SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Atletico aanvallend enorm teleurstellen. Spelen ook gewoon te verdedigend imo.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Had toch wel iets meer vuurwerk verwacht.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit jij naar die takkeBelgen te kijken ?
Nee, naar Roelf Jans, broer van, maar in het Nederlands-Nederlands is Lille gewoon Lille. En niet Rijsel.quote:
Je kunt ook weinig met een trage houten klaas in de spits als je zover inzakt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:34 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik vind Atletico aanvallend enorm teleurstellen. Spelen ook gewoon te verdedigend imo.
Omdat?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Tis geen Twentequote:Op dinsdag 14 april 2015 21:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Klopt, Griezmann komt achter Mandzukic ook nog niet echt uit de verf.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:34 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik vind Atletico aanvallend enorm teleurstellen. Spelen ook gewoon te verdedigend imo.
Real > Barcelonaquote:
Ik had niet verwacht dat Atletico aanvallend zo weinig in te brengen had. Beetje teveel eenrichtingsverkeer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat?
Atletico is absoluut niet van het mooi voetballen, Real kan wel wat natuurlijk maar dat is sws lastig met zo'n tegenstander.
Only in Enschede.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Dak gaat er daar niet echt af neequote:Op dinsdag 14 april 2015 21:38 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vind het daar tegenwoordig ook vrij gezapig.
Dat gaat wel heel ver.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:40 schreef Mansjester het volgende:
Wat een zaadpot, zelfs Ajax speelt aantrekkelijker
Je gaat heel ver vriendquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:40 schreef Mansjester het volgende:
7/10quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:40 schreef Mansjester het volgende:
Die reclamequote:Op dinsdag 14 april 2015 21:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Gaan veel glazen uit zo'n flesje Heineken.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)t-het-verschil.dhtmlquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Heineken het beste bier
GGMM moest hier enorm om lachen
Ze maken wel toffe reclames.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Heineken het beste bier
Niet overdrijven nouquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:40 schreef Mansjester het volgende:
Voorkeur hebben naar type bierquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Heineken het beste bier
Ben jij helemaal gek geworden ofzo?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Voorkeur hebben naar type bier
Bier = bier, gewoon zuipen wat er te bieden is.
Bier is echt teringsmerigquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar wat als er nou veel aanbod is, dan kan je kiezen, wat dan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ten tweede, niet denken. Ook denken is voor mietjes.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Maar wat als er nou veel aanbod is, dan kan je kiezen, wat dan?
Meer drinken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Maar wat als er nou veel aanbod is, dan kan je kiezen, wat dan?
Kon je nog wel een glas meenemen dan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik wou vandaag Brand Lentebock kopen omdat je dan een gratis glas krijgt, maar de Lentebock was op
Zonde. Waar was dat?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik wou vandaag Brand Lentebock kopen omdat je dan een gratis glas krijgt, maar de Lentebock was op
Nee, want bij aanschaf van...quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kon je nog wel een glas meenemen dan?
Heb je het gratis glas wel?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:47 schreef Paxcon het volgende:
Wat kut, in het geval van lege schappen moet er gewoon compensatie tegenover staan.quote:
Ze hadden nog wel zwaar blond maar die wil ik nietquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat kut, in het geval van lege schappen moet er gewoon compensatie tegenover staan.
nu ga je te verquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Pepsi is voor kenners. Is wetenschappelijk bewezen.
Als ik er een tegenkom ga ik kijken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij de Supercoop
Dat is johannes' favoriete supermarkt.
Net zo'n goedkope Radler gehad.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ik zit nu aan de Oettinger van de Lidl.
Hoe kan het dat het bier in het glas en in het flesje zit?quote:
Dat heet goed voorbereid zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kan het dat het bier in het glas en in het flesje zit?
Van Lidl? Die is wel oke. Zolang het maar koud is.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Net zo'n goedkope Radler gehad.
Twee biertjes zijn dat, voor de meeste mannen is het eerste biertje een opwarmertje.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kan het dat het bier in het glas en in het flesje zit?
Klopt, was goed koud.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Van Lidl? Die is wel oke. Zolang het maar koud is.
Damn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:52 schreef Morendo het volgende:
Bij Lidl nu trouwens ook Estrella Damm te koop. Kenners weten.
ik drink alleen heinekenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:52 schreef Morendo het volgende:
Ow bedankt voor de tip, ik ben nog in een Estrella Damm fabriek geweest paar jaar geleden. Was leuk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:52 schreef Morendo het volgende:
Is mij niet opgevallen vandaag.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:52 schreef Morendo het volgende:
Het gaat nu om land vs land niet meer om man-man.quote:
Hangt dan misschien af van de regio waar je woont. Ze hebben altijd Estrella Damm tijdens de 'Spaanse Weken'.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Is mij niet opgevallen vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kreeg hij rood?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:58 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben nu officieel voor Atletico Madrid deze wedstrijd.
Onterecht dit.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Net een vent die buik.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Simeone's wijf gaat straks die scheidsrechter wurgen.
[ afbeelding ]
Tering wat eng.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
gatverdamme zit die aan de crystal ofzo?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat voor heroïne-hoer?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gatverdamme zit die aan de crystal ofzo?
Gewoon teveel in de gym van Atletico gehangen, ze schroeft waarschijnlijk wel je lus eraf.quote:
Niet liegenquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
Bel de krant, Ronaldo geeft de bal aan een medespeler, vanuit een vrije trap
Gramukutjon komt klaarquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:02 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
ondertussen bij RTL 4 Late Night
Humberta Tan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:02 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
ondertussen bij RTL 4 Late Night
Buiten het middenveld van Real en die keep van Atleti is iedereen kut.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Siquiera heeft vandaag echt geen reet goed gedaan.
Lekker op wijzijngay trollenquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig is die voorgoed opgepleurd
Mee eens.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten het middenveld van Real en die keep van Atleti is iedereen kut.
Ik zie hem echt 2 of 4 keer per jaar voetballen maar ik heb een enorme schurfthekel aan die man gekregen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Mandzukic is op dit moment nog gevaarlijker dan een IS-strijder.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag een standbeeld voor SimeoneKroosgod.
Beetje zoals dat miljoenenjacht topic van afgelopen zondag dusquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje huilen, beetje knokken, beetje theater.
Als je van boksen houdt leuk.quote:
Ik denk dat ik iets gemist heb.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Beetje zoals dat miljoenenjacht topic van afgelopen zondag dus
Dit is toch ook geen cv man.quote:Years Team Apps† (Gls)†
2006–2010 Udinese 23 (0)
2008–2009 → Ancona (loan) 24 (1)
2010–2014 Granada 104 (12)
2013–2014 → Benfica (loan) 18 (1)
2014– Atlético Madrid 20 (0)
Wisselen die man.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Roelfs denkt iedere keer dat Siqueira een verre inworp gaat doen.
Er zijn meerdere rode kaarten gevallen vanavond, alleen niet gegeven.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:10 schreef Mansjester het volgende:
Je zal maar op BTTS en een rode kaart hebben ingezet. Nee, dan heb je er echt geen verstand van
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:10 schreef Mansjester het volgende:
Je zal maar op BTTS en een rode kaart hebben ingezet. Nee, dan heb je er echt geen verstand van
Het is gewoon een kut wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:10 schreef Mansjester het volgende:
3quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:11 schreef Coco98 het volgende:
Hoe vaak had er al rood moeten zijn deze wedstrijd?
Simeone denk ikquote:
Ja. Simeone lijkt me de aangewezen persoon hiervoor.quote:
Gelukkig is er Modric om de boel te sussen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Mandzukic en Carvajal zullen geen vriendjes worden.
Want dat is ook jouw cluppie?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik was zo blij toen Mandzukic bij Bayern vertrok. En nu nog steeds blij daarmee.
Als je wat foto's van erecte penissen post dan gaat het wat sneller. Zomaar een tip.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:14 schreef Coco98 het volgende:
Word je hier gebanned voor game of thrones spoilers?
Ik heb nog nooit een minuut gezien, maar naar het schijnt:quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:14 schreef Coco98 het volgende:
Word je hier gebanned voor game of thrones spoilers?
Ik vind het wel leuk om die club te volgen ja. Dortmund blijft mijn nummer 1 club in Duitsland.quote:
TRquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een minuut gezien, maar naar het schijnt:
Iedereen gaat dood
Einde
Spoiler, TR.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:16 schreef bianconeri het volgende:
Waarom wordt Pirlo eruit gehaald voor Barzagli? Extra verdediger is nergens voor nodig, Monaco kan geen vuist maken en Juve moet veel meer op zoek zijn naar een 2-0.
Ik heb dan ook mijn best gedaan.quote:
verkeerde topicquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:16 schreef bianconeri het volgende:
Waarom wordt Pirlo eruit gehaald voor Barzagli? Extra verdediger is nergens voor nodig, Monaco kan geen vuist maken en Juve moet veel meer op zoek zijn naar een 2-0.
Ok.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:16 schreef bianconeri het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Wat heeft dit met deze wedstrijd te maken gek?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:16 schreef bianconeri het volgende:
Bedankt voor de spoilerquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:16 schreef bianconeri het volgende:
Ja bedanktquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:16 schreef bianconeri het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:16 schreef bianconeri het volgende:
Dank je voor deze info.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet leuk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:16 schreef bianconeri het volgende:
vertelquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:17 schreef Morendo het volgende:
Weten jullie wat Isco's zomerbaantje is?
Werken in de ijsco?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:17 schreef Morendo het volgende:
Hij verkoopt ijsco's?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:17 schreef Morendo het volgende:
Profvoetballer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:17 schreef Morendo het volgende:
quote:
Iscoman?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:17 schreef Morendo het volgende:
quote:
quote:
quote:
Ik reken het allemaal goed. Stelletje kanjers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Hij isquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:17 schreef Morendo het volgende:
C.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:20 schreef Brammess het volgende:
Wie hebben jullie liever in jullie team?
A: Luciano Narsingh
B: Gareth Bale
Pfoe pfoe, laat me hier even drie nachtjes over slapen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:20 schreef Brammess het volgende:
Hij is echt niet een mindere atleet dan de 22 spelers die op het veld staan. Staat gewoon 12 uur per dag te trainen.quote:
Bale, maar alleen als hij wat aan z'n haar doet, anders mag hij wegblijven.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:20 schreef Brammess het volgende:
Bale.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:20 schreef Brammess het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
Wat doet Michael van Gerwen als hij vrij heeft?lolwutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guzzbebyuk moet komend weekend naar Eindhovenquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet Guzzebuyuk weer even in beeld komen met zn respect bandje?
De scheids zou dan ook eigenlijk de best verdienende persoon van het veld moeten zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scheidsrechter heeft gewoon geen gezag, spelers nemen hem niet serieus
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
Wat doet Michael van Gerwen als hij vrij heeft?Vrij-en.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zou vreemd gaan, maar het meisje heeft hem niet geneukt maar wel verneukt.quote:
http://www.omroepbrabant.(...)cey+heb+ontmoet.aspx Het komt er in het kort op neer dat hij wel de problemen van vreemdgaan heeft, maar niet heeft geneukt.quote:
Speelt Groningen zondag?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zou vreemd gaan, maar het meisje heeft hem niet geneukt maar wel verneukt.
Geen sex voorlopig in Huize van Gerwen.
hoax Torres heeft nooit gescoord voor Chelseaquote:
Waar ken ik die naam Stacey Owen van?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)cey+heb+ontmoet.aspx Het komt er in het kort op neer dat hij wel de problemen van vreemdgaan heeft, maar niet heeft geneukt.
En met wat voor iets..quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)cey+heb+ontmoet.aspx Het komt er in het kort op neer dat hij wel de problemen van vreemdgaan heeft, maar niet heeft geneukt.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En met wat voor iets..man man man
[ afbeelding ]
The lying Dutchman
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En met wat voor iets..man man man
[ afbeelding ]
The lying Dutchman
Een wedstrijd heeft 2 helften.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis van de tweede helft volledig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |