Je was gewoon aan het LaPo hunten omdat je bang was dat ik er anders 'swaffelflappen' van had gemaakt.quote:
nee, ik had het volste vertrouwen in jouquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je was gewoon aan het LaPo hunten omdat je bang was dat ik er ander 'swaffelflappen' van had gemaakt.
En die is niet fris?quote:
Vooral als ze moet poepenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, herstel...
Sasha heeft FRISSE Zeewind.
Dan vlucht de rest van de bewoners in een roeibootje van het eiland af.quote:
Ja dat schoot er bij in.. Was er aan begonnen maar moest de eigen getallen nog invullen voor wat extra teruggave...quote:
extra nog welquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat schoot er bij in.. Was er aan begonnen maar moest de eigen getallen nog invullen voor wat extra teruggave...
volslank?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:16 schreef NotYou het volgende:
Een frisse wind? Is dat net zoiets als volslank? Achja, vast de leeftijd.Beetje winderigheid moet kunnen.
Als we dat weghalen zijn we helemaal aan ons lot overgelatenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:19 schreef FANN het volgende:
Eigenlijk best wel raar dat hier nog steeds 40+ bij SC staat, slaat nergens op
We zijn toch al dolendequote:Op dinsdag 14 april 2015 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we dat weghalen zijn we helemaal aan ons lot overgelaten
KingToppie is verleden tijdquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:21 schreef chufi het volgende:
Vroeger kregen we ook wel eens jongeren over de vloer, nu alleen iet meer
dansen is een beetje overdrevenquote:
Dat is SC op half gas of wind. Misschien wel met de wind in de rug en half gas, wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:19 schreef FANN het volgende:
Eigenlijk best wel raar dat hier nog steeds 40+ bij SC staat, slaat nergens op
quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is SC op half gas of wind. Misschien wel met de wind in de rug en half gas, wie zal het zeggen.![]()
Maar er had ook 80- kunnen staan, dat dekt de lading net zo goed.
Op die manier... Maar we hebben Bos nog die af en toe komt buurten en tegenwoordig een roosjeroosje....quote:
o ja, zijn die ook heel jong dan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Op die manier... Maar we hebben Bos nog die af en toe komt buurten en tegenwoordig een roosjeroosje....
Feit is dat het een soort aangepaste SC schijnt te zijn, vraag me af of we nu ook 40+ passen krijgen zodat we een abo met korting kunnen kopen.quote:
als de getallen in de nick kloppen moet Bos uit 1961 zijn en Roosje uit 1988, of denk ik nu te logisch?quote:
We kunnen ook gewoon hier in de SC hoor, maar ik wee niet of ze daar blij mee zijn, inneensquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Feit is dat het een soort aangepaste SC schijnt te zijn, vraag me af of we nu ook 40+ passen krijgen zodat we een abo met korting kunnen kopen.
Nee, da's gewoon logisch, maar ik onthou dat niet allemaal wie wat achter zijn naam heeft staanquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
als de getallen in de nick kloppen moet Bos uit 1961 zijn en Roosje uit 1988, of denk ik nu te logisch?
Eigenlijk heb ik altijd gelogen over het feit dat ik 40+ ben, ik wilde gewoon zo graag daar zijn, dat ik mijn ware leeftijd verzwegen heb.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon hier in de SC hoor, maar ik wee niet of ze daar blij mee zijn, innens
een zooi 40 plussers
eigenlijk ben je gewoon 28?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik altijd gelogen over het feit dat ik 40+ ben, ik wilde gewoon zo graag daar zijn, dat ik mijn ware leeftijd verzwegen heb.
Duh, er zullen best nicks zijn die wel kloppen wat betreft die getallen. Alsof ik een Mo ben en graag muffins eet. Dan zou ik ook in een djellaba over straat lopen, moddervet zijn en 6 keer per dag op mijn knieën met mijn reet in de lucht en kop naar het Oosten bidden.quote:
Ik heb krieltjes, bruine bonen, en een rundervink, want ik eet vanuit mijn religieuze overtuiging geen varkensvlees.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:33 schreef FANN het volgende:
Ik moet bedenken wat ik te eten ga maken en ik heb geen flauw idee
Bos is iets in de 30 ...quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
als de getallen in de nick kloppen moet Bos uit 1961 zijn en Roosje uit 1988, of denk ik nu te logisch?
wellusquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duh, er zullen best nicks zijn die wel kloppen wat betreft die getallen. Alsof ik een Mo ben en graag muffins eet. Dan zou ik ook in een djellaba over straat lopen, moddervet zijn en 6 keer per dag op mijn knieën met mijn reet in de lucht en kop naar het Oosten bidden.
Geen idee en het is ook niet van wezenlijk belang of ik het wel of niet weet.quote:
Het was of deze TT of swaffelflappen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:49 schreef remlof het volgende:
Bij deze TT moet ik meteen aan dit nummer denken:
da's een mooi nummer Remquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:49 schreef remlof het volgende:
Bij deze TT moet ik meteen aan dit nummer denken:
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
je mag hem hier wel posten![]()
MUZ / Nederlandstalige muziektopic #3
klinkt goed... eet je echt geen varkensvlees uit religieuze overtuiging? Of lul je maar wat?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb krieltjes, bruine bonen, en een rundervink, want ik eet vanuit mijn religieuze overtuiging geen varkensvlees.
Ik lul nooit zomaar watquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
klinkt goed... eet je echt geen varkensvlees uit religieuze overtuiging? Of lul je maar wat?![]()
Ik denk dat ik straks effe Witte Bonensalade ga maken, lekker makkelijk, snel klaar en
toch gezond
Ja daar zitten alle rijken uit het verleden iddquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:02 schreef sacha het volgende:
MLN is toch de miljonairs afdeling van Fok?
is het nou ja of nee, want nu weet ik nog niks....quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lul nooit zomaar wat![]()
Als ik uit mijn nek lul dan doe ik het ook goed.![]()
Nou dat kan ik zelf nog wel klaarmakenquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Kook je dat zelf Rem of bestel je gewoon?
oké........ valt me eigenlijk best mee van jou, ik weet niet waarom, maar ik heb zo'n idee van eenquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou dat kan ik zelf nog wel klaarmaken
Die verse van de AH smaakt prima, die droge lang houdbare zijn niet zo geweldig nee.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:07 schreef chufi het volgende:
Ik vind die tortellini uit zo'n pak/zakje echt niet smaken...
OK .. Doe je er dan nog wat bij?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Die verse van de AH smaakt prima, die droge lang houdbare zijn niet zo geweldig nee.
Neuh, heb alleen de regel dat ik niet langer bezig moet zijn met het klaarmaken dan met het opetenquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
oké........ valt me eigenlijk best mee van jou, ik weet niet waarom, maar ik heb zo'n idee van een
eeuwige student bij jou, zo eentje die alleen hap klare brokken eet
Ja, vind ik eigenlijk best een goeie regel, het is ook niet mijn hobbyquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, heb alleen de regel dat ik niet langer bezig moet zijn met het klaarmaken dan met het opeten
Olijfolie en zout in de pan en als het klaar is geraspte parmazaanse kaas en oregano er doorheen mikken.quote:
De wonden zijn nog versquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:13 schreef sacha het volgende:
[..]
moeten we dit proces nou weer herhalen?
het doet al zoveel pijn
weet ik niet, ik eet geen half kant en klaarquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat nu op zo'n eiland gewoon een dag minder lang vers?
Als we dan niet meer hoeven te werken, ga ik er voorquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:27 schreef sacha het volgende:
maar zoals Soury al zei, lekker naar het miljonairs forumpje en deze ellende opheffen
de woei is heel koud en veel zeedamp natuurlijk,quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
Ik hoor net het weerbericht en idd een Frisse wind bij Sas, 10 graden kouder....
Wat staat er vandaag dan op het menu? kanten klaar of iets van eigen hand?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:28 schreef sacha het volgende:
[..]
weet ik niet, ik eet geen half kant en klaar
heb je weer werk?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we dan niet meer hoeven te werken, ga ik er voor
Vind ze beide kut.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:27 schreef sacha het volgende:
maar zoals Soury al zei, lekker naar het miljonairs forumpje en deze ellende opheffen
Warme (en koude) zeestromen .... En bron van ons watercycling systeem en mede verantwoordelijk voor het weer ...quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:30 schreef sacha het volgende:
[..]
de woei is heel koud en veel zeedamp natuurlijk,
het najaar is hier daarentegen weer warmer
quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Warme (en koude) zeestromen .... En bron van ons watercycling systeem en mede verantwoordelijk voor het weer ...
Eens kijken wat ze er van maken bij de overname... Ik zat ze even dwars bij het huidige topicquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
ja maar het grootste raakvlak ligt bij MLN![]()
maar de naam 'kletshonk'...
En memory lane bevalt me ook niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
ja maar het grootste raakvlak ligt bij MLN![]()
maar de naam 'kletshonk'...
mag ik bij jou komen eten?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Olijfolie en zout in de pan en als het klaar is geraspte parmazaanse kaas en oregano er doorheen mikken.
ah, men wordt weer wakker, of niet?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , ben wel weer voor 2 functies gebeld vandaag....
Noem je mijn naam is de droger inééns klaarquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:27 schreef sacha het volgende:
gaan we daarna nog een ijsje etenquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan krijgen we allebei maar een halve portie.
Ik had mn Linkedin aangepast vorige week.... Dan worden ze idd weer wakker... Mensen gaan je feliciteren met je nieuwe functie.... terwijl ik alleen een trukje toepasquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, men wordt weer wakker, of niet?
Toe maar je hebt weer trek..quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gaan we daarna nog een ijsje eten
nee, de witte bonen, maar de droger is al oud nieuws hoor, paprika's is nieuwquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Noem je mijn naam is de droger inééns klaar
Die Griek heeft een vast contract gekregen, voor een jaar hoor... maar toch een jaar...quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had mn Linkedin aangepast vorige week.... Dan worden ze idd weer wakker... Mensen gaan je feliciteren met je nieuwe functie.... terwijl ik alleen een trukje toepas
Top !! Gefeliciteerd Fann.. Vast jaar contracten kunnen verlengd worden natuurlijkquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek heeft een vast contract gekregen, voor een jaar hoor... maar toch een jaar...
dus het zal jou ook wel weer lukken Chuf.
ik zal het aan hem doorgevenquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Top !! Gefeliciteerd Fann.. Vast jaar contracten kunnen verlengd worden natuurlijk
24 uurs rooster diensten?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zal het aan hem doorgevenmaar inderdaad kán verlengd worden
'S nachts werken is klote. Maar goed werken is sowieso klote, daarom doe ik er helemaal niet aan.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ja zal welin elk geval meestal 's nachts...
Lekker gezelligquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ja zal welin elk geval meestal 's nachts...
Hij vindt het niet erg en het werk leuk, dus da's veel waard...quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
'S nachts werken is klote. Maar goed werken is sowieso klote, daarom doe ik er helemaal niet aan.
het heeft ook weer voordelen in onze situatie Chuf, en meestal werkt hij maar 3 nachten per week...quote:
Als je iets hebt dat je leuk vindt is het wel te doen, ik ken wel meer mensen die hun werk graag doen. Maar persoonlijk heb ik er echt weinig mee. Zal verder maar zwijgen voordat......quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij vindt het niet erg en het werk leuk, dus da's veel waard...
en met die toestanden van mij komt het soms héél goed uit, maandagochtend kwam hij om 8 uur
thuis en ik moest naar het ziekenhuis en dan kan hij mee, hij wil ook mee, maar is wel hartstikke
lief natuurlijk, maar nu de de zon weer gaan schijnen is het ook wel noodzaak
Jij bent er ook al heel lang uit denk ikquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je iets hebt dat je leuk vindt is het wel te doen, ik ken wel meer mensen die hun werk graag doen. Maar persoonlijk heb ik er echt weinig mee. Zal verder maar zwijgen voordat......![]()
Ok ik ben blij voor jullie..quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
het heeft ook weer voordelen in onze situatie Chuf, en meestal werkt hij maar 3 nachten per week...
ik heb ook nog een inkomen dus daarom kan dat..
Maar harder roeien is even niet nodig...quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
Nou ja blij.... roeien met de riemen die je hebt heet zoiets
Nee, gelukkig niet, zo is hij vaker thuis en soms moet dat wel...quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar harder roeien is even niet nodig...
Dat klopt, maar dat betekent niet dat ik al die tijd stilgezeten heb. Maar ben gewoon iemand die graag zijn eigen ding doet, eigen ritme bepaald (dat moet ook wel want mijn ritme is nogal gestoord) en ik kan slecht tegen autoriteit. En ik heb dat goed weten te regelen doordat ik 'huisman/vader' ben geweest, en dat deed ik heel graag. Enige ritme waar ik me toen aan moest houden waren de schooltijden van de kinderen en etenstijden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bent er ook al heel lang uit denk ik
snap ik wel hoor.. ik denk niet dat het je nog zou lukken nu, dus is toch goed zo?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat betekent niet dat ik al die tijd stilgezeten heb. Maar ben gewoon iemand die graag zijn eigen ding doet, eigen ritme bepaald (dat moet ook wel want mijn ritme is nogal gestoord) en ik kan slecht tegen autoriteit. En ik heb dat goed weten te regelen doordat ik 'huisman/vader' ben geweest, en dat deed ik heel graag. Enige ritme waar ik me toen aan moest houden waren de schooltijden van de kinderen en etenstijden.
Ben ook blij voor jullie, en wat dat roeien betreft, ik roei al mijn hele leven met de riemen die ik heb en ik leef nog steeds en ben tevreden. Dat laatste is ook wat waard.quote:
Dat vind ik ook nogal wat. Maar ik ben ook kinderloos.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat betekent niet dat ik al die tijd stilgezeten heb. Maar ben gewoon iemand die graag zijn eigen ding doet, eigen ritme bepaald (dat moet ook wel want mijn ritme is nogal gestoord) en ik kan slecht tegen autoriteit. En ik heb dat goed weten te regelen doordat ik 'huisman/vader' ben geweest, en dat deed ik heel graag. Enige ritme waar ik me toen aan moest houden waren de schooltijden van de kinderen en etenstijden.
zéker is dat wat waard....quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben ook blij voor jullie, en wat dat roeien betreft, ik roei al mijn hele leven met de riemen die ik heb en ik leef nog steeds en ben tevreden. Dat laatste is ook wat waard.
Hoezo is dat nogal wat? Ik heb keurig 3 kinderen netjes opgevoed van de wieg tot zelfstandigheid, en heb niet het idee dat ik aan iemand verantwoordelijkheid hoef af te leggen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat vind ik ook nogal wat. Maar ik ben ook kinderloos.
droger kan het niet!quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Noem je mijn naam is de droger inééns klaar
Kinderen opvoeden, regelmaat. Je schijnt er nu moeite mee te hebben. Hulde ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoezo is dat nogal wat? Ik heb keurig 3 kinderen netjes opgevoed van de wieg tot zelfstandigheid, en heb niet het idee dat ik aan iemand verantwoordelijkheid hoef af te leggen.
En waarom ben je kinderloos? Bewust of is het gewoon zo gelopen?
la maar lullen...quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn ervaring is dat mensen meteen beginnen te miepen als je niet werkt, en dan zou ik me moeten schamen etc. etc. Terwijl ze vaak niet eens weten hoe de vork precies in de steel zit.
Dank je. Maar dat hoeft helemaal niet, ik heb gedaan wat ik moest doen en dat heb ik goed gedaan en ik ben er trots op.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Kinderen opvoeden, regelmaat. Je schijnt er nu moeite mee te hebben. Hulde ik moet er niet aan denken.
En waarom is dat dan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn ervaring is dat mensen meteen beginnen te miepen als je niet werkt, en dan zou ik me moeten schamen etc. etc. Terwijl ze vaak niet eens weten hoe de vork precies in de steel zit.
Omdat men er dan automatisch vanuit gaat dat je op de maatschappij teert of geteerd hebt. En dat is dus helemaal niet zo.quote:
Het zal welquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Omdat men er dan automatisch vanuit gaat dat je op de maatschappij teert of geteerd hebt. En dat is dus helemaal niet zo.
en alle zeilen bijzettenquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
Nou ja blij.... roeien met de riemen die je hebt heet zoiets
nah, het leek me alleen zo zielig voor hem dat hij dan maar een halve portie heeft.quote:
dat deden we vroeger in de roeiboot van mijn vader, zaten we met al die kinders in, bootquote:
Plus inkomenquote:
En je had je doel al bereikt...quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nah, het leek me alleen zo zielig voor hem dat hij dan maar een halve portie heeft.
Nee, ik kan weer iets makkelijker eten, mag ook wel, want de teller staat op min 6,5.
Stiekem een rondje in het donker kijken naar de bootjes op het IJ ...quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:37 schreef FANN het volgende:
Vanavond wordt ik weer uitgelaten, dan mag ik een blokje om
Die is groot genoeg om voor zichzelf te zorgen en de meiden ook.quote:
min 6,5? ben je zóveel afgevallen in die korte tijd dan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nah, het leek me alleen zo zielig voor hem dat hij dan maar een halve portie heeft.
Nee, ik kan weer iets makkelijker eten, mag ook wel, want de teller staat op min 6,5.
Nou ja, je moet wat Chuf, ik word soms harstikke gestoord van dat binnen zitten hoorquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Stiekem een rondje in het donker kijken naar de bootjes op het IJ ...
Heb je geen park in de buurt waar je onder de bomen met een parasolletje in de schaduw kan zitten?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, je moet wat Chuf, ik word soms harstikke gestoord van dat binnen zitten hoor
Ja kan ik me voorstellen Fann... Alhoewel ik prima thuis kan zijn... Maar niet kunnen gaan en staan wanneer je wilt lijkt me ook kutquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, je moet wat Chuf, ik word soms harstikke gestoord van dat binnen zitten hoor
Neh... mag eigenlijk ook niet, geen daglichtquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je geen park in de buurt waar je onder de bomen met een parasolletje in de schaduw kan zitten?
niets aan te doen Chuf...quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen Fann... Alhoewel ik prima thuis kan zijn... Maar niet kunnen gaan en staan wanneer je wilt lijkt me ook kut
Please dat zeiken duurt best lang, maar ik ben het zonnetje in huisquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... mag eigenlijk ook niet, geen daglichtof ik moet me helemaal inpakken
en da's niet uit te houden..
Maar goed... nog een paar maanden en dan is het weer winter![]()
dus ik ga niet lopen zeiken hier, ik ga straks wandelen
Have fun Fann.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
niets aan te doen Chuf...
effe nog koffie drinken en dan ben ik zo weg ....
Ja zo is het helaas... Ik kon dat vroeger toen ik nog jong was ook wel een beetje ... 1000 x hoog houden is me ooit wel gelukt en dat zonder muziek en camera erbij...quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
niets aan te doen Chuf...
effe nog koffie drinken en dan ben ik zo weg ....
Ik heb de Madonna mogen aanschouwen .... Mara niet ,,,quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:36 schreef Treehut362 het volgende:
Maradonna ik ben altijd in de war met Madonna (de bekende zangeres) .
Uhm, ik heb niet opgelet zeker. Ben je een vampier, Fang?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... mag eigenlijk ook niet, geen daglichtof ik moet me helemaal inpakken
en da's niet uit te houden..
Maar goed... nog een paar maanden en dan is het weer winter![]()
dus ik ga niet lopen zeiken hier, ik ga straks wandelen
ze hebben allebei lelijke knieënquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:36 schreef Treehut362 het volgende:
Maradonna ik ben altijd in de war met Madonna (de bekende zangeres) .
Wat ben je ook weer lief zegquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:33 schreef Kingstown het volgende:
Omdat jullie van die toffe kutkleuters zijn heb ik speciaal nog 1 keer een samenvatting gemaakt: Klik
Remlof kan na lezen een mening geven die hij daarna elke 5 minuten weer compleet mag herzien.
ja, eerste kg was stoppen met chocola en de rest vloog er af, dus inmiddels maar weer even ook af en toe aan de chocola. Ben op zich wel afgekicked van de chocola, dus da's fijn, heb de drang niet meer dat ik perse chocola moet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
min 6,5? ben je zóveel afgevallen in die korte tijd dan?
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:53 schreef sacha het volgende:
je zeikt maar een eind weg hoor Fann, kan ik mij heel goed voorstellen
je bedoeld toch wel de voetbal heh Chuf?quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo is het helaas... Ik kon dat vroeger toen ik nog jong was ook wel een beetje ... 1000 x hoog houden is me ooit wel gelukt en dat zonder muziek en camera erbij...
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:10 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Uhm, ik heb niet opgelet zeker. Ben je een vampier, Fang?
Dat is dan toch mooi? Ben je eindelijk van je verslaving af....quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, eerste kg was stoppen met chocola en de rest vloog er af, dus inmiddels maar weer even ook af en toe aan de chocola. Ben op zich wel afgekicked van de chocola, dus da's fijn, heb de drang niet meer dat ik perse chocola moet.
Ben ik wél een liefhebber vanquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Voor de leifhebbenrs van '60's muziek:
[ afbeelding ]
da's idd mooi, maar die kilo's zo snel, da's nie goed nie.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is dan toch mooi? Ben je eindelijk van je verslaving af....
Nah...komt er vast wel weer snel bij, je bent al weer aardig aan het swingen....quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's idd mooi, maar die kilo's zo snel, da's nie goed nie.
Wel ernstige typgriep in mijn post zie ikquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben ik wél een liefhebber vandat dan weer wel, ik hou wel van die oude plaatjes
Ik plan nooit zover vooruit, maar ik hou het in gedachtequote:Op dinsdag 14 april 2015 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel ernstige typgriep in mijn post zie ik
Gaat wel leuk worden
Je kunt de luisterlink beluisteren met VLC of Foobar...
Staan echt gave nummers in de lijst
Ik ken datquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik plan nooit zover vooruit, maar ik hou het in gedachte
ik ga het onthoudenquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken dat
Ik leef ook per dag maar dingen als deze moet ik dan wel van tevoren plannen
Kijk maar, zou tof zijn
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga het onthoudenen dat is al heel wat op mijn leeftijd
Dat klinkt wel heftig van je dochter en jeugdzorg, da's meestal niet zo leukquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik red het nog redelijk met mijn 45..
Bij mij ligt het meer in een 15 jarige dochter en jeugdzorg waardoor lange termijn plannen niet mogelijk is momenteel... en nu hopen dat het eind in zicht is en leuke dingen weer een plek krijgen
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik red het nog redelijk met mijn 45..
Bij mij ligt het meer in een 15 jarige dochter en jeugdzorg waardoor lange termijn plannen niet mogelijk is momenteel... en nu hopen dat het eind in zicht is en leuke dingen weer een plek krijgen
we zijn bezig met plaatsing...quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heftig van je dochter en jeugdzorg, da's meestal niet zo leuk
ik hoop voor je dat alles goed komt....
oi... dat klinkt niet fijn Symp, ik wens je sterktequote:Op dinsdag 14 april 2015 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we zijn bezig met plaatsing...
zelfs de profs denken dat de profs hier nog een kluif aan gaan krijgen..
ik verwijt mezelf weinig, ben al 2 jaar aan de grote bel aan het hangen.. maar shit is het wel..
Maar daarna kunnen we misschien weer een beetje gaan levenMijn oudste is ook wel op door dit gedoe
dank jequote:Op dinsdag 14 april 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
oi... dat klinkt niet fijn Symp, ik wens je sterkte
Gaat je dochter weer bij je wonen of komt ze ergens anders te wonen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dank je
Ik klaag eigenlijk nooit en ga gewoon door, maar vooral voor mijn oudste is het niet tof..
en mijn jongste is ook gebaat bij een profi woonomgeving, anders gaat het gegarandeerd niet goed komen..
Nee j bent bezig met plaatsing voor je dochter dus natuurlijk komt ze niet bij je wonenquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat je dochter weer bij je wonen of komt ze ergens anders te wonen?
geeft nietquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee j bent bezig met plaatsing voor je dochter dus natuurlijk komt ze niet bij je wonen![]()
Lézen Fann![]()
sorry
ik hoop het ook voor jequote:Op woensdag 15 april 2015 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geeft niet
Ik hoop dat ze een beetje snel gaan schakelen...
maar instanties en snel..
die muur probeer ik al 2 jaar te slechten..
en ondanks alles denk ik dat het voor mijn kind ook heel veel beter is...quote:Op woensdag 15 april 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoop het ook voor jeik weet natuurlijk niet wat er allemaal speelt, maar als
het al zover is dan is er meestal al veel narigheid achter de rug... dus dan wordt
het nu misschien eindelijk beter ...
zo denk ik dan maar hoor
Ja soms is dat zo... en dan is het maar zo... daar zijn dan de Prof's voor moet je maar denken...quote:Op woensdag 15 april 2015 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ondanks alles denk ik dat het voor mijn kind ook heel veel beter is...
Ben wel op het punt dat ik dat zowat op de muur moet schrijven om dat te staven..
maar het is zo... Met alle beste wil van de wereld, ik ga haar niet in het zadel krijgen
quote:Op woensdag 15 april 2015 00:13 schreef FANN het volgende:
Dit is volgens mij ergens in de buurt van je jaren 60,
ga ik slapies op doen![]()
doei doei allemaal...
dat zien we dan wel weerquote:Op woensdag 15 april 2015 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Kom je zondag ook jaren 60 muziekjes luister Sas, of is dat niks voor jou?
quote:Op woensdag 15 april 2015 00:13 schreef Symphonic het volgende:
en soory al ik dat plaatje een paar keer neer zet hier tot zondag, maar ik denk wel dat hier de liefhebbers zijn van die tijd
Ik wwet nog dat ik de maandlanding keek onder het genot van een heerlijke fles melk
truste ! tot laterquote:
quote:
gisteren ook, vandaag niet meerquote:Op woensdag 15 april 2015 16:57 schreef sacha het volgende:
hier staat anders best nog een frisse wind
Ben jij ons nieuwe weervrouwtje?quote:Op woensdag 15 april 2015 17:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gisteren ook, vandaag niet meer
Eergisteren was de wind fris hier, gisteren was het OK en vandaag zelfs nog beter.... Maar wat zal morgen brengen ...?quote:
Zon véél zon ben ik bangquote:Op woensdag 15 april 2015 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Eergisteren was de wind fris hier, gisteren was het OK en vandaag zelfs nog beter.... Maar wat zal morgen brengen ...?
Ik krijg hoofdpijn als het gaat onweren, en voor de rest heb ik nooit hoofdpijn...quote:Op woensdag 15 april 2015 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik voel het aan mijn grote teen als het weer omslaat
Wat zegt je grote teen vandaag eigenlijk?quote:Op woensdag 15 april 2015 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik voel het aan mijn grote teen als het weer omslaat
hij is in stakingquote:Op woensdag 15 april 2015 18:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat zegt je grote teen vandaag eigenlijk?
Jeetje gaan we het hier alleen over het weer hebben?quote:Op woensdag 15 april 2015 18:14 schreef chufi het volgende:
Er komen weer wat wolken de komende dagen
Ik was op training dus wel op en neer gefietst... Straks misschien nog even op het balkon chillenquote:Op woensdag 15 april 2015 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeetje gaan we het hier alleen over het weer hebben?
Wat heb je gedaan vandaag Chuf? Ben je niet lekker naar buiten geweest?
Hoeveel km fiets je dan op en neer?quote:Op woensdag 15 april 2015 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was op training dus wel op en neer gefietst... Straks misschien nog even op het balkon chillen
Hoi Mo!quote:Op woensdag 15 april 2015 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goede avond, jeetje was een lekker weertje vandaag..zeer aangenaam, nu even een peukpauze houden en daarna moet ik tussendoor nog het een en ander doen, voor ik aan mijn eten begin, maar mijn vlees is al klaar dus ik ben snel klaar met eten maken, moet voor mijn zoon komt helemaal klaar zijn. Maar dit weer was te lekker om overdag veel te doen in huis.
Dat is niks voor mij als ik fiets doe ik het buiten, maar goed ik mag dan ook wel de zon in...quote:Op woensdag 15 april 2015 18:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoi Mo!
Druk, druk druk dus bij jou, ik heb wel even op mijn hometrainer gezeten maar niet
noemenswaardig
quote:
Dag is nog niet om, je kunt weer opstappenquote:Op woensdag 15 april 2015 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]nou ja heb ik het toch genoemd da's waar, maar het was niet lang, maar tis in elk geval ''iets'''
quote:Op woensdag 15 april 2015 18:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is niks voor mij als ik fiets doe ik het buiten, maar goed ik mag dan ook wel de zon in...
Neh... vanavond lekker de stad in wandelen, en effe op een terrasje zitten veel leuker...quote:Op woensdag 15 april 2015 18:27 schreef D. het volgende:
[..]
Dag is nog niet om, je kunt weer opstappen
Ga je aan de drank zeker.....quote:Op woensdag 15 april 2015 18:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... vanavond lekker de stad in wandelen, en effe op een terrasje zitten veel leuker...
het is retesaaiquote:Op woensdag 15 april 2015 18:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Binnen op een hometrainer lijkt me erg saai.
quote:
Ik kan van hieruit zo de stad inlopen of het park bij de vijvers, en er is een soort parkje voor mijn deur, maar die is zonder vijvers. En iedereen heb ik op loopafstand zitten, hoewel als ik naar mijn moeder ga pak ik meestal toch de fiets.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
het is retesaaiik heb hem vorig jaar gekocht, toen had ik veel gedoe en last van mijn benen
dus was wel nodig enzo... en voor mij is het soms wel een uitkomst, want bewegen moet nou eenmaal anders ga je wel heel hard kraken
Hier is ook een park, het Flevopark, maar om daar 's avonds te gaan lopen is niet zo slim..quote:Op woensdag 15 april 2015 18:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan van hieruit zo de stad inlopen of het park bij de vijvers, en er is een soort parkje voor mijn deur, maar die is zonder vijvers. En iedereen heb ik op loopafstand zitten, hoewel als ik naar mijn moeder ga pak ik meestal toch de fiets.
nee, dat moet hiero WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #768 Zomers, behalve in 't weekend.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeetje gaan we het hier alleen over het weer hebben?
o ja, voor alles is een apart topicquote:Op woensdag 15 april 2015 18:37 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, dat moet hiero WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #768 Zomers, behalve in 't weekend.
Dat lijkt me héél gezellig....quote:Op woensdag 15 april 2015 18:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wij gaan hier in de zomer meestal voor de deur in het parkje zitten we wonen er allemaal omheen, biertje erbij en een paar honden. Zolang we de boel netjes houden, kan dat.
Ik heb hier ook nog de heide nagenoeg naast de deur, maar daar ga je 's avonds laat niet in het donker zitten.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:38 schreef FANN het volgende:
Ik ging googelen en ik kwam bij deze
http://noord-holland.blog(...)evonden-in-flevopark
maar dat was in 2010, vorig jaar was er weer eentje
ow... ben ik weer in de war?quote:Op woensdag 15 april 2015 18:39 schreef sacha het volgende:
woon jij niet vlakbij het Vliegenbos Fann?
Flevopark is in Oost Fann, denk dat je Florapark bedoeltquote:Op woensdag 15 april 2015 18:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier is ook een park, het Flevopark, maar om daar 's avonds te gaan lopen is niet zo slim..
Het is hier wel A'dam Noord hehje ziet wel van die dealertjes daar... in elk geval vage gasten,
dus dan is de stad nog veiliger en gezelliger ook wel 's avonds natuurlijk...
Nee Vliegenbos bedoelde ik, Sas had het al in de gaten ik haalde het weer doorelkaarquote:Op woensdag 15 april 2015 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Flevopark is in Oost Fann, denk dat je Florapark bedoelt
O ja, en flora park is hier ookquote:Op woensdag 15 april 2015 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Flevopark is in Oost Fann, denk dat je Florapark bedoelt
Is het ook, we zetten er ook muziek bij en een jointje.quote:
Vliegen bedoel je? Ik weet niet of die daar extra veel zitten hoor Chufquote:Op woensdag 15 april 2015 18:44 schreef chufi het volgende:
Daar zou ik vanwege de naam al niet komen
Toe maarquote:Op woensdag 15 april 2015 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is het ook, we zetten er ook muziek bij en een jointje.
Ja Papquote:Op woensdag 15 april 2015 18:45 schreef chufi het volgende:
Maar Fann ! Doe wel een goede jas aan als je de stad nog in gaat... Wind is nu al best weer frisjes
Ik ben snelquote:Op woensdag 15 april 2015 18:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Vliegen bedoel je? Ik weet niet of die daar extra veel zitten hoor Chuf![]()
Ik dacht dat jij boodschappen ging doen trouwens?
Ja om de hoek iddquote:Op woensdag 15 april 2015 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat ben je zeker!
Woon je naast de supermarkt ofzo?
Balkon zitten is niet aangenaam... Frisse wind staat precies op de opening ..... Dan maar wat gaan eten zoquote:Op woensdag 15 april 2015 18:48 schreef FANN het volgende:
effe bakkie koffie zetten, die Irish Coffee gaat nog wel even duren als ik naar buiten kijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pffffffffffffffff gelukkig, broer zit ook al aan de Chemo, twee is teveel hoor...
Ik neem daar vanavond een extra vette Irish Coffee op ....
quote:Op woensdag 15 april 2015 19:09 schreef FANN het volgende:
Goed nieuws op de mail van zus ... nou ja, jawel goed nieuws...Goed te horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pffffffffffffffff gelukkig, broer zit ook al aan de Chemo, twee is teveel hoor...
Ik neem daar vanavond een extra vette Irish Coffee op ....
Stiekem heupflesje whiskey mee
quote:Op woensdag 15 april 2015 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed te horen.
Stiekem heupflesje whiskey mee
mag je daar op een terrasje nog roken?quote:Op woensdag 15 april 2015 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
kan ik ook doen ... scheelt wel bakken met geld
1 bestellen en daarna bij blijven vullen ...quote:Op woensdag 15 april 2015 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
kan ik ook doen ... scheelt wel bakken met geld
quote:Op woensdag 15 april 2015 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
mag je daar op een terrasje nog roken?
Neh... krijg ik vlekkern vanquote:Op woensdag 15 april 2015 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
1 bestellen en daarna bij blijven vullen ...
Oh dan zal deze ook wel te zwaar zijn ..quote:Op woensdag 15 april 2015 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... krijg ik vlekkern vanen een hele rooie kop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik rook door tot ik er bij neerval, stoppen overweeg ik niet eens.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]ja want je zit toch gewoon buiten...
al zou ik wel moeten stoppen, zéker na dat gedoe van mijn zus, die rookte ook, zet je toch weer
aan het denken Mo....
quote:Op woensdag 15 april 2015 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan zal deze ook wel te zwaar zijn ..dat is meer iets voor in je rugzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, dat zei zij ook altijdquote:Op woensdag 15 april 2015 19:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik rook door tot ik er bij neerval, stoppen overweeg ik niet eens.
Bir lukt misschien nog wel... Maar Whiskey trek ik niet zo veelquote:Op woensdag 15 april 2015 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij kan wel wat hebben volgens mij....
Whiskey lust ik niet eens, behalve in de koffie dan heh... en ik drink tegenwoordigquote:Op woensdag 15 april 2015 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bir lukt misschien nog wel... Maar Whiskey trek ik niet zo veel
4 liter bier is niks, maar 4 liter whisky is wat overdreven.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bir lukt misschien nog wel... Maar Whiskey trek ik niet zo veel
misschien ga je daar wel dood aan of niet?quote:Op woensdag 15 april 2015 19:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
4 liter bier is niks, maar 4 liter whisky is wat overdreven.
Als je dat vaker doet wel, elke dag 4 liter drinkt niemand...en sowieso elke dag drinken tot je niet meer kan is ook niet gezond....quote:Op woensdag 15 april 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien ga je daar wel dood aan of niet?
Nee, dan leg je toch wel snel het loodje ben ik bangquote:Op woensdag 15 april 2015 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je dat vaker doet wel, elke dag 4 liter drinkt niemand...en sowieso elke dag drinken tot je niet meer kan is ook niet gezond....
Ik ga mijn eten maken en eten voor de baardaap komt. Laters.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dan leg je toch wel snel het loodje ben ik bang![]()
ik ga even kijken of ik nog een mooi kaartje heb voor zus, kan ik hem straks meteen posten...
tot later misschien...
Fijne avond met de kleine Moquote:Op woensdag 15 april 2015 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga mijn eten maken en eten voor de baardaap komt. Laters.
ja maar even afgieten eerstquote:
alleen de buurman nogquote:Op woensdag 15 april 2015 22:03 schreef chufi het volgende:
Ok geen fluitende achterbuurvogels meer Sas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |