abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151717573
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:26 schreef mignonne het volgende:

[..]

Fijn O+ O+

@jagar, nahw O+ vanavond maar een kommetje warme melk en zulks dan ;)
[ afbeelding ]
Ik wil zo'n egeltje!!! Waar kank die halen?? O+

Volgens mij heb ik weer een boost hormonen gehad ofzo: de laatste week was de misselijkheid wel een eind gezakt overdag, maar vandaag ist weer drama.

Oh en ik ben mijn wekenwissel gisteren vergeten, 11+1 inmiddels. Op naar de 12 weken mijlpaal!

[ Bericht 10% gewijzigd door silliegirl op 15-04-2015 19:19:42 ]
pi_151718166
LE *O* Daui *O* en Estrys *O*.
Fijne berichten.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151719764
Jaaa! Voor het hartje van Estrys en de gezellige baby's van Daui mag natuurlijk ook nog gejuicht worden! *O*
pi_151720182
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:59 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik weet niet of je alles wilt lezen, als ik jou zo inschat wel. Maar wil wel benadrukken dat het altijd gaat om kleine aantallen en dat je je niet direct enorme zorgen moet gaan maken K?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weg :)
Dank! Interessante materie wel. Ik nam altijd aan dat hij zo slecht ter wereld kwam (foetale nood idd, en een apgar van 3) puur vanwege mijn PE, nooit geweten dat zijn groeiachterstand ook zo'n invloed zou hebben.
pi_151720573
En *O* voor het mooie weer!
Ik ga zo'n rieten strandhoed bij de h&m halen tegen de zon
  woensdag 15 april 2015 @ 20:28:41 #281
409579 LuDann
All the way
pi_151720581
Wat fijn van de goede echo Estrys! En LE super dat je bloeddruk in orde is. :Y

De eerste warme dag en ik houd spontaan een hoop vocht vast. Dat wordt nog leuk deze zomer, blegh. Ben er een beetje beroerd van geloof ik.
pi_151720944
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:28 schreef LuDann het volgende:
Wat fijn van de goede echo Estrys! En LE super dat je bloeddruk in orde is. :Y

De eerste warme dag en ik houd spontaan een hoop vocht vast. Dat wordt nog leuk deze zomer, blegh. Ben er een beetje beroerd van geloof ik.
Veel blijven drinken!
Ik hield bij allebei onwijs veel vocht vast. Dat je van die benen hebt waar mn 80jarige oma met slecht gereguleerde diabetes nog van schrok :') eerste keer was k in augustus uitgerekend, 2e keer in februari :D ik ben heel benieuwd hoe het deze keer gaat. Ik stel me maar in op weer veel vocht en dus weer veel aankomen. Hoewel ik tot nu toe niets aangekomen ben, maar goed, geef me nog een week of 10 :')

LE wat een goed nieuws!! Supersuperfijn dat alles okay was!
:)
pi_151721036
Ik ben overigens nog steeds een tikje in shock dat dit kind gewoon gemiddeld is. Mijn oudste kwam met 40 weken na een compleet gezonde zwangerschap en was 'maar' 2885: zat dus ook aan de onderkant van de curve. Het voelt nu alsof we mogelijk een joekel van een kind krijgen, als ze zo blijft groeien is ze 3300 bij 40 weken, omfg :D O+
  woensdag 15 april 2015 @ 20:39:09 #284
409579 LuDann
All the way
pi_151721117
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:35 schreef mignonne het volgende:

[..]

Veel blijven drinken!
Ik hield bij allebei onwijs veel vocht vast. Dat je van die benen hebt waar mn 80jarige oma met slecht gereguleerde diabetes nog van schrok :') eerste keer was k in augustus uitgerekend, 2e keer in februari :D ik ben heel benieuwd hoe het deze keer gaat. Ik stel me maar in op weer veel vocht en dus weer veel aankomen. Hoewel ik tot nu toe niets aangekomen ben, maar goed, geef me nog een week of 10 :')

LE wat een goed nieuws!! Supersuperfijn dat alles okay was!
Ja, ik doe mijn best! Ik las ook ergens het advies van geen slippers dragen? Ik heb het nu vooral in mijn benen, in mijn dijen staan al een paar uur de strepen van een te strakke korte broek. Heel charmant. :P
pi_151721270
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:39 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ja, ik doe mijn best! Ik las ook ergens het advies van geen slippers dragen? Ik heb het nu vooral in mijn benen, in mijn dijen staan al een paar uur de strepen van een te strakke korte broek. Heel charmant. :P
geen slippers? Dat was bij mn eerste t enige wat k nog aan kon :') :D ik zou niet weten waarom js dat niet moet doen. Bij mn 2e droeg ik neppe uggs van de H&M, maat 42 :') (ik heb maat 39...). Gut wat was ik die dingen zat aan t eind zeg.
pi_151721507
Maar serieus, mijn ervaring, professioneel en persoonlijk is dat je er geen klap aan doet. Je kunt het niet voorkomen. Enige wat je echt nog kunt doen als het de spuigaten uit gaat lopen is met steunkousen in de weer. Ik heb dat zelf nooit gedaan, afgezien van dat het heul lelijk is zulke voetjes, had ik er echt geen centje pjjn of last van dus het was mij echt de last en oncomfortabelheid van de steunkousen niet waard, t is nie t alsof je die zelf effe snel aan en uit doet ofzo :P maar goed, er zijn ook mensen die erbij zweren.
  woensdag 15 april 2015 @ 20:48:34 #287
409579 LuDann
All the way
pi_151721665
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:41 schreef mignonne het volgende:

[..]

geen slippers? Dat was bij mn eerste t enige wat k nog aan kon :') :D ik zou niet weten waarom js dat niet moet doen. Bij mn 2e droeg ik neppe uggs van de H&M, maat 42 :') (ik heb maat 39...). Gut wat was ik die dingen zat aan t eind zeg.
Iets met je voeten niet goed kunnen afwikkelen waardoor de doorstroming geblokkeerd werd ofzo. Ik draag graag slippers dus ik trek ze liever wel gewoon aan! Moet er niet aan denken in warme gympen te lopen met lekkere weer.

3 schoenmaten groter! :o Ik hoop dat het hier niet zo ver komt, al zie ik wel dat een litteken op mijn voet al helemaal uitgerekt is dus ik vrees dat het niet bij mijn maatje 38 blijft dan. :') Mijn voeten doen vandaag te veel zeer om ze in schoenen te proberen te proppen.
pi_151721793
3 schoenmaten groter, dan heb ik maat 47... :+ :o Hoop dat het hier niet zover komt...

Zie sowieso wel een beetje tegen hoogzwanger en de zomer op, maar goed, dat komt ook vast goed...
  woensdag 15 april 2015 @ 20:51:40 #289
409579 LuDann
All the way
pi_151721848
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:45 schreef mignonne het volgende:
Maar serieus, mijn ervaring, professioneel en persoonlijk is dat je er geen klap aan doet. Je kunt het niet voorkomen. Enige wat je echt nog kunt doen als het de spuigaten uit gaat lopen is met steunkousen in de weer. Ik heb dat zelf nooit gedaan, afgezien van dat het heul lelijk is zulke voetjes, had ik er echt geen centje pjjn of last van dus het was mij echt de last en oncomfortabelheid van de steunkousen niet waard, t is nie t alsof je die zelf effe snel aan en uit doet ofzo :P maar goed, er zijn ook mensen die erbij zweren.
Oke, ik wacht het maar af en zie wel waar het schip strandt. Ik heb nu wel pijn aan 1 enkel, die is helemaal opgezet en pijnlijk, maar ik vermoed dat dat eerder overbelasting is (icm een misstap van de trap). Ga ik morgen even de huisarts voor bellen.
pi_151721958
Was jij het ook niet die dingen in je been ging schrijven Mignonne?

Hier ook last van vocht. En morgen controle bij de verloskundige en heel fijn weer die weegschaal op. }:| Ik haat dat ding.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  woensdag 15 april 2015 @ 20:54:33 #291
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_151722001
quote:
Ik kreeg wel pijn aan mijn spataderen, dus ik heb kousen gehad. Geen aanrader maar het heeft mij wel goed geholpen. Nog nooit zulke smalle voeten gehad in de zomer O+
pi_151722037
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:53 schreef Krisvc het volgende:

Hier ook last van vocht. En morgen controle bij de verloskundige en heel fijn weer die weegschaal op. }:| Ik haat dat ding.
Serieus, dat gebeurt nog?
pi_151722040
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:51 schreef LuDann het volgende:

[..]

Oke, ik wacht het maar af en zie wel waar het schip strandt. Ik heb nu wel pijn aan 1 enkel, die is helemaal opgezet en pijnlijk, maar ik vermoed dat dat eerder overbelasting is (icm een misstap van de trap). Ga ik morgen even de huisarts voor bellen.
ik heb er geen onderbouwing voor, maar het zou me in jouw geval ook niet heel erg verbazen als je EDS meespeelt. Qua vaatweerstand en doorlaatbaarheid voor vocht en bindweefsel en zulks.
Sterkte met je voet, hopelijk snel verbetering.
  woensdag 15 april 2015 @ 20:55:24 #294
409579 LuDann
All the way
pi_151722054
Ik heb een spatader op mijn buik. ;(
pi_151722077
quote:
Maar toch geen steunkousen onder een korte broek of rok mag ik hopen? dan zijn die voetjes nog eens niet zo lelijk 😂
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_151722092
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:53 schreef Krisvc het volgende:

Hahahaha ja! Fok! Had k erin gezet :D
  woensdag 15 april 2015 @ 20:56:32 #297
409579 LuDann
All the way
pi_151722120
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:55 schreef mignonne het volgende:

[..]

ik heb er geen onderbouwing voor, maar het zou me in jouw geval ook niet heel erg verbazen als je EDS meespeelt. Qua vaatweerstand en doorlaatbaarheid voor vocht en bindweefsel en zulks.
Sterkte met je voet, hopelijk snel verbetering.
Ja, dat vermoed ik ook. Dank je wel. :)
pi_151722216
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:54 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ik kreeg wel pijn aan mijn spataderen, dus ik heb kousen gehad. Geen aanrader maar het heeft mij wel goed geholpen. Nog nooit zulke smalle voeten gehad in de zomer O+
dat kan io me voorstellen :Y ik heb er echt geen seconde last van gehad dus meh.
pi_151723296
Een voordeel aan het warme weer vind ik wel dat ik veel minder last van mijn blaas heb. Bijna mijn hele zwangerschap was het koud en moest ik meteen weer plassen als ik buiten kwam maar nu met de stijgende temperaturen (althans daar wijt ik het aan :+) is het veel minder geworden. Zo fijn.
  woensdag 15 april 2015 @ 21:27:35 #300
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151723719
Het lijkt me niet erg om hoogzomer zwanger te zijn. Lekker maxirokken en hemdjes en slippers zo aanschuiven. En tijdens verlof lekker op een ligstoel in de tuin. Ik ben sowieso dol op warmte, in een Aziatisch klimaat vertoef ik voortreffelijk. O+
Maar misschien denk ik er straks hoogzwanger heel anders over. :+
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')