Ik denk dat het vooral stress/overspannen is wat je ervaart.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
Wat is woede en waardoor wordt zoiets veroorzaakt?
Bij een bepaalde trigger kan ik helemaal doordraaien. Op werk kan ik mij nog inhouden, maar moet mij dan 2 uur lang toespreken rustig te worden en daarna ben ik zo van slag dat ik fysiek last krijg (trillerig/slap gevoel).
Heb geen idee wat dit is, of het normaal is etc.
Graag wat meningen.
Onzin van de bovenste plank.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:46 schreef Elan het volgende:
Woede is aangeleerd.
Niet normaal met emoties of tegenslagen om hebben leren gaan.
Je kunt het ook weer afleren.
Emotieregulatietherapie, Google maar.
Ik ben zelden woedend, gooi ook nooit met dingen.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
Wat is woede en waardoor wordt zoiets veroorzaakt?
Bij een bepaalde trigger kan ik helemaal doordraaien. Op werk kan ik mij nog inhouden, maar moet mij dan 2 uur lang toespreken rustig te worden en daarna ben ik zo van slag dat ik fysiek last krijg (trillerig/slap gevoel).
Heb geen idee wat dit is, of het normaal is etc.
Graag wat meningen.
Angst kan ook een probleem vormen, schaamte net zo.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Onzin van de bovenste plank.
Want wat is nog normaal in onze maatschappij?
Blijdschap? Vreugde? Verdriet? Schaamte?
Angst?
Zijn allemaal hele nuttige 'emoties' of uitingen van emoties.
Ze zeggen wel eens dat tot tien tellen helpt. Of tot 50, 100, 1000 enz.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:55 schreef Stimorol- het volgende:
Ik voel me een hulk dan. Daarna zakt het af en wil ik huilen.
Het gaat niet om neuken of vaker klaarkomen. Dank voor die tips. Stress heb ik niet meer.
Hoe stuur ik zoiets dan? Ik ben sws temperamentvol en ik zie dit gedrag ook bij mijn zusje. Maar dit gedrag zie ik niet bij mijn ouders ofzo. Zij zijn rustig.
Waardeloos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |