SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik leg me er voor nu maar bij neer en ga me richten op leukere dingen![]()
Ze hebben wel een eigen apparaat zo te lezen, maar bij de intake staat niets over het nemen van een echo. En bij de termijnecho staat sowieso dat die rond de 10e week gebeurt.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:24 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan de praktijk. De mijne heeft een eigen echo-apparaat, en die doen dat wel (op hun kosten) . Het is echter niet een standaard echo die vergoed wordt door de zorgverzekering, en als ze geen eigen echo-apparaat hebben zul je waarschijnlijk moeten wachten tot de termijnecho.
Ik heb wel een volle agenda, maar hetzelfde probleem. Afspraken met clienten gaan prima (want dat moet), maar dan tussendoor de administratie...Uch..quote:Op woensdag 15 april 2015 15:58 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vandaag echt het concentratievermorgen van een egel. Zo frustrerend...Ik wou dat ik een baan had waar ik door m'n agenda wel aan het werk bleef, omdat het werk maar blijft komen. Helaas moet ik mezelf de hele dag schoppen om aan het werk te gaan...
oeh vertel waarom?!quote:Op woensdag 15 april 2015 16:40 schreef Luuksor het volgende:
Je mag toevoegen: 15 mei Luuksor - meisje! Hoewel alles er naar uit ziet dat het sneller gaat komen dan gepland..
Fijnquote:Op woensdag 15 april 2015 16:26 schreef Estrys het volgende:
Het klopt! ❤️ Het hartje dan. En een goed gesprek. 😊 en bijna zwemles vergeten dus haasten haasten 😳
quote:Op woensdag 15 april 2015 18:06 schreef L-E het volgende:
Update: 130/80 en een kind dat exact volgens termijn groeit! Geen groeiachterstand, geen reden tot zorgen nu, wel controle zo vaak als ik wil
als ik ook zo schattig geweest zou zijn dan zou het natuurliijk geen probleem zijn...quote:Op woensdag 15 april 2015 17:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Fijn![]()
@jagar, nahwvanavond maar een kommetje warme melk en zulks dan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |