SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
quote:Op woensdag 15 april 2015 00:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
WAAROM IS M'N BABYHOOFD ONDERSTEBOVEN GEDRAAID.
Spel van tronenquote:
succes brahquote:Op woensdag 15 april 2015 02:43 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag maar eens 3x8x90kg proberen op de squat. Vrij slecht aangezien ik op 3x6x135 deadlift en 3x8x82.5 bench press zit, maargoedIk kan er echt geen meter van
Succes man. Squatsquote:Op woensdag 15 april 2015 02:43 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag maar eens 3x8x90kg proberen op de squat. Vrij slecht aangezien ik op 3x6x135 deadlift en 3x8x82.5 bench press zit, maargoedIk kan er echt geen meter van
Dit. Ik haat squats. Ben er niet goed in en vind het niet leuk. Deadliften bevalt me een stuk beter. Maar inderdaad, wat moet dat moetquote:Op woensdag 15 april 2015 08:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Succes man. Squatsmaargoed wass muss das muss.
samequote:Op woensdag 15 april 2015 08:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dit. Ik haat squats. Ben er niet goed in en vind het niet leuk. Deadliften bevalt me een stuk beter. Maar inderdaad, wat moet dat moet
Heb er uit frustratie weleens over nagedacht squatten te vergeten en zwaarder te gaan leg pressen, maar opgeven is ook weer zo laf.
quote:Op woensdag 15 april 2015 09:12 schreef no1uknow het volgende:
quote deze post als je die 'quote deze post'-posts ook zo zat bent
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 09:14 schreef seto het volgende:
quote deze post als je
#FREEAWESOME
#FREEVMS
bent
Wat hebben ze nu weer gedaan danquote:Op woensdag 15 april 2015 09:14 schreef seto het volgende:
quote deze post als je
#FREEAWESOME
#FREEVMS
bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2015 09:12 schreef no1uknow het volgende:
quote deze post als je die 'quote deze post'-posts ook zo zat bent
quote:
Sterkte, bro. Ik heb ook een tijd gehad dat ik nogal tegen de squats op zag. Focus je evt. op andere oefeningen (lunges, front squats, lichter squatten met meer reps etc.).quote:Op woensdag 15 april 2015 02:43 schreef star_gazer het volgende:
ditquote:Op woensdag 15 april 2015 09:34 schreef JackieBrown het volgende:
Maar waarom zien jullie er precies tegenop dan? Vanwege de pijn, de moeite? Of meer praktische problemen met balans/barpositie/blessures ofzo?
Ik vind het zo'n kick ass oefening he, hartslag door het dak, quads in de fik, zweet gutst van me af. Als ik niet squat (behalve als ik ze vervang door lunges) vind ik echt dat ik maar een slappe training heb gehad.
Het is meer het omlaag gaan dan omhoog bij mij. Gewoon een rotgevoel, wellicht is mijn vorm ook wel kut.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:34 schreef JackieBrown het volgende:
Maar waarom zien jullie er precies tegenop dan? Vanwege de pijn, de moeite? Of meer praktische problemen met balans/barpositie/blessures ofzo?
Ik vind het zo'n kick ass oefening he, hartslag door het dak, quads in de fik, zweet gutst van me af. Als ik niet squat (behalve als ik ze vervang door lunges) vind ik echt dat ik maar een slappe training heb gehad.
Stronglifts ga ik denk ik ook weer mee beginnen, de kettlebells zijn awesome, maar vervelen een beetje.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:11 schreef Champy het volgende:
Vanmiddag 5x5x60 squaten voor stronglifts, yay
Is dat incl bar?quote:Op woensdag 15 april 2015 10:11 schreef Champy het volgende:
Vanmiddag 5x5x60 squaten voor stronglifts, yay
Of je flexibiliteit, denk dat veel mensen dat probleem wel hebben, als je vrij stroef bent bij je heupen kan ik me wel voorstellen dat het kut voeltquote:Op woensdag 15 april 2015 10:11 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het is meer het omlaag gaan dan omhoog bij mij. Gewoon een rotgevoel, wellicht is mijn vorm ook wel kut.
Is een kwestie van wennen.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:11 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het is meer het omlaag gaan dan omhoog bij mij. Gewoon een rotgevoel, wellicht is mijn vorm ook wel kut.
je weet wat ik bedoel vervelende jongenquote:Op woensdag 15 april 2015 10:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Laat zelf meestal de bar op de grond liggen als ik squat
Daar zeg je me wat..quote:Op woensdag 15 april 2015 10:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is dat incl bar?
[..]
Of je flexibiliteit, denk dat veel mensen dat probleem wel hebben, als je vrij stroef bent bij je heupen kan ik me wel voorstellen dat het kut voelt
Hoe bevalt je scootoo?quote:
weinig is het he?quote:Op woensdag 15 april 2015 10:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
je weet wat ik bedoel vervelende jongen
Hebben jullie geen goeie trainer rondlopen die je wat meer op weg kan helpen?quote:Op woensdag 15 april 2015 02:43 schreef star_gazer het volgende:
Squatsquote:Op woensdag 15 april 2015 08:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Succes man. Squatsmaargoed wass muss das muss.
Ze bedoelde natuurlijk die 60kg, bro: zit er 30kg aan elke kant van de stang of 20kg.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Laat zelf meestal de bar op de grond liggen als ik squat
Dan ga je i.i.g. diep genoeg.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Hebben jullie geen goeie trainer rondlopen die je wat meer op weg kan helpen?
[..]
Squats
Benchpress
Squat is bazenoefeningen, alleen wel last van manletstruggles. In mijn gym hebben ze zo'n rack als onderstaande staan en elke keer moet ik oppassen dat ik de barbell niet op de failsave leg
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2015 11:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Awesome als je dit leest: Daily reminder om niet te fappen.
Zeg, JB: hoeveel squat jij eigenlijk?quote:Op woensdag 15 april 2015 10:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
je weet wat ik bedoel vervelende jongen
Goedquote:Op woensdag 15 april 2015 10:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat..
[..]
Hoe bevalt je scootoo?
en dan lebsiese seks in de bosjesquote:Op woensdag 15 april 2015 11:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Goedheerlijk ritje vannochtend door de weilanden. En vanmiddag met de scooter naar n park in breda met een vriendin ^^
Ja, 2x20 + bar = 60quote:
Normale training 5×10×50-60quote:Op woensdag 15 april 2015 11:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zeg, JB: hoeveel squat jij eigenlijk?
5 weken geleden begonnen met lege bar. Kwam toen ook pas voor het eerst in een sportschoolquote:
Stronglifts 5x5?quote:Op woensdag 15 april 2015 12:11 schreef Champy het volgende:
[..]
5 weken geleden begonnen met lege bar. Kwam toen ook pas voor het eerst in een sportschool
wat is je ohp? rond de 45 zo te zien aan je squat?quote:Op woensdag 15 april 2015 12:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Normale training 5×10×50-60
Laatste PR was 2x80 kg
Kan denk ik wel zwaarder maar ik durf niet
Hou op schei uitquote:Op woensdag 15 april 2015 12:13 schreef Beach het volgende:
[..]
wat is je ohp? rond de 45 zo te zien aan je squat?
Yesquote:
Je bent toch geen meisje..quote:Op woensdag 15 april 2015 12:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Normale training 5×10×50-60
Laatste PR was 2x80 kg
Kan denk ik wel zwaarder maar ik durf niet
is dit een grap?quote:Op woensdag 15 april 2015 12:11 schreef Champy het volgende:
[..]
5 weken geleden begonnen met lege bar. Kwam toen ook pas voor het eerst in een sportschool
Nopequote:
Dat gaat wel lekker dan. Maarre je postte hier dus al zonder dat je liftte... wat is deze fraudequote:Op woensdag 15 april 2015 12:11 schreef Champy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2015 12:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Koud bier en plakjes kaas en worst bij c_c thuis jongensda's goed nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2015 12:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Koud bier en plakjes kaas en worst bij c_c thuis jongensGoedaardig oke, das beter dan kwaadaardig. Maar kan dat dan helemaal geen kwaad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
koffiefiltersquote:Op woensdag 15 april 2015 12:35 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb een probleem jongens, ik zit te kakken en ontdek dat wc papier bijna op is, niemand thuis verder. What do?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |