-> B&H / Gespierde / athletische meisjes, deel 2quote:Op zondag 12 april 2015 19:32 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Done.quote:Op maandag 13 april 2015 09:23 schreef fathank het volgende:
Kan iedereen weer z'n eigen UI instellen
Alvast bedankt. M'n OCD kan het allemaal niet meer handelen.
tis met jou nooit goed hequote:Op maandag 13 april 2015 09:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
-> B&H / Gespierde / athletische meisjes, deel 2
Het was bedoeld als tip/suggestie/aanvulling.quote:
Bedoeld.quote:Op maandag 13 april 2015 10:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het was bedoelt als tip/suggestie/aanvulling.
Ik ga ervan uit dat jij weet hoe het werkt.quote:Op maandag 13 april 2015 10:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedoeld.
Hoe hoog was dat IQ van je ook alweer?
setonegergifje.gifquote:Op maandag 13 april 2015 10:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedoeld.
Hoe hoog was dat IQ van je ook alweer?
we krijgen binnenkort godzijdank een filterapparaatquote:Op maandag 13 april 2015 12:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat is dat voor pauperbedoeling? Slappe bak uit gebarsten mok.
blijft ook goed. De eps die om spader draaien tenminstequote:Op maandag 13 april 2015 11:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey seriekijkers. Blacklist heeft een supertoffe pilot.
wat een vieze krakerquote:
moeten we met de pet rond voor je?quote:
quote:
lekker kankerinteressant dat er een barst in een mok zit, deze consumptie-mentaliteit die jullie hier tentoonstellen wordt nog eens de ondergang van de mensheidquote:Op maandag 13 april 2015 12:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik doneer 4 koffiemokken.
met die koffie zou ik ook kotsenquote:Op maandag 13 april 2015 12:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
lekker kankerinteressant dat er een barst in een mok zit, deze consumptie-mentaliteit die jullie hier tentoonstellen wordt nog eens de ondergang van de mensheid
ik kots op jullie
quote:Op maandag 13 april 2015 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey no1.
Misschien overstappen op caffeïnevrij.
rood staanquote:Op maandag 13 april 2015 12:28 schreef no1uknow het volgende:
doneren mag altijd maar dan in de vorm van geld, hoef ik niet een week rood te staan
Hey, clumsy, meid. Hoe gaat het met je rapid fat loss?quote:Op maandag 13 april 2015 12:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Omdat awesome niet kan posten, wijs ik je even op je gebrek aan ruggengraat.
Als ik ruggengraat gehad zou hebben zou ik niet moeilijk dik zijn geworden.quote:Op maandag 13 april 2015 12:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hey, clumsy, meid. Hoe gaat het met je rapid fat loss?
Gr gr
Awesome_
Je hebt toch wel iets nodig om dat gewicht te ondersteunen.quote:Op maandag 13 april 2015 12:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik ruggengraat gehad zou hebben zou ik niet moeilijk dik zijn geworden.
Kwak van een Fok!er na drie maanden no-fap?quote:Op maandag 13 april 2015 12:51 schreef fathank het volgende:
LIF / Wat is beste om te eten tijdens fitness/sport en is snel snel klaar?
Zeg het maar.
Senseoquote:
Ik begreep dat Ircute binnenkort met een nieuwe proteinelijn op de markt komt.quote:Op maandag 13 april 2015 12:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Kwak van een Fok!er na drie maanden no-fap?
bh'squote:Op maandag 13 april 2015 12:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel iets nodig om dat gewicht te ondersteunen.
Dan heten ze "illegalen".quote:Op maandag 13 april 2015 12:58 schreef seto het volgende:
waarom zijn krakers voornamelijk blank? je zou toch verwachten dat de wat gekleurdere mensen vooral zouden kraken vanwege lagere inkomens
Agossie, wat heb je?quote:Op maandag 13 april 2015 12:59 schreef stinkie het volgende:
Zo, black Sails kijken, soepje slurpen.
En wachten tot ik de volgende pijnstiller kan nemen
als je gekleurd bent en niet wilt werken krijg je alles. Als je blank bent neem je alles.quote:Op maandag 13 april 2015 12:58 schreef seto het volgende:
waarom zijn krakers voornamelijk blank? je zou toch verwachten dat de wat gekleurdere mensen vooral zouden kraken vanwege lagere inkomens
care, ik kan het prima aan mezelf verkopen omdat ik prima stand houd tegen roken.quote:Op maandag 13 april 2015 12:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Omdat awesome niet kan posten, wijs ik je even op je gebrek aan ruggengraat.
geen ontstoken wortelpunten meer. Hoop ik. Verder een paar hechtingen en een dikke bekquote:
Whehhequote:Op maandag 13 april 2015 13:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
als je gekleurd bent en niet wilt werken krijg je alles. Als je blank bent neem je alles.
Marokkanen uitgezonderd, die willen niks, krijgen alles en nemen nog wat extra
Alles met een walm van Olijfolie en/of knoflook is niet te vertrouwen.quote:Op maandag 13 april 2015 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehhe
Zitten wel veel Spanjaarden en ander Zuid en/of Oost-Europees tuig in kraakpanden. Die zijn ook niet helemaal blank.
Nice.quote:Op maandag 13 april 2015 13:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
geen ontstoken wortelpunten meer. Hoop ik. Verder een paar hechtingen en een dikke bek
Krakers, hipsters: voor Henk is alles met lang haar en/of baard tuig.quote:Op maandag 13 april 2015 12:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee Henk, dat is een hipster.
Dit, Henk, zijn krakers.
[ afbeelding ]
Henk heeft volgens mij een baard dus die vlieger gaat niet opquote:Op maandag 13 april 2015 13:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Krakers, hipsters: voor Henk is alles met lang haar en/of baard tuig.
En de Oost-Europeanen dan?quote:Op maandag 13 april 2015 13:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Alles met een walm van Olijfolie en/of knoflook is niet te vertrouwen.
Inb4: Henk leest de dagelijkse standaard.quote:Op maandag 13 april 2015 13:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Alles met een walm van Olijfolie en/of knoflook is niet te vertrouwen.
Incluis mezelf danquote:Op maandag 13 april 2015 13:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Krakers, hipsters: voor Henk is alles met lang haar en/of baard tuig.
Die stucen de wand tenminste nog mooi glad ondanks dat ze 24/7 bezopen zijn.quote:
Oh, OK.quote:
Ga svp verder via DM.quote:Op maandag 13 april 2015 13:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nu wel. Vieze tering hipster bij een vrachtwagen, en nu?
Zoals ik, de baard rocken maar geen hipster zijn... makkiequote:Op maandag 13 april 2015 13:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Oh, OK.
Hoe ziet een niet-hipster NL-man met baard er uit?
Een normale spijkerbroek die niet zo achterlijk is opgerold, geen fugly nichtensjaaltje en ook geen netje als handtas met groenten uit de BioStore 3000.quote:Op maandag 13 april 2015 13:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Oh, OK.
Hoe ziet een niet-hipster NL-man met baard er uit?
Hoor hem praten met z'n barbershopquote:Op maandag 13 april 2015 13:17 schreef Ethanolic het volgende:
Henk is echt een next level hipsterteefje. Maakt niet uit verder, maar wel écht vies.
Je noemt me een vieze hipster, dat is een grotere belediging dan dat Mohammed een pedofiel is.quote:Op maandag 13 april 2015 13:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mijn kapper is toevallig ook een barbershop, waarom ben je boos?
hey Henk ben je pedofiele hipster met je schaamhaar in een figuurtje geschoren?quote:Op maandag 13 april 2015 13:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Je noemt me een vieze hipster, dat is een grotere belediging dan dat Mohammed een pedofiel is.
Stel die vraag maar aan je moeder die kan het wetenquote:Op maandag 13 april 2015 13:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey Henk ben je pedofiele hipster met je schaamhaar in een figuurtje geschoren?
Koop jij eerst maar eens een fatsoenlijke koffiezetter, bro.quote:
whehe een je moeder grapjequote:Op maandag 13 april 2015 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Stel die vraag maar aan je moeder die kan het weten
Hee HipsterHenk welk technofeestje pak je dit weekend met je sidecut en je 2cm baardje? Heb je al druks?quote:Op maandag 13 april 2015 13:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Je noemt me een vieze hipster, dat is een grotere belediging dan dat Mohammed een pedofiel is.
jij hoeft er toch niet van te drinken, broquote:Op maandag 13 april 2015 13:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Koop jij eerst maar eens een fatsoenlijke koffiezetter, bro.
Dikke mik met Ingrid, niks te klagenquote:Op maandag 13 april 2015 13:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
whehe een je moeder grapje
Ze weet van niks
Hoe is het met je oneitis eigenlijk
Geen sidecut, geen techno dit weekend. Hardshock. Rude Awakening, Armageddon Project, Synapse, Manu Le Malin o.a. En druks is altijd op voorraad. Niet zo naar de bekende weg vragen.quote:Op maandag 13 april 2015 13:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hee HipsterHenk welk technofeestje pak je dit weekend met je sidecut en je 2cm baardje? Heb je al druks?
quote:Op maandag 13 april 2015 13:45 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ben wel beetje hipster hoor. Maar dan wel de buffe variant.
De juicehead onder de hipsters.
Die gast weet hoe hij complimenten moet maken.quote:Op maandag 13 april 2015 13:52 schreef Ethanolic het volgende:
Mijn barbier vroeg nog of ik aan de anabolen zit.
quote:Op maandag 13 april 2015 14:09 schreef seto het volgende:
jij had zeker meteen een gat in zijn stoel gezaagd om hem te kunnen beffen cor
ohnee w8
quote:Op maandag 13 april 2015 14:09 schreef seto het volgende:
jij had zeker meteen een gat in zijn stoel gezaagd om hem te kunnen beffen cor
ohnee w8
Vraag maar aan Fripsel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |