-> B&H / Gespierde / athletische meisjes, deel 2quote:Op zondag 12 april 2015 19:32 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Done.quote:Op maandag 13 april 2015 09:23 schreef fathank het volgende:
Kan iedereen weer z'n eigen UI instellen
Alvast bedankt. M'n OCD kan het allemaal niet meer handelen.
tis met jou nooit goed hequote:Op maandag 13 april 2015 09:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
-> B&H / Gespierde / athletische meisjes, deel 2
Het was bedoeld als tip/suggestie/aanvulling.quote:
Bedoeld.quote:Op maandag 13 april 2015 10:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het was bedoelt als tip/suggestie/aanvulling.
Ik ga ervan uit dat jij weet hoe het werkt.quote:Op maandag 13 april 2015 10:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedoeld.
Hoe hoog was dat IQ van je ook alweer?
setonegergifje.gifquote:Op maandag 13 april 2015 10:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedoeld.
Hoe hoog was dat IQ van je ook alweer?
we krijgen binnenkort godzijdank een filterapparaatquote:Op maandag 13 april 2015 12:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat is dat voor pauperbedoeling? Slappe bak uit gebarsten mok.
blijft ook goed. De eps die om spader draaien tenminstequote:Op maandag 13 april 2015 11:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey seriekijkers. Blacklist heeft een supertoffe pilot.
wat een vieze krakerquote:
moeten we met de pet rond voor je?quote:
quote:
lekker kankerinteressant dat er een barst in een mok zit, deze consumptie-mentaliteit die jullie hier tentoonstellen wordt nog eens de ondergang van de mensheidquote:Op maandag 13 april 2015 12:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik doneer 4 koffiemokken.
met die koffie zou ik ook kotsenquote:Op maandag 13 april 2015 12:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
lekker kankerinteressant dat er een barst in een mok zit, deze consumptie-mentaliteit die jullie hier tentoonstellen wordt nog eens de ondergang van de mensheid
ik kots op jullie
quote:Op maandag 13 april 2015 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey no1.
Misschien overstappen op caffeïnevrij.
rood staanquote:Op maandag 13 april 2015 12:28 schreef no1uknow het volgende:
doneren mag altijd maar dan in de vorm van geld, hoef ik niet een week rood te staan
Hey, clumsy, meid. Hoe gaat het met je rapid fat loss?quote:Op maandag 13 april 2015 12:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Omdat awesome niet kan posten, wijs ik je even op je gebrek aan ruggengraat.
Als ik ruggengraat gehad zou hebben zou ik niet moeilijk dik zijn geworden.quote:Op maandag 13 april 2015 12:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hey, clumsy, meid. Hoe gaat het met je rapid fat loss?
Gr gr
Awesome_
Je hebt toch wel iets nodig om dat gewicht te ondersteunen.quote:Op maandag 13 april 2015 12:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik ruggengraat gehad zou hebben zou ik niet moeilijk dik zijn geworden.
Kwak van een Fok!er na drie maanden no-fap?quote:Op maandag 13 april 2015 12:51 schreef fathank het volgende:
LIF / Wat is beste om te eten tijdens fitness/sport en is snel snel klaar?
Zeg het maar.
Senseoquote:
Ik begreep dat Ircute binnenkort met een nieuwe proteinelijn op de markt komt.quote:Op maandag 13 april 2015 12:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Kwak van een Fok!er na drie maanden no-fap?
bh'squote:Op maandag 13 april 2015 12:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel iets nodig om dat gewicht te ondersteunen.
Dan heten ze "illegalen".quote:Op maandag 13 april 2015 12:58 schreef seto het volgende:
waarom zijn krakers voornamelijk blank? je zou toch verwachten dat de wat gekleurdere mensen vooral zouden kraken vanwege lagere inkomens
Agossie, wat heb je?quote:Op maandag 13 april 2015 12:59 schreef stinkie het volgende:
Zo, black Sails kijken, soepje slurpen.
En wachten tot ik de volgende pijnstiller kan nemen
als je gekleurd bent en niet wilt werken krijg je alles. Als je blank bent neem je alles.quote:Op maandag 13 april 2015 12:58 schreef seto het volgende:
waarom zijn krakers voornamelijk blank? je zou toch verwachten dat de wat gekleurdere mensen vooral zouden kraken vanwege lagere inkomens
care, ik kan het prima aan mezelf verkopen omdat ik prima stand houd tegen roken.quote:Op maandag 13 april 2015 12:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Omdat awesome niet kan posten, wijs ik je even op je gebrek aan ruggengraat.
geen ontstoken wortelpunten meer. Hoop ik. Verder een paar hechtingen en een dikke bekquote:
Whehhequote:Op maandag 13 april 2015 13:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
als je gekleurd bent en niet wilt werken krijg je alles. Als je blank bent neem je alles.
Marokkanen uitgezonderd, die willen niks, krijgen alles en nemen nog wat extra
Alles met een walm van Olijfolie en/of knoflook is niet te vertrouwen.quote:Op maandag 13 april 2015 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehhe
Zitten wel veel Spanjaarden en ander Zuid en/of Oost-Europees tuig in kraakpanden. Die zijn ook niet helemaal blank.
Nice.quote:Op maandag 13 april 2015 13:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
geen ontstoken wortelpunten meer. Hoop ik. Verder een paar hechtingen en een dikke bek
Krakers, hipsters: voor Henk is alles met lang haar en/of baard tuig.quote:Op maandag 13 april 2015 12:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee Henk, dat is een hipster.
Dit, Henk, zijn krakers.
[ afbeelding ]
Henk heeft volgens mij een baard dus die vlieger gaat niet opquote:Op maandag 13 april 2015 13:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Krakers, hipsters: voor Henk is alles met lang haar en/of baard tuig.
En de Oost-Europeanen dan?quote:Op maandag 13 april 2015 13:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Alles met een walm van Olijfolie en/of knoflook is niet te vertrouwen.
Inb4: Henk leest de dagelijkse standaard.quote:Op maandag 13 april 2015 13:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Alles met een walm van Olijfolie en/of knoflook is niet te vertrouwen.
Incluis mezelf danquote:Op maandag 13 april 2015 13:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Krakers, hipsters: voor Henk is alles met lang haar en/of baard tuig.
Die stucen de wand tenminste nog mooi glad ondanks dat ze 24/7 bezopen zijn.quote:
Oh, OK.quote:
Ga svp verder via DM.quote:Op maandag 13 april 2015 13:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nu wel. Vieze tering hipster bij een vrachtwagen, en nu?
Zoals ik, de baard rocken maar geen hipster zijn... makkiequote:Op maandag 13 april 2015 13:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Oh, OK.
Hoe ziet een niet-hipster NL-man met baard er uit?
Een normale spijkerbroek die niet zo achterlijk is opgerold, geen fugly nichtensjaaltje en ook geen netje als handtas met groenten uit de BioStore 3000.quote:Op maandag 13 april 2015 13:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Oh, OK.
Hoe ziet een niet-hipster NL-man met baard er uit?
Hoor hem praten met z'n barbershopquote:Op maandag 13 april 2015 13:17 schreef Ethanolic het volgende:
Henk is echt een next level hipsterteefje. Maakt niet uit verder, maar wel écht vies.
Je noemt me een vieze hipster, dat is een grotere belediging dan dat Mohammed een pedofiel is.quote:Op maandag 13 april 2015 13:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mijn kapper is toevallig ook een barbershop, waarom ben je boos?
hey Henk ben je pedofiele hipster met je schaamhaar in een figuurtje geschoren?quote:Op maandag 13 april 2015 13:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Je noemt me een vieze hipster, dat is een grotere belediging dan dat Mohammed een pedofiel is.
Stel die vraag maar aan je moeder die kan het wetenquote:Op maandag 13 april 2015 13:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey Henk ben je pedofiele hipster met je schaamhaar in een figuurtje geschoren?
Koop jij eerst maar eens een fatsoenlijke koffiezetter, bro.quote:
whehe een je moeder grapjequote:Op maandag 13 april 2015 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Stel die vraag maar aan je moeder die kan het weten
Hee HipsterHenk welk technofeestje pak je dit weekend met je sidecut en je 2cm baardje? Heb je al druks?quote:Op maandag 13 april 2015 13:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Je noemt me een vieze hipster, dat is een grotere belediging dan dat Mohammed een pedofiel is.
jij hoeft er toch niet van te drinken, broquote:Op maandag 13 april 2015 13:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Koop jij eerst maar eens een fatsoenlijke koffiezetter, bro.
Dikke mik met Ingrid, niks te klagenquote:Op maandag 13 april 2015 13:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
whehe een je moeder grapje
Ze weet van niks
Hoe is het met je oneitis eigenlijk
Geen sidecut, geen techno dit weekend. Hardshock. Rude Awakening, Armageddon Project, Synapse, Manu Le Malin o.a. En druks is altijd op voorraad. Niet zo naar de bekende weg vragen.quote:Op maandag 13 april 2015 13:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hee HipsterHenk welk technofeestje pak je dit weekend met je sidecut en je 2cm baardje? Heb je al druks?
quote:Op maandag 13 april 2015 13:45 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ben wel beetje hipster hoor. Maar dan wel de buffe variant.
De juicehead onder de hipsters.
Die gast weet hoe hij complimenten moet maken.quote:Op maandag 13 april 2015 13:52 schreef Ethanolic het volgende:
Mijn barbier vroeg nog of ik aan de anabolen zit.
quote:Op maandag 13 april 2015 14:09 schreef seto het volgende:
jij had zeker meteen een gat in zijn stoel gezaagd om hem te kunnen beffen cor
ohnee w8
quote:Op maandag 13 april 2015 14:09 schreef seto het volgende:
jij had zeker meteen een gat in zijn stoel gezaagd om hem te kunnen beffen cor
ohnee w8
Vraag maar aan Fripsel.quote:
bereid je voor op een harde cringequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2015 14:57 schreef seto het volgende:
[..]
bereid je voor op een harde cringeOh godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh, jij ziet er een lul in?quote:Op maandag 13 april 2015 15:40 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom zou ik daar een ban voor krijgen, of dachten jullie dat dat echt zijn lul was.
Zo'n pic kan toch ook weggehaald worden zonder dat je meteen een ban krijgt?quote:Op maandag 13 april 2015 15:40 schreef VMSDKR het volgende:
Dat wijf heeft een stuk plastic in haar mond in de vorm van een penis.
Of mag dat ook al niet meer.
In dat geval:
RIP VMS
Geen idee, ik DM je wel als ik erachter ben.quote:Op maandag 13 april 2015 15:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zo'n pic kan toch ook weggehaald worden zonder dat je meteen een ban krijgt?
kan ook niet als je geband bent.quote:Op maandag 13 april 2015 15:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee, ik DM je wel als ik erachter ben.
Jawel hoor, ligt er maar net aan waarvoor je een ban krijgt. Ze kunnen je van het forum verbannen maar ook van DM. Of tegelijk.quote:
TR gezet.quote:Op maandag 13 april 2015 15:45 schreef VMSDKR het volgende:
Motorbloempje got my back.
Suck a dick Deuce.
Janken dan.quote:Op maandag 13 april 2015 15:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
eh wat kom jij hier doen dikke oprotten naar je eige topic
Als ik hem niet geplaatst had ging het nu nog over hipsters.quote:Op maandag 13 april 2015 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
Wel een schaamteloos kansvrij plaatje natuurlijk, dat wel, maargoed.
De vraag is wat erger is.quote:Op maandag 13 april 2015 15:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als ik hem niet geplaatst had ging het nu nog over hipsters.
Denken dat ik echt een TR heb gezet.quote:Op maandag 13 april 2015 15:45 schreef VMSDKR het volgende:
Motorbloempje got my back.
Suck a dick Deuce.
Mocht niet meer FOK!ken van z'n wijf, daarom ging ie ook zo full retard. Bij wijze van afscheidstournee.quote:Op maandag 13 april 2015 15:45 schreef Eleiko het volgende:
BTW: Heeft Klokov weer een ban of probeert hij nageslacht te produceren?
quote:Op maandag 13 april 2015 15:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Mocht niet meer FOK!ken van z'n wijf, daarom ging ie ook zo full retard. Bij wijze van afscheidstournee.
Nu lekker naast 't vrouwtje op de bank na de piepers All you need is love kijken zeker.quote:Op maandag 13 april 2015 15:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Mocht niet meer FOK!ken van z'n wijf, daarom ging ie ook zo full retard. Bij wijze van afscheidstournee.
OPROTTE NOU HIER KAOLOBLAUWE, AL ONZE BROEDERS IN DE E-JILLAquote:Op maandag 13 april 2015 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zei nergens dat 't geen ban waard wasik zou er alleen niet voor gaan TR'ren
![]()
Waarom is alleen in het profiel van een gebande user de username doorgestreept?quote:Op maandag 13 april 2015 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zei nergens dat 't geen ban waard wasik zou er alleen niet voor gaan TR'ren
![]()
Geen idee!quote:Op maandag 13 april 2015 16:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waarom is alleen in het profiel van een gebande user de username doorgestreept?
En waarom zie ik in de info als ik mijn muiscursor erbij houd alleen maar dat ie geband is en niet hoe lang en tot wanneer?
Kun je dat even aan de developers vragen? Als een normale user dat doet wordt hij/zij uitgelachen en gebeurt er geen ruk mee. Bvd.quote:
het is maar waar je je druk om maaktquote:Op maandag 13 april 2015 16:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Kun je dat even aan de developers vragen? Als een normale user dat doet wordt hij/zij uitgelachen en gebeurt er geen ruk mee. Bvd.
Dus de enige oplossing om normale functionaliteit te krijgen is moderator worden?quote:Op maandag 13 april 2015 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nee. Vraag maar aan Sneek. Ofzo.
Ik gok vooral dat 't is om allerlei geban-discussies in topics te voorkomen als men dat direct kan zien, maargoed... ik kan het sowieso wel zelf zien in de topicsdus ik maak me er niet zo druk om.
Ik zeg: stuur je open sollicitatie vandaag nog in!quote:Op maandag 13 april 2015 16:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dus de enige oplossing om normale functionaliteit te krijgen is moderator worden?
Ik ben wel benieuwd welke straf er nou op dat plaatje stond.quote:Op maandag 13 april 2015 16:14 schreef Beach het volgende:
[..]
het is maar waar je je druk om maakt
wat kan jou het schelen hoe lang iemand geband is
Mwa: iets zegt me dat mijn vorige RfC (automagische topicreeks statistieken en UI-top 30) er dan nog niet doorkomt.quote:Op maandag 13 april 2015 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zeg: stuur je open sollicitatie vandaag nog in!
zeg het ze raymzterquote:Op maandag 13 april 2015 16:14 schreef Ethanolic het volgende:
Tijd dat dit veranderd heb je dat niet in de gate
die paar extra knopjes zijn het gezeik achter de schermen niet waardquote:Op maandag 13 april 2015 16:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dus de enige oplossing om normale functionaliteit te krijgen is moderator worden?
Amenquote:Op maandag 13 april 2015 16:39 schreef Sapstengel het volgende:
Nummer 1
Hierbij wil ik iedereen bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt. Mijn ouders, Danny voor het ontwikkelen van Fok, alle users in de gym en de here God en Jezus Christus.
Kom haten dan, bitch.quote:Op maandag 13 april 2015 16:42 schreef Deuce92 het volgende:
Over een half jaartje is clumsy nummer 1.
2 maanden vriendquote:Op maandag 13 april 2015 16:42 schreef Deuce92 het volgende:
Over een half jaartje is clumsy nummer 1.
gewoon kijken. Je wil toch weten hoe tyrion dood gaatquote:Op maandag 13 april 2015 17:32 schreef Ethanolic het volgende:
Dilemma, ga ik ep 3 en 4 ook kijken en een maand mezelf opvreten of nu gewoon rustig aan doen?
wilde eerst vragen of ik 'm dan kreeg, maar ik heb al een warme kraagquote:Op maandag 13 april 2015 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Wilde mutsje voor op je dop breien, maar dat kun je nu wel vergeten, vieze deuce.
gewoon doen.quote:Op maandag 13 april 2015 17:32 schreef Ethanolic het volgende:
Dilemma, ga ik ep 3 en 4 ook kijken en een maand mezelf opvreten of nu gewoon rustig aan doen?
quote:Op maandag 13 april 2015 16:39 schreef Sapstengel het volgende:
Nummer 1
Hierbij wil ik iedereen bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt. Mijn ouders, Danny voor het ontwikkelen van Fok, alle users in de gym en de here God en Jezus Christus.
Damn clumsy nu al in de top 20quote:Op maandag 13 april 2015 16:31 schreef Eleiko het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "De gym" van 01-01-2011 t/m 25-06-2015
knip
klik hier voor meer stats
Ik post hier ook sinds #20 en ze heeft me al ingehaaldquote:Op maandag 13 april 2015 18:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Damn clumsy nu al in de top 20![]()
![]()
En ik dacht dat ik veel postte.
Waar denk je waar GRS voor staat? Gewoon Rustig, Stilquote:Op maandag 13 april 2015 18:17 schreef Deuce92 het volgende:
Jij bent toch ook gewoon een rustige meid.
ik ben tenministe van de harde kern en ze heb mij al ingehaald.quote:Op maandag 13 april 2015 18:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik post hier ook sinds #20 en ze heeft me al ingehaald
Hahaha, sowiesoquote:Op maandag 13 april 2015 18:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Waar denk je waar GRS voor staat? Gewoon Rustig, Stil
Altijd Deuce, maar ik schaam me wel een beetjequote:Op maandag 13 april 2015 18:17 schreef Deuce92 het volgende:
Jij bent toch ook gewoon een rustige meid.
Jahr00n, get your shit together yoquote:Op maandag 13 april 2015 18:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik ben tenministe van de harde kern en ze heb mij al ingehaald.
sick sick sick nerd nerd nerd nerd
als ik kom kom ik hard weetjequote:Op maandag 13 april 2015 18:37 schreef G.R.S. het volgende:
Jij behoort tot de harde kern van DEGYM en jij staat niet eens in de top10. man man man
Gebruikte hij creatinequote:Op maandag 13 april 2015 19:32 schreef Deuce92 het volgende:
Kan me nog herinneren dat ze in een of ander programma over films beweerden dat hij voor die film 13 kg spiermassa erbij had getraind in een paar maanden.
heeft wel geholpen idd echt zieke armenquote:Op maandag 13 april 2015 20:14 schreef seto het volgende:
daar was ook zo'n mooi verhaaltje over, dat hij gewoon biefstuk in de blender gooide en opdronk voor maximale gains
Fripsel=Romanaquote:
Goeden vraag.quote:
En? De 130 gehaald?quote:Op maandag 13 april 2015 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
net ff me wagen gemaxed op de autobahn
Anders rot je even op. Het is meer dan 15 km op de fiets en ik moet daar heen voor therapie.quote:Op maandag 13 april 2015 20:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goeden vraag.
Op de scooter naar de gym: dat is toch wel infinity facepalm.
Niks mis mee Cor. Deed ik ook altijd tot sindskort. Nu ga ik lopen, das sneller dan mn scooter uit de tuin pakken en daar weer op slot zetten.quote:Op maandag 13 april 2015 20:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goeden vraag.
Op de scooter naar de gym: dat is toch wel infinity facepalm.
Heey Heey niet zo'n toontje tegen de GYM-senior.quote:Op maandag 13 april 2015 20:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Anders rot je even op. Het is meer dan 15 km op de fiets en ik moet daar heen voor therapie.
kaasplankje draait zich om in zijn grafquote:Op maandag 13 april 2015 20:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Anders rot je even op. Het is meer dan 15 km op de fiets en ik moet daar heen voor therapie.
Let niet op hem. Cor moest toen hij jong was 150 km berg op fietsen, met tegenwind, door de sneeuw. Jeugdtrauma's dit dat.quote:Op maandag 13 april 2015 20:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Totdat zijn fiets gevorderd werd door de Duitsers.quote:Op maandag 13 april 2015 20:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Let niet op hem. Cor moest toen hij jong was 150 km berg op fietsen, met tegenwind, door de sneeuw. Jeugdtrauma's dit dat.
ja 1x 175 op de tomtom daarna lukte het niet meer teveel wind en steeds zoon truck of sleurhut op de linkerbaanquote:
Ze boden vervangend vervoer aan in de vorm van treinen, maar sommige mensen zijn nooit tevreden.quote:Op maandag 13 april 2015 21:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Totdat zijn fiets gevorderd werd door de Duitsers.
wowquote:Op maandag 13 april 2015 21:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze boden vervangend vervoer aan in de vorm van treinen, maar sommige mensen zijn nooit tevreden.
Had je niet eens een OV-chipkaart voor nodig.
Godverquote:Op maandag 13 april 2015 21:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze boden vervangend vervoer aan in de vorm van treinen, maar sommige mensen zijn nooit tevreden.
Had je niet eens een OV-chipkaart voor nodig.
is wel de hoek hequote:Op maandag 13 april 2015 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
heeft wel geholpen idd echt zieke armen
quote:Op maandag 13 april 2015 21:11 schreef Deuce92 het volgende:
Haha, ik zie nu dat die van mij weg is. Dafuq.
quote:Op maandag 13 april 2015 21:11 schreef fathank het volgende:
Net nieuwe oefening in de gym gespot.
Bankje plat in de smith. Voorover gaan zitten als bij een row, gezicht van de barbell af en dan de bar met je been achterwaarts omhoog duwen.
Wel goed uitzicht op de asser.
Geen idee waarop ik moet googlen om een plaatje te zoeken ter illustratiequote:
Prostaat onderzoek stabilisatie press?quote:Op maandag 13 april 2015 21:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen idee waarop ik moet googlen om een plaatje te zoeken ter illustratie
Mij verlinken en dan zijn wij de Nazi's? Man man man...quote:Op maandag 13 april 2015 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Vieze nazis hier.
TR heeft z'n werk gelukkig gedaan
quote:Op maandag 13 april 2015 20:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
overdosis KFC?quote:Op maandag 13 april 2015 21:22 schreef seto het volgende:
mcnulty is dood vriend
hij woonde in 1095 man
hij werd gepopt met AKs in de back
Je vergeet te melden dat de luchtband nog niet uitgevonden was.quote:Op maandag 13 april 2015 20:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Let niet op hem. Cor moest toen hij jong was 150 km berg op fietsen, met tegenwind, door de sneeuw. Jeugdtrauma's dit dat.
clumsy is mijn moeder nietquote:Op maandag 13 april 2015 21:26 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Net zo zwaar als je moeder zal het niet worden.
Trainen op z'n deephouse-shuffle?quote:Op maandag 13 april 2015 21:25 schreef Deuce92 het volgende:
Nog eentje van Seto. Heeft hier al wat meer gains gemaakt:
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op maandag 13 april 2015 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Vieze nazis hier.
TR heeft z'n werk gelukkig gedaan
nogmaals wat is er mis met een swastikaquote:Op maandag 13 april 2015 21:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit.
En kennelijk krijg je voor een neppik een ban van een week maar voor een hakenkruis niets.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 13 april 2015 21:32 schreef Beach het volgende:
[..]
nogmaals wat is er mis met een swastika
waarom zou een hakenkruis in godesnaam een ban moeten zijn?quote:Op maandag 13 april 2015 21:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit.
En kennelijk krijg je voor een neppik een ban van een week maar voor een hakenkruis niets.
Misschien komt het omdat ik de oorlog nog bijna meegemaakt heb, maar ik vind een hakenkruis niet minder erg dan een neppenis.quote:Op maandag 13 april 2015 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
waarom zou een hakenkruis in godesnaam een ban moeten zijn?
Of is deuce kaalkop?
Vieze pool zal vast foute voorouders hebben.
Dat mensen WW2 bij een volkomen normaal religieus symbool halen slaat nergens op.quote:
quote:Op maandag 13 april 2015 21:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat mensen WW2 bij een volkomen normaal religieus symbool halen slaat nergens op.
Np manquote:
Je maakt een grapje hoop ik? Van iemand van 50+ had ik wel meer kennis verwacht.quote:
quote:De swastika, ook wel bekend als hakenkruis, is een symbool in de vorm van een kruis met aan alle uiteinden een haak. Het is een vaak gebruikt symbool, zo is het het heiligste teken uit het hindoeïsme en jaïnisme en wordt het tevens gebruikt in het boeddhisme. Het symbool (卐) komt echter ook voor op vroeg-christelijke graftomben in de catacomben bij Rome, op Griekse en Romeinse mozaïekvloeren uit de oudheid en op houten klompen van Noorse Vikingen uit de vroege Middeleeuwen. Sinds de Tweede Wereldoorlog is het hakenkruis in westerse landen vooral een symbool geworden van de nazi's.
ik heb ooit iemand dit zien doen in de gymquote:Op maandag 13 april 2015 21:25 schreef Deuce92 het volgende:
Nog eentje van Seto. Heeft hier al wat meer gains gemaakt:
[ afbeelding ]
van een aziaat had ik wel meer kennis verwacht.quote:Op maandag 13 april 2015 21:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Je maakt een grapje hoop ik? Van iemand van 50+ had ik wel meer kennis verwacht.
Dus als iemand een davidster post kan ik ook boos worden omdat ik dat kan associëren met de vele burgerdoden in de Gazastrookquote:Op maandag 13 april 2015 21:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
van een aziaat had ik wel meer kennis verwacht.
Dat het van oorsprong een religieus symbool is doet toch niks af aan de (persoonlijk) associatie die iemand met het symbool heeft
Skkl
ja, waarom niet? Ik kan dat ridicuul vinden, maar wat boeit jou datquote:Op maandag 13 april 2015 21:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus als iemand een davidster post kan ik ook boos worden omdat ik dat kan associëren met de vele burgerdoden in de Gazastrook
je zou zeggen dat Cor dat nog meegemaakt heeftquote:Op maandag 13 april 2015 21:37 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb even de goden van wikipedia geraadpleegd.
[..]
Het oude Griekenland?quote:Op maandag 13 april 2015 21:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
je zou zeggen dat Cor dat nog meegemaakt heeft
Je kunt ook overdrijven, bro...quote:Op maandag 13 april 2015 21:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
je zou zeggen dat Cor dat nog meegemaakt heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou best gele lamp willen voor in huisquote:Op maandag 13 april 2015 21:58 schreef Beach het volgende:
wist je dat de duitsers lampenkappen maakten van de huid
jaquote:Op maandag 13 april 2015 22:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zou best gele lamp willen voor in huis
haha snap je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |