Heb je mij zoiets zien impliceren?quote:Op zondag 12 april 2015 19:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij gaat niet naar de hel wil je zeggen?![]()
quote:Op zondag 12 april 2015 19:36 schreef seto het volgende:
alle turken gaan naar de hel
behalve weissman
Vergis je je niet met die maroks?quote:Op zondag 12 april 2015 19:36 schreef seto het volgende:
alle turken gaan naar de hel
behalve weissman
Alleen die laatste is lekker.quote:Op zondag 12 april 2015 19:32 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alle marokkanen gaan naar de helquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg watquote:Op zondag 12 april 2015 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
God, ik zie dat moedertje zoutzuur-in-d'r-kut weer langs is geweest.
Het is een te mooie dag om terug te lezen.
Oh is dit van Vikings? Fuck GoT, even die shit downloaden.quote:Op zondag 12 april 2015 20:30 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
omg ik kreeg hier beetje boner van
net ep 8 gekeken, die nieuwe look van hem vind ik iets minder
Bitch please, vrouwen die dat soort shit pullen horen op hun plek gezet te worden.quote:Op zondag 12 april 2015 20:28 schreef VMSDKR het volgende:
hey c_c
http://www.dumpert.nl/med(...)erikaanse_agent.html
o lolquote:Op zondag 12 april 2015 20:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh is dit van Vikings? Fuck GoT, even die shit downloaden.
Je ziet geen geslachtsdelen, dus het mag.quote:
I most definitely will. Vibo bij de hand houden zo te zien.quote:Op zondag 12 april 2015 20:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ga vikings kijken, trust me on this
O, wist ik niet.quote:Op zondag 12 april 2015 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je ziet geen geslachtsdelen, dus het mag.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn kut is niet zo zuur en muf ruikend als de jouwe. Of he je al geneukt meisje?quote:Op zondag 12 april 2015 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
God, ik zie dat moedertje zoutzuur-in-d'r-kut weer langs is geweest.
Het is een te mooie dag om terug te lezen.
quote:Op zondag 12 april 2015 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn kut is niet zo zuur en muf ruikend als de jouwe. Of he je al geneukt meisje?
Bitchfight tussen 2 dikke turkse wijven.quote:Op zondag 12 april 2015 20:45 schreef Ethanolic het volgende:
laten we weer over series of kwark praten ofzo, kanonne
quote:Op zondag 12 april 2015 20:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bitchfight tussen 2 dikke turkse wijven.Jij valt toch op varkens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet kosher toch.quote:
SOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWW KOEKOEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RATATATATATATATATATATATATATAquote:Op zondag 12 april 2015 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow fuck off. ik ga alweer.
C_c, ik gun je een pener. neem Deuce. zijn eisen vallen mee.
Joe.
Ze is zelf net zo wanhopig hoorquote:Op zondag 12 april 2015 21:04 schreef Jahr00n het volgende:
SOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWW KOEKOEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RATATATATATATATATATATATATATA
KRAKAKAKKAKAKAKKAKAKKAKKAKAKAK HIER WORDEN NIGGERS GEPOPT IN DE BACK MET AK 47
Als je je pik uit userfoto's of KPD moet halen weet je al hoe erg het isquote:
Jep, probeer het ook weer eens. Of mag je nu niet meer aangeraakt worden, nu je je bloemetje kwijt bent en ook nog eens gescheiden bent? Verklaart de bozigheid wel.quote:Op zondag 12 april 2015 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn kut is niet zo zuur en muf ruikend als de jouwe. Of he je al geneukt meisje?
quote:Op zondag 12 april 2015 20:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bitchfight tussen 2 dikke turkse wijven.Maar wat heb ik gedaan dat ze er weer is? Heb je weer iets gecrosspost of heeft ze meer computertijd van dr begeleider gehad ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet weten dat heel de turkenkliek hier meelurktquote:Op zondag 12 april 2015 21:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar wat heb ik gedaan dat ze er weer is? Heb je weer iets gecrosspost of heeft ze meer computertijd van dr begeleider gehad ofzo?
quote:Op zondag 12 april 2015 21:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
patrick bateman is echt mijn streef
zijn swek zijn fysique zijn pua skills
zo hard
Welke font heeft jouw visitekaartje?quote:Op zondag 12 april 2015 21:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zo hard
quote:Op zondag 12 april 2015 21:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, probeer het ook weer eens. Of mag je nu niet meer aangeraakt worden, nu je je bloemetje kwijt bent en ook nog eens gescheiden bent? Verklaart de bozigheid wel.
Wil je een knuffel? Ik ga nu even GoT kijken, daarna heb ik weer tijd voor je.
Bevel of emboss?quote:
Niet cake-manquote:
quote:Op zondag 12 april 2015 18:21 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vind het altijd zo raar als mensen bewondering hebben voor kkdikke mensen die zijn afgevallen. Als ze echt zoveel wilskracht hadden waren ze nooit zo dik geworden.
Deze man legt het goed uit:
Ricky Gervais
ben je hard gegaan?quote:Op zondag 12 april 2015 21:19 schreef JaqenHghar het volgende:
Schreefloze letters op papier drukken, meine augen.
quote:Op zondag 12 april 2015 21:58 schreef Weissman het volgende:
No Awesome = No Weissman
Krijg allemaal de tering
smegmanus ik neuk je 3 kwartier lang
doei
waarom is awesome gebanned? had ie iets raars in de OP geplaatst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je kont toch wel minstens een halve meter naar achter duwen als je #fitgirl wilt gebruiken, of niet?quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 21:58 schreef Weissman het volgende:
No Awesome = No Weissman
Krijg allemaal de tering
smegmanus ik neuk je 3 kwartier lang
doei
hey boerman alles flexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 april 2015 22:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
toppie!lekker plat buikje en je bad is ook mooi geworden
ben wel jaloers op die badgains thoquote:Op zondag 12 april 2015 22:03 schreef Deuce92 het volgende:
Tevens ook verkapte 'check mijn kekke badje eens'-post.
Ja, ik ook wel. Zou in weken/10.quote:Op zondag 12 april 2015 22:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ben wel jaloers op die badgains tho
Vind die Nikki Blacketter echt zo kklekker hè.quote:Op zondag 12 april 2015 22:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
Heb liever tieten dan abs![]()
vanaf 1 min. Dat is wel beetje wat ik wil.
Zou wel een trio met dr doen ja. Alleen wel beetje oud hoofd.quote:Op zondag 12 april 2015 22:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vind die Nikki Blacketter echt zo kklekker hè.
ja zeker mooi, wat is je plan om er te komen? Ga je nog lager in kcal?quote:Op zondag 12 april 2015 22:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
tieten is niet zo duur toch?quote:Op zondag 12 april 2015 22:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee, ik val nogsteeds 0.5 kilo per week af. Ga wel wat meer cardio doen nu dat het lekker weer is en ik buiten kan hardlopen. Zit nu rond de 1500-1600 kcal. Als ik rond de 58-60 kilo zit dan ga ik rustig weer naar maintenance kcal toe.quote:Op zondag 12 april 2015 22:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ja zeker mooi, wat is je plan om er te komen? Ga je nog lager in kcal?
Goed bezig danquote:Op zondag 12 april 2015 22:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee, ik val nogsteeds 0.5 kilo per week af. Ga wel wat meer cardio doen nu dat het lekker weer is en ik buiten kan hardlopen. Zit nu rond de 1500-1600 kcal. Als ik rond de 58-60 kilo zit dan ga ik rustig weer naar maintenance kcal toe.
Supernetjesquote:Op zondag 12 april 2015 22:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee, ik val nogsteeds 0.5 kilo per week af. Ga wel wat meer cardio doen nu dat het lekker weer is en ik buiten kan hardlopen. Zit nu rond de 1500-1600 kcal. Als ik rond de 58-60 kilo zit dan ga ik rustig weer naar maintenance kcal toe.
Haha thanks.quote:Op zondag 12 april 2015 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Supernetjes![]()
Superknap ben je ook hey, tering
#jarlours
quote:Op zondag 12 april 2015 22:13 schreef Deuce92 het volgende:
Goed om te zien dat er in dit topic ook vrouwen zitten die wél gedisciplineerd zijn.
Morgen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeeee jakken je moet gaan kijken hoor.
Uiteraard, m'n doel is wel vergelijkbaar met die van jou. Zit ook op 1600 kcal inname maar leef echt die zware plateau-leef dus ik moet even wat nieuws uitproberen.quote:
wat is met ossum gebeurt?quote:
Nooit van gehoordquote:Op zondag 12 april 2015 22:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Uiteraard, m'n doel is wel vergelijkbaar met die van jou. Zit ook op 1600 kcal inname maar leef echt die zware plateau-leef dus ik moet even wat nieuws uitproberen.
Ben nu over eat less exercise less / eat more exercise more aan het lezen, ga het een paar weken proberen denk ik.
Naar de spiegel kijken, niet naar je gewichtquote:Op zondag 12 april 2015 22:26 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben zelf 1m75 en twijfel nog steeds een beetje of mijn doel 68 of 72 moet zijn. Zit nu op 76,5
Ja maar dat vind ik lastigquote:Op zondag 12 april 2015 22:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Naar de spiegel kijken, niet naar je gewicht
Denk niet dat je dat aan de hand van je lengte alleen kan/moet bepalen, meer hoe je lichaamsbouw is en wat je doel is qua lichaamsvormen etc.quote:Op zondag 12 april 2015 22:26 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben zelf 1m75 en twijfel nog steeds een beetje of mijn doel 68 of 72 moet zijn. Zit nu op 76,5
Dit ja. Ik weet hoe ik er op 58-60 kilo uitzag, dus dat is mijn doel. Maar misschien dat nu met meer spiermassa het weer anders is.quote:Op zondag 12 april 2015 22:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Naar de spiegel kijken, niet naar je gewicht
Blijkbaar moet je tieten met tieten lokken.quote:Op zondag 12 april 2015 22:28 schreef Deuce92 het volgende:
Zoveel vrouwen hier opeens. Lijkt de dieetclub wel.
Ja dat is ook wel een onderdeel ervan, ben wel een hardnekkige koolhydraatverslaafdequote:Op zondag 12 april 2015 22:27 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nooit van gehoordAl minder carbs geprobeerd? Ik viel ook 2 weken niet af en heb toen mijn carb intake een klein beetje verlaagd en eiwitten omhoog en toen meteen een kilo eraf.
Ik huil maar op 2 momenten in mijn leven: Als mn pa komt te overlijden en aan het eind van Terminator 2.quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 22:27 schreef Deuce92 het volgende:
Wat moet dit nu weer voorstellen?
R&P / Hoe voel je je nu? #887 - Je kiplekker voelen tijdens Pasen
quote:Op zondag 12 april 2015 22:30 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik huil maar op 2 momenten in mijn leven: Als mn pa komt te overlijden en aan het eind van Terminator 2.
Stoer hoor!quote:Op zondag 12 april 2015 22:30 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik huil maar op 2 momenten in mijn leven: Als mn pa komt te overlijden en aan het eind van Terminator 2.
Ik ookquote:Op zondag 12 april 2015 22:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel een onderdeel ervan, ben wel een hardnekkige koolhydraatverslaafdedus daar moet ik sowieso aan gaan geloven.
echte ladiesman die jongenquote:Op zondag 12 april 2015 22:34 schreef no1uknow het volgende:
wow de mannen zijn wel in de minderheid vanavond, alleen maar vrouwen en deuce
jhey clumsiequote:Op zondag 12 april 2015 22:34 schreef no1uknow het volgende:
wat is deze voor subtiele dissquote:Op zondag 12 april 2015 22:34 schreef no1uknow het volgende:
Hahahaha, echt voor schut dit.quote:Op zondag 12 april 2015 22:34 schreef no1uknow het volgende:
Ja, damn beter laten ze dit soort bullshit achterwege voortaan en doen ze pas een beta zodra het een beetje speelbaar is.quote:Op zondag 12 april 2015 22:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Rainbow Six Siege closed Alpha gespeeld?
Niet jaloers worden bby, hij heeft m'n fb nietquote:Op zondag 12 april 2015 22:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey dagboek, ik ga op de pik van awesome zitten vanavond
Het erge is dat ik er even intraptequote:Op zondag 12 april 2015 22:38 schreef Ethanolic het volgende:
vinden jullie sander ook zo hilaries? omdat hij steeds de ui van andere users heeft!!
Echt boefje zoquote:Op zondag 12 april 2015 22:38 schreef Ethanolic het volgende:
vinden jullie sander ook zo hilaries? omdat hij steeds de ui van andere users heeft!!
Ja, maar nu kunnen ze nog gameplay elementen en dergelijke veranderen zonder de hele game te verneukenquote:Op zondag 12 april 2015 22:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja, damn beter laten ze dit soort bullshit achterwege voortaan en doen ze pas een beta zodra het een beetje speelbaar is.
No FAegon, no LSH, no Val, no Valonqarquote:Op zondag 12 april 2015 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
hey etha.
Verhaal gaat alle kanten op vriend.
Laat ze eerst maar eens een spel makenquote:Op zondag 12 april 2015 22:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, maar nu kunnen ze nog gameplay elementen en dergelijke veranderen zonder de hele game te verneuken
Game moet idd wel bespeelbaar zijn, als je het releasedquote:Op zondag 12 april 2015 22:45 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens een spel maken![]()
Sowieso die hype met Alfa releases is echt ziek slecht.
Heb er zelf ook 2: The Forest en H1Z1. Best leuke community en het is tof om met de devs te kunnen praten over ideeën, maar dit is iig speelbaar.
Whehe, krijg je weer zo'n Battlefield 4 disaster. Maar laatste tijd worden veel games later dan gepland uitgebracht, puur om zo'n PR ramp te voorkomen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:50 schreef Deuce92 het volgende:
Tja, waarom al je geld in een volledig product stoppen en een groot risico lopen als je ook halverwege je product kunt verkopen en dan onder het mom van 'beta is beta' alle problemen van je af kunt schuiven?
Mjah als je een dedicated community hebt, werkt het goed. Waardevolle data/ideeën voor de devs.quote:Op zondag 12 april 2015 22:50 schreef Deuce92 het volgende:
Tja, waarom al je geld in een volledig product stoppen en een groot risico lopen als je ook halverwege je product kunt verkopen en dan onder het mom van 'beta is beta' alle problemen van je af kunt schuiven?
Dat sowieso, ik kijk wel uit naar eindelijk weer een nieuwe Rainbox6.quote:Op zondag 12 april 2015 22:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Game moet idd wel bespeelbaar zijn, als je het releasedHostage Rescue zag er iig wel vet uit.
Marry Queen uitvoering, solid 10/10quote:Op zondag 12 april 2015 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
ik wil een fleshlight gaan halen voor een mattie
welke kunnen jullie aanraden
Maglite xxxlquote:Op zondag 12 april 2015 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
ik wil een fleshlight gaan halen voor een mattie
welke kunnen jullie aanraden
Of élke Early Access game op Steam.quote:Op zondag 12 april 2015 22:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Whehe, krijg je weer zo'n Battlefield 4 disaster.
Die eerste twee idd, wtf. Die laatste twee afkortingen snap ik ff nietquote:Op zondag 12 april 2015 22:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
No FAegon, no LSH, no Val, no Valonqar
Ik ben aan het twijfelen tussen Hardline of BF4: Premiumquote:Op zondag 12 april 2015 23:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mjah als je een dedicated community hebt, werkt het goed. Waardevolle data/ideeën voor de devs.
[..]
Dat sowieso, ik kijk wel uit naar eindelijk weer een nieuwe Rainbox6.
Hardline danDamn mislukte mod zeg.
Bitch ik kom je klappen als je Hardline haalt.quote:Op zondag 12 april 2015 23:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen tussen Hardline of BF4: Premium
Wildling Princess en Kleine Broertjequote:Op zondag 12 april 2015 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die eerste twee idd, wtf. Die laatste twee afkortingen snap ik ff niet.
Oh shit ja. Ook dat nog.quote:Op zondag 12 april 2015 23:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wildling Princess en Kleine Broertje
AWP trainings wutquote:Op zondag 12 april 2015 23:11 schreef V1z0R het volgende:
Gewoon CS:GO spelen, Ir weet...
Ir doet ook gewoon AWP trainings en maakt money/jaloers
tnx voor je respectquote:Op zondag 12 april 2015 22:42 schreef V1z0R het volgende:
Ik mag sander wel zo, sorry van die diss van laatst man, ik neem hem terug
Misschien heeft ze wel breinaalden van 15 kilo, er is nog hoop.quote:Op zondag 12 april 2015 23:28 schreef Ethanolic het volgende:
Je had ook op een loopband kunnen staan, dikke.
krijg ik nou eindelijk m'n pijpbeurt?quote:Op zondag 12 april 2015 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey no1 ik ben een sjaal aan het breien tijdens het tv kijken, wil je een cadeautje?
quote:Op zondag 12 april 2015 23:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
krijg ik nou eindelijk m'n pijpbeurt?
Dit is een beetje als jezelf op je schouder kloppen. Of aftrekken in de bus terwijl je op de stoel zit bij de chauffeur.quote:Op zondag 12 april 2015 23:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 april 2015 23:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
krijg ik nou eindelijk m'n pijpbeurt?
quote:Op zondag 12 april 2015 23:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dit is een beetje als jezelf op je schouder kloppen. Of aftrekken in de bus terwijl je op de stoel zit bij de chauffeur.
Kom Mario Kart 64 spelenquote:Op zondag 12 april 2015 23:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Bitch ik kom je klappen als je Hardline haalt.Dat hele cops en robbers gebeuren werkt niet op die grote maps. De kleinere maps zijn wel tof mits je een team met vrienden hebt.
Ir maakt money met gamen, en dus ook met AWP training tijdens DM sessie.quote:
Drinky snapt het.quote:Op zondag 12 april 2015 23:37 schreef Drinky het volgende:
Hardline was harde kanker. Leuk voor 2 potjes, daarna teveel van hetzelfde.
BF3 december pre-nerf madness Masterrace
heyquote:
Nice toch. AWP is echt kut geworden zeg met die laatste nerf, holy shit.quote:Op zondag 12 april 2015 23:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ir maakt money met gamen, en dus ook met AWP training tijdens DM sessie.
Pas op met die shizzle, zit idd ephedrine in en je zal niet de eerste zijn die met hartkloppingen en pijn op de borst op de SEH eindigt.quote:Op zondag 12 april 2015 23:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
hey
Ik hebt net 2 flesjes Thaise red bull op, blijkbaar zit er ephidrine in, hele fles whiskey op maar niet eens aangeschoten, ga zo hard in bed wil je niet weten martie.
gewoon in hun kont plassen worden ze ook nat vanquote:Op zondag 12 april 2015 23:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Deze jongen weet hoe hij de broekjes vochtig moet krijgen
Gewoon battlemode spelenquote:
jij houd wel van een taartje tochquote:Op zondag 12 april 2015 23:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Deze jongen weet hoe hij de broekjes vochtig moet krijgen
ik kan er alleen niet van slapen, voor de rest nergens last van maar idd niet meer dan 1~2 flesjes op een dag.quote:Op zondag 12 april 2015 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas op met die shizzle, zit idd ephedrine in en je zal niet de eerste zijn die met hartkloppingen en pijn op de borst op de SEH eindigt.
/omamodus
Ondertussen zelf beta's slikken bij het minste...quote:Op zondag 12 april 2015 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas op met die shizzle, zit idd ephedrine in en je zal niet de eerste zijn die met hartkloppingen en pijn op de borst op de SEH eindigt.
/omamodus
SPEEL NIET MET MIJN PRIVÉ.quote:Op zondag 12 april 2015 23:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ondertussen zelf beta's slikken bij het minste...
nog geen gelukkig maar ze gaan er wel hard voor allemaal. Gayboys trouwens ook. Maar tot nu toe houd ik het gewoon bij expats. Een heel groot deel van de Thaise bevolking is seropositief. Hiv? No thnx Jeffquote:Op zondag 12 april 2015 23:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gewoon battlemode spelenGegarandeerd scheldpartijen en/of doodsverwensingen
Hey Drinky, hoeveel ladyboys heb je al gehad?
Neequote:Op zondag 12 april 2015 22:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Rainbow Six Siege closed Alpha gespeeld?
Uppity Turk, wel de lusten niet de lasten, zelfvoorzienend maar in hoge nood om dat te vervangen, "mij past wel een tata maar liever een Turk zodat ik een goede bruidsschat kan vangen soort van fluit"quote:
Wat.quote:Op zondag 12 april 2015 23:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Uppity Turk, wel de lusten niet de lasten, zelfvoorzienend maar in hoge nood om dat te vervangen, "mij past wel een tata maar liever een Turk zodat ik een goede bruidsschat kan vangen soort van fluit"
Met de rest zat ik al goed
Jij gaat zonder tuteren!quote:Op maandag 13 april 2015 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat.
Watwat.
Is "nee" voldoende antwoord?
ga lekker slapen dan schatjequote:Op maandag 13 april 2015 00:13 schreef Drinky het volgende:
Godverdomme het is al kwart over vijf ik wil gewoon slapen ja.
die red bull hier geeft je echt vleugels.quote:
daarvoor ook nietquote:Op maandag 13 april 2015 00:20 schreef no1uknow het volgende:
Drinky heeft wel eens bij mij in DH op de bank gezeten
Die bank nooit meer gewassen
quote:Op maandag 13 april 2015 00:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
die red bull hier geeft je echt vleugels.
[..]
daarvoor ook niet
Heb mijn pener tevens daarna ook niet keer gewassen.
Ze is ontmaagd. De meeste Turken willen een maagd.quote:Op zondag 12 april 2015 23:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Uppity Turk, wel de lusten niet de lasten, zelfvoorzienend maar in hoge nood om dat te vervangen, "mij past wel een tata maar liever een Turk zodat ik een goede bruidsschat kan vangen soort van fluit"
Met de rest zat ik al goed
Het zit je wel dwars he?quote:Op maandag 13 april 2015 00:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze is ontmaagd. De meeste Turken willen een maagd.
heb je ondertussen al iemand gevonden die zijn pener in crazy wil stoppen?quote:Op maandag 13 april 2015 00:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met Turken?quote:Op maandag 13 april 2015 00:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Zullen we een bevlekte vrouwen-praatgroep beginnen?
iesh privé mattiequote:Op maandag 13 april 2015 00:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
heb je ondertussen al iemand gevonden die zijn pener in crazy wil stoppen?
Anoniem, iedereen in Burqua.quote:Op maandag 13 april 2015 00:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Zullen we een bevlekte vrouwen-praatgroep beginnen?
hey ging jij niet slapenquote:Op maandag 13 april 2015 00:51 schreef Weissman het volgende:
Seto deed c-c al bashen voordat het cool werd
Hij is een trendsetter
De rest zijn meelopers
Hier. Een reactie op je gezeik.quote:Op maandag 13 april 2015 00:51 schreef Weissman het volgende:
Hij is een trendsetter
De rest zijn meelopers
quote:Op maandag 13 april 2015 01:08 schreef IrCute het volgende:
Beetje mijn puppy op zijn buik kietelen, ineens een kwakje op mijn hand. Morgen dierenarts bellen voor castratie
![]()
Hondje had de dag van zijn levenquote:Op maandag 13 april 2015 01:08 schreef IrCute het volgende:
Beetje mijn puppy op zijn buik kietelen, ineens een kwakje op mijn hand. Morgen dierenarts bellen voor castratie
![]()
glamrock echt u wotquote:
beastialityquote:Op maandag 13 april 2015 01:08 schreef IrCute het volgende:
![]()
Wanneer ik mij welkom voel.quote:Op maandag 13 april 2015 01:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zo kan die wel weer he![]()
Wanneer ga je weer weg hier?
Heerlijk manquote:
nopequote:Op maandag 13 april 2015 01:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heerlijk manZag het op spotify staan bij gerelateerde artiesten, al eeuwen niet meer gehoord. Nu het opstaat heb ik echt de neiging hele bussen haarspray leeg te spuiten
Beetje mijn pizzabezorger op zijn buik kietelen, ineens een kwakje op mijn hand. Morgen Domino´s bellen voor castratie
![]()
quote:Op maandag 13 april 2015 02:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers en zou graag een kietel op je kietelaar willen ervaren, jahtog?
quote:
het zal nooit ophoudenquote:Op maandag 13 april 2015 00:51 schreef Weissman het volgende:
Hij is een trendsetter
De rest zijn meelopers
Lolquote:Op zondag 12 april 2015 18:59 schreef seto het volgende:
damn no fap mensen worden nu al zo wanhopig dat ze denken dat het hun grijze haren gaat veranderen
quote:
En z'n narcismequote:Op zondag 12 april 2015 21:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zo hard
Wat een onbegrijpelijke kutzooi. Typisch vrouwmensch weer. Alsof je kan ruiken wat ze daar mee bedoeltquote:Op zondag 12 april 2015 22:27 schreef Deuce92 het volgende:
Wat moet dit nu weer voorstellen?
R&P / Hoe voel je je nu? #887 - Je kiplekker voelen tijdens Pasen
Niet iedereen heeft de behoefte om iedere maand te janken omdat het allemaal eventjes teveel wordt.quote:
Beetje spanning in 't leven joh. Niks mis mee.quote:Op zondag 12 april 2015 23:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
nog geen gelukkig maar ze gaan er wel hard voor allemaal. Gayboys trouwens ook. Maar tot nu toe houd ik het gewoon bij expats. Een heel groot deel van de Thaise bevolking is seropositief. Hiv? No thnx Jeff
Foei zeg inderdaad. En dat zeg ik niet snelquote:
Kun je aub ergens anders je oninteressante verhaaltjes posten. Niemand zit te wachten op jou.quote:Op maandag 13 april 2015 00:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij komt wel wat desperate over idd.quote:Op maandag 13 april 2015 09:10 schreef seto het volgende:
no1 wanneer snap je nou dat etha 0 zin heeft om jou te meeten
Waar ligt de jouwe?quote:Op maandag 13 april 2015 02:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Wammes volgens mij ben je je humor in de trein vergeten.
quote:Op maandag 13 april 2015 08:09 schreef Fripsel het volgende:
Goeeedemooorgen! Lekker met het scootertje in de zo'n naar de gym
/dagboek.quote:Op maandag 13 april 2015 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Gisternacht zat ik te piesen en schoot er een muisje langs m'n voeten.
Ik durf best toe te geven dat ik in m'n blote kont de plee uit ben gerend. Meer to the point is dat ik best wel wat drankjes op heb maar het trauma nog te vers is.
![]()
Of in een Thaise sauna aan een hartaanval bezwijkt.quote:Op zondag 12 april 2015 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
/omamodus
Fixed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |