Maken ze er Tourism Union International vanquote:Op zondag 12 april 2015 21:59 schreef Iemand91 het volgende:
Sowieso moeten ze wat met de naam gaan doen, want de hele groep Touristik Union International gaan noemen is ook niet wat...
Lijkt me een raar gezicht om dat IRL te zien gebeuren.quote:Op zondag 12 april 2015 22:45 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
English Electric Lightning bij Hatfield Aerodrome, 1962.
De piloot kon ternauwernood ontsnappen en kwam terecht in de kassen en brak beide benen.
Ksst.. we hebben al zo weinig hier.quote:Op zondag 12 april 2015 23:16 schreef OEM het volgende:
[..]
Is die zooi daar nou nog steeds niet wegbezuinigd?
Den Helder Airport / Maritiem Vliegkamp De Kooyquote:
Vind je het gek als ze er geen reclame voor maken. Ik hoorde pas van die dienst toen in de krant stond dat ze het stop hadden gezetquote:Op maandag 13 april 2015 07:15 schreef Thetallguy het volgende:
En FlyBe had een lijndienst naar Norwich ooit die het maar liefst twee maanden uithield
Qua pricing waren ze wel ingesteld op de oliereiziger. Dus ik weet niet of je ¤400+ over had gehad voor die 35 minuten vliegenquote:Op maandag 13 april 2015 11:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vind je het gek als ze er geen reclame voor maken. Ik hoorde pas van die dienst toen in de krant stond dat ze het stop hadden gezetHad best een vluchtje willen maken hoor.
Logisch dat er geen animo voor wasquote:Op maandag 13 april 2015 13:10 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Qua pricing waren ze wel ingesteld op de oliereiziger. Dus ik weet niet of je ¤400+ over had gehad voor die 35 minuten vliegen
Hoezo onverwacht ? Storing ofzo ?quote:Op maandag 13 april 2015 11:43 schreef FredvZ het volgende:
Ik had van het weekend een onverwacht offshore retourtje met een Eurocopter AS365 Dauphin 2.
Inclusief het urenlange gezelschap van een toeterende misthoorn in mijn oor...
Een jaar of wat terug waren er ook vluchten van Eelde (vlakbij Assen, dus handig voor NAM/Shell personeel) naar Aberdeen, die waren ook schrikbarend duur.quote:Op maandag 13 april 2015 13:10 schreef Thetallguy het volgende:
Qua pricing waren ze wel ingesteld op de oliereiziger. Dus ik weet niet of je ¤400+ over had gehad voor die 35 minuten vliegen
Er was idd even wat spoedonderhoud nodig.quote:
Vanaf Amsterdam betaal je ook zo 500 tot 1000 euro voor een retourtje, als je direct wil vliegen.quote:Een jaar of wat terug waren er ook vluchten van Eelde (vlakbij Assen, dus voor NAM/Shell personeel) naar Aberdeen, die waren ook schrikbarend duur.
Daar heb ik ook een paar keer mee gevlogen, Goedkoopste retour was ¤350, toen ik een keer binnen een week vlucht moest hebben was het ¤700....
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:20:23The problem with the 3-5-3 A380 layout, as demonstrated by @AirlineFlyer. #paxex #AIX15 http://t.co/iXkvbKpGM2 reageer retweet
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:05:00So, this is how @Airbus is fitting 11 seats 3-5-3 on an A380. #paxex #AIX15 http://t.co/o8IO4peLiH reageer retweet
Maarrrrr, zit je wel bij het raam!quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:38 schreef Thetallguy het volgende:
Ik zou in de nieuwe 3-5-3 A380's niet voor de raamplaats gaan
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:20:23The problem with the 3-5-3 A380 layout, as demonstrated by @AirlineFlyer. #paxex #AIX15 http://t.co/iXkvbKpGM2 reageer retweet
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:05:00So, this is how @Airbus is fitting 11 seats 3-5-3 on an A380. #paxex #AIX15 http://t.co/o8IO4peLiH reageer retweet
Dat ga ik sowieso niet, wil altijd aan het gangpadquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:38 schreef Thetallguy het volgende:
Ik zou in de nieuwe 3-5-3 A380's niet voor de raamplaats gaan
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:20:23The problem with the 3-5-3 A380 layout, as demonstrated by @AirlineFlyer. #paxex #AIX15 http://t.co/iXkvbKpGM2 reageer retweet
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:05:00So, this is how @Airbus is fitting 11 seats 3-5-3 on an A380. #paxex #AIX15 http://t.co/o8IO4peLiH reageer retweet
Het lijkt echt de nieuwe 77W te worden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:38 schreef Thetallguy het volgende:
Ik zou in de nieuwe 3-5-3 A380's niet voor de raamplaats gaan
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:20:23The problem with the 3-5-3 A380 layout, as demonstrated by @AirlineFlyer. #paxex #AIX15 http://t.co/iXkvbKpGM2 reageer retweet
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:05:00So, this is how @Airbus is fitting 11 seats 3-5-3 on an A380. #paxex #AIX15 http://t.co/o8IO4peLiH reageer retweet
geen gordels en reddingsvesten?quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:38 schreef Thetallguy het volgende:
Ik zou in de nieuwe 3-5-3 A380's niet voor de raamplaats gaan
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:20:23The problem with the 3-5-3 A380 layout, as demonstrated by @AirlineFlyer. #paxex #AIX15 http://t.co/iXkvbKpGM2 reageer retweet
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:05:00So, this is how @Airbus is fitting 11 seats 3-5-3 on an A380. #paxex #AIX15 http://t.co/o8IO4peLiH reageer retweet
Ligt meer aan de maatschappij dan aan locatie.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:14 schreef Karstman het volgende:
Dat doet mij er aan denken. Al die Amerikanen zijn heul dik, zijn bij Amerikaanse kisten de stoelindelingen daarop aangepast of zijn die wereledwijd redelijk gelijk?
Met Ryanair wel eerst A380's gaan vliegen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:20 schreef Belastinginspecteur het volgende:
No way dat ik in een kist stap met die indeling. Zelfs niet mocht Ryan air toch nog de kolder in de kop krijgen en me voor 100 euro de plas over kunnen zetten..... Echt niet.
Mockup van de nieuwe configuratie op een beurs. En dan zijn gordels en reddingsvesten een beetje overbodig; plus het komt niet erg positief over.quote:
Ik ben 1.95 en vind een windowseat normaal al een ellende, laat staan deze. Isle seat ftw!quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:35 schreef boriq het volgende:
Verder moet ik er niet aan denken daar te moeten zitten met mijn 1.92m, ondanks dat ik een smal mannetje ben...
Hoe zou die seat er uberhaupt uit zien bij een deur, welke al minder ruimte overlaat voor je benen...quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:55 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik ben 1.95 en vind een windowseat normaal al een ellende, laat staan deze. Isle seat ftw!
In een Bombardier CRJ 100 of Embraer ERJ 145 van HOP! heb ik prima gezeten:quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:55 schreef Karstman het volgende:
Ik ben 1.95 en vind een windowseat normaal al een ellende, laat staan deze. Isle seat ftw!
ok ok ailse seatquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In een Bombardier CRJ 100 of Embraer ERJ 145 van HOP! heb ik prima gezeten:
Bij de nooduitgang aan de kant waar maar 1 stoel van het gangpad stond![]()
Wat bedoel je met Isle seat?
Bussen ook. In Koreaanse bussen kon ik steeds prinsheerlijk zitten, terwijl Londense bussen voor mijn formaat vaak verschrikkelijk zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:35 schreef Iemand91 het volgende:
Mockup van de nieuwe configuratie op een beurs. En dan zijn gordels en reddingsvesten een beetje overbodig; plus het komt niet erg positief over.
Makkelijk. Zo lang reizigers eerst naar prijs kijken en daarna (op afstand) de rest gebeurd dat ja.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:26 schreef LintuxCx het volgende:
Zouden ze echt een heel vliegtuig vol zo gek krijgen om zichzelf 12u lang zo op te vouwen...
Ligt eraan, een heleboel mensen die op vergelijkingssites gewoon de goedkoopste optie aanklikkenquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:26 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Bussen ook. In Koreaanse bussen kon ik steeds prinsheerlijk zitten, terwijl Londense bussen voor mijn formaat vaak verschrikkelijk zijn.
Maar WTF, die A380 3-5-3 stoel is echt belachelijk. Zouden ze echt een heel vliegtuig vol zo gek krijgen om zichzelf 12u lang zo op te vouwen...
De TFM vliegt de laatste dagen ook heel wat af voor JAF. De OYI staat in ierland voor onderhoud.quote:[
Nederland is weer een vliegtuig armer. De PH-OYJ van Arke vliegt op dit moment naar Brussel om over te worden gedragen aan de Belgische zustermaatschappij: Jetairfly.
De afgelopen maanden heeft het voornamelijk gevlogen op longhaul vluchten van voormalige zustermaatschappij NEOS in Italië en charters naar Mexico vanuit Warschau voor TUI Poland.
JAF deed die vluchten met een 763ER (OO-JAP), maar die is al naar Condor, terwijl zijn vervanger dus pas sinds vandaag in België staat.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:53 schreef inkjet het volgende:
De TFM vliegt de laatste dagen ook heel wat af voor JAF. De OYI staat in ierland voor onderhoud.
Ja, en van dit artikel word ik ook niet vrolijker. Ze zijn echt allemaal naar elkaar toe aan het groeien. Als RyanAir begint met intercontinentaal is het helemaal gebeurd.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Makkelijk. Zo lang reizigers eerst naar prijs kijken en daarna (op afstand) de rest gebeurd dat ja.
Kijk maar naar het succes van Ryanair, Easyjet etc. etc.
Je krijgt niets maar het kost ook niets. En die twee zijn nu de grootste maatschappijen van Europa geworden.
(qua passagiers, Ryanair de grootste, gevolgd door Lufthansa en Easyjet)
Ik vond vooral de verschillen bizar. Afgelopen winter 3x met jetstar pacific in Vietnam gevlogen, weet niet meer precies met welke toestellen. In 1 vlucht kon ik gewoon letterlijk niet zittenquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ligt meer aan de maatschappij dan aan locatie.
Grappig is juist dat een aantal Aziatische maatschappij juist ruime configuraties hebben terwijl men daar juist kleiner is.
Dat:quote:Op woensdag 15 april 2015 11:22 schreef mar456 het volgende:
Opnieuw een gevalletje zo moet het niet:
[ afbeelding ]
Asiana A320 heeft wat kapotgemaakt op Hiroshima Airport en de luchthaven is sindsdien dicht
Ik heb eigenlijk niet zo veel met vliegtuigen, maar het eerste wat ik dacht was, wat een mooi dingquote:Op woensdag 15 april 2015 23:00 schreef Iemand91 het volgende:
Lufthansa 747-8 D-ABYT Retrojet maakt op dit moment haar eerste commerciële vlucht:
(Aan LH geleverd op 25 maart)
Vertrek vanuit Frankfurt om 17:55 uur vanavond als LH404 naar New York JFK:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderweg boven Engeland:
[ afbeelding ]
Wat is ie mooi![]()
Schijnt ook de eerste 747-8i te zijn met camera in de staart.
Kan mooi worden.quote:Tom Hanks has had a long and fruitful relationship with HBO, particularly when it comes to miniseries. In the past he’s been an executive producer for Olive Kitteridge, John Adams, The Pacific, and Band of Brothers. He also is tied to the upcoming Lewis and Clark miniseries, and possibly a third Band of Brothers that would focus on the air force.
Speaking of flight … that brings us to his latest project, with his Playtone parter Gary Goetzman. According to Deadline, HBO has acquired the rights to David McCollough‘s book The Wright Brothers. McCollough himself has also had a fruitful partnership with HBO and Hanks in the past: the exceptional miniseries John Adams, based on his work, starring Paul Giamatti.
McCullough’s The Wright Brothers follows the story of Wilbur and Orville Wright, who went from bicycle repairmen in Ohio to aeronautic engineers. In 1903, in North Carolina’s Outer Banks, the course of history was changed when the two successfully invented the first viable flying machine to carry a pilot. And now … well, you know where we are with it now.
Given both McCullough’s exceptional talents in crafting engaging historical narratives and the list of truly great television that have come from Hanks’ partnership with HBO, there’s really no doubt that this latest project will be anything but a winner. There’s no timeline on the project yet since these are very, very early stages, but stay tuned — we’ll keep you up to date with any further news on the miniseries as it happens.
Je krijgt bij Ryanair inderdaad helemaal niks. Vlucht geboekt van Londen naar Eindhoven en weer terug. De terugreis is gewoon regelrecht een ramp. Ze verschuiven de vertrektijd naar een uur eerder. Nou tot zover geen probleem als het 1 malig is.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Makkelijk. Zo lang reizigers eerst naar prijs kijken en daarna (op afstand) de rest gebeurd dat ja.
Kijk maar naar het succes van Ryanair, Easyjet etc. etc.
Je krijgt niets maar het kost ook niets. En die twee zijn nu de grootste maatschappijen van Europa geworden.
(qua passagiers, Ryanair de grootste, gevolgd door Lufthansa en Easyjet)
Hm Ryanair heb ik eigenlijk nog maar 1x mee gevolgen, ging prima. Easyjet gaat altijd prima, qua service kun je het beste bellen na de Engels servicedesk trouwens. Die wijzigen een hoop kostenloos en snel voor je mocht het nodig zijn (bv verkeerde doopnamen etc)quote:Op donderdag 16 april 2015 13:31 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Je krijgt bij Ryanair inderdaad helemaal niks. Vlucht geboekt van Londen naar Eindhoven en weer terug. De terugreis is gewoon regelrecht een ramp. Ze verschuiven de vertrektijd naar een uur eerder. Nou tot zover geen probleem als het 1 malig is.
Heb ik vervolgens even gebeld naar ze, want ik moet natuurlijk ook vervoer regelen om daar te komen. Zou echt om deze tijd blijven staan blabla.
Vervolgens komen ze 2 dagen terug nogmaals met de melding dat hun vertrektijd is aangepast. Nu nogmaals 2 uur eerder.
Ik boos gebeld met hun want ik had nu al mijn vervoer gereserveerd. Dat was allemaal mijn probleem, kosten zijn ook voor mij. Ik kan dus gewoon niet om die tijd want ik ben dan nog in een bespreking.
Zeggen ze; ja, u kunt de vlucht omboeken naar een dag eerder of later. De prijsverschillen in vlucht zijn voor u. Wat zou neerkomen op 30 euro meer.
Wat een ontzettende trieste grafmaatschappij. Hun veranderen het en dan mag ik godverdomme extra gaan betalen. Hoop dat ze failliet gaan.
Blijf ik ook op hopen maar zal wel niet gebeuren vrees ik. Eerder drukken ze de aangenamere maatschappijen uit de markt of dwingen ze die om net zo kut te worden.quote:Op donderdag 16 april 2015 13:31 schreef Carlos93 het volgende:
Je krijgt bij Ryanair inderdaad helemaal niks. [...] Wat een ontzettende trieste grafmaatschappij. Hun veranderen het en dan mag ik godverdomme extra gaan betalen. Hoop dat ze failliet gaan.
Correctie, geen Wifi maar Airfi.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:14 schreef FredvZ het volgende:
Arke schijnt deze zomer alle toestellen te voorzien van wifi.
Arke kennende zal het wel vast wel weer knaken gaan kosten om er ook gebruik van te kunnen maken.
Bronquote:Arkefly gaat Airfi-routers installeren in alle vliegtuigen van de vloot zodat reizigers tijdens de vlucht via hun eigen tablet of smartphone toegang hebben tot kranten, magazines, e-books, games, nieuws, de menukaart en belastingvrije artikelen.
Het gaat dus nadrukkelijk niet om inflight wifi, maar om het zogeheten single WiFi network in cabin.
quote:Volgens mij zijn ze daar mee de eeste in Nederland? Of kan je al bij andere Nederlandse maatschappijen gebruik maken wifi?
En KLM heeft op 1 toestel Wifi; een 777-300ER (PH-BVF), samen een 777-300ER (F-GSQY) van Air France.quote:De dienst is niet nieuw in de Nederlandse markt. Ook Corendon en Transavia bieden de service. Daarnaast biedt ook Estonian Air sinds kort Airfi.
Satelliet.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:23 schreef derLudolf het volgende:
Waar halen ze dat internet v signaal weg dan?
quote:Report: Atlas B742 at Dusseldorf on Jan 24th 2005, overran runway on landing
The aircraft came to a stop about 580 meters/1900 feet past the runway end after colliding with the localizer antenna. The captain ordered the fire drill. After both fire bottles were discharged engine #2 still indicated on fire, the crew decided to evacuate the aircraft. Tower confirmed seeing fire, then advised the doors were blocked from the outside and queried whether the crew could evacuate on a different route. The crew exited the aircraft through the electric and electronics compartment and down near the nose gear. First fire engines arrived at the aircraft 5 minutes after the overrun.
Ja, en vanwege o.a. veiligheid.quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:14 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand waarom piloten de zichtbaarheid van hun vliegtuig kunnen uitschakelen? Zoals bij dat Malaysia verhaal. Wat is het nut ervan? En ik dacht dat de piloten zelfs de zuurstoftoevoer voor de passagiers kunnen afsluiten. Klopt dat, en zo ja.....Waarom?
Eindhoven is inderdaad al een klacht opzich, maar moest toch in die buurt zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:51 schreef wiijntje het volgende:
Je krijgt bij Ryanair inderdaad helemaal niks. Vlucht geboekt van Londen naar Eindhoven en weer terug.
Naar Eindhoven....
Thanks voor de aanvulling. Ik vond het ergens al verdacht dat Arke/TUI met internet in het vliegtuig zou komen, maar je weet het tegenwoordig maar nooit.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Correctie, geen Wifi maar Airfi.
[..]
Bron
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En KLM heeft op 1 toestel Wifi; een 777-300ER (PH-BVF), samen een 777-300ER (F-GSQY) van Air France.
Schijnt best wel een drama te zijn dat het slecht presteert (verouderd, storingen); niet geheel verrassend want AF/KLM begon in april 2013 en er lijken totaal geen vorderingen te zijn.
quote:The April 28, 1969, issue of Aviation Week & Space Technology carried an 11-page special photo report detailing the Boeing 747 assembly process, with photos of the second and third aircraft on the production line at Everett, as well as photos of the first 747-100 being inspected after its first flight.
Dit:quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:36 schreef Iemand91 het volgende:
Enne, dit is ook wel heel erg gaaf.
Kennen we dit incident nog?
quote:
https://twitter.com/HarrietTolputt/status/414884728605405184quote:Harriet Tolputt@HarrietTolputt
BA plane crash
EHEH is een top veldquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:51 schreef wiijntje het volgende:
Je krijgt bij Ryanair inderdaad helemaal niks. Vlucht geboekt van Londen naar Eindhoven en weer terug.
Naar Eindhoven....
quote:Yes! This shot is real, and not from inside a cockpit, either. Royal Netherlands Air Force F-16 pilot and avid skydiver Joost Luysterburg of Performance Designs is going to tell you exactly how this crazy encounter came to pass.
Ik zie Den Helder.quote:Op zondag 19 april 2015 19:36 schreef Iemand91 het volgende:
Another boring day flying an F-16… NOT!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een mooie:
[ afbeelding ]
Ik wou idd net vragen, roast chicken?quote:
Dan moet je maar hier in de buurt gaan wonenquote:Op zondag 19 april 2015 09:17 schreef Viezze het volgende:
Eindhoven is wel een prima vliegveld vind ik. Wat jammer is dat ik, toen ik in Groningen woonde, vanaf Eindhoven vloog en dus langer in de trein dan in het vliegtuig zat
Klopt, is dan ook het enige positieve aan de hele stad.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
EHEH is een top veld. Altijd wat te zien, van civiel tot militair en ook GA (al is dat grotendeels beperkt tot mijn clubje de eacm
) .
Daar kun je nog meer kanten op iddquote:Op zondag 19 april 2015 21:50 schreef Viezze het volgende:
In woon nu op steenworpafstand van Schiphol dus niet meer nodig
Wat aardig van jequote:Op maandag 20 april 2015 12:15 schreef wiijntje het volgende:
[..]
Klopt, is dan ook het enige positieve aan de hele stad.
...of eigenlijk de hele provincie...
Volgens Flightradar24 zijn het ferry vluchten. Is op zich ook wel logisch, Dubai is een winterbestemming, de eerstvolgende vlucht naar Dubai is in oktober. Dan kan je op de heenweg de eerste toeristen in Antalya afzetten, leeg doorvliegen naar Dubai en dan de laatste toeristen daar mee terug nemen.quote:Op maandag 20 april 2015 19:41 schreef Thetallguy het volgende:
Dat zal waarschijnlijk ook wel de reden van de stop in Antalya geweest zijn. Normaliter gaat Dubai outbound altijd rechtstreeks.
Ah oké, als het de laatste inbound is vanuit Dubai dan is dat idd ook wel een logische oplossingquote:Op maandag 20 april 2015 20:37 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Volgens Flightradar24 zijn het ferry vluchten. Is op zich ook wel logisch, Dubai is een winterbestemming, de eerstvolgende vlucht naar Dubai is in oktober. Dan kan je op de heenweg de eerste toeristen in Antalya afzetten, leeg doorvliegen naar Dubai en dan de laatste toeristen daar mee terug nemen.
Dan vlieg je vanaf Bremen met Ryanair als je in Groningen woont.quote:Op zondag 19 april 2015 09:17 schreef Viezze het volgende:
Eindhoven is wel een prima vliegveld vind ik. Wat jammer is dat ik, toen ik in Groningen woonde, vanaf Eindhoven vloog en dus langer in de trein dan in het vliegtuig zat
Ik ging naar Budapest. Weet niet of dat ook vanaf Bremen kan, maar we kwamen in ieder geval op Eindhoven uit.quote:Op maandag 20 april 2015 20:56 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dan vlieg je vanaf Bremen met Ryanair als je in Groningen woont.
Dat heb ik ook wel eens gedaan voor een vluchtje naar Londen.
Ben geboren en getogen in zo´n dorp in Brabant...quote:Op maandag 20 april 2015 19:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar kun je nog meer kanten op idd.
[..]
Wat aardig van je. Eindhoven zelf heb ik ook weinig mee, maar jij bent zeker nog nooit in de dorpen in brabant geweest, gastvrijheid ten top.
Ik vind die Block 52's echt zo vet. Soort bodybuildervariant van de gewone F-16quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:50 schreef Yvesss het volgende:
Mogen militaire kisten ook? Er is weer een hoop leuk spul tot a.s. Vrijdag in Leeuwarden tijdens Frisian Flag.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2015 11:41 schreef flipsen het volgende:
Ok, toch even gegoogled![]()
Ik heb blijkbaar geluk gehad!
http://www.seattletimes.c(...)e-workers-concerned/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |