Heb je mij zoiets zien impliceren?quote:Op zondag 12 april 2015 19:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij gaat niet naar de hel wil je zeggen?![]()
quote:Op zondag 12 april 2015 19:36 schreef seto het volgende:
alle turken gaan naar de hel
behalve weissman
Vergis je je niet met die maroks?quote:Op zondag 12 april 2015 19:36 schreef seto het volgende:
alle turken gaan naar de hel
behalve weissman
Alleen die laatste is lekker.quote:Op zondag 12 april 2015 19:32 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alle marokkanen gaan naar de helquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg watquote:Op zondag 12 april 2015 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
God, ik zie dat moedertje zoutzuur-in-d'r-kut weer langs is geweest.
Het is een te mooie dag om terug te lezen.
Oh is dit van Vikings? Fuck GoT, even die shit downloaden.quote:Op zondag 12 april 2015 20:30 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
omg ik kreeg hier beetje boner van
net ep 8 gekeken, die nieuwe look van hem vind ik iets minder
Bitch please, vrouwen die dat soort shit pullen horen op hun plek gezet te worden.quote:Op zondag 12 april 2015 20:28 schreef VMSDKR het volgende:
hey c_c
http://www.dumpert.nl/med(...)erikaanse_agent.html
o lolquote:Op zondag 12 april 2015 20:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh is dit van Vikings? Fuck GoT, even die shit downloaden.
Je ziet geen geslachtsdelen, dus het mag.quote:
I most definitely will. Vibo bij de hand houden zo te zien.quote:Op zondag 12 april 2015 20:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ga vikings kijken, trust me on this
O, wist ik niet.quote:Op zondag 12 april 2015 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je ziet geen geslachtsdelen, dus het mag.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn kut is niet zo zuur en muf ruikend als de jouwe. Of he je al geneukt meisje?quote:Op zondag 12 april 2015 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
God, ik zie dat moedertje zoutzuur-in-d'r-kut weer langs is geweest.
Het is een te mooie dag om terug te lezen.
quote:Op zondag 12 april 2015 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn kut is niet zo zuur en muf ruikend als de jouwe. Of he je al geneukt meisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |