Veel stouts van bijv de molen hebben een 25 jaar tht. Officieel hebben dranken boven de zoveel procent geen tht nodig. Of was dat alleen in belgie?quote:Op donderdag 16 april 2015 15:25 schreef bassieVL het volgende:
Een paar 'unusual' suspects was ik ook van plan om weg te leggen, eens kijken wat De Caigny heeft.
Het is per bak en per datum gerangschikt.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:23 schreef mckroket het volgende:
Niet gewoon handiger om (bijv) alle pannepot gran reserva 2010 bij elkaar op te tellen ipv daar 2 daar 6 daar 10 of snap ik het niet?
Dat is in Nederland ook zo: Wijn en dranken met een alcoholgehalte van 10% of meer hebben geen THT dtum nodig.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:27 schreef mckroket het volgende:
[..]
Veel stouts van bijv de molen hebben een 25 jaar tht. Officieel hebben dranken boven de zoveel procent geen tht nodig. Of was dat alleen in belgie?
Mooie selectie ligt er in de kelder.quote:Op vrijdag 17 april 2015 07:04 schreef Seul het volgende:
[..]
Het is per bak en per datum gerangschikt.
Hey, Die heb ik mijn pa laatst kado gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:14 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker fris bier, maar wat komt er een abnormaal grote schuimlaag in je glas! Na tien keer bijschenken was mijn glas eindelijk volgens normale verhoudingen gevuld
Delirium Nocturnum laatst op, zo lekkerquote:Op zaterdag 18 april 2015 10:50 schreef Questular het volgende:
Lokale slijter had weer een paar biertjes die nog onbekend voor me zijn
[ afbeelding ]
Skuumkoppe.quote:Op zondag 19 april 2015 16:57 schreef richolio het volgende:
Biermarkt in Bokaal nu. Schuumkoppen (ofzo) van Texel is lekkah.Je hebt ook Saison van een Haagse brouwerij; heel prima. Ook twee verschillende Ipa biertjes geprobeerd, van 't IJ en van Brandt.
Die Saison van een Haagse brouwer is vast van Kompaan. Prima biertje!quote:Op zondag 19 april 2015 16:57 schreef richolio het volgende:
Biermarkt in Bokaal nu. Schuumkoppen (ofzo) van Texel is lekkah.Je hebt ook Saison van een Haagse brouwerij; heel prima. Ook twee verschillende Ipa biertjes geprobeerd, van 't IJ en van Brandt.
Die Belgian Coast vind ik zelf goed geslaagd, maar ben ook beetje St. Feuillien fanboy.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:50 schreef Questular het volgende:
Lokale slijter had weer een paar biertjes die nog onbekend voor me zijn
[ afbeelding ]
Vind die gedryhopte saison wel mooi spul, verder niet echt onder de indruk van.quote:Op maandag 20 april 2015 11:42 schreef Chandos het volgende:
[..]
Die Belgian Coast vind ik zelf goed geslaagd, maar ben ook beetje St. Feuillien fanboy.
Vers is hij echt lekker, hoe ouder hij is hoe muffer..quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:54 schreef mckroket het volgende:
Godver weer eens een verneukte de molen bier. In dit geval de amarillo. Totaal geen schuim, volledig plat bier. Bijna geen aroma. In de smaak zit wel duidelijk de amarillo (manderijn) maar ook iets medicinaals en alcohol. Dit heeft een 3,8 op ratebeer. Geen idee waarom. Niet dit flesje in ieder geval.
Bijna 3 euro kost zoiets. Ik denk dat de gigantische productie snelheid/druk zijn tol eist, aangezien dit niet het eerste kwalitatief waardeloze bier is van de molen.
Dat ziet er niet verkeerd uit. Wat zoete smaak of wat? (alias Leffe blond achtig? of toch meer richting Paulaner Weissen bier?)quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:56 schreef Seul het volgende:
M'n tijd voor genomen, zo 'n uurtje over gedaan... Begonnen aan 7C°... Enorm lekker blondje...
http://www.ratebeer.com/beer/westvleteren-blond/5971/
Heb ik vorig jaar op ZBF van de tap gehad, dat is spul jongenquote:Op woensdag 22 april 2015 13:45 schreef mckroket het volgende:
check de facebook van struise!
zaterdag 2 mei tussen 1400 en 1800 uur en enkel en alleen dan double black te koop! 1 fles per persoon!
lijkt me awesome, maar toch ook nerderig om daar voor de deur te staan..
Zie niets staanquote:Op woensdag 22 april 2015 13:45 schreef mckroket het volgende:
check de facebook van struise!
zaterdag 2 mei tussen 1400 en 1800 uur en enkel en alleen dan double black te koop! 1 fles per persoon!
lijkt me awesome, maar toch ook nerderig om daar voor de deur te staan..
quote:Op woensdag 22 april 2015 14:28 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Zie niets staanHeb je een link?
Volgend weekend he.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:18 schreef bassieVL het volgende:
Een keer bij het Schooltje geweest in Oostvleteren, was zeker de moeite waard om naar toe te rijden. Helaas ben ik dit weekend niet in de gelegenheid.
Scherp. Dan kan ik helaas ook niet. Mooi vooruitzicht bij Zythos.quote:
Ik woon net boven antwerpen. Dat is dus 200km naar westvleteren of de struise, een rit van 2 uur. Ik snap dat het voor andere nederlanders echt te ver is. Voor mij kan het net vind ik.quote:
Persoonlijk vind ik deze niet te vergelijken met een Leffe, ook niet met een Weissen. Het is een lichtbitter blond zomerbier, met mooie citrusgeur- en smaak. Met heerlijke kruiden en een gebalanceerde smaak een zeer goed bier.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat ziet er niet verkeerd uit. Wat zoete smaak of wat? (alias Leffe blond achtig? of toch meer richting Paulaner Weissen bier?)
Inderdaad niet meer zichtbaar als niet-lid.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:06 schreef mckroket het volgende:
huh ik kan de facebook van struise niet meer openen? (ik heb zelf geen facebook)
iemand nog meer?
Lekkere flikkers. Ik zal ze wel eens mailen.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:08 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Inderdaad niet meer zichtbaar als niet-lid.
Ik ben niet zo van de saison maar wel een mooie verzamelingquote:Op donderdag 23 april 2015 15:25 schreef Seul het volgende:
Focus lag op saisons...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |