abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151630071


English Electric Lightning bij Hatfield Aerodrome, 1962.
De piloot kon ternauwernood ontsnappen en kwam terecht in de kassen (zie foto hieronder) en brak beide benen.
De Daily Mirror betaalde de fotograaf £1000 (tegenwoordig ruim £19.000) voor de foto; andere kranten dachten dat het nep was totdat de ministerie van Defensie er een "D-notice" op stempelde en de publicatie ervan verbood; toen wist iedereen dat het echt was.
(Het toestel was nog niet officieel bekend)

53 jaar later is de krater nog steeds te zien.

Het is een van de beroemdste (luchtvaart)foto's ooit geworden.


[ Bericht 16% gewijzigd door Iemand91 op 13-04-2015 00:24:34 ]
  zondag 12 april 2015 @ 22:46:11 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151630133
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 21:59 schreef Iemand91 het volgende:
Sowieso moeten ze wat met de naam gaan doen, want de hele groep Touristik Union International gaan noemen is ook niet wat...
Maken ze er Tourism Union International van :+

Zal wel een uitdaging worden om een naam te vinden die past bij alle landen waar de groep bij hoort.
So we just called him Fred
  zondag 12 april 2015 @ 22:51:25 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151630352
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 22:45 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]

English Electric Lightning bij Hatfield Aerodrome, 1962.
De piloot kon ternauwernood ontsnappen en kwam terecht in de kassen en brak beide benen.
Lijkt me een raar gezicht om dat IRL te zien gebeuren.
So we just called him Fred
pi_151630359
Hah, das grappig. Ik boekte net nietsvermoedend de vakantievlucht met Finnair naar Thailand met terugreis op 5 december, maar de stoelindeling leek een beetje raar voor de terugvlucht.

Airbus 359 ^O^
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  zondag 12 april 2015 @ 22:55:31 #5
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_151630512
Bazenvliegveld _O_

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator zondag 12 april 2015 @ 23:15:53 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_151631377
quote:
6s.gif Op zondag 12 april 2015 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Bazenvliegveld _O_

[ afbeelding ]
Welk vliegveld?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 12 april 2015 @ 23:16:01 #7
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_151631388
quote:
6s.gif Op zondag 12 april 2015 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Bazenvliegveld _O_

[ afbeelding ]
Is die zooi daar nou nog steeds niet wegbezuinigd? :P
  zondag 12 april 2015 @ 23:16:51 #8
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_151631427
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 23:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Welk vliegveld?
De lokale helihaven van Den Helder
  zondag 12 april 2015 @ 23:18:53 #9
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_151631510
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 23:16 schreef OEM het volgende:

[..]

Is die zooi daar nou nog steeds niet wegbezuinigd? :P
Ksst.. we hebben al zo weinig hier.

quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 23:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Welk vliegveld?
Den Helder Airport / Maritiem Vliegkamp De Kooy

Veel offshore-helivluchten hier :Y
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_151634440
Daar mag/moet ik Dinsdag weer naar toe, weer een offshore tripje na 2 weken vrij te zijn geweest.
We vliegen met Eurocopter EC-155.

Daar wordt nog aardig wat geld in gepompt hoor, die baan is vorig jaar of het jaar daarvoor opnieuw geasfalteerd.
En recentelijk zijn de spots waar de heli`s geparkeerd zijn allemaal opgeknapt, nieuwe tankinstallatie en nieuwe brandstofleidingen in de grond.

Af en toe zie je er ook wel een sportvliegtuigje landen, en businessjets/props van zakenlui soms.
pi_151635443
En FlyBe had een lijndienst naar Norwich ooit die het maar liefst twee maanden uithield :')
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  maandag 13 april 2015 @ 11:43:49 #12
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151640148
Ik had van het weekend een onverwacht offshore retourtje met een Eurocopter AS365 Dauphin 2.

Inclusief het urenlange gezelschap van een toeterende misthoorn in mijn oor...
So we just called him Fred
  maandag 13 april 2015 @ 11:46:55 #13
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_151640237
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 07:15 schreef Thetallguy het volgende:
En FlyBe had een lijndienst naar Norwich ooit die het maar liefst twee maanden uithield :')
Vind je het gek als ze er geen reclame voor maken. Ik hoorde pas van die dienst toen in de krant stond dat ze het stop hadden gezet :') Had best een vluchtje willen maken hoor.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_151642841
quote:
10s.gif Op maandag 13 april 2015 11:46 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Vind je het gek als ze er geen reclame voor maken. Ik hoorde pas van die dienst toen in de krant stond dat ze het stop hadden gezet :') Had best een vluchtje willen maken hoor.
Qua pricing waren ze wel ingesteld op de oliereiziger. Dus ik weet niet of je ¤400+ over had gehad voor die 35 minuten vliegen ;)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  maandag 13 april 2015 @ 13:15:10 #15
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_151642951
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 13:10 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Qua pricing waren ze wel ingesteld op de oliereiziger. Dus ik weet niet of je ¤400+ over had gehad voor die 35 minuten vliegen ;)
Logisch dat er geen animo voor was :') Ze stopten zelfs met de lijnvlucht na 2 weken, niet 2 maanden :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_151651230
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 11:43 schreef FredvZ het volgende:
Ik had van het weekend een onverwacht offshore retourtje met een Eurocopter AS365 Dauphin 2.
Inclusief het urenlange gezelschap van een toeterende misthoorn in mijn oor...
Hoezo onverwacht ? Storing ofzo ?

quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 13:10 schreef Thetallguy het volgende:
Qua pricing waren ze wel ingesteld op de oliereiziger. Dus ik weet niet of je ¤400+ over had gehad voor die 35 minuten vliegen ;)
Een jaar of wat terug waren er ook vluchten van Eelde (vlakbij Assen, dus handig voor NAM/Shell personeel) naar Aberdeen, die waren ook schrikbarend duur.
Daar heb ik ook een paar keer mee gevlogen, Goedkoopste retour was ¤350, toen ik een keer binnen een week vlucht moest hebben was het ¤700....

[ Bericht 0% gewijzigd door bluemoon23 op 13-04-2015 17:49:45 ]
  maandag 13 april 2015 @ 17:50:13 #17
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151651493
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:40 schreef bluemoon23 het volgende:
Hoezo onverwacht ? Storing ofzo ?
Er was idd even wat spoedonderhoud nodig.

quote:
Een jaar of wat terug waren er ook vluchten van Eelde (vlakbij Assen, dus voor NAM/Shell personeel) naar Aberdeen, die waren ook schrikbarend duur.
Daar heb ik ook een paar keer mee gevlogen, Goedkoopste retour was ¤350, toen ik een keer binnen een week vlucht moest hebben was het ¤700....
Vanaf Amsterdam betaal je ook zo 500 tot 1000 euro voor een retourtje, als je direct wil vliegen.
Met een overstap in Frankfurt of Kopenhagen (dus eerst de verkeerde kant op) kost nog geen 300 euro...
So we just called him Fred
pi_151651576
Wat voor werk doe je ?

Net even gekeken voor NonStop vluchten vanaf AMS naar Aberdeen, voor volgende week zit je op ¤450
Als ik ergens in Juni boek dan heb je vluchten van ¤199
  maandag 13 april 2015 @ 18:00:00 #19
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151651748
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:53 schreef bluemoon23 het volgende:
Wat voor werk doe je ?
Ik ben ICT-er bij een landelijk opererende organisatie
So we just called him Fred
pi_151673869
Ik zou in de nieuwe 3-5-3 A380's niet voor de raamplaats gaan :X

thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:20:23 The problem with the 3-5-3 A380 layout, as demonstrated by @AirlineFlyer. #paxex #AIX15 http://t.co/iXkvbKpGM2 reageer retweet
thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:05:00 So, this is how @Airbus is fitting 11 seats 3-5-3 on an A380. #paxex #AIX15 http://t.co/o8IO4peLiH reageer retweet
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  PR/Manusje van alles dinsdag 14 april 2015 @ 11:41:58 #21
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_151673954
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:38 schreef Thetallguy het volgende:
Ik zou in de nieuwe 3-5-3 A380's niet voor de raamplaats gaan :X

thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:20:23 The problem with the 3-5-3 A380 layout, as demonstrated by @AirlineFlyer. #paxex #AIX15 http://t.co/iXkvbKpGM2 reageer retweet
thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:05:00 So, this is how @Airbus is fitting 11 seats 3-5-3 on an A380. #paxex #AIX15 http://t.co/o8IO4peLiH reageer retweet
Maarrrrr, zit je wel bij het raam!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Moderator dinsdag 14 april 2015 @ 11:44:18 #22
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_151674019
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:38 schreef Thetallguy het volgende:
Ik zou in de nieuwe 3-5-3 A380's niet voor de raamplaats gaan :X

thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:20:23 The problem with the 3-5-3 A380 layout, as demonstrated by @AirlineFlyer. #paxex #AIX15 http://t.co/iXkvbKpGM2 reageer retweet
thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:05:00 So, this is how @Airbus is fitting 11 seats 3-5-3 on an A380. #paxex #AIX15 http://t.co/o8IO4peLiH reageer retweet
Dat ga ik sowieso niet, wil altijd aan het gangpad
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_151674925
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:38 schreef Thetallguy het volgende:
Ik zou in de nieuwe 3-5-3 A380's niet voor de raamplaats gaan :X

thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:20:23 The problem with the 3-5-3 A380 layout, as demonstrated by @AirlineFlyer. #paxex #AIX15 http://t.co/iXkvbKpGM2 reageer retweet
thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:05:00 So, this is how @Airbus is fitting 11 seats 3-5-3 on an A380. #paxex #AIX15 http://t.co/o8IO4peLiH reageer retweet
Het lijkt echt de nieuwe 77W te worden. :{
pi_151676379
Lekker knus... Lijkt me bij uitstek de plek om een kind op te zetten maar voor een normale volwassenne. Ja een aziaatje misschien maar een west europeaan...

Dat doet mij er aan denken. Al die Amerikanen zijn heul dik, zijn bij Amerikaanse kisten de stoelindelingen daarop aangepast of zijn die wereledwijd redelijk gelijk?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_151676521
No way dat ik in een kist stap met die indeling. Zelfs niet mocht Ryan air toch nog de kolder in de kop krijgen en me voor 100 euro de plas over kunnen zetten..... Echt niet.
Al is de wereld nog zo groot, wij weten uw rekening te vinden tot na uw dood.
  dinsdag 14 april 2015 @ 13:33:11 #26
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151676835
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:38 schreef Thetallguy het volgende:
Ik zou in de nieuwe 3-5-3 A380's niet voor de raamplaats gaan :X

thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:20:23 The problem with the 3-5-3 A380 layout, as demonstrated by @AirlineFlyer. #paxex #AIX15 http://t.co/iXkvbKpGM2 reageer retweet
thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:05:00 So, this is how @Airbus is fitting 11 seats 3-5-3 on an A380. #paxex #AIX15 http://t.co/o8IO4peLiH reageer retweet
geen gordels en reddingsvesten?
So we just called him Fred
  dinsdag 14 april 2015 @ 13:34:53 #27
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_151676881
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:33 schreef FredvZ het volgende:

[..]

geen gordels en reddingsvesten?
Het is geen Premium Economy hé? ;)
pi_151676885
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:14 schreef Karstman het volgende:
Dat doet mij er aan denken. Al die Amerikanen zijn heul dik, zijn bij Amerikaanse kisten de stoelindelingen daarop aangepast of zijn die wereledwijd redelijk gelijk?
Ligt meer aan de maatschappij dan aan locatie.

Grappig is juist dat een aantal Aziatische maatschappij juist ruime configuraties hebben terwijl men daar juist kleiner is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:20 schreef Belastinginspecteur het volgende:
No way dat ik in een kist stap met die indeling. Zelfs niet mocht Ryan air toch nog de kolder in de kop krijgen en me voor 100 euro de plas over kunnen zetten..... Echt niet.
Met Ryanair wel eerst A380's gaan vliegen.

Die 11-abreast gaat namelijk over de A380...
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:33 schreef FredvZ het volgende:
geen gordels en reddingsvesten?
Mockup van de nieuwe configuratie op een beurs. En dan zijn gordels en reddingsvesten een beetje overbodig; plus het komt niet erg positief over.
  dinsdag 14 april 2015 @ 13:35:30 #29
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_151676904
Verder moet ik er niet aan denken daar te moeten zitten met mijn 1.92m, ondanks dat ik een smal mannetje ben...
pi_151677407
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:35 schreef boriq het volgende:
Verder moet ik er niet aan denken daar te moeten zitten met mijn 1.92m, ondanks dat ik een smal mannetje ben...
Ik ben 1.95 en vind een windowseat normaal al een ellende, laat staan deze. Isle seat ftw!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  dinsdag 14 april 2015 @ 13:57:06 #31
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_151677463
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:55 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ik ben 1.95 en vind een windowseat normaal al een ellende, laat staan deze. Isle seat ftw!
Hoe zou die seat er uberhaupt uit zien bij een deur, welke al minder ruimte overlaat voor je benen... :X :N
  Moderator dinsdag 14 april 2015 @ 19:55:05 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_151688167
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:55 schreef Karstman het volgende:
Ik ben 1.95 en vind een windowseat normaal al een ellende, laat staan deze. Isle seat ftw!
In een Bombardier CRJ 100 of Embraer ERJ 145 van HOP! heb ik prima gezeten:
Bij de nooduitgang aan de kant waar maar 1 stoel van het gangpad stond :9

Wat bedoel je met Isle seat? ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 14 april 2015 @ 19:56:37 #33
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151688235
Nederland is weer een vliegtuig armer. De PH-OYJ van Arke vliegt op dit moment naar Brussel om over te worden gedragen aan de Belgische zustermaatschappij: Jetairfly.

De afgelopen maanden heeft het voornamelijk gevlogen op longhaul vluchten van voormalige zustermaatschappij NEOS in Italië en charters naar Mexico vanuit Warschau voor TUI Poland.

[ Bericht 5% gewijzigd door Fred op 14-04-2015 20:25:24 ]
So we just called him Fred
pi_151692683
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

In een Bombardier CRJ 100 of Embraer ERJ 145 van HOP! heb ik prima gezeten:
Bij de nooduitgang aan de kant waar maar 1 stoel van het gangpad stond :9

Wat bedoel je met Isle seat? ;)
ok ok ailse seat :6 :6 :6
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Moderator dinsdag 14 april 2015 @ 21:40:25 #35
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_151692767
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:38 schreef Karstman het volgende:
ok ok ailse seat :6 :6 :6
Ook dat zegt me niets
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_151692813
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ook dat zegt me niets
gangpad stoel?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Moderator dinsdag 14 april 2015 @ 21:42:42 #37
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_151692866
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:41 schreef Karstman het volgende:
gangpad stoel?
Ooh, zeg dat dan gewoon :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_151697362
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:35 schreef Iemand91 het volgende:
Mockup van de nieuwe configuratie op een beurs. En dan zijn gordels en reddingsvesten een beetje overbodig; plus het komt niet erg positief over.
Bussen ook. In Koreaanse bussen kon ik steeds prinsheerlijk zitten, terwijl Londense bussen voor mijn formaat vaak verschrikkelijk zijn.

Maar WTF, die A380 3-5-3 stoel is echt belachelijk. Zouden ze echt een heel vliegtuig vol zo gek krijgen om zichzelf 12u lang zo op te vouwen... :{
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_151697512
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 23:26 schreef LintuxCx het volgende:
Zouden ze echt een heel vliegtuig vol zo gek krijgen om zichzelf 12u lang zo op te vouwen... :{
Makkelijk. Zo lang reizigers eerst naar prijs kijken en daarna (op afstand) de rest gebeurd dat ja.

Kijk maar naar het succes van Ryanair, Easyjet etc. etc.
Je krijgt niets maar het kost ook niets. En die twee zijn nu de grootste maatschappijen van Europa geworden.
(qua passagiers, Ryanair de grootste, gevolgd door Lufthansa en Easyjet)
pi_151697544
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 23:26 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Bussen ook. In Koreaanse bussen kon ik steeds prinsheerlijk zitten, terwijl Londense bussen voor mijn formaat vaak verschrikkelijk zijn.

Maar WTF, die A380 3-5-3 stoel is echt belachelijk. Zouden ze echt een heel vliegtuig vol zo gek krijgen om zichzelf 12u lang zo op te vouwen... :{
Ligt eraan, een heleboel mensen die op vergelijkingssites gewoon de goedkoopste optie aanklikken ;)
pi_151698059
quote:
[
Nederland is weer een vliegtuig armer. De PH-OYJ van Arke vliegt op dit moment naar Brussel om over te worden gedragen aan de Belgische zustermaatschappij: Jetairfly.

De afgelopen maanden heeft het voornamelijk gevlogen op longhaul vluchten van voormalige zustermaatschappij NEOS in Italië en charters naar Mexico vanuit Warschau voor TUI Poland.
De TFM vliegt de laatste dagen ook heel wat af voor JAF. De OYI staat in ierland voor onderhoud.
--
  woensdag 15 april 2015 @ 00:07:35 #42
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151698436
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 23:53 schreef inkjet het volgende:
De TFM vliegt de laatste dagen ook heel wat af voor JAF. De OYI staat in ierland voor onderhoud.
JAF deed die vluchten met een 763ER (OO-JAP), maar die is al naar Condor, terwijl zijn vervanger dus pas sinds vandaag in België staat.

De TFM blijft trouwens op Amerika vliegen, vanaf mei zijn het weer vluchten met OR vluchtnummer, onder de vlag van Arke dus.
So we just called him Fred
pi_151699828
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 23:32 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Makkelijk. Zo lang reizigers eerst naar prijs kijken en daarna (op afstand) de rest gebeurd dat ja.

Kijk maar naar het succes van Ryanair, Easyjet etc. etc.
Je krijgt niets maar het kost ook niets. En die twee zijn nu de grootste maatschappijen van Europa geworden.
(qua passagiers, Ryanair de grootste, gevolgd door Lufthansa en Easyjet)
Ja, en van dit artikel word ik ook niet vrolijker. Ze zijn echt allemaal naar elkaar toe aan het groeien. Als RyanAir begint met intercontinentaal is het helemaal gebeurd. :{
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  woensdag 15 april 2015 @ 06:10:19 #44
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_151700301
Airbus 3-5-3 opstelling, OMG! Nou ben ik niet de breedste maar zo'n window seat ziet er toch niet uit zeg. Al moet ik wel toegeven dat ik privé bij een intercontinentale vlucht toch meestal wel voor de goedkoopste optie ga, mits de overstap tijd < 3,5 uur.

Zakelijk kies ik altijd voor de snelste optie, dus meestal KLM.

(nu in Vietnam met Malaysian voor <470 euro retour en het was een prima vlucht in een redelijk comfortabele stoel met veel beenruimte)
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_151700665
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:35 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ligt meer aan de maatschappij dan aan locatie.

Grappig is juist dat een aantal Aziatische maatschappij juist ruime configuraties hebben terwijl men daar juist kleiner is.
Ik vond vooral de verschillen bizar. Afgelopen winter 3x met jetstar pacific in Vietnam gevlogen, weet niet meer precies met welke toestellen. In 1 vlucht kon ik gewoon letterlijk niet zitten :') Met m'n reet op de stoel was fysiek onmogelijk met m'n 1.98, m'n knieën zaten echt compleet vast tegen de leuning. Heb toen de halve vlucht tegen de leuning aan gezeten of gestaan. Krapste vlucht die ik ooit meemaakte, volgens mij was t vanaf HCMC naar Phu Quock

Andere vluchten van Jetstar kon ik echt prima zitten, daarom had ik bij bovenstaande vlucht ook geen nooduitgang gekocht, die waren nog gewoon vrij namelijk maar mocht er achteraf niet gaan zitten :')

[ Bericht 1% gewijzigd door kikoooooo op 15-04-2015 08:09:08 ]
  woensdag 15 april 2015 @ 11:22:21 #46
357211 mar456
Is fan van Chloë Grace Moretz
pi_151704771
Opnieuw een gevalletje zo moet het niet:



Asiana A320 heeft wat kapotgemaakt op Hiroshima Airport en de luchthaven is sindsdien dicht

[ Bericht 57% gewijzigd door mar456 op 15-04-2015 11:46:38 ]
Is trouwens ook fan van Taylor Swift
pi_151718400
Nog niet hier voorbij zien komen, two F-16's, a Caravan, and skydivers: blog.performancedesigns.com/?p=171
pi_151728131
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 11:22 schreef mar456 het volgende:
Opnieuw een gevalletje zo moet het niet:

[ afbeelding ]

Asiana A320 heeft wat kapotgemaakt op Hiroshima Airport en de luchthaven is sindsdien dicht
Dat:




Lufthansa 747-8 D-ABYT Retrojet maakt op dit moment haar eerste commerciële vlucht:
(Aan LH geleverd op 25 maart)

Vertrek vanuit Frankfurt om 17:55 uur vanavond als LH404 naar New York JFK:




Onderweg boven Engeland:



Wat is ie mooi O+
Schijnt ook de eerste 747-8i te zijn met camera in de staart.

[ Bericht 16% gewijzigd door Iemand91 op 15-04-2015 23:58:46 ]
  woensdag 15 april 2015 @ 23:14:05 #49
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_151728637
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:00 schreef Iemand91 het volgende:

Lufthansa 747-8 D-ABYT Retrojet maakt op dit moment haar eerste commerciële vlucht:
(Aan LH geleverd op 25 maart)

Vertrek vanuit Frankfurt om 17:55 uur vanavond als LH404 naar New York JFK:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Onderweg boven Engeland:

[ afbeelding ]

Wat is ie mooi O+
Schijnt ook de eerste 747-8i te zijn met camera in de staart.
Ik heb eigenlijk niet zo veel met vliegtuigen, maar het eerste wat ik dacht was, wat een mooi ding :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_151737318
Tom Hanks Takes Flight to HBO with Wright Brothers Miniseries
quote:
Tom Hanks has had a long and fruitful relationship with HBO, particularly when it comes to miniseries. In the past he’s been an executive producer for Olive Kitteridge, John Adams, The Pacific, and Band of Brothers. He also is tied to the upcoming Lewis and Clark miniseries, and possibly a third Band of Brothers that would focus on the air force.

Speaking of flight … that brings us to his latest project, with his Playtone parter Gary Goetzman. According to Deadline, HBO has acquired the rights to David McCollough‘s book The Wright Brothers. McCollough himself has also had a fruitful partnership with HBO and Hanks in the past: the exceptional miniseries John Adams, based on his work, starring Paul Giamatti.

McCullough’s The Wright Brothers follows the story of Wilbur and Orville Wright, who went from bicycle repairmen in Ohio to aeronautic engineers. In 1903, in North Carolina’s Outer Banks, the course of history was changed when the two successfully invented the first viable flying machine to carry a pilot. And now … well, you know where we are with it now.

Given both McCullough’s exceptional talents in crafting engaging historical narratives and the list of truly great television that have come from Hanks’ partnership with HBO, there’s really no doubt that this latest project will be anything but a winner. There’s no timeline on the project yet since these are very, very early stages, but stay tuned — we’ll keep you up to date with any further news on the miniseries as it happens.
Kan mooi worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')