Je was gewoon aan het LaPo hunten omdat je bang was dat ik er anders 'swaffelflappen' van had gemaakt.quote:
nee, ik had het volste vertrouwen in jouquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je was gewoon aan het LaPo hunten omdat je bang was dat ik er ander 'swaffelflappen' van had gemaakt.
En die is niet fris?quote:
Vooral als ze moet poepenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, herstel...
Sasha heeft FRISSE Zeewind.
Dan vlucht de rest van de bewoners in een roeibootje van het eiland af.quote:
Ja dat schoot er bij in.. Was er aan begonnen maar moest de eigen getallen nog invullen voor wat extra teruggave...quote:
extra nog welquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat schoot er bij in.. Was er aan begonnen maar moest de eigen getallen nog invullen voor wat extra teruggave...
volslank?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:16 schreef NotYou het volgende:
Een frisse wind? Is dat net zoiets als volslank? Achja, vast de leeftijd.Beetje winderigheid moet kunnen.
Als we dat weghalen zijn we helemaal aan ons lot overgelatenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:19 schreef FANN het volgende:
Eigenlijk best wel raar dat hier nog steeds 40+ bij SC staat, slaat nergens op
We zijn toch al dolendequote:Op dinsdag 14 april 2015 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we dat weghalen zijn we helemaal aan ons lot overgelaten
KingToppie is verleden tijdquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:21 schreef chufi het volgende:
Vroeger kregen we ook wel eens jongeren over de vloer, nu alleen iet meer
dansen is een beetje overdrevenquote:
Dat is SC op half gas of wind. Misschien wel met de wind in de rug en half gas, wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:19 schreef FANN het volgende:
Eigenlijk best wel raar dat hier nog steeds 40+ bij SC staat, slaat nergens op
quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is SC op half gas of wind. Misschien wel met de wind in de rug en half gas, wie zal het zeggen.![]()
Maar er had ook 80- kunnen staan, dat dekt de lading net zo goed.
Op die manier... Maar we hebben Bos nog die af en toe komt buurten en tegenwoordig een roosjeroosje....quote:
o ja, zijn die ook heel jong dan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Op die manier... Maar we hebben Bos nog die af en toe komt buurten en tegenwoordig een roosjeroosje....
Feit is dat het een soort aangepaste SC schijnt te zijn, vraag me af of we nu ook 40+ passen krijgen zodat we een abo met korting kunnen kopen.quote:
als de getallen in de nick kloppen moet Bos uit 1961 zijn en Roosje uit 1988, of denk ik nu te logisch?quote:
We kunnen ook gewoon hier in de SC hoor, maar ik wee niet of ze daar blij mee zijn, inneensquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Feit is dat het een soort aangepaste SC schijnt te zijn, vraag me af of we nu ook 40+ passen krijgen zodat we een abo met korting kunnen kopen.
Nee, da's gewoon logisch, maar ik onthou dat niet allemaal wie wat achter zijn naam heeft staanquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
als de getallen in de nick kloppen moet Bos uit 1961 zijn en Roosje uit 1988, of denk ik nu te logisch?
Eigenlijk heb ik altijd gelogen over het feit dat ik 40+ ben, ik wilde gewoon zo graag daar zijn, dat ik mijn ware leeftijd verzwegen heb.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon hier in de SC hoor, maar ik wee niet of ze daar blij mee zijn, innens
een zooi 40 plussers
eigenlijk ben je gewoon 28?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik altijd gelogen over het feit dat ik 40+ ben, ik wilde gewoon zo graag daar zijn, dat ik mijn ware leeftijd verzwegen heb.
Duh, er zullen best nicks zijn die wel kloppen wat betreft die getallen. Alsof ik een Mo ben en graag muffins eet. Dan zou ik ook in een djellaba over straat lopen, moddervet zijn en 6 keer per dag op mijn knieën met mijn reet in de lucht en kop naar het Oosten bidden.quote:
Ik heb krieltjes, bruine bonen, en een rundervink, want ik eet vanuit mijn religieuze overtuiging geen varkensvlees.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:33 schreef FANN het volgende:
Ik moet bedenken wat ik te eten ga maken en ik heb geen flauw idee
Bos is iets in de 30 ...quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
als de getallen in de nick kloppen moet Bos uit 1961 zijn en Roosje uit 1988, of denk ik nu te logisch?
wellusquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duh, er zullen best nicks zijn die wel kloppen wat betreft die getallen. Alsof ik een Mo ben en graag muffins eet. Dan zou ik ook in een djellaba over straat lopen, moddervet zijn en 6 keer per dag op mijn knieën met mijn reet in de lucht en kop naar het Oosten bidden.
Geen idee en het is ook niet van wezenlijk belang of ik het wel of niet weet.quote:
Het was of deze TT of swaffelflappen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:49 schreef remlof het volgende:
Bij deze TT moet ik meteen aan dit nummer denken:
da's een mooi nummer Remquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:49 schreef remlof het volgende:
Bij deze TT moet ik meteen aan dit nummer denken:
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
je mag hem hier wel posten![]()
MUZ / Nederlandstalige muziektopic #3
klinkt goed... eet je echt geen varkensvlees uit religieuze overtuiging? Of lul je maar wat?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb krieltjes, bruine bonen, en een rundervink, want ik eet vanuit mijn religieuze overtuiging geen varkensvlees.
Ik lul nooit zomaar watquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
klinkt goed... eet je echt geen varkensvlees uit religieuze overtuiging? Of lul je maar wat?![]()
Ik denk dat ik straks effe Witte Bonensalade ga maken, lekker makkelijk, snel klaar en
toch gezond
Ja daar zitten alle rijken uit het verleden iddquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:02 schreef sacha het volgende:
MLN is toch de miljonairs afdeling van Fok?
is het nou ja of nee, want nu weet ik nog niks....quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lul nooit zomaar wat![]()
Als ik uit mijn nek lul dan doe ik het ook goed.![]()
Nou dat kan ik zelf nog wel klaarmakenquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Kook je dat zelf Rem of bestel je gewoon?
oké........ valt me eigenlijk best mee van jou, ik weet niet waarom, maar ik heb zo'n idee van eenquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou dat kan ik zelf nog wel klaarmaken
Die verse van de AH smaakt prima, die droge lang houdbare zijn niet zo geweldig nee.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:07 schreef chufi het volgende:
Ik vind die tortellini uit zo'n pak/zakje echt niet smaken...
OK .. Doe je er dan nog wat bij?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Die verse van de AH smaakt prima, die droge lang houdbare zijn niet zo geweldig nee.
Neuh, heb alleen de regel dat ik niet langer bezig moet zijn met het klaarmaken dan met het opetenquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
oké........ valt me eigenlijk best mee van jou, ik weet niet waarom, maar ik heb zo'n idee van een
eeuwige student bij jou, zo eentje die alleen hap klare brokken eet
Ja, vind ik eigenlijk best een goeie regel, het is ook niet mijn hobbyquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, heb alleen de regel dat ik niet langer bezig moet zijn met het klaarmaken dan met het opeten
Olijfolie en zout in de pan en als het klaar is geraspte parmazaanse kaas en oregano er doorheen mikken.quote:
De wonden zijn nog versquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:13 schreef sacha het volgende:
[..]
moeten we dit proces nou weer herhalen?
het doet al zoveel pijn
weet ik niet, ik eet geen half kant en klaarquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat nu op zo'n eiland gewoon een dag minder lang vers?
Als we dan niet meer hoeven te werken, ga ik er voorquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:27 schreef sacha het volgende:
maar zoals Soury al zei, lekker naar het miljonairs forumpje en deze ellende opheffen
de woei is heel koud en veel zeedamp natuurlijk,quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
Ik hoor net het weerbericht en idd een Frisse wind bij Sas, 10 graden kouder....
Wat staat er vandaag dan op het menu? kanten klaar of iets van eigen hand?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:28 schreef sacha het volgende:
[..]
weet ik niet, ik eet geen half kant en klaar
heb je weer werk?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we dan niet meer hoeven te werken, ga ik er voor
Vind ze beide kut.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:27 schreef sacha het volgende:
maar zoals Soury al zei, lekker naar het miljonairs forumpje en deze ellende opheffen
Warme (en koude) zeestromen .... En bron van ons watercycling systeem en mede verantwoordelijk voor het weer ...quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:30 schreef sacha het volgende:
[..]
de woei is heel koud en veel zeedamp natuurlijk,
het najaar is hier daarentegen weer warmer
quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Warme (en koude) zeestromen .... En bron van ons watercycling systeem en mede verantwoordelijk voor het weer ...
Eens kijken wat ze er van maken bij de overname... Ik zat ze even dwars bij het huidige topicquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
ja maar het grootste raakvlak ligt bij MLN![]()
maar de naam 'kletshonk'...
En memory lane bevalt me ook niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
ja maar het grootste raakvlak ligt bij MLN![]()
maar de naam 'kletshonk'...
mag ik bij jou komen eten?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Olijfolie en zout in de pan en als het klaar is geraspte parmazaanse kaas en oregano er doorheen mikken.
ah, men wordt weer wakker, of niet?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , ben wel weer voor 2 functies gebeld vandaag....
Noem je mijn naam is de droger inééns klaarquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:27 schreef sacha het volgende:
gaan we daarna nog een ijsje etenquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan krijgen we allebei maar een halve portie.
Ik had mn Linkedin aangepast vorige week.... Dan worden ze idd weer wakker... Mensen gaan je feliciteren met je nieuwe functie.... terwijl ik alleen een trukje toepasquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, men wordt weer wakker, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |