Ik ben ook bang dat het incidenteel isquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeHeb hem nog niet gehad
Het waren twee fantastische dagen 😉😂quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Inmiddels knockout en met rugpijn op de bank
ooooh je grote knul met een klein zusje ♡♡ ik word helemaal week van het ideequote:
Die wil een breurkequote:Op dinsdag 14 april 2015 19:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
ooooh je grote knul met een klein zusje ♡♡ ik word helemaal week van het idee![]()
heeft M. voorkeur eigks?
quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef Sara82 het volgende:
Ja hoi, egopost ahead!
Uitslag nipttest is binnen. Het kind heeft 46 chromosomen, waaronder 1 y-tje![]()
![]()
Boh, ben kei-opgelucht! happiness-kortsluiting hier! Stuiterspring! Ik trek om het te vieren mijn positiebroek aan, ha!
*Tikt hem aan*!quote:
Nou he? Het is bijna obsceen..quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:04 schreef Sara82 het volgende:
[..]
*Tikt hem aan*!
Speknekventjes FTW! Wat leuk, ook een jochie! (en dat is potverdikkie een serieus stuk piem0l wat daar al aan bengelt!)
quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:41 schreef Dot. het volgende:
Oh, wat leuk Limone! Jongetjes zijn idd errug gaafNu kan ik mooi het cadeautje dat ik nog had liggen afronden
hoe is t met jou en je bloeddruk?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:21 schreef L-E het volgende:
Goed nieuws voor sara en een piemel voor Limone: keitof allebei!
oooh ok! Ik was een beetje kwijt wanneer je weer moest. En dan ook je labuitslag wsl?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Morgen de groeiecho en weer meten, spannend dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |