Bahquote:Op zondag 12 april 2015 21:59 schreef Etsu het volgende:
Registergoederenrecht: iets over horizontale natrekking.
quote:Op zondag 12 april 2015 21:58 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Tips voor een nachtje doorhalen? Behalve koffie.
Series kijken?quote:Op zondag 12 april 2015 21:58 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Tips voor een nachtje doorhalen? Behalve koffie.
Penne, kipfilet, spinazie, bousin.quote:
Verkopen ze op de markt in Groningen zwaardvis filet??quote:Op zondag 12 april 2015 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
jeetje, lijkt me lastig
ik ben te dol op vlees en vis dat ik t altijd wel eet
Geen idee, wat moet ik daar?quote:Op zondag 12 april 2015 22:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Verkopen ze op de markt in Groningen zwaardvis filet??
Ik ben dol op groentenquote:Op zondag 12 april 2015 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
jeetje, lijkt me lastig
ik ben te dol op vlees en vis dat ik t altijd wel eet
Nu heb ik zin in witlof met ham en kaasquote:Op zondag 12 april 2015 22:29 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Ik ben dol op groenten![]()
En ik eet gewoon vleesvervangers.
Denk dat ik even snel couscous met groenten uit de oven en kikkererwten maak. Its gonna be a long night!
kwaliteit voor goede prijs?quote:
AH dus.quote:Op zondag 12 april 2015 22:31 schreef IPA35 het volgende:
[..]
kwaliteit voor goede prijs?
Oh nee wacht, jij bent überrijk...
Kijk Etsu. Je weet dat ik je mag en zo. En ik weet dat AH de beste supermarkt is van Nederland.quote:
Uh ok. Hoezo?quote:Op zondag 12 april 2015 22:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Kijk Etsu. Je weet dat ik je mag en zo. En ik weet dat AH de beste supermarkt is van Nederland.
Maar ik moet eerlijk met je zijn... Je praat onzin.
Ik vraag mij af of die vlakbij Station Groningen goed is...quote:
Voorbeeld.quote:
Ja, maar daar ging mijn reactie toch ook niet over?quote:Op zondag 12 april 2015 22:39 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Voorbeeld.
Pepers.
AH, 2 stuks, bijna 1 euro 70 of zo, paprikasmaak.
Markt, 7 stuks, 1 euro, intense heetheid.
Respect.quote:
AH heeft ook geen superieure kwaliteit. Dus waar haalt een high roller als jij zijn zwaardvissteaks?quote:Op zondag 12 april 2015 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar daar ging mijn reactie toch ook niet over?
Jij zegt: "überrijk", daarom ga ik naar de AH.
Ik eet geen zwaardvissteak.quote:Op zondag 12 april 2015 22:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
AH heeft ook geen superieure kwaliteit. Dus waar haalt een high roller als jij zijn zwaardvissteaks?
Eerste paar dagen zijn het zwaarst.quote:Op zondag 12 april 2015 22:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Respect.
Ik heb het welgeteld 2,5 uur volgehouden.
Een dag lukt me wel, maar langer niet.quote:Op zondag 12 april 2015 22:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Respect.
Dat blik Unox knaks staarde mij de hele tijd maar aan.quote:Op zondag 12 april 2015 22:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een dag lukt me wel, maar langer niet.
Je moet dat niet willen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een dag lukt me wel, maar langer niet.
Eens, maar wel groot assortiment en gemak. Verder best prima prijzen, zolang je weet wat je wel en niet moet kopen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
AH heeft ook geen superieure kwaliteit. Dus waar haalt een high roller als jij zijn zwaardvissteaks?
Ditquote:
Klinkt heel fraai!quote:
quote:
quote:
Waarom dat willenquote:Op zondag 12 april 2015 22:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Respect.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister gemaakt
Overigens: morning. Nu registergoederenrecht met 4 uur slaap. Genieten wordt dat.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2015 08:08:12 ]
tutorgesprek? Zit je nog in de brugklas?quote:Op maandag 13 april 2015 10:28 schreef Blistering het volgende:
Potverdomme 3 uur reizen voor een tutorgesprek van 10 minuten.
Nu weer in de trein terug
quote:Op maandag 13 april 2015 10:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
tutorgesprek? Zit je nog in de brugklas?
Brugklasserquote:
Zo te horen ben je veel gepest vroeger.quote:Op maandag 13 april 2015 10:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Brugklasser
Beugelbekkie
Kippling tas met teveel boeken![]()
Absoluut niet. Ik ben meer het type 'pester' dan het type 'gepest worden'.quote:Op maandag 13 april 2015 10:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo te horen ben je veel gepest vroeger.
Stoerquote:Op maandag 13 april 2015 10:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ben meer het type 'pester' dan het type 'gepest worden'.
Gewoon om aan te geven dat ik niet het kneusje ben dat gepest wordt. The ball is immer in my court.quote:
Ok.quote:Op maandag 13 april 2015 10:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon om aan te geven dat ik niet het kneusje ben dat gepest wordt. The ball is immer in my court.
Tja, is toch essentiële informatie? Kan mij niet voorstellen dat jullie mij zo inschatten, desalniettemin lijkt het mij verstandig duidelijkheid te scheppen.quote:
Ik ben blij dat je dat hebt gedaan.quote:Op maandag 13 april 2015 10:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tja, is toch essentiële informatie? Kan mij niet voorstellen dat jullie mij zo inschatten, desalniettemin lijkt het mij verstandig duidelijkheid te scheppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |