quote:Op zondag 31 mei 2015 19:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn lijst is al klaar.Van het grootste deel van R49 zul je trouwens echt geen lijst gaan krijgen.
En HPLC moet gewoon ontslagen worden ofzo. Met zijn majesteitsschennis.
Kan ik je dan nog verblijden met the jesus and mary chain en mudhoney?quote:Op zondag 31 mei 2015 19:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, die staan er ook niet in bij mij
Verblijden zeker. Ook met eerdergenoemden hoor.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ik je dan nog verblijden met the jesus and mary chain en mudhoney?
ik vind 'm bij voorbaat al goed.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb mn 80s-Top 100 ook zo goed als af en er staat geen Joy Division en geen Smiths in.
De pleuris zal wel uitbreken hier.
Smiths is wel een twijfelgeval bij mij. Ik vind het geen top40 muziek maar ze hebben wel in de top 40 gestaanquote:Op zondag 31 mei 2015 19:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb mn 80s-Top 100 ook zo goed als af en er staat geen Joy Division en geen Smiths in.
De pleuris zal wel uitbreken hier.
ik was bij nummer 95 en toen verdween mijn lijst. Ik moet nog ff kijken of ik morgenochtend de moed ga vinden om het nog een keer te proberen en anders lukt een top10 sowieso welquote:
Ik hoop dat het je luktquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:49 schreef Doedezemaar het volgende:
ik was bij nummer 95 en toen verdween mijn lijst. Ik moet nog ff kijken of ik morgenochtend de moed ga vinden om het nog een keer te proberen en anders lukt een top10 sowieso wel
laat maar joh, er staat al genoeg progrock etc in diverse lijstjesquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:07 schreef Gehenna het volgende:
*gloep*
Deze lijst glad vergetenIk zal even kijken of ik vandaag nog iets in elkaar kan toveren..
haha, zoveel luister ik dat toch niet?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
laat maar joh, er staat al genoeg progrock etc in diverse lijstjes
quote:Je weet dat ik je lief vind, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |