Toe maar, mot je nog peultjes?quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:52 schreef Re het volgende:
[..]
ach joh kankerflikkerstraal toch een eind op
nee die zijn een beetje duur gewordenquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:58 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Toe maar, mot je nog peultjes?
Nu zeg je het wel correct.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:57 schreef Re het volgende:
[..]
nee wat ik precies bedoel (en dit is echt zo semantisch als de pest als we niet dezelfde definitie van een woord gebruiken) is dat er meer wordt uitgegeven aan medicatie en wel 13.1%, zo staat het er gewoon
okquote:
Als je schrijft wat je bedoeld is dat voor anderen ook duidelijk. Anderen verwijten dat ze maar moeten begrijpen wat je bedoeld als je wat anders zegt is niet netjesquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:01 schreef Re het volgende:
okzo bedoelde ik het dus ook, maar dat leek me wel duidelijk, zo niet dan nu
ook niet netjes is conclusies trekken over iets wat men blijkbaar niet begrijpt of niet wil begrijpen, een simpele vraag over wat er precies bedoelt werd had veel discussie kunnen vermijdenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je schrijft wat je bedoeld is dat voor anderen ook duidelijk. Anderen verwijten dat ze maar moeten begrijpen wat je bedoeld als je wat anders zegt is niet netjes
Er werden geen conclusies getrokken, je werd op een fout gewezen waarin je bleef volharden omdat je het verschil niet lijkt te begrijpen tussen stijgen van uitgaves, duurder worden of meer kosten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:09 schreef Re het volgende:
[..]
ook niet netjes is conclusies trekken over iets wat men blijkbaar niet begrijpt of niet wil begrijpen, een simpele vraag over wat er precies bedoelt werd had veel discussie kunnen vermijden
alleen was de fout geen fout en dus ook niet suggestief, maakt verder niet uit, je weet wat ik bedoelde dus dan kun je er wel op blijven reageren om je gelijk te halen maar dat gaat je toch niet lukkenquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er werden geen conclusies getrokken, je werd op een fout gewezen die je bleef volharden omdat je het verschil niet lijkt te begrijpen tussen stijgen van uitgaves, duurder worden of meer kosten.
Kom op, "medicijnen zijn duurder geworden" vs "de uitgaven voor medicijnen zijn gestegen" is wel een heel mierenneukerig puntje... Zou me niets verbazen als het in veel gevallen daadwerkelijk dichter bij de eerste versie zit, met nieuwe behandelingen die duurder zijn dan de oude.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh god wat heb jij een plaat voor je kop
De nieuwe, dure, medicijnen waar jouw link/quote naar refereren zijn vnl geen biologicsquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:43 schreef Re het volgende:
[..]
nou vertel, welke medicijnen dan wel(een hint, ze eindigen meestal met de 3 letters ...mab)
Nee, is het niet, en zeker niet in een topic waar al genoeg nekgeklets en leugens over pharma en zorg wordt gepost.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kom op, "medicijnen zijn duurder geworden" vs "de uitgaven voor medicijnen zijn gestegen" is wel een heel mierenneukerig puntje...
welke medicijnen dan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:31 schreef .SP. het volgende:
[..]
De nieuwe, dure, medicijnen waar jouw link/quote naar refereren zijn vnl geen biologics
(je laat je wel erg kennen zeg, het was een foute omschrijving, corrigeer het en leef verder)
ik zet de bron er nb bijquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, is het niet, en zeker niet in een topic waar al genoeg nekgeklets en leugens over pharma en zorg wordt gepost.
Ja zo rekent een scheut chlorix ook af met kankercellen bacterien en virussenquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:03 schreef overstekendekameel het volgende:
bekijk hier hoe wietolie afrekent met kankercellen:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja zo rekent een scheut chlorix ook af met kankercellen bacterien en virussen
hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja zo rekent een scheut chlorix ook af met kankercellen bacterien en virussen
Ik heb niet zitten slapen op schoolquote:
als iets werkt en het helpt, maakt het mij niet uit hoe je het noemtquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb niet zitten slapen op school
Als iets in een reageerbuis (in vitro) iets doet is dat nog lang geen medicijn
als ik morgen in mijn fles met kankercellen pis gaan ze dood, is mijn pis dan gelijk een medicijn? ik kan voor en na foto's maken als je wil.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:17 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
als iets werkt en het helpt, maakt het mij niet uit hoe je het noemt
geloof er niks vanquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:32 schreef .SP. het volgende:
[..]
als ik morgen in mijn fles met kankercellen pis gaan ze dood,
waarom vraag je dat aan mij? pietje heeft het over een medicijnquote:is mijn pis dan gelijk een medicijn?
nee dank je, gemanipuleerde fotootjes laat je maar aan je collega's zienquote:ik kan voor en na foto's maken als je wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |