Veel stouts van bijv de molen hebben een 25 jaar tht. Officieel hebben dranken boven de zoveel procent geen tht nodig. Of was dat alleen in belgie?quote:Op donderdag 16 april 2015 15:25 schreef bassieVL het volgende:
Een paar 'unusual' suspects was ik ook van plan om weg te leggen, eens kijken wat De Caigny heeft.
Het is per bak en per datum gerangschikt.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:23 schreef mckroket het volgende:
Niet gewoon handiger om (bijv) alle pannepot gran reserva 2010 bij elkaar op te tellen ipv daar 2 daar 6 daar 10 of snap ik het niet?
Dat is in Nederland ook zo: Wijn en dranken met een alcoholgehalte van 10% of meer hebben geen THT dtum nodig.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:27 schreef mckroket het volgende:
[..]
Veel stouts van bijv de molen hebben een 25 jaar tht. Officieel hebben dranken boven de zoveel procent geen tht nodig. Of was dat alleen in belgie?
Mooie selectie ligt er in de kelder.quote:Op vrijdag 17 april 2015 07:04 schreef Seul het volgende:
[..]
Het is per bak en per datum gerangschikt.
Hey, Die heb ik mijn pa laatst kado gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:14 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker fris bier, maar wat komt er een abnormaal grote schuimlaag in je glas! Na tien keer bijschenken was mijn glas eindelijk volgens normale verhoudingen gevuld
Delirium Nocturnum laatst op, zo lekkerquote:Op zaterdag 18 april 2015 10:50 schreef Questular het volgende:
Lokale slijter had weer een paar biertjes die nog onbekend voor me zijn
[ afbeelding ]
Skuumkoppe.quote:Op zondag 19 april 2015 16:57 schreef richolio het volgende:
Biermarkt in Bokaal nu. Schuumkoppen (ofzo) van Texel is lekkah.Je hebt ook Saison van een Haagse brouwerij; heel prima. Ook twee verschillende Ipa biertjes geprobeerd, van 't IJ en van Brandt.
Die Saison van een Haagse brouwer is vast van Kompaan. Prima biertje!quote:Op zondag 19 april 2015 16:57 schreef richolio het volgende:
Biermarkt in Bokaal nu. Schuumkoppen (ofzo) van Texel is lekkah.Je hebt ook Saison van een Haagse brouwerij; heel prima. Ook twee verschillende Ipa biertjes geprobeerd, van 't IJ en van Brandt.
Die Belgian Coast vind ik zelf goed geslaagd, maar ben ook beetje St. Feuillien fanboy.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:50 schreef Questular het volgende:
Lokale slijter had weer een paar biertjes die nog onbekend voor me zijn
[ afbeelding ]
Vind die gedryhopte saison wel mooi spul, verder niet echt onder de indruk van.quote:Op maandag 20 april 2015 11:42 schreef Chandos het volgende:
[..]
Die Belgian Coast vind ik zelf goed geslaagd, maar ben ook beetje St. Feuillien fanboy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |