Idd, bij de ØBB heeft de wifi vorig jaar prima gewerkt toen we 1,5 uur stil stonden in Hegyeshalom!quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:57 schreef ReisT het volgende:
Dichter bij huis: ÖBB en PKPIC hebben ook prima wifi!
[..]
Bij ICM gaat het uitstappen ook niet zo vlot als het druk is.
Dat is natuurlijk eigenlijk andersom..quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:33 schreef boriq het volgende:
Met de komst van het feit dat Rotterdam - Utrecht (de 2800) in Utrecht sinds gisteren aan Den Haag - Enschede (Amersfoort Schothorst) (De 1700/11700) zit gekoppeld is ook de verlenging van spoor 2 in Amersfoort Schothorst naar een kleine 340m voltooid.
de verlenging van Schothorst is in principe wel het gevolg van het koppelen van die twee series. Anders was de noodzaak er niet geweest en was het de komende tijd ook nog niet gebeurd.quote:
Je zegt dat de koppeling ervoor zorgt dat het project afgerond is?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:09 schreef boriq het volgende:
[..]
de verlenging van Schothorst is in principe wel het gevolg van het koppelen van die twee series. Anders was de noodzaak er niet geweest en was het de komende tijd ook nog niet gebeurd.
Letterlijk staat dat er inderdaad, ik had het echter beter uit kunnen drukken als dat de series nu gekoppeld (met 2x VIRM-VI) rijden naar Schothorst dankzij de verlenging.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:10 schreef b2py het volgende:
[..]
Je zegt dat de koppeling ervoor zorgt dat het project afgerond is?
Nouja, zonder de verlenging had het ook gekund natuurlijk, zat je alleen met een ongewenste lengtebeperking..quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:20 schreef boriq het volgende:
[..]
Letterlijk staat dat er inderdaad, ik had het echter beter uit kunnen drukken als dat de series nu gekoppeld (met 2x VIRM-VI) rijden naar Schothorst dankzij de verlenging.
Dat is heel het punt. ICRm is veruit het lawaaiigste materiaal zelfs al zit er geen motor in. Op de HSL is het al helemaal janken, in de tunnels levert het borderline gehoorschade op. Daar komt een motorbak ICMm niet bij in de buurt hoor.quote:
Meid toch, je mensenrechten, wat DOEN ze??!quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:25 schreef Ireyon het volgende:
Op de HSL is het al helemaal janken, in de tunnels levert het borderline gehoorschade op.
Het gaat volgens de Times of India specifiek om de Una Jan Shatabdi Express die van Una naar New Delhi rijdt en weer terug.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)chadevergoeding.html
DDZ heeft alleen in de motorbak (de oude mddm) tractiemotoren. wat dat betreft is het gewoon een loc met rijtuigen maar dan een loc met zitplaatsenquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is heel het punt. ICRm is veruit het lawaaiigste materiaal zelfs al zit er geen motor in. Op de HSL is het al helemaal janken, in de tunnels levert het borderline gehoorschade op. Daar komt een motorbak ICMm niet bij in de buurt hoor.
Wat DDZ betreft weet ik niet zeker? Er zit in het stuurstand toch ook zo'n blok op de benedenverdieping met electronica en weet-ik-het?
Rotterdam Blaak heeft jaaaaaaaaaren zo geroken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe land gaat een houten biels mee eigenlijk? Je ruikt de teer altijd nog goed als het een beetje warm wordt. Vind het niet heel vervelend ofzo, vind die lucht bij een trein station horen
Ede Wageningen ruikt ook nog zo, tenminste spoor 1quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:19 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Rotterdam Blaak heeft jaaaaaaaaaren zo geroken.
Zou wel een goede zijnquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:43 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
[..]
'Effe uitstappen mensen de trein is gevorderd'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |