Maken ze er Tourism Union International vanquote:Op zondag 12 april 2015 21:59 schreef Iemand91 het volgende:
Sowieso moeten ze wat met de naam gaan doen, want de hele groep Touristik Union International gaan noemen is ook niet wat...
Lijkt me een raar gezicht om dat IRL te zien gebeuren.quote:Op zondag 12 april 2015 22:45 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
English Electric Lightning bij Hatfield Aerodrome, 1962.
De piloot kon ternauwernood ontsnappen en kwam terecht in de kassen en brak beide benen.
Ksst.. we hebben al zo weinig hier.quote:Op zondag 12 april 2015 23:16 schreef OEM het volgende:
[..]
Is die zooi daar nou nog steeds niet wegbezuinigd?
Den Helder Airport / Maritiem Vliegkamp De Kooyquote:
Vind je het gek als ze er geen reclame voor maken. Ik hoorde pas van die dienst toen in de krant stond dat ze het stop hadden gezetquote:Op maandag 13 april 2015 07:15 schreef Thetallguy het volgende:
En FlyBe had een lijndienst naar Norwich ooit die het maar liefst twee maanden uithield
Qua pricing waren ze wel ingesteld op de oliereiziger. Dus ik weet niet of je ¤400+ over had gehad voor die 35 minuten vliegenquote:Op maandag 13 april 2015 11:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vind je het gek als ze er geen reclame voor maken. Ik hoorde pas van die dienst toen in de krant stond dat ze het stop hadden gezetHad best een vluchtje willen maken hoor.
Logisch dat er geen animo voor wasquote:Op maandag 13 april 2015 13:10 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Qua pricing waren ze wel ingesteld op de oliereiziger. Dus ik weet niet of je ¤400+ over had gehad voor die 35 minuten vliegen
Hoezo onverwacht ? Storing ofzo ?quote:Op maandag 13 april 2015 11:43 schreef FredvZ het volgende:
Ik had van het weekend een onverwacht offshore retourtje met een Eurocopter AS365 Dauphin 2.
Inclusief het urenlange gezelschap van een toeterende misthoorn in mijn oor...
Een jaar of wat terug waren er ook vluchten van Eelde (vlakbij Assen, dus handig voor NAM/Shell personeel) naar Aberdeen, die waren ook schrikbarend duur.quote:Op maandag 13 april 2015 13:10 schreef Thetallguy het volgende:
Qua pricing waren ze wel ingesteld op de oliereiziger. Dus ik weet niet of je ¤400+ over had gehad voor die 35 minuten vliegen
Er was idd even wat spoedonderhoud nodig.quote:
Vanaf Amsterdam betaal je ook zo 500 tot 1000 euro voor een retourtje, als je direct wil vliegen.quote:Een jaar of wat terug waren er ook vluchten van Eelde (vlakbij Assen, dus voor NAM/Shell personeel) naar Aberdeen, die waren ook schrikbarend duur.
Daar heb ik ook een paar keer mee gevlogen, Goedkoopste retour was ¤350, toen ik een keer binnen een week vlucht moest hebben was het ¤700....
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:20:23The problem with the 3-5-3 A380 layout, as demonstrated by @AirlineFlyer. #paxex #AIX15 http://t.co/iXkvbKpGM2 reageer retweet
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:05:00So, this is how @Airbus is fitting 11 seats 3-5-3 on an A380. #paxex #AIX15 http://t.co/o8IO4peLiH reageer retweet
Maarrrrr, zit je wel bij het raam!quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:38 schreef Thetallguy het volgende:
Ik zou in de nieuwe 3-5-3 A380's niet voor de raamplaats gaan
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:20:23The problem with the 3-5-3 A380 layout, as demonstrated by @AirlineFlyer. #paxex #AIX15 http://t.co/iXkvbKpGM2 reageer retweet
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:05:00So, this is how @Airbus is fitting 11 seats 3-5-3 on an A380. #paxex #AIX15 http://t.co/o8IO4peLiH reageer retweet
Dat ga ik sowieso niet, wil altijd aan het gangpadquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:38 schreef Thetallguy het volgende:
Ik zou in de nieuwe 3-5-3 A380's niet voor de raamplaats gaan
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:20:23The problem with the 3-5-3 A380 layout, as demonstrated by @AirlineFlyer. #paxex #AIX15 http://t.co/iXkvbKpGM2 reageer retweet
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:05:00So, this is how @Airbus is fitting 11 seats 3-5-3 on an A380. #paxex #AIX15 http://t.co/o8IO4peLiH reageer retweet
Het lijkt echt de nieuwe 77W te worden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:38 schreef Thetallguy het volgende:
Ik zou in de nieuwe 3-5-3 A380's niet voor de raamplaats gaan
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:20:23The problem with the 3-5-3 A380 layout, as demonstrated by @AirlineFlyer. #paxex #AIX15 http://t.co/iXkvbKpGM2 reageer retweet
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:05:00So, this is how @Airbus is fitting 11 seats 3-5-3 on an A380. #paxex #AIX15 http://t.co/o8IO4peLiH reageer retweet
geen gordels en reddingsvesten?quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:38 schreef Thetallguy het volgende:
Ik zou in de nieuwe 3-5-3 A380's niet voor de raamplaats gaan
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:20:23The problem with the 3-5-3 A380 layout, as demonstrated by @AirlineFlyer. #paxex #AIX15 http://t.co/iXkvbKpGM2 reageer retweet
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:05:00So, this is how @Airbus is fitting 11 seats 3-5-3 on an A380. #paxex #AIX15 http://t.co/o8IO4peLiH reageer retweet
Ligt meer aan de maatschappij dan aan locatie.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:14 schreef Karstman het volgende:
Dat doet mij er aan denken. Al die Amerikanen zijn heul dik, zijn bij Amerikaanse kisten de stoelindelingen daarop aangepast of zijn die wereledwijd redelijk gelijk?
Met Ryanair wel eerst A380's gaan vliegen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:20 schreef Belastinginspecteur het volgende:
No way dat ik in een kist stap met die indeling. Zelfs niet mocht Ryan air toch nog de kolder in de kop krijgen en me voor 100 euro de plas over kunnen zetten..... Echt niet.
Mockup van de nieuwe configuratie op een beurs. En dan zijn gordels en reddingsvesten een beetje overbodig; plus het komt niet erg positief over.quote:
Ik ben 1.95 en vind een windowseat normaal al een ellende, laat staan deze. Isle seat ftw!quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:35 schreef boriq het volgende:
Verder moet ik er niet aan denken daar te moeten zitten met mijn 1.92m, ondanks dat ik een smal mannetje ben...
Hoe zou die seat er uberhaupt uit zien bij een deur, welke al minder ruimte overlaat voor je benen...quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:55 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik ben 1.95 en vind een windowseat normaal al een ellende, laat staan deze. Isle seat ftw!
In een Bombardier CRJ 100 of Embraer ERJ 145 van HOP! heb ik prima gezeten:quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:55 schreef Karstman het volgende:
Ik ben 1.95 en vind een windowseat normaal al een ellende, laat staan deze. Isle seat ftw!
ok ok ailse seatquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In een Bombardier CRJ 100 of Embraer ERJ 145 van HOP! heb ik prima gezeten:
Bij de nooduitgang aan de kant waar maar 1 stoel van het gangpad stond![]()
Wat bedoel je met Isle seat?
Bussen ook. In Koreaanse bussen kon ik steeds prinsheerlijk zitten, terwijl Londense bussen voor mijn formaat vaak verschrikkelijk zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:35 schreef Iemand91 het volgende:
Mockup van de nieuwe configuratie op een beurs. En dan zijn gordels en reddingsvesten een beetje overbodig; plus het komt niet erg positief over.
Makkelijk. Zo lang reizigers eerst naar prijs kijken en daarna (op afstand) de rest gebeurd dat ja.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:26 schreef LintuxCx het volgende:
Zouden ze echt een heel vliegtuig vol zo gek krijgen om zichzelf 12u lang zo op te vouwen...
Ligt eraan, een heleboel mensen die op vergelijkingssites gewoon de goedkoopste optie aanklikkenquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:26 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Bussen ook. In Koreaanse bussen kon ik steeds prinsheerlijk zitten, terwijl Londense bussen voor mijn formaat vaak verschrikkelijk zijn.
Maar WTF, die A380 3-5-3 stoel is echt belachelijk. Zouden ze echt een heel vliegtuig vol zo gek krijgen om zichzelf 12u lang zo op te vouwen...
De TFM vliegt de laatste dagen ook heel wat af voor JAF. De OYI staat in ierland voor onderhoud.quote:[
Nederland is weer een vliegtuig armer. De PH-OYJ van Arke vliegt op dit moment naar Brussel om over te worden gedragen aan de Belgische zustermaatschappij: Jetairfly.
De afgelopen maanden heeft het voornamelijk gevlogen op longhaul vluchten van voormalige zustermaatschappij NEOS in Italië en charters naar Mexico vanuit Warschau voor TUI Poland.
JAF deed die vluchten met een 763ER (OO-JAP), maar die is al naar Condor, terwijl zijn vervanger dus pas sinds vandaag in België staat.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:53 schreef inkjet het volgende:
De TFM vliegt de laatste dagen ook heel wat af voor JAF. De OYI staat in ierland voor onderhoud.
Ja, en van dit artikel word ik ook niet vrolijker. Ze zijn echt allemaal naar elkaar toe aan het groeien. Als RyanAir begint met intercontinentaal is het helemaal gebeurd.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Makkelijk. Zo lang reizigers eerst naar prijs kijken en daarna (op afstand) de rest gebeurd dat ja.
Kijk maar naar het succes van Ryanair, Easyjet etc. etc.
Je krijgt niets maar het kost ook niets. En die twee zijn nu de grootste maatschappijen van Europa geworden.
(qua passagiers, Ryanair de grootste, gevolgd door Lufthansa en Easyjet)
Ik vond vooral de verschillen bizar. Afgelopen winter 3x met jetstar pacific in Vietnam gevlogen, weet niet meer precies met welke toestellen. In 1 vlucht kon ik gewoon letterlijk niet zittenquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ligt meer aan de maatschappij dan aan locatie.
Grappig is juist dat een aantal Aziatische maatschappij juist ruime configuraties hebben terwijl men daar juist kleiner is.
Dat:quote:Op woensdag 15 april 2015 11:22 schreef mar456 het volgende:
Opnieuw een gevalletje zo moet het niet:
[ afbeelding ]
Asiana A320 heeft wat kapotgemaakt op Hiroshima Airport en de luchthaven is sindsdien dicht
Ik heb eigenlijk niet zo veel met vliegtuigen, maar het eerste wat ik dacht was, wat een mooi dingquote:Op woensdag 15 april 2015 23:00 schreef Iemand91 het volgende:
Lufthansa 747-8 D-ABYT Retrojet maakt op dit moment haar eerste commerciële vlucht:
(Aan LH geleverd op 25 maart)
Vertrek vanuit Frankfurt om 17:55 uur vanavond als LH404 naar New York JFK:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderweg boven Engeland:
[ afbeelding ]
Wat is ie mooi![]()
Schijnt ook de eerste 747-8i te zijn met camera in de staart.
Kan mooi worden.quote:Tom Hanks has had a long and fruitful relationship with HBO, particularly when it comes to miniseries. In the past he’s been an executive producer for Olive Kitteridge, John Adams, The Pacific, and Band of Brothers. He also is tied to the upcoming Lewis and Clark miniseries, and possibly a third Band of Brothers that would focus on the air force.
Speaking of flight … that brings us to his latest project, with his Playtone parter Gary Goetzman. According to Deadline, HBO has acquired the rights to David McCollough‘s book The Wright Brothers. McCollough himself has also had a fruitful partnership with HBO and Hanks in the past: the exceptional miniseries John Adams, based on his work, starring Paul Giamatti.
McCullough’s The Wright Brothers follows the story of Wilbur and Orville Wright, who went from bicycle repairmen in Ohio to aeronautic engineers. In 1903, in North Carolina’s Outer Banks, the course of history was changed when the two successfully invented the first viable flying machine to carry a pilot. And now … well, you know where we are with it now.
Given both McCullough’s exceptional talents in crafting engaging historical narratives and the list of truly great television that have come from Hanks’ partnership with HBO, there’s really no doubt that this latest project will be anything but a winner. There’s no timeline on the project yet since these are very, very early stages, but stay tuned — we’ll keep you up to date with any further news on the miniseries as it happens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |