SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
quote:Op woensdag 15 april 2015 00:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
WAAROM IS M'N BABYHOOFD ONDERSTEBOVEN GEDRAAID.
Spel van tronenquote:
succes brahquote:Op woensdag 15 april 2015 02:43 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag maar eens 3x8x90kg proberen op de squat. Vrij slecht aangezien ik op 3x6x135 deadlift en 3x8x82.5 bench press zit, maargoedIk kan er echt geen meter van
Succes man. Squatsquote:Op woensdag 15 april 2015 02:43 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag maar eens 3x8x90kg proberen op de squat. Vrij slecht aangezien ik op 3x6x135 deadlift en 3x8x82.5 bench press zit, maargoedIk kan er echt geen meter van
Dit. Ik haat squats. Ben er niet goed in en vind het niet leuk. Deadliften bevalt me een stuk beter. Maar inderdaad, wat moet dat moetquote:Op woensdag 15 april 2015 08:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Succes man. Squatsmaargoed wass muss das muss.
samequote:Op woensdag 15 april 2015 08:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dit. Ik haat squats. Ben er niet goed in en vind het niet leuk. Deadliften bevalt me een stuk beter. Maar inderdaad, wat moet dat moet
Heb er uit frustratie weleens over nagedacht squatten te vergeten en zwaarder te gaan leg pressen, maar opgeven is ook weer zo laf.
quote:Op woensdag 15 april 2015 09:12 schreef no1uknow het volgende:
quote deze post als je die 'quote deze post'-posts ook zo zat bent
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 09:14 schreef seto het volgende:
quote deze post als je
#FREEAWESOME
#FREEVMS
bent
Wat hebben ze nu weer gedaan danquote:Op woensdag 15 april 2015 09:14 schreef seto het volgende:
quote deze post als je
#FREEAWESOME
#FREEVMS
bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2015 09:12 schreef no1uknow het volgende:
quote deze post als je die 'quote deze post'-posts ook zo zat bent
quote:
Sterkte, bro. Ik heb ook een tijd gehad dat ik nogal tegen de squats op zag. Focus je evt. op andere oefeningen (lunges, front squats, lichter squatten met meer reps etc.).quote:Op woensdag 15 april 2015 02:43 schreef star_gazer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |