprong
My lucky day motherfuckers
No thanks jeffquote:Op woensdag 15 april 2015 12:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Netjes.
Vraag Weismann om te spotten.
Yes, kun je ergens in je preferences ofzo instellen. Kan het nu niet zo snel meer vinden though.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
--
Is dat een instelling dat al je posts automagisch met duim-omhoog gepost worden?
sta al in de supermarktquote:Op woensdag 15 april 2015 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wel meteen pleepapier regelen, voordat je het vergeet en bij je volgende beurt helemaal zonder zit.
das mooiquote:Op woensdag 15 april 2015 12:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
FEESCHT.
dat is genoeg voor noodvegen en broek ophijsen vriendquote:Op woensdag 15 april 2015 12:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
beach pls
Ik weet niet hoe jij je kont veegt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2015 12:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
FEESCHT.
Nog even hierover.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:39 schreef seto het volgende:
clumsy heb jij irl geen vrienden ofzo?
snap werkelijk niet waarom je dit soort dingen met vreemden op fok zou willen delen
Dus als wij het zijn is het wel okee om ons ongerust te maken?quote:Op woensdag 15 april 2015 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog even hierover.
Internet is juíst de plek om over dit soort shit te freaken, gek. Enig idee hoe hard mensen schrikken als je zegt dat je voor zo'n onderzoek moet gaan? Heb je straks hele volksstammen ongerust gemaakt voor niets.
Zeikstraal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Eens.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog even hierover.
Internet is juíst de plek om over dit soort shit te freaken, gek. Enig idee hoe hard mensen schrikken als je zegt dat je voor zo'n onderzoek moet gaan? Heb je straks hele volksstammen ongerust gemaakt voor niets.
Zeikstraal.
WAT HEB JE AL DIE JAREN IN DEZE REEKS GEDAAN DAN KAOLO ECTOquote:Op woensdag 15 april 2015 12:11 schreef Champy het volgende:
[..]
wow je hebt je wel heel dik gemaaktquote:Op woensdag 15 april 2015 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog even hierover.
Zeikstraal.
haha ik snap hemquote:Op woensdag 15 april 2015 13:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsja jij krijgt me op de kast. Figuurlijk dan he. Letterlijk zou niet lukken.
Nee gek. Omdat ik een hele hoge kast heb. Tazz.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
haha ik snap hem
omdat je zo dik bent
krijg echt een beetje jeuk ervanquote:Op woensdag 15 april 2015 13:26 schreef seto het volgende:
hey etha
goed om te zien dat er nog wel mensen posten die ook echt liften
weet niet meer wie ik kan vertrouwen
Grappig ik heb dat met irritante aziatenquote:Op woensdag 15 april 2015 13:41 schreef seto het volgende:
ik heb gehoord dat zijn echte reden voor vertrek was dat hij de paupers die all inclusive naar turkije gaan niet meer kon verdragen
Gisteren is het hem even gelukt om met z'n smartphone op de plee te Fokken zonder dat zijn vrouw het doorhad.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
krijg echt een beetje jeuk ervan
gelukkig is die gekke kettlebellfantast al een tijd foetsie
quote:Op woensdag 15 april 2015 13:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Cor.Gvd ik zit hier op mijn werk, man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: goede jopen. Hoe oud zou dat kind zijn?Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
dacht dat jij wel rustige jongen was beachquote:Op woensdag 15 april 2015 12:56 schreef Beach het volgende:
[..]
dat is genoeg voor noodvegen en broek ophijsen vriend
daarna kan je altijd nog douchen of met een nieuwe rol vegen
ik weet niet hoe achterlijk jij schijt?
ga eens naar efukt.comquote:Op woensdag 15 april 2015 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind het echt de treurigste foto in de geschiedenis vd mensheid, mede dankzij die verslagen kop van dr
quote:Op woensdag 15 april 2015 14:07 schreef seto het volgende:
ik vind deze foto ergerkksetoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Specifiek filmpje in gedachte, of dacht je dat ik efukt niet ken (which is naive) ?quote:Op woensdag 15 april 2015 14:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ga eens naar efukt.com
[..]
kkseto!
M.a.w. ik open die spoiler maar niet.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ga eens naar efukt.com
[..]
kkseto!
doe maar, sikkeltjequote:Op woensdag 15 april 2015 14:09 schreef no1uknow het volgende:
hey etha ik ga ff naar hout, lekker boekje lezen in de zon![]()
En ondertussen elkaar anaal uitwonen in het Amsterdamse Bosquote:
btje hobby. Ding drie jaar geleden gekocht voor 75 euro en gaat als de brandweer. Regelmatig de duinen in hier bij Haarlem, lekkahquote:Op woensdag 15 april 2015 14:49 schreef Questular het volgende:
Kek fietsje, wist niet dat je een wielrenner was
Ik lifte thuis met wat dumbbells, deed pullups en had idd ook een kettlebellquote:Op woensdag 15 april 2015 12:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat gaat wel lekker dan. Maarre je postte hier dus al zonder dat je liftte... wat is deze fraude
Mezelf voorbereiden op dIe echte gym-leefquote:Op woensdag 15 april 2015 13:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
WAT HEB JE AL DIE JAREN IN DEZE REEKS GEDAAN DAN KAOLO ECTO
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
65/100. Lekker genoeg voor mij om even de frikandel de gang in te smijten.
quote:Op woensdag 15 april 2015 01:16 schreef Awsom het volgende:
Je bent een marktonderzoek aan het doen via fok? Hoe waardevol denk je dat deze informatie gaat zijn?
hahahaha dit is echt kanker grappigquote:Op woensdag 15 april 2015 14:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kom dan hierheen gek dan ram ik je ff dwars door de midden
[ afbeelding ]
een grote bekquote:Op woensdag 15 april 2015 16:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hahahaha dit is echt kanker grappig
gast ik lag achter die grote boom te slapen terwijl jij die foto had gepostquote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 13:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Cor.Hey c_c.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkah heur.
![]()
quote:Op woensdag 15 april 2015 18:07 schreef Ethanolic het volgende:
Kans gemist Sander, je zat nog geen 8 meter van me vandaan
quote:Op woensdag 15 april 2015 18:36 schreef seto het volgende:
twist: sander wist donders goed dat hij op 8m afstand lag en is etha gevolgd daarna
quote:Op woensdag 15 april 2015 18:54 schreef Ethanolic het volgende:
Vandaag niet hoertjes, morgenochtend sicke fullbody workout.
quote:Op woensdag 15 april 2015 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Psychopaat in wording.
Al zijn woede-aanvallen wel een serieuze issue. Zal er niet mee spotten.
Precies. No thanks.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]uit die hoek kan je wel een zuurbad verwachten
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Precies. No thanks.
Plus een veel te mooie dag voor dat soort ongein.
doe je dan 20 kilo met of zonder stang?quote:Op woensdag 15 april 2015 19:53 schreef Beach het volgende:
ja ben begonnen met de stang net
snap je niet echt een stang maar wat anders
hoor je de stang wel of niet mee te tellen??quote:Op woensdag 15 april 2015 19:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
doe je dan 20 kilo met of zonder stang?
niet wat anders maar echt een stang
ligt eraanquote:Op woensdag 15 april 2015 20:00 schreef Beach het volgende:
[..]
hoor je de stang wel of niet mee te tellen??
haha awkward is datquote:Op woensdag 15 april 2015 20:16 schreef Beach het volgende:
nee
alleen tijdens de zwaarste deadlift ontsnapt er weleens een scheet
doe ik altijd als het druk isquote:Op woensdag 15 april 2015 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
haha awkward is dat
dat je dan zo een geconcentreerde death fart laat die je haast kan proeven
kop espresso?quote:Op woensdag 15 april 2015 20:22 schreef Ethanolic het volgende:
ik zit nu aan de ultra summer cutter
sta echt KNEITER HARD
eta ga je mee naar dbb ben die beginners zat hierzoquote:Op woensdag 15 april 2015 20:22 schreef Ethanolic het volgende:
ik zit nu aan de ultra summer cutter
sta echt KNEITER HARD
dagquote:Op woensdag 15 april 2015 20:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
eta ga je mee naar dbb ben die beginners zat hierzo
kksukkels
mwehehe nee hoor sanderman (op beide vragen)quote:Op woensdag 15 april 2015 20:29 schreef no1uknow het volgende:
volgens mij doet etha ook nofap
heb je pikstraf etha?
iddquote:Op woensdag 15 april 2015 20:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
eta ga je mee naar dbb ben die beginners zat hierzo
kksukkels
60ml natuurlijkquote:Op woensdag 15 april 2015 20:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
idd
Welke spuiten gebruik jij voor je quad??
Ff aan JB vragenquote:Op woensdag 15 april 2015 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb gehoord dat steroïden beter opgenomen worden als je het anaal inspuit.
Gewoon maar een ideetje.
nee via tiet is bestequote:Op woensdag 15 april 2015 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb gehoord dat steroïden beter opgenomen worden als je het anaal inspuit.
Gewoon maar een ideetje.
Ik hoop dat Alba en Busquets getroffen worden door bliksem en ter plekke komen te overlijden.quote:
Doet niet mee man. Hopen dat blackcard Greg het gaat afmaken.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:52 schreef seto het volgende:
als zlatan barca eruit knikkert ga ik fapje aan hem opdragen
Ik vind het srs lekker om op te hebben staan. Kan me er alleen nooit toe zetten toernooien echt te volgen. Het is één van de interessantere kijksporten.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:55 schreef Beach het volgende:
voetbal is gay die sport boeit me echt helemaal niets
meeste wedstrijden zijn veel te saaiquote:Op woensdag 15 april 2015 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind het srs lekker om op te hebben staan. Kan me er alleen nooit toe zetten toernooien echt te volgen. Het is één van de interessantere kijksporten.
Werkelijk het enige interessante daarbij zijn de valpartijen. Kijken hoeveel lagen huid ze over het asfalt wegsmeren en of ze weer opstaan.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:00 schreef Ethanolic het volgende:
Nee weet je wat leuk is? Kijken naar mensen die fietsen.
mee eensquote:Op woensdag 15 april 2015 21:08 schreef seto het volgende:
snap niet waarom anti-voetbal mensen dit altijd overal moeten verkondigen
je ziet mensen toch ook niet constant zeggen dat huidige F1 geen drol aan is
3 keer per week gewoon, kut. En morgen gaat de wekker om 4:45quote:Op woensdag 15 april 2015 21:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol meneer heeft een keer getraind hoor. Hommo
Jezus wat een tijden. Ben je bakker ofzo? Waarom de neuk zo vroeg.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:34 schreef Champy het volgende:
[..]
3 keer per week gewoon, kut. En morgen gaat de wekker om 4:45
2 ploegen dienst pillen draaien. Betaalt goedquote:Op woensdag 15 april 2015 21:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jezus wat een tijden. Ben je bakker ofzo? Waarom de neuk zo vroeg.
Woede-aanvallenquote:Op woensdag 15 april 2015 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Psychopaat in wording.
Al zijn woede-aanvallen wel een serieuze issue. Zal er niet mee spotten.
Camp Nouquote:Op woensdag 15 april 2015 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou best een wedstrijd mee willen maken in Camp Nou ook.
Sws barcelona
quote:Op woensdag 15 april 2015 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Speel niet met mn ptss vriend.
Sommige mensen zijn sommige andere mensen aardig zat ondertussen.quote:
Sorry hoorquote:Op woensdag 15 april 2015 23:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn sommige andere mensen aardig zat ondertussen.
Ik ga geen namen noemen, iedereen weet waar het over gaat.
Oke dan, ik snap de hint al, met al dat gehaat.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn sommige andere mensen aardig zat ondertussen.
Ik ga geen namen noemen, iedereen weet waar het over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |