SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Atletico aanvallend enorm teleurstellen. Spelen ook gewoon te verdedigend imo.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Had toch wel iets meer vuurwerk verwacht.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit jij naar die takkeBelgen te kijken ?
Nee, naar Roelf Jans, broer van, maar in het Nederlands-Nederlands is Lille gewoon Lille. En niet Rijsel.quote:
Je kunt ook weinig met een trage houten klaas in de spits als je zover inzakt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:34 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik vind Atletico aanvallend enorm teleurstellen. Spelen ook gewoon te verdedigend imo.
Omdat?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Tis geen Twentequote:Op dinsdag 14 april 2015 21:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Klopt, Griezmann komt achter Mandzukic ook nog niet echt uit de verf.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:34 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik vind Atletico aanvallend enorm teleurstellen. Spelen ook gewoon te verdedigend imo.
Real > Barcelonaquote:
Ik had niet verwacht dat Atletico aanvallend zo weinig in te brengen had. Beetje teveel eenrichtingsverkeer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat?
Atletico is absoluut niet van het mooi voetballen, Real kan wel wat natuurlijk maar dat is sws lastig met zo'n tegenstander.
Only in Enschede.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Dak gaat er daar niet echt af neequote:Op dinsdag 14 april 2015 21:38 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vind het daar tegenwoordig ook vrij gezapig.
Dat gaat wel heel ver.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:40 schreef Mansjester het volgende:
Wat een zaadpot, zelfs Ajax speelt aantrekkelijker
Je gaat heel ver vriendquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:40 schreef Mansjester het volgende:
7/10quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:40 schreef Mansjester het volgende:
Die reclamequote:Op dinsdag 14 april 2015 21:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Gaan veel glazen uit zo'n flesje Heineken.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)t-het-verschil.dhtmlquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Heineken het beste bier
GGMM moest hier enorm om lachen
Ze maken wel toffe reclames.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Heineken het beste bier
Niet overdrijven nouquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:40 schreef Mansjester het volgende:
Voorkeur hebben naar type bierquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Heineken het beste bier
Ben jij helemaal gek geworden ofzo?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Voorkeur hebben naar type bier
Bier = bier, gewoon zuipen wat er te bieden is.
Bier is echt teringsmerigquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar wat als er nou veel aanbod is, dan kan je kiezen, wat dan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ten tweede, niet denken. Ook denken is voor mietjes.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Maar wat als er nou veel aanbod is, dan kan je kiezen, wat dan?
Meer drinken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Maar wat als er nou veel aanbod is, dan kan je kiezen, wat dan?
Kon je nog wel een glas meenemen dan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik wou vandaag Brand Lentebock kopen omdat je dan een gratis glas krijgt, maar de Lentebock was op
Zonde. Waar was dat?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik wou vandaag Brand Lentebock kopen omdat je dan een gratis glas krijgt, maar de Lentebock was op
Nee, want bij aanschaf van...quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kon je nog wel een glas meenemen dan?
Heb je het gratis glas wel?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:47 schreef Paxcon het volgende:
Wat kut, in het geval van lege schappen moet er gewoon compensatie tegenover staan.quote:
Ze hadden nog wel zwaar blond maar die wil ik nietquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat kut, in het geval van lege schappen moet er gewoon compensatie tegenover staan.
nu ga je te verquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Pepsi is voor kenners. Is wetenschappelijk bewezen.
Als ik er een tegenkom ga ik kijken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij de Supercoop
Dat is johannes' favoriete supermarkt.
Net zo'n goedkope Radler gehad.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ik zit nu aan de Oettinger van de Lidl.
Hoe kan het dat het bier in het glas en in het flesje zit?quote:
Dat heet goed voorbereid zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kan het dat het bier in het glas en in het flesje zit?
Van Lidl? Die is wel oke. Zolang het maar koud is.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Net zo'n goedkope Radler gehad.
Twee biertjes zijn dat, voor de meeste mannen is het eerste biertje een opwarmertje.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kan het dat het bier in het glas en in het flesje zit?
Klopt, was goed koud.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Van Lidl? Die is wel oke. Zolang het maar koud is.
Damn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:52 schreef Morendo het volgende:
Bij Lidl nu trouwens ook Estrella Damm te koop. Kenners weten.
ik drink alleen heinekenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:52 schreef Morendo het volgende:
Ow bedankt voor de tip, ik ben nog in een Estrella Damm fabriek geweest paar jaar geleden. Was leuk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:52 schreef Morendo het volgende:
Is mij niet opgevallen vandaag.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:52 schreef Morendo het volgende:
Het gaat nu om land vs land niet meer om man-man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |