Ja, ben benieuwd. Deze hubs.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:18 schreef Gripper het volgende:
Ziet er prima uit oksel. Zelfs de decals zijn niet eens lelijk.
Waarschijnlijk zullen ze wel loslaten in de regen
Dat noemen ze winst. Dat verdien je. Omzet krijg je.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:20 schreef Leonos het volgende:
Ik moet ook een stuk van de omzet krijgen die mijn werkgever verdient
Die chinalizedquote:
Wat een vreemd ding inderdaad. Zou het zo'n dropdown zijn?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die zadelpen![]()
De witte tekstjes moet je er wel als eerste afhalen trouwens. Die zijn fugly.
Volgens mij ging het om de wielen én vind ik het witte wel leuk breken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die chinalized![]()
Die zadelpen![]()
Dat stuur![]()
De drop![]()
De witte tekstjes moet je er wel als eerste afhalen trouwens. Die zijn fugly.
Zwart witquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:53 schreef Oksel het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om de wielen én vind ik het witte wel leuk breken.Maar bedankt voor je feedback.
Ik ookquote:
Een stuk van de omzet verdien je uiteindelijk, als je het goed doet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:37 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat noemen ze winst. Dat verdien je. Omzet krijg je.
En dat noemen ze dan... winst! Einstein.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:07 schreef Leonos het volgende:
[..]
Een stuk van de omzet verdien je uiteindelijk, als je het goed doet.
Naampje, beestjequote:Op dinsdag 14 april 2015 13:15 schreef Oksel het volgende:
[..]
En dat noemen ze dan... winst! Einstein.
Zo is 't, winst wordt gemaakt door het bedrijf en wij als loonslaafjes krijgen geen deel van de winst (tenzij winstuitkeringquote:
"Je doet toch wel waar je zin in hebt, dus ik bemoei me er niet mee. Maar ik vind 1000 EUR voor een setje voor op de baan wel een beetje gek".quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:23 schreef ratatat het volgende:
Heb je je chick snel overtuigt dat je nieuwe wielen nodig had Oksel
De gulden middenweg dusquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:25 schreef Oksel het volgende:
[..]
"Je doet toch wel waar je zin in hebt, dus ik bemoei me er niet mee. Maar ik vind 1000 EUR voor een setje voor op de baan wel een beetje gek".
Ze kent d'r pappenheimers welquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:25 schreef Oksel het volgende:
[..]
"Je doet toch wel waar je zin in hebt, dus ik bemoei me er niet mee. Maar ik vind 1000 EUR voor een setje voor op de baan wel een beetje gek".
Ik hoef gelukkig geen rekening te houden met iemand, alleen met m'n portemonneequote:Op dinsdag 14 april 2015 13:40 schreef Oksel het volgende:
Eerst hoog inzetten, en dan wat goedkopers kopen (wat je in het begin toch al wilde). Werkt altijd het beste.
Onder de 82quote:Uhmm.. was 85,7 vanochtend. Wat had ik ook al weer gezegd?
Of hij is HEEL goed in vormquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:43 schreef kanovinnie het volgende:
Hij snapt brommertraining ook niet helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |