Bahquote:Op zondag 12 april 2015 21:59 schreef Etsu het volgende:
Registergoederenrecht: iets over horizontale natrekking.
quote:Op zondag 12 april 2015 21:58 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Tips voor een nachtje doorhalen? Behalve koffie.
Series kijken?quote:Op zondag 12 april 2015 21:58 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Tips voor een nachtje doorhalen? Behalve koffie.
Penne, kipfilet, spinazie, bousin.quote:
Verkopen ze op de markt in Groningen zwaardvis filet??quote:Op zondag 12 april 2015 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
jeetje, lijkt me lastig
ik ben te dol op vlees en vis dat ik t altijd wel eet
Geen idee, wat moet ik daar?quote:Op zondag 12 april 2015 22:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Verkopen ze op de markt in Groningen zwaardvis filet??
Ik ben dol op groentenquote:Op zondag 12 april 2015 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
jeetje, lijkt me lastig
ik ben te dol op vlees en vis dat ik t altijd wel eet
Nu heb ik zin in witlof met ham en kaasquote:Op zondag 12 april 2015 22:29 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Ik ben dol op groenten![]()
En ik eet gewoon vleesvervangers.
Denk dat ik even snel couscous met groenten uit de oven en kikkererwten maak. Its gonna be a long night!
kwaliteit voor goede prijs?quote:
AH dus.quote:Op zondag 12 april 2015 22:31 schreef IPA35 het volgende:
[..]
kwaliteit voor goede prijs?
Oh nee wacht, jij bent überrijk...
Kijk Etsu. Je weet dat ik je mag en zo. En ik weet dat AH de beste supermarkt is van Nederland.quote:
Uh ok. Hoezo?quote:Op zondag 12 april 2015 22:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Kijk Etsu. Je weet dat ik je mag en zo. En ik weet dat AH de beste supermarkt is van Nederland.
Maar ik moet eerlijk met je zijn... Je praat onzin.
Ik vraag mij af of die vlakbij Station Groningen goed is...quote:
Voorbeeld.quote:
Ja, maar daar ging mijn reactie toch ook niet over?quote:Op zondag 12 april 2015 22:39 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Voorbeeld.
Pepers.
AH, 2 stuks, bijna 1 euro 70 of zo, paprikasmaak.
Markt, 7 stuks, 1 euro, intense heetheid.
Respect.quote:
AH heeft ook geen superieure kwaliteit. Dus waar haalt een high roller als jij zijn zwaardvissteaks?quote:Op zondag 12 april 2015 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar daar ging mijn reactie toch ook niet over?
Jij zegt: "überrijk", daarom ga ik naar de AH.
Ik eet geen zwaardvissteak.quote:Op zondag 12 april 2015 22:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
AH heeft ook geen superieure kwaliteit. Dus waar haalt een high roller als jij zijn zwaardvissteaks?
Eerste paar dagen zijn het zwaarst.quote:Op zondag 12 april 2015 22:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Respect.
Ik heb het welgeteld 2,5 uur volgehouden.
Een dag lukt me wel, maar langer niet.quote:Op zondag 12 april 2015 22:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Respect.
Dat blik Unox knaks staarde mij de hele tijd maar aan.quote:Op zondag 12 april 2015 22:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een dag lukt me wel, maar langer niet.
Je moet dat niet willen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een dag lukt me wel, maar langer niet.
Eens, maar wel groot assortiment en gemak. Verder best prima prijzen, zolang je weet wat je wel en niet moet kopen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
AH heeft ook geen superieure kwaliteit. Dus waar haalt een high roller als jij zijn zwaardvissteaks?
Ditquote:
Klinkt heel fraai!quote:
quote:
quote:
Waarom dat willenquote:Op zondag 12 april 2015 22:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Respect.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister gemaakt
Overigens: morning. Nu registergoederenrecht met 4 uur slaap. Genieten wordt dat.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2015 08:08:12 ]
tutorgesprek? Zit je nog in de brugklas?quote:Op maandag 13 april 2015 10:28 schreef Blistering het volgende:
Potverdomme 3 uur reizen voor een tutorgesprek van 10 minuten.
Nu weer in de trein terug
quote:Op maandag 13 april 2015 10:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
tutorgesprek? Zit je nog in de brugklas?
Brugklasserquote:
Zo te horen ben je veel gepest vroeger.quote:Op maandag 13 april 2015 10:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Brugklasser
Beugelbekkie
Kippling tas met teveel boeken![]()
Absoluut niet. Ik ben meer het type 'pester' dan het type 'gepest worden'.quote:Op maandag 13 april 2015 10:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo te horen ben je veel gepest vroeger.
Stoerquote:Op maandag 13 april 2015 10:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ben meer het type 'pester' dan het type 'gepest worden'.
Gewoon om aan te geven dat ik niet het kneusje ben dat gepest wordt. The ball is immer in my court.quote:
Ok.quote:Op maandag 13 april 2015 10:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon om aan te geven dat ik niet het kneusje ben dat gepest wordt. The ball is immer in my court.
Tja, is toch essentiėle informatie? Kan mij niet voorstellen dat jullie mij zo inschatten, desalniettemin lijkt het mij verstandig duidelijkheid te scheppen.quote:
Ik ben blij dat je dat hebt gedaan.quote:Op maandag 13 april 2015 10:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tja, is toch essentiėle informatie? Kan mij niet voorstellen dat jullie mij zo inschatten, desalniettemin lijkt het mij verstandig duidelijkheid te scheppen.
Ik denk wel dat we chemie hebben.quote:
Tja. Wat houdt registergoederenrecht precies in?quote:Op maandag 13 april 2015 11:35 schreef Etsu het volgende:
Voor registergoederenrecht mogen we het boek van 840 blz gebruiken op het tentamen.
Bartje, wat vind je daarvan?
Joosie, was dit bij jou ook zo?
http://www.rug.nl/ocasys/rechten/vak/show?code=RGBPR00210quote:Op maandag 13 april 2015 11:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tja. Wat houdt registergoederenrecht precies in?
Dat is heel verstandig advies.quote:Op maandag 13 april 2015 12:16 schreef Blistering het volgende:
Maar goed BB, ik zit niet in de brugklas. Het was even een gesprekje met een studieadviseur (m'n eigen tutor was afwezig), gewoon ter controle of alles goed gaat en of ik nog vragen heb.
Daarnaast maakte ze even goed duidelijk dat ik nu al moet kijken welk traject ik wil gaan volgen, en dat ik sowieso alvast moet gaan kijken hoe ik verder wil (ook na m'n studie).
quote:Op maandag 13 april 2015 12:30 schreef Etsu het volgende:
Een vriend van me moest vandaag z'n scriptie inleveren maar hij was bij z'n ouders (2 uur reizen). Dus hij erheen, wilde die printen in de UB, blijkt dus dat hij de scriptie niet naar zichzelf heeft gemaild en z'n laptop was nog thuisthuis, dus nu kan die weer terug en dan weer terug
Doe eens linkje naar het boek? Wel achterlijk, nu met openboektentamens werken terwijl ik het vak zonder heb afgeslotenquote:Op maandag 13 april 2015 11:35 schreef Etsu het volgende:
Voor registergoederenrecht mogen we het boek van 840 blz gebruiken op het tentamen.
Bartje, wat vind je daarvan?
Joosie, was dit bij jou ook zo?
Dat boek van Velten.quote:Op maandag 13 april 2015 12:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe eens linkje naar het boek? Wel achterlijk, nu met openboektentamens werken terwijl ik het vak zonder heb afgesloten
Ah dat zwaargewichtquote:
Tabjes dan maar.quote:Op maandag 13 april 2015 12:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah dat zwaargewichtGeen idee of het nu een voordeel is, als je je niet goed voorbereid ben je als nog lang aan het bladeren op zoek naar het juiste stukje wat relevant is voor de casus
Ah: de klassieker, het badeendjequote:Op maandag 13 april 2015 12:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tabjes dan maar.En markeren.
Was wel saai college vanochtend.Verschillende soorten schepen en over openbare registers/BKR.
verbaasd*quote:Op maandag 13 april 2015 13:02 schreef Boterbartje het volgende:
Zit hartstikke rare vrouw ineens in de trein. Helemaal bewegen en schommelen, beetje kokhalzende bewegingen en de wenkbrauwen met stift erop getekend, maar veel te lang en schuin naar beneden waardoor ze chronisch verbaast kijkt.
Je hebt gelijk, ik zie het nu ook.quote:
quote:Op maandag 13 april 2015 13:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
In ieder geval goed nieuws gekregen van de dermatoloog. Die vlekjes op mijn borst zijn onschuldig.
Wat was de tenlastelegging?quote:Op maandag 13 april 2015 13:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
In ieder geval goed nieuws gekregen van de dermatoloog. Die vlekjes op mijn borst zijn onschuldig.
weer een 7quote:Op maandag 13 april 2015 14:30 schreef Accursius het volgende:
Een 7 voor Burgerlijk1, BSA dus binnen
[ afbeelding ]
Ja, dat is wel een beetje jammer. Ik heb nu 5x een 7 en 1x een 8. Voor strafrecht 1 en Juridische onderzoeksvaardigheden moet ik dus wel hoger gaan halen.quote:
merciquote:Op maandag 13 april 2015 14:32 schreef underground1009 het volgende:
Goed bezig Accursius, gefeliciteerd
Ahh oke, kijk dat laatste scheelt. Trekt mijn gemiddelde weer omhoogquote:Op maandag 13 april 2015 14:42 schreef underground1009 het volgende:
Een 7, vorig jaar in de herkansing gehaaldBen tweedejaars
Moest alleen nog bestuursrecht 1 wat ik nu dus met een 8 heb gehaald, en deze periode moet ik strafrecht 1 nog halen
Juridische onderzoeksvaardigheden is wel makkelijk hoog op te scoren, heb ik met een 8 afgesloten zonder al te veel moeite
Klopt.quote:Op maandag 13 april 2015 15:18 schreef Accursius het volgende:
[..]
Hehe bedankt! Jij bent nu klaar met Fiscaal Recht aan de UvA toch?
Wat maakt een 7 dan uit?quote:
+1, lekkere titel ookquote:Op maandag 13 april 2015 16:07 schreef Etsu het volgende:
Jezus man, ik kreeg een mail: "Beėindiging opleiding" als titel en in het begin: "Geachte student, Momenteel sta je ingeschreven voor Bachelor Notarieel Recht Voltijd Groningen." Later las ik: "In verband met beėindiging van deze opleiding per 31-1-2018 ..."
Ik schrok me de pleuris.
Wat zouden ze doen als we op 1 februari 2018 FAR nog niet hebben?quote:Op maandag 13 april 2015 16:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
+1, lekkere titel ook
In be4: email is verzonden door Bartje
De docent ontslaan?quote:Op maandag 13 april 2015 16:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat zouden ze doen als we op 1 februari 2018 FAR nog niet hebben?
Ohja, ik sprak vanmorgen weer met bijna alle kandidaten van FAR. Heb 1 8 gehoord, twee x 6 en bijna de rest allemaal een 5.quote:
Naja, in die zin: beter dan voorgaande jaren want voorgaande keren was 7 het hoogste en maar tweemaal gehaald. Maar als nog schiet het merendeel er niks mee opquote:Op maandag 13 april 2015 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja, ik sprak vanmorgen weer met bijna alle kandidaten van FAR. Heb 1 8 gehoord, twee x 6 en bijna de rest allemaal een 5.
Dus weer zelfde als de afgelopen jaren.
Inb4 Boterbartje.quote:Op maandag 13 april 2015 16:06 schreef Etsu het volgende:
Ik heb dit jaar meer zevens/achten gehaald dan zessen.
Ik heb vandaag ook wel wat cijfers voor je.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:53 schreef Etsu het volgende:
Goedemiddag dan maar.
Morgen weer cijfers, ben benieuwd.
lulquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook wel wat cijfers voor je.
42. 52,6. 7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |