Dat ligt een beetje aan de praktijk. De mijne heeft een eigen echo-apparaat, en die doen dat wel (op hun kostenquote:Op woensdag 15 april 2015 11:56 schreef tharealmb het volgende:
Vrijdag eerste intake bij de verloskundige. vriendin is dan ~9 weken. Doen ze dan direct een echo normaal gesproken?
Ik vind het echt bizar hoe die baby business in elkaar zit, dat heb ik nooit geweten. Toen ik een week of 12 was werd ik opgebeld door een callcenter met een aanbieding voor een abbo op zo'n tijdschrift als Wij of Ouders van Nu. Daar had ik geen zin in, kreeg ik nog wel de opmerking "U heeft dus geen interesse in tips en adviezen die u kunnen helpen bij de opvoeding van een kind?" Flikker toch op man, mij een schuldgevoel aanpraten omdat ik geen duur abbo op een in mijn ogen vrij nutteloos tijdschrift wil.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:55 schreef pinquit het volgende:
[..]Ik snap m.
Wel flauw vind ik, zwangere vrouwen zijn zo makkelijk te manipuleren als het om zulke dingen gaatmisbruik van hormonen
Nee meneer, wij weten alles al.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:30 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar hoe die baby business in elkaar zit, dat heb ik nooit geweten. Toen ik een week of 12 was werd ik opgebeld door een callcenter met een aanbieding voor een abbo op zo'n tijdschrift als Wij of Ouders van Nu. Daar had ik geen zin in, kreeg ik nog wel de opmerking "U heeft dus geen interesse in tips en adviezen die u kunnen helpen bij de opvoeding van een kind?" Flikker toch op man, mij een schuldgevoel aanpraten omdat ik geen duur abbo op een in mijn ogen vrij nutteloos tijdschrift wil.![]()
Dat en omdat ik het een onprettig idee vind dat mijn baby hierdoor ook in de spammolen komt. Dat mag hij lekker zelf doen als hij 14 is, ofzo.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee meneer, wij weten alles al.
Dat is de reden waarom ik nergens blije dozen op ga halen. Ik word daar namelijk helemaal niet blij van, die spammolen.
Dit inderdaad, ik heb nul blije dozen aangevraagd, koop liever zelf spullen dan dat ik constant reclame krijg.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee meneer, wij weten alles al.
Dat is de reden waarom ik nergens blije dozen op ga halen. Ik word daar namelijk helemaal niet blij van, die spammolen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door twist02 op 15-04-2015 13:30:46 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2015 13:33 schreef Daui het volgende:
Nohhh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet of je alles wilt lezen, als ik jou zo inschat wel. Maar wil wel benadrukken dat het altijd gaat om kleine aantallen en dat je je niet direct enorme zorgen moet gaan maken K?quote:Op woensdag 15 april 2015 11:56 schreef L-E het volgende:
mignonne, hoe zit dat dan precies met kleinere kindjes en een bevalling? Treedt er vaker foetale nood op bij die kindjes? En waarom dan? Je snapt wel waarom dit me boeitlinkjes/bronnen zijn welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weg
:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op woensdag 15 april 2015 13:15 schreef twist02 het volgende:
Even in een spoiler, want niet echt ontopicja spuit elf, mignonnes reactie staat hierbovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |