Je was gewoon aan het LaPo hunten omdat je bang was dat ik er anders 'swaffelflappen' van had gemaakt.quote:
nee, ik had het volste vertrouwen in jouquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je was gewoon aan het LaPo hunten omdat je bang was dat ik er ander 'swaffelflappen' van had gemaakt.
En die is niet fris?quote:
Vooral als ze moet poepenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, herstel...
Sasha heeft FRISSE Zeewind.
Dan vlucht de rest van de bewoners in een roeibootje van het eiland af.quote:
Ja dat schoot er bij in.. Was er aan begonnen maar moest de eigen getallen nog invullen voor wat extra teruggave...quote:
extra nog welquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat schoot er bij in.. Was er aan begonnen maar moest de eigen getallen nog invullen voor wat extra teruggave...
volslank?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:16 schreef NotYou het volgende:
Een frisse wind? Is dat net zoiets als volslank? Achja, vast de leeftijd.Beetje winderigheid moet kunnen.
Als we dat weghalen zijn we helemaal aan ons lot overgelatenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:19 schreef FANN het volgende:
Eigenlijk best wel raar dat hier nog steeds 40+ bij SC staat, slaat nergens op
We zijn toch al dolendequote:Op dinsdag 14 april 2015 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we dat weghalen zijn we helemaal aan ons lot overgelaten
KingToppie is verleden tijdquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:21 schreef chufi het volgende:
Vroeger kregen we ook wel eens jongeren over de vloer, nu alleen iet meer
dansen is een beetje overdrevenquote:
Dat is SC op half gas of wind. Misschien wel met de wind in de rug en half gas, wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:19 schreef FANN het volgende:
Eigenlijk best wel raar dat hier nog steeds 40+ bij SC staat, slaat nergens op
quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is SC op half gas of wind. Misschien wel met de wind in de rug en half gas, wie zal het zeggen.![]()
Maar er had ook 80- kunnen staan, dat dekt de lading net zo goed.
Op die manier... Maar we hebben Bos nog die af en toe komt buurten en tegenwoordig een roosjeroosje....quote:
o ja, zijn die ook heel jong dan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Op die manier... Maar we hebben Bos nog die af en toe komt buurten en tegenwoordig een roosjeroosje....
Feit is dat het een soort aangepaste SC schijnt te zijn, vraag me af of we nu ook 40+ passen krijgen zodat we een abo met korting kunnen kopen.quote:
als de getallen in de nick kloppen moet Bos uit 1961 zijn en Roosje uit 1988, of denk ik nu te logisch?quote:
We kunnen ook gewoon hier in de SC hoor, maar ik wee niet of ze daar blij mee zijn, inneensquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Feit is dat het een soort aangepaste SC schijnt te zijn, vraag me af of we nu ook 40+ passen krijgen zodat we een abo met korting kunnen kopen.
Nee, da's gewoon logisch, maar ik onthou dat niet allemaal wie wat achter zijn naam heeft staanquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
als de getallen in de nick kloppen moet Bos uit 1961 zijn en Roosje uit 1988, of denk ik nu te logisch?
Eigenlijk heb ik altijd gelogen over het feit dat ik 40+ ben, ik wilde gewoon zo graag daar zijn, dat ik mijn ware leeftijd verzwegen heb.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon hier in de SC hoor, maar ik wee niet of ze daar blij mee zijn, innens
een zooi 40 plussers
eigenlijk ben je gewoon 28?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik altijd gelogen over het feit dat ik 40+ ben, ik wilde gewoon zo graag daar zijn, dat ik mijn ware leeftijd verzwegen heb.
Duh, er zullen best nicks zijn die wel kloppen wat betreft die getallen. Alsof ik een Mo ben en graag muffins eet. Dan zou ik ook in een djellaba over straat lopen, moddervet zijn en 6 keer per dag op mijn knieën met mijn reet in de lucht en kop naar het Oosten bidden.quote:
Ik heb krieltjes, bruine bonen, en een rundervink, want ik eet vanuit mijn religieuze overtuiging geen varkensvlees.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:33 schreef FANN het volgende:
Ik moet bedenken wat ik te eten ga maken en ik heb geen flauw idee
Bos is iets in de 30 ...quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
als de getallen in de nick kloppen moet Bos uit 1961 zijn en Roosje uit 1988, of denk ik nu te logisch?
wellusquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duh, er zullen best nicks zijn die wel kloppen wat betreft die getallen. Alsof ik een Mo ben en graag muffins eet. Dan zou ik ook in een djellaba over straat lopen, moddervet zijn en 6 keer per dag op mijn knieën met mijn reet in de lucht en kop naar het Oosten bidden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |