Ik wil zo'n egeltje!!! Waar kank die halen??quote:Op woensdag 15 april 2015 17:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Fijn![]()
@jagar, nahwvanavond maar een kommetje warme melk en zulks dan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2015 13:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik weet niet of je alles wilt lezen, als ik jou zo inschat wel. Maar wil wel benadrukken dat het altijd gaat om kleine aantallen en dat je je niet direct enorme zorgen moet gaan maken K?Dank! Interessante materie wel. Ik nam altijd aan dat hij zo slecht ter wereld kwam (foetale nood idd, en een apgar van 3) puur vanwege mijn PE, nooit geweten dat zijn groeiachterstand ook zo'n invloed zou hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weg
Veel blijven drinken!quote:Op woensdag 15 april 2015 20:28 schreef LuDann het volgende:
Wat fijn van de goede echo Estrys! En LE super dat je bloeddruk in orde is.
De eerste warme dag en ik houd spontaan een hoop vocht vast. Dat wordt nog leuk deze zomer, blegh. Ben er een beetje beroerd van geloof ik.
Ja, ik doe mijn best! Ik las ook ergens het advies van geen slippers dragen? Ik heb het nu vooral in mijn benen, in mijn dijen staan al een paar uur de strepen van een te strakke korte broek. Heel charmant.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
Veel blijven drinken!
Ik hield bij allebei onwijs veel vocht vast. Dat je van die benen hebt waar mn 80jarige oma met slecht gereguleerde diabetes nog van schrokeerste keer was k in augustus uitgerekend, 2e keer in februari
ik ben heel benieuwd hoe het deze keer gaat. Ik stel me maar in op weer veel vocht en dus weer veel aankomen. Hoewel ik tot nu toe niets aangekomen ben, maar goed, geef me nog een week of 10
LE wat een goed nieuws!! Supersuperfijn dat alles okay was!
geen slippers? Dat was bij mn eerste t enige wat k nog aan konquote:Op woensdag 15 april 2015 20:39 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja, ik doe mijn best! Ik las ook ergens het advies van geen slippers dragen? Ik heb het nu vooral in mijn benen, in mijn dijen staan al een paar uur de strepen van een te strakke korte broek. Heel charmant.
Iets met je voeten niet goed kunnen afwikkelen waardoor de doorstroming geblokkeerd werd ofzo. Ik draag graag slippers dus ik trek ze liever wel gewoon aan! Moet er niet aan denken in warme gympen te lopen met lekkere weer.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
geen slippers? Dat was bij mn eerste t enige wat k nog aan kon![]()
ik zou niet weten waarom js dat niet moet doen. Bij mn 2e droeg ik neppe uggs van de H&M, maat 42
(ik heb maat 39...). Gut wat was ik die dingen zat aan t eind zeg.
Oke, ik wacht het maar af en zie wel waar het schip strandt. Ik heb nu wel pijn aan 1 enkel, die is helemaal opgezet en pijnlijk, maar ik vermoed dat dat eerder overbelasting is (icm een misstap van de trap). Ga ik morgen even de huisarts voor bellen.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:45 schreef mignonne het volgende:
Maar serieus, mijn ervaring, professioneel en persoonlijk is dat je er geen klap aan doet. Je kunt het niet voorkomen. Enige wat je echt nog kunt doen als het de spuigaten uit gaat lopen is met steunkousen in de weer. Ik heb dat zelf nooit gedaan, afgezien van dat het heul lelijk is zulke voetjes, had ik er echt geen centje pjjn of last van dus het was mij echt de last en oncomfortabelheid van de steunkousen niet waard, t is nie t alsof je die zelf effe snel aan en uit doet ofzomaar goed, er zijn ook mensen die erbij zweren.
Ik kreeg wel pijn aan mijn spataderen, dus ik heb kousen gehad. Geen aanrader maar het heeft mij wel goed geholpen. Nog nooit zulke smalle voeten gehad in de zomerquote:Op woensdag 15 april 2015 20:45 schreef mignonne het volgende:
Maar serieus, mijn ervaring, professioneel en persoonlijk is dat je er geen klap aan doet. Je kunt het niet voorkomen. Enige wat je echt nog kunt doen als het de spuigaten uit gaat lopen is met steunkousen in de weer. Ik heb dat zelf nooit gedaan, afgezien van dat het heul lelijk is zulke voetjes, had ik er echt geen centje pjjn of last van dus het was mij echt de last en oncomfortabelheid van de steunkousen niet waard, t is nie t alsof je die zelf effe snel aan en uit doet ofzomaar goed, er zijn ook mensen die erbij zweren.
Serieus, dat gebeurt nog?quote:Op woensdag 15 april 2015 20:53 schreef Krisvc het volgende:
Was jij het ook niet die dingen in je been ging schrijven Mignonne?
Hier ook last van vocht. En morgen controle bij de verloskundige en heel fijn weer die weegschaal op.Ik haat dat ding.
ik heb er geen onderbouwing voor, maar het zou me in jouw geval ook niet heel erg verbazen als je EDS meespeelt. Qua vaatweerstand en doorlaatbaarheid voor vocht en bindweefsel en zulks.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:51 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oke, ik wacht het maar af en zie wel waar het schip strandt. Ik heb nu wel pijn aan 1 enkel, die is helemaal opgezet en pijnlijk, maar ik vermoed dat dat eerder overbelasting is (icm een misstap van de trap). Ga ik morgen even de huisarts voor bellen.
Maar toch geen steunkousen onder een korte broek of rok mag ik hopen? dan zijn die voetjes nog eens niet zo lelijk 😂quote:Op woensdag 15 april 2015 20:45 schreef mignonne het volgende:
Hahahaha ja! Fok! Had k erin gezetquote:Op woensdag 15 april 2015 20:53 schreef Krisvc het volgende:
Was jij het ook niet die dingen in je been ging schrijven Mignonne?
Hier ook last van vocht. En morgen controle bij de verloskundige en heel fijn weer die weegschaal op.Ik haat dat ding.
Ja, dat vermoed ik ook. Dank je wel.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik heb er geen onderbouwing voor, maar het zou me in jouw geval ook niet heel erg verbazen als je EDS meespeelt. Qua vaatweerstand en doorlaatbaarheid voor vocht en bindweefsel en zulks.
Sterkte met je voet, hopelijk snel verbetering.
dat kan io me voorstellenquote:Op woensdag 15 april 2015 20:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik kreeg wel pijn aan mijn spataderen, dus ik heb kousen gehad. Geen aanrader maar het heeft mij wel goed geholpen. Nog nooit zulke smalle voeten gehad in de zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |