Heb je mij zoiets zien impliceren?quote:Op zondag 12 april 2015 19:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij gaat niet naar de hel wil je zeggen?![]()
quote:Op zondag 12 april 2015 19:36 schreef seto het volgende:
alle turken gaan naar de hel
behalve weissman
Vergis je je niet met die maroks?quote:Op zondag 12 april 2015 19:36 schreef seto het volgende:
alle turken gaan naar de hel
behalve weissman
Alleen die laatste is lekker.quote:Op zondag 12 april 2015 19:32 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alle marokkanen gaan naar de helquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg watquote:Op zondag 12 april 2015 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
God, ik zie dat moedertje zoutzuur-in-d'r-kut weer langs is geweest.
Het is een te mooie dag om terug te lezen.
Oh is dit van Vikings? Fuck GoT, even die shit downloaden.quote:Op zondag 12 april 2015 20:30 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
omg ik kreeg hier beetje boner van
net ep 8 gekeken, die nieuwe look van hem vind ik iets minder
Bitch please, vrouwen die dat soort shit pullen horen op hun plek gezet te worden.quote:Op zondag 12 april 2015 20:28 schreef VMSDKR het volgende:
hey c_c
http://www.dumpert.nl/med(...)erikaanse_agent.html
o lolquote:Op zondag 12 april 2015 20:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh is dit van Vikings? Fuck GoT, even die shit downloaden.
Je ziet geen geslachtsdelen, dus het mag.quote:
I most definitely will. Vibo bij de hand houden zo te zien.quote:Op zondag 12 april 2015 20:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ga vikings kijken, trust me on this
O, wist ik niet.quote:Op zondag 12 april 2015 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je ziet geen geslachtsdelen, dus het mag.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn kut is niet zo zuur en muf ruikend als de jouwe. Of he je al geneukt meisje?quote:Op zondag 12 april 2015 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
God, ik zie dat moedertje zoutzuur-in-d'r-kut weer langs is geweest.
Het is een te mooie dag om terug te lezen.
quote:Op zondag 12 april 2015 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn kut is niet zo zuur en muf ruikend als de jouwe. Of he je al geneukt meisje?
Bitchfight tussen 2 dikke turkse wijven.quote:Op zondag 12 april 2015 20:45 schreef Ethanolic het volgende:
laten we weer over series of kwark praten ofzo, kanonne
quote:Op zondag 12 april 2015 20:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bitchfight tussen 2 dikke turkse wijven.Jij valt toch op varkens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet kosher toch.quote:
SOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWW KOEKOEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RATATATATATATATATATATATATATAquote:Op zondag 12 april 2015 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow fuck off. ik ga alweer.
C_c, ik gun je een pener. neem Deuce. zijn eisen vallen mee.
Joe.
Ze is zelf net zo wanhopig hoorquote:Op zondag 12 april 2015 21:04 schreef Jahr00n het volgende:
SOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWW KOEKOEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RATATATATATATATATATATATATATA
KRAKAKAKKAKAKAKKAKAKKAKKAKAKAK HIER WORDEN NIGGERS GEPOPT IN DE BACK MET AK 47
Als je je pik uit userfoto's of KPD moet halen weet je al hoe erg het isquote:
Jep, probeer het ook weer eens. Of mag je nu niet meer aangeraakt worden, nu je je bloemetje kwijt bent en ook nog eens gescheiden bent? Verklaart de bozigheid wel.quote:Op zondag 12 april 2015 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn kut is niet zo zuur en muf ruikend als de jouwe. Of he je al geneukt meisje?
quote:Op zondag 12 april 2015 20:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bitchfight tussen 2 dikke turkse wijven.Maar wat heb ik gedaan dat ze er weer is? Heb je weer iets gecrosspost of heeft ze meer computertijd van dr begeleider gehad ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet weten dat heel de turkenkliek hier meelurktquote:Op zondag 12 april 2015 21:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar wat heb ik gedaan dat ze er weer is? Heb je weer iets gecrosspost of heeft ze meer computertijd van dr begeleider gehad ofzo?
quote:Op zondag 12 april 2015 21:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
patrick bateman is echt mijn streef
zijn swek zijn fysique zijn pua skills
zo hard
Welke font heeft jouw visitekaartje?quote:Op zondag 12 april 2015 21:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
patrick bateman is echt mijn streef
zijn swek zijn fysique zijn pua skills
zo hard
quote:Op zondag 12 april 2015 21:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, probeer het ook weer eens. Of mag je nu niet meer aangeraakt worden, nu je je bloemetje kwijt bent en ook nog eens gescheiden bent? Verklaart de bozigheid wel.
Wil je een knuffel? Ik ga nu even GoT kijken, daarna heb ik weer tijd voor je.
Bevel of emboss?quote:
Niet cake-manquote:
quote:Op zondag 12 april 2015 18:21 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vind het altijd zo raar als mensen bewondering hebben voor kkdikke mensen die zijn afgevallen. Als ze echt zoveel wilskracht hadden waren ze nooit zo dik geworden.
Deze man legt het goed uit:
Ricky Gervais
ben je hard gegaan?quote:Op zondag 12 april 2015 21:19 schreef JaqenHghar het volgende:
Schreefloze letters op papier drukken, meine augen.
quote:Op zondag 12 april 2015 21:58 schreef Weissman het volgende:
No Awesome = No Weissman
Krijg allemaal de tering
smegmanus ik neuk je 3 kwartier lang
doei
waarom is awesome gebanned? had ie iets raars in de OP geplaatst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je kont toch wel minstens een halve meter naar achter duwen als je #fitgirl wilt gebruiken, of niet?quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 21:58 schreef Weissman het volgende:
No Awesome = No Weissman
Krijg allemaal de tering
smegmanus ik neuk je 3 kwartier lang
doei
hey boerman alles flexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 april 2015 22:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
toppie!lekker plat buikje en je bad is ook mooi geworden
ben wel jaloers op die badgains thoquote:Op zondag 12 april 2015 22:03 schreef Deuce92 het volgende:
Tevens ook verkapte 'check mijn kekke badje eens'-post.
Ja, ik ook wel. Zou in weken/10.quote:Op zondag 12 april 2015 22:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ben wel jaloers op die badgains tho
Vind die Nikki Blacketter echt zo kklekker hè.quote:Op zondag 12 april 2015 22:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
Heb liever tieten dan abs![]()
vanaf 1 min. Dat is wel beetje wat ik wil.
Zou wel een trio met dr doen ja. Alleen wel beetje oud hoofd.quote:Op zondag 12 april 2015 22:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vind die Nikki Blacketter echt zo kklekker hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |