quote:Op zondag 12 april 2015 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bekijk het negatief: Hamilton wint wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
ZEKER als je niet de lapo hebt.quote:Op zondag 12 april 2015 09:44 schreef Sked het volgende:
Blijf met je tengels van de nieuwe topics af op mobiel man
Inderdaad en ze wilde de F1 nog wel spannender maken :pquote:Op zondag 12 april 2015 09:44 schreef Intellectueel het volgende:
Verschrikkelijke race. Geen reclame voor F1.
Nee bougiesquote:
hij is allang aangepast door nattekatquote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 12 april 2015 09:46 schreef Jigzoz het volgende:
Maar... Verstappen was wél met afstand de tofste coureur om naar te kijken.
Waar staat die dan uiteindelijk?quote:
11quote:Op zondag 12 april 2015 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar staat die dan uiteindelijk?
Elfdequote:Op zondag 12 april 2015 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar staat die dan uiteindelijk?
Bagger.quote:
Dit.quote:Op zondag 12 april 2015 09:44 schreef Jigzoz het volgende:
Mooie OP.
Nou ja, toch was het wel een leuke race.
Nou ja... Albers was gewoon niet goed genoeg, Doornbos idem, Frijns had geen geld en Verstappen sr. deed het gewoon prima.quote:Op zondag 12 april 2015 09:48 schreef MakkieR het volgende:
Soms heb ik wel het gevoel dat boven de Nederlandse coureurs een soort vloek hangt dat gepaard gaat met pech.
Echt hè, de laatste 4, 5 Nederlanders hadden alleen maar domme acties en problemen.quote:Op zondag 12 april 2015 09:48 schreef MakkieR het volgende:
Soms heb ik wel het gevoel dat boven de Nederlandse coureurs een soort vloek hangt dat gepaard gaat met pech.
quote:Op zondag 12 april 2015 09:49 schreef 0108daniel het volgende:
Was toch wel de saaiste race van het jaar.
Dat helpt mee. Maar was eigenlijk niet eens mijn reden.quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 09:49 schreef 0108daniel het volgende:
Was toch wel de saaiste race van het jaar.
Zomaar paar steekwoorden.quote:Op zondag 12 april 2015 09:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja... Albers was gewoon niet goed genoeg, Doornbos idem, Frijns had geen geld en Verstappen sr. deed het gewoon prima.
nee IKEAquote:
Mee eens, buiten de top 7 was het wel spektakel wat mij betreft.quote:Op zondag 12 april 2015 09:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
Vond de race best vermakelijk met wat leuke gevechten op de baan.
En Giedo mocht niet rijdenquote:Op zondag 12 april 2015 09:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja... Albers was gewoon niet goed genoeg, Doornbos idem, Frijns had geen geld en Verstappen sr. deed het gewoon prima.
Bijna nog dommer dan die topickaap van net.quote:Op zondag 12 april 2015 09:50 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Zomaar paar steekwoorden.
Brandstof slang, grindbak, ongelukken
Oei.quote:
Ik word altijd een beetje misselijk van Lewis. Dan nog liever Seb.quote:Op zondag 12 april 2015 09:51 schreef Sked het volgende:
Volgende keer gewoon het Italiaanse volkslied weer graag
En Webber reedt daarbij in een wk-wagen, dus die schopte het alsnog redelijk ver. En Button is zelfs WK geworden.quote:Op zondag 12 april 2015 09:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar dat was hoogstens een Webber/Button geworden.
Volgens velen moest je dit seizoen vooral daarnaar kijken.quote:
Heb je nog geld voor nieuwe tv's dan?quote:Op zondag 12 april 2015 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje misselijk van Lewis. Dan nog liever Seb.
quote:Mateschitz kan beter dreigen Max te verkopen. Die is nu meer waard dan Red Bull...
maar ze zien de race van Max en die was wel wat beter dan Sainz.quote:
quote:
twitter:tommyteddyAA twitterde op zondag 12-04-2015 om 08:48:03Wat deed ik toen ik 17 was? NIET als een eindbaas over een F1 circuit rijden.#MaxVerstappen #kroeg reageer retweet
1-0 voor Verstappen. DNF's tellen niet voor een goede vergelijking.quote:
Ha ha ha.quote:Op zondag 12 april 2015 09:55 schreef 0108daniel het volgende:
Hahaha ik lees de kranten al, Lewis spuit podium meisje onder XD
Die maken niet zoveel spelfouten.quote:Op zondag 12 april 2015 09:55 schreef 0108daniel het volgende:
Hahaha ik lees de kranten al, Lewis spuit podium meisje onder XD
Die Chinezen hebben dan ook hun hele leven de lengte van een stel schoolkinderenquote:Op zondag 12 april 2015 09:57 schreef Schunckelstar het volgende:
Die manier van praten van lewis richting publiek. Alsof ie tegen kleine kinderen praat
ed mosesquote:
Moest het ook opzoeken, Edwin Moses Amerikaanse hordeloper van vroegah.quote:
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 12 april 2015 09:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Moest het ook opzoeken, Edwin Moses Amerikaanse hordeloper van vroegah.
Olympisch kampioen. In zijn tijd onverslaanbaar.quote:
En om 12 uur WEC 6hrs op Silverstonequote:Op zondag 12 april 2015 10:01 schreef Beach het volgende:
over half uurtje World Superbike op eurosport
Dan ga ik toch voor SpangaS.quote:Op zondag 12 april 2015 10:01 schreef Beach het volgende:
over half uurtje World Superbike op eurosport
Indycar vanavond.quote:Op zondag 12 april 2015 10:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En om 12 uur WEC 6hrs op Silverstone
21.00 MotoGP komt ook nog even de hoek om
Plus Blancpain Endurance vanmiddag en IndyCars vanavondquote:Op zondag 12 april 2015 10:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En om 12 uur WEC 6hrs op Silverstone
21.00 MotoGP komt ook nog even de hoek om
Sport1quote:
Nu koop je uit protest een Ferrari?quote:Op zondag 12 april 2015 10:13 schreef Ferry_76 het volgende:
Ik koop trouwens echt nooit meer een Renault. Kutauto's.
Hm. Ik koop denk ik een Red Bull.quote:Op zondag 12 april 2015 10:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik blijf voorlopig bij Fiat denk ik. Was aan het kijken voor een Twingo RS.
twitter:jochemmyjer twitterde op zondag 12-04-2015 om 09:47:29Ik ga vandaag uit principe naar elke Renault m'n middelvinger opsteken. #maxverstappen #gp #F1 reageer retweet
Jochem Myjer wil in elkaar geslagen worden?quote:Op zondag 12 april 2015 10:15 schreef WEST het volgende:
twitter:jochemmyjer twitterde op zondag 12-04-2015 om 09:47:29Ik ga vandaag uit principe naar elke Renault m'n middelvinger opsteken. #maxverstappen #gp #F1 reageer retweet
Open dan een stream op een van de talloze sites als je zo laat inschakeltquote:Op zondag 12 april 2015 10:19 schreef Zwansen het volgende:
Fuck, koop ik voor ¤3,99 de laatste vier ronden bij Sport1 zie ik na 15 seconden dat Verstappen uitvalt...
Ik hoop dat je een grapje maakt.quote:Op zondag 12 april 2015 10:19 schreef Zwansen het volgende:
Fuck, koop ik voor ¤3,99 de laatste vier ronden bij Sport1 zie ik na 15 seconden dat Verstappen uitvalt...
niet gezocht, maar dit leek me sneller.quote:Op zondag 12 april 2015 10:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Open dan een stream op een van de talloze sites als je zo laat inschakelt
Of zet RTL op.quote:Op zondag 12 april 2015 10:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Open dan een stream op een van de talloze sites als je zo laat inschakelt
Sneller? Aangezien streams vaak iets achter lopen, mis je nog minderquote:Op zondag 12 april 2015 10:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
niet gezocht, maar dit leek me sneller.
rosberg, sukkeltje. Tijd voor verstappen om daar in te stappen 😜😜👍😄quote:Op zondag 12 april 2015 10:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Rosberg geeft Hamilton de schuld van expres langzaam te rijden zodat Vettel korterbij kon komen en Rosberg moest verdedigen tov van hem, daarnet in de persruimte allemaal gebeurt. Lewis zat er met een valse grijns bij volgens Ted Kravitz terwijl Nico woest zou zijn![]()
Naar...?quote:Op zondag 12 april 2015 10:24 schreef King_Merc het volgende:
Als ik sky hoor, zie ik rosberg aan het eind van het jaar vertrekken
Tweede rijder bij Ferrari, achter Vettel?quote:
Moet hij er voorbij gaan die jankerdquote:Op zondag 12 april 2015 10:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Rosberg geeft Hamilton de schuld van expres langzaam te rijden zodat Vettel korterbij kon komen en Rosberg moest verdedigen tov van hem, daarnet in de persruimte allemaal gebeurt. Lewis zat er met een valse grijns bij volgens Ted Kravitz terwijl Nico woest zou zijn![]()
Als Nico vind dat Hamilton te langzaam rijdt, dan gaat hij er toch gewoon voorbij.......? Zo wordt je natuurlijk nooit WK.quote:Op zondag 12 april 2015 10:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Rosberg geeft Hamilton de schuld van expres langzaam te rijden zodat Vettel korterbij kon komen en Rosberg moest verdedigen tov van hem, daarnet in de persruimte allemaal gebeurt. Lewis zat er met een valse grijns bij volgens Ted Kravitz terwijl Nico woest zou zijn![]()
Red Bull of STR schijnen nog een vacature te krijgen binnenkort. Nico past ook binnen het karakter van Renault: net niet.quote:
Kimi heeft inderdaad wel de sleutelpositie. Als die ermee stopt, dan gaat er heel veel verschuiven.quote:Op zondag 12 april 2015 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Tweede rijder bij Ferrari, achter Vettel?
Maar ik denk dat Rosberg verdomd goed weet dat hij het beste stoeltje van het hele veld heeft. Elk alternatief is een degradatie.quote:Op zondag 12 april 2015 10:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Red Bull of STR schijnen nog een vacature te krijgen binnenkort. Nico past ook binnen het karakter van Renault: net niet.
voor mercedes moet dat gaan probleem zijn, probleem is dat je met Verstappen een winnaar hebt die het Hamilton moeilijk kan maken....dan gaat Hamilton huilie huilie doen.quote:Op zondag 12 april 2015 10:35 schreef Jigzoz het volgende:
Maar stel dat er inderdaad een topstoeltje beschikbaar komt volgend jaar: wie gaan ze dan regelen? Als je zo eens de namen in het middenveld doorneemt, dan lijkt Verstappen momenteel met afstand de beste. Probleem is alleen dat hij een driejarig contract zou hebben, dus als een topteam 'm hebben wil, dan moeten ze flink de portemonnee trekken.
En dan nog, Red Bull heeft dat geld niet nodig dus de vraag is of dat met een dikke portemonnee wel gaat lukken.quote:Op zondag 12 april 2015 10:35 schreef Jigzoz het volgende:
dus als een topteam 'm hebben wil, dan moeten ze flink de portemonnee trekken.
Maar dat probleem heeft Ferrari met Vettel ook.quote:Op zondag 12 april 2015 10:36 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
voor mercedes moet dat gaan probleem zijn, probleem is dat je met Verstappen een winnaar hebt die het Hamilton moeilijk kan maken....dan gaat Hamilton huilie huilie doen.
Het contract is volgens mij niet echt een hard 3 jarig contract.
Red Bull zal er alles aan doen om hem te houden ja.quote:Op zondag 12 april 2015 10:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dan nog, Red Bull heeft dat geld niet nodig dus de vraag is of dat met een dikke portemonnee wel gaat lukken.
rosberg gooit op dit moment zijn ruiten in.......quote:Op zondag 12 april 2015 10:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Rosberg nu bij Sky. Nog steeds mad
Het heeft me verbaasd hoe verschrikkelijk onprofessioneel die gasten soms zijn. Er gaan miljarden in om, dan ga je toch niet doen alsof je twaalf bent?quote:Op zondag 12 april 2015 10:39 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
rosberg gooit op dit moment zijn ruiten in.......
Met alle respect, dat is wel erg veel 'als'. Hij moet zich richten op p8-p10, alles daarboven is dikke bonus.quote:Op zondag 12 april 2015 10:47 schreef opreis het volgende:
Rosberg speelde vorig jaar net so hard dat spelletje. En max kon ondanks meerdere overtakes/rondes achter anderen het tempo van grojean bijhouden die het merendeel van de race in clean air reed. Ik denk dat max in clean air ook nog wel dicht bij de williams had kunnen zitten. Als het een GP echt allemaal meezit dan is een plaats of 5~6 zeker mogelijk
Volgende week al? China was zo mogelijk het minst geschikte circuit voor TR. Of vergis ik me?quote:Op zondag 12 april 2015 10:47 schreef opreis het volgende:
Rosberg speelde vorig jaar net so hard dat spelletje. En max kon ondanks meerdere overtakes/rondes achter anderen het tempo van grojean bijhouden die het merendeel van de race in clean air reed. Ik denk dat max in clean air ook nog wel dicht bij de williams had kunnen zitten. Als het een GP echt allemaal meezit dan is een plaats of 5~6 zeker mogelijk
Dat kan hij ook op de baan duidelijk maken, als die die stip wat groter wordt in de spiegels had Hamilton wel eerder gas gegeven, dit toont alleen maar zijn machteloosheid aan.quote:Op zondag 12 april 2015 10:29 schreef M.Melandri het volgende:
Snap Rosberg wel, in het teambelang was het beter geweest als Lewis iets eerder zou versnellen, maar slaat nergens op om dit direct na de race te gaan melden.
en als nog meer meezit het podium, maar zo blijf je aan de gang, alles vanaf P10 is gewoon meegenomenquote:Op zondag 12 april 2015 10:47 schreef opreis het volgende:
Rosberg speelde vorig jaar net so hard dat spelletje. En max kon ondanks meerdere overtakes/rondes achter anderen het tempo van grojean bijhouden die het merendeel van de race in clean air reed. Ik denk dat max in clean air ook nog wel dicht bij de williams had kunnen zitten. Als het een GP echt allemaal meezit dan is een plaats of 5~6 zeker mogelijk
Nee, want als hij binnen 1,5 sec komt dan krijgt hij te maken met vuile lucht en gaan zijn banden eraan. Lewis had maar paar tienden harder moeten rijden en Rosberg zat veiliger tov Vettel.quote:Op zondag 12 april 2015 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan hij ook op de baan duidelijk maken, als die die stip wat groter wordt in de spiegels had Hamilton wel eerder gas gegeven, dit toont alleen maar zijn machteloosheid aan.
Nou nou eraan gaan zo hard gaat dat ook weer niet, het is gewoon een beetje pesten van Hamilton, hoort erbij maar de beste manier om aan te tonen dat iemand te langzaam gaat is er voorbij gaan.quote:Op zondag 12 april 2015 10:54 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nee, want als hij binnen 1,5 sec komt dan krijgt hij te maken met vuile lucht en gaan zijn banen eraan. Lewis had maar paar tienden harder moeten rijden en Rosberg zat veiliger tov Vettel.
Nouja dan worden ze iig minder en kon Vettel door strategie misschien iets doen. Voor Lewis lijkt het me ook beter als Rosberg punten afsnoept van Vettel, vorig jaar had hij een spelletje kunnen spelen maar nu was het niet zo nodig.quote:Op zondag 12 april 2015 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou nou eraan gaan zo hard gaat dat ook weer niet, het is gewoon een beetje pesten van Hamilton, hoort erbij maar de beste manier om aan te tonen dat iemand te langzaam gaat is er voorbij gaan.
Als ik hem goed begrijp was het in strijd met wat afgesproken was voor de race. Dan mag je daar best boos over zijn. Interessant is dat hij blijkbaar denkt meer respons te krijgen bij notabe Sky dan bij zijn eigen teamleiding. Waar de teamleiding in de tweestrijd staat lijkt mij zo onderhand wel duidelijk.quote:Op zondag 12 april 2015 10:29 schreef M.Melandri het volgende:
Snap Rosberg wel, in het teambelang was het beter geweest als Lewis iets eerder zou versnellen, maar slaat nergens op om dit direct na de race te gaan melden.
Rosberg is een grotere concurrent dan Vettel voor Hamilton, dus snap ik dat wel. Hij ziet liever dat Vettel punten afpakt van Rosberg, omdat hij op de meeste circuits toch wel sneller is dan de Ferrari.quote:Op zondag 12 april 2015 10:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nouja dan worden ze iig minder en kon Vettel door strategie misschien iets doen. Voor Lewis lijkt het me ook beter als Rosberg punten afsnoept van Vettel, vorig jaar had hij een spelletje kunnen spelen maar nu was het niet zo nodig.
En ik maar denken dat F1 een wedstrijd is, Blijkbaar deelt Rosberg een hele andere mening hierover.quote:Op zondag 12 april 2015 10:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Rosberg geeft Hamilton de schuld van expres langzaam te rijden zodat Vettel korterbij kon komen en Rosberg moest verdedigen tov van hem, daarnet in de persruimte allemaal gebeurt. Lewis zat er met een valse grijns bij volgens Ted Kravitz terwijl Nico woest zou zijn![]()
Lijkt mij niet, Hamilton heeft toch wel de edge op Rosberg, bij Ferrari weet je niet wat ze nog in de pijplijn hebben.quote:Op zondag 12 april 2015 11:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Rosberg is een grotere concurrent dan Vettel voor Hamilton, dus snap ik dat wel. Hij ziet liever dat Vettel punten afpakt van Rosberg, omdat hij op de meeste circuits toch wel sneller is dan de Ferrari.
Normaal gesproken is het merc/ferrari/williams 1-6, daarna ligt het redelijk open, zelfs red bull is nu vergelijkbaar met TR, als Max 7de rijdt en 1 of 2 van de voorste vallen of een keertje mazzel met regen/SC op het juiste moment uit staat ie 5 of 6. Maarja daarom zeg ik ook als het mee zit.quote:Op zondag 12 april 2015 10:51 schreef MrStock het volgende:
[..]
Met alle respect, dat is wel erg veel 'als'. Hij moet zich richten op p8-p10, alles daarboven is dikke bonus.
quote:Op zondag 12 april 2015 11:30 schreef Fir3fly het volgende:
Goh wat grappig, elke auto finisht ongeveer waar die zou moeten.
Ricciardo valt keihard door de mand trouwens.
Da's wel erg kort door de bocht. Hij had een stevige lijst met pech, onder andere door die kutstart. Maar inderdaad, hij heeft zich ook zelf niet van zijn allerbeste kant laten zien.quote:Op zondag 12 april 2015 11:30 schreef Fir3fly het volgende:
Ricciardo valt keihard door de mand trouwens.
Daarom, als Britney er uit ligt eind van het jaar, is de kans groot dat hij ook uit de F1 ligt. Ik zie geen team die hem zou willen hebben, leuke pr-robot, maar nu na deze race zit er al een goede error in... afvoeren dat krengquote:Op zondag 12 april 2015 11:57 schreef Beach het volgende:
Genoeg die net zo snel in die auto zouden zijn als Nico, bijv. Grosjean en Hulkenberg.
Waarom zou MGP Nico eruit gooien? Hij heeft zich de afgelopen 3 gp's alweer bewezen, na vorig jaar telkens rond Lewis te zwermen, de ideale 2de man te zijn. Sterk genoeg om de tegenstanders af te houden, niet sterk genoeg om Lewis op de baan langs te gaan (uitspattingen daargelaten). En als Lewis het dan eens laat liggen, dan is hij de eerste die ervan profiteert. Een team wil niets beter dan dat. -=edit=- laat even duidelijk zijn dat ik Nico niet afschrijf, ik zeg gewoon dat ie op dit moment voor het team ideaal is als buffer tov Hamilton. Er gaat vast en zeker een GP komen dat de rollen omgedraaid gaan zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 11:54 schreef Meike26 het volgende:
Als Rosberg er eind van dit jaar uit ligt bij MGP is het nog maar zien welk team hem wil hebben. Zijn huil/klaag gedrag in en op de baan word met de race irritanter.
twitter:F1 twitterde op zondag 12-04-2015 om 12:08:01Button penalised for Maldonado collision, drops from 13th to 14th in #ChineseGP results: http://t.co/2YcYulaIQw http://t.co/fBbxX2FFwX reageer retweet
Whehehe, Hamilton disst hem ook mooi.quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 12:23 schreef High-on-Fire het volgende:
Wat een arrogante verwende mannetjes zijn het toch die Hamilton, Rosberg en Vettel.
Wat een trieste vertoning... Dat gedoe tussen Webber en Vettel van een paar jaar geleden lijkt er bijna heldhaftig bij.quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 12:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat een trieste vertoning... Dat gedoe tussen Webber en Vettel van een paar jaar geleden lijkt er bijna heldhaftig bij.
quote:
Al die jaren dat Webber nog in die auto zat waren goede starts ook al zeldzaam.quote:Op zondag 12 april 2015 11:51 schreef Fer het volgende:
Zou mij niks verbazen als die start ook een Renault-probleem blijkt te zijn.
Dit is toch ongelovelijk... alsof hij al 10 jaar in de F1 zit..Zo kalm, volwassen, vanzelfsprekend.quote:
Ja, Vettels geupdate voorvleugel kapot en krijgt die van Webber die de race moest starten met de oudere voorvleugel. Dag erna gevolgd door ''not bad for a #2 driver''quote:Op zondag 12 april 2015 12:55 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Na de kwalificatie toch, toen Vettel wel een nieuwe spoiler kreeg en Webber niet?
Hamilton doet natuurlijk een heleboel voor de naam Mercedes in met name GB maar het is daarbuiten ook een populaire jongen. Hij heeft nou eenmaal aan zijn kont hangen dat het een superster is, Als hij een ander van de baan duwt is dat omdat het een echte racer is, en als hij er weer eens een hele race machteloos achter blijft hangen dan is dat F1 van tegenwoordig waarin inhalen onmogelijk is. Met Rosberg heeft niemand echt wat, dat doet niks voor Mercedes in Duitsland want daar is het o ja, hij heeft een Duits paspoort, in Finland is het dan wel weer een Duitser, in de rest van de wereld is het die zouteloze teamgenoot van Hamilton. Wie heeft er nou echt wat met Rosberg?quote:Op zondag 12 april 2015 12:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waarom zou MGP Nico eruit gooien? Hij heeft zich de afgelopen 3 gp's alweer bewezen, na vorig jaar telkens rond Lewis te zwermen, de ideale 2de man te zijn. Sterk genoeg om de tegenstanders af te houden, niet sterk genoeg om Lewis op de baan langs te gaan (uitspattingen daargelaten). En als Lewis het dan eens laat liggen, dan is hij de eerste die ervan profiteert. Een team wil niets beter dan dat. -=edit=- laat even duidelijk zijn dat ik Nico niet afschrijf, ik zeg gewoon dat ie op dit moment voor het team ideaal is als buffer tov Hamilton. Er gaat vast en zeker een GP komen dat de rollen omgedraaid gaan zijn.
En over zijn PR- en marketingswaarde valt ook niets te zeggen, een leuke kop die een product kan verkopen in commercials. Ik denk dat ik voor de 3de maal op 3 jaar tijd verschillende Mercedes-Benz reclames met Nico zien langskomen, Hamilton heb ik denk ik in maar 1 gezien in het eerste jaar dat ie in de Mercedes-works reed. Want zeg nou zelf, zo'n rapper-uiterlijk verkoopt niet aan de degelijke manager van een miljoenenbedrijf die in een Mercedez-Benz rijdt. Kan zijn dat die reclames er wel zijn met Hamilton, ik heb ze alleen niet (veel) gezien, in zijn Mclaren tijd waren het er veel meer (Mobil1, Hugo Boss, Vodafone.....)
Ja maar dat was al met een Ford achterin.quote:Op zondag 12 april 2015 12:42 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Al die jaren dat Webber nog in die auto zat waren goede starts ook al zeldzaam.
Ja een van de weinige die zijn laatste stint op softs deed en dus met weinig brandstof.quote:Op zondag 12 april 2015 14:14 schreef WEST het volgende:
http://www.fia.com/sites/(...)efastestlaps_v01.pdf
zie de tijd van Sainz
de rapnegerquote:Op zondag 12 april 2015 15:08 schreef Geralt het volgende:
Jammer wel, maar alweer mooi in de kijker gereden, beide RB's weer te kakken gezet en zn teamgenoot met een rookiefout en mede daardoor de hele race op P16.
Goede race van Max. Ik heb geen idee wie gewonnen heeft.![]()
quote:Op zondag 12 april 2015 15:08 schreef Geralt het volgende:
Goede race van Max. Ik heb geen idee wie gewonnen heeft.![]()
Jep maar blijft apart om te zien.quote:Op zondag 12 april 2015 14:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja een van de weinige die zijn laatste stint op softs deed en dus met weinig brandstof.
Die negers willen zo indruk maken met zo'n ketting XDquote:Op zondag 12 april 2015 15:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gouden fietsenketting
Zuur inderdaad.quote:Op zondag 12 april 2015 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme zeg... Zo briljant rijden en dan zo vlak voor de finish dit!
Eens.quote:Op zondag 12 april 2015 12:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waarom zou MGP Nico eruit gooien? Hij heeft zich de afgelopen 3 gp's alweer bewezen, na vorig jaar telkens rond Lewis te zwermen, de ideale 2de man te zijn. Sterk genoeg om de tegenstanders af te houden, niet sterk genoeg om Lewis op de baan langs te gaan (uitspattingen daargelaten). En als Lewis het dan eens laat liggen, dan is hij de eerste die ervan profiteert. Een team wil niets beter dan dat. -=edit=- laat even duidelijk zijn dat ik Nico niet afschrijf, ik zeg gewoon dat ie op dit moment voor het team ideaal is als buffer tov Hamilton. Er gaat vast en zeker een GP komen dat de rollen omgedraaid gaan zijn.
Rapper uiterlijk? Niets van dat. Tenzij je het gegeven dat het een neger is al genoeg vind tellen daarvoor. Maar Lewis heeft meer een jeugdige uitstraling. Maar ik denk niet dat het zo werkt dat je zomaar de coureurs in je reclames kan laten opdraven. Ik denk dat Lewis simpelweg meer kost dan Rosberg en in zijn contract heeft staan dat hij er minder voor hoeft te doen. Rosberg is uiteindelijk ook maar een jong ventje, dus die spreekt die groep ook niet aan.quote:En over zijn PR- en marketingswaarde valt ook niets te zeggen, een leuke kop die een product kan verkopen in commercials. Ik denk dat ik voor de 3de maal op 3 jaar tijd verschillende Mercedes-Benz reclames met Nico zien langskomen, Hamilton heb ik denk ik in maar 1 gezien in het eerste jaar dat ie in de Mercedes-works reed. Want zeg nou zelf, zo'n rapper-uiterlijk verkoopt niet aan de degelijke manager van een miljoenenbedrijf die in een Mercedez-Benz rijdt. Kan zijn dat die reclames er wel zijn met Hamilton, ik heb ze alleen niet (veel) gezien, in zijn Mclaren tijd waren het er veel meer (Mobil1, Hugo Boss, Vodafone.....)
quote:Op zondag 12 april 2015 17:43 schreef Djoetma het volgende:
Rapper uiterlijk? Niets van dat. Tenzij je het gegeven dat het een neger is al genoeg vind tellen daarvoor. Maar Lewis heeft meer een jeugdige uitstraling.
Je vindt dit je alledaagse jongen??quote:
Dat niet. Maar dat maakt niet dat het opeens een rapuiterlijk is. Hij vind het leuke muziek, so what. Nickey Hayden en Leo DiCaprio ook. Maakt niet dat het opeens een hophopuiterlijk is. Lewis, met dat per milimeter bijgehouden haar dat bovenop ook nog eens gestylleerd is...quote:Op zondag 12 april 2015 17:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[..]
Je vindt dit je alledaagse jongen??
Je trekt het je schijnbaar nogal persoonlijk aan als ik dat zeg?quote:Op zondag 12 april 2015 17:59 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Dat niet. Maar dat maakt niet dat het opeens een rapuiterlijk is. Hij vind het leuke muziek, so what. Nickey Hayden en Leo DiCaprio ook. Maakt niet dat het opeens een hophopuiterlijk is. Lewis, met dat per milimeter bijgehouden haar dat bovenop ook nog eens gestylleerd is...
Nee, ik ben het alleen niet met je eens, en vind dat je te makkelijk een bepaald afwijkende stijl meteen tot een specifieke subcultuur schaart.quote:Op zondag 12 april 2015 18:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je trekt het je schijnbaar nogal persoonlijk aan als ik dat zeg?
Mercedes moet gewoon gediskwalificeerd worden net als Ferrari en Williams. Allemaal veel te snel.quote:Op zondag 12 april 2015 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
Wie de fuck geeft er om een ketting of een oorbel of muziek? Dit is toch geen fucking LIF of R&P topic? Gaat om het rijden, en dat doet 'ie verdomd goed met verdomd goed materiaal...
En dat trek je je aan van een onbekend persoon op het internetquote:Op zondag 12 april 2015 18:02 schreef Djoetma het volgende:
Nee, ik ben het alleen niet met je eens, en vind dat je te makkelijk een bepaald afwijkende stijl meteen tot een specifieke subcultuur schaart.
quote:Op zondag 12 april 2015 19:33 schreef r1gg3d het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Verstappen als 17e is geeindigd terwijl hij uit is gevallen? http://www.formula1.com/c(...)na-results/race.html
Dit grapje heeft me 150+ eu gekost aan winst omdat ik had gebet dat Verstappen zich niet zou qualifien!
Als je 90% of meer van de race rijdt sta je in de uitslag als geklasseerd.quote:Op zondag 12 april 2015 19:33 schreef r1gg3d het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Verstappen als 17e is geeindigd terwijl hij uit is gevallen? http://www.formula1.com/c(...)na-results/race.html
Dit grapje heeft me 150+ eu gekost aan winst omdat ik had gebet dat Verstappen zich niet zou qualifien!
Hoe denk je dat Max zich wel niet voelt, die zal wel een bonus mislopen die wat meer is dan die ¤150quote:Op zondag 12 april 2015 19:45 schreef r1gg3d het volgende:
[..]
Als ie had uitgereden was ik ook tevreden, maar nu dus dubbel pech!
Normaal vind ik die straffen onzin, en dat ze veel te snel straffen uitdelen. Maar aangezien Button zelf toegeeft een fout te hebben gemaakt, en dat het maar 5 seconden waren, is dit wel redelijk terecht. Alleen die 2 punten vind ik weer zo overdreven gelijk, even veel als iemand die te hard rijdt tijdens de safetycarquote:The driver of car 22 admitted that he had made a mistake and had caused a collision
with car 13 in Turn 1.
Dit, lekker belangrijk.quote:Op zondag 12 april 2015 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
Wie de fuck geeft er om een ketting of een oorbel of muziek? Dit is toch geen fucking LIF of R&P topic? Gaat om het rijden, en dat doet 'ie verdomd goed met verdomd goed materiaal...
Gokken zonder de regels te kennenquote:Op zondag 12 april 2015 19:42 schreef r1gg3d het volgende:
Wat een idiote regel zeg....maar bedankt voor de uitleg.
quote:Op zondag 12 april 2015 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Het wordt wel eens tijd dat Max leert dat het belangrijk is om een Grand Prix uit te rijden. Met het slopen van je auto win je geen races.
Niet zo op happen, hij post hier alleen maar om Verstappen te bashen.quote:Op zondag 12 april 2015 21:11 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een coureur kan een motor niet slopen. Laatst nog een artikel van gelezen....
Helemaal niet, ik ben groot fan van Max. Eindelijk een Nederlands talent in de F1.quote:Op zondag 12 april 2015 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet zo op happen, hij post hier alleen maar om Verstappen te bashen.
Als hij toch moest uitvallen had ik liever gezien dat hij zijn auto in de grindpak geparkeerd had.quote:Op zondag 12 april 2015 21:11 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een coureur kan een motor niet slopen. Laatst nog een artikel van gelezen....
Ja?quote:Op zondag 12 april 2015 21:16 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als hij toch moest uitvallen had ik liever gezien dat hij zijn auto in de grindpak geparkeerd had.
Als hij op een andere plek zijn motor had opgeblazen had hij de auto misschien in de grindbak kunnen parkeren.quote:Op zondag 12 april 2015 21:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja?
Ik echt niet. Beter op deze manier dan een stuurfout.
Ohquote:Op zondag 12 april 2015 21:23 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als hij op een andere plek zijn motor had opgeblazen had hij de auto misschien in de grindbak kunnen parkeren.
quote:Op zondag 12 april 2015 19:33 schreef r1gg3d het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Verstappen als 17e is geeindigd terwijl hij uit is gevallen? http://www.formula1.com/c(...)na-results/race.html
Dit grapje heeft me 150+ eu gekost aan winst omdat ik had gebet dat Verstappen zich niet zou qualifien!
Voor mij wel. Had ik mooi een screenshot kunnen maken en als achtergrond op mijn bureaublad kunnen zetten.quote:
Eh okequote:Op zondag 12 april 2015 21:35 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Voor mij wel. Had ik mooi een screenshot kunnen maken en als achtergrond op mijn bureaublad kunnen zetten.
quote:Op zondag 12 april 2015 11:13 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Als je een euro per ronde betaald verklaar iedereen je voor gek natuurlijk.
Verliezer is in mijn ogen Rosberg, geen idee wat die jongen dwars zit, maar het lijkt in iedergeval niet op racen, hij is meer met politiek bezig, hij maakt zich impopulairder met de race (als dat na deze race nog kan?).quote:Op maandag 13 april 2015 01:32 schreef twiFight het volgende:
Verliezer van de race vind ik toch weer Maldonado hoor. Twee onnodige fouten waardoor hij zijn punten weg gooit. Vervelend incident met Button maar Maldonado reed toen al door eigen schuld buiten de punten.
Daar gaat de reputatie weer.quote:Op maandag 13 april 2015 06:49 schreef Geralt het volgende:
Er is maar 1 verliezer van deze race en dat is Renault.
max gaat pas aan zijn 2de toch?quote:Op maandag 13 april 2015 06:49 schreef Geralt het volgende:
Er is maar 1 verliezer van deze race en dat is Renault.
Bovendien zitten 3 van de 4 Renault mannen volgende week al aan motor 3. Er mogen er 4 gebruikt worden waarna gridstraffen volgen. En dat gaat voor Max heel vervelend zijn, want dan kan hij wellicht nog een keertje stunten door in Q3 te komen, maar meteen x plaatsen terug.
Lekker dan. Kutrenault.
Als die motor niet al 2x stuk gegaan was dan had hij alle 3 zijn eerste GP's in de punten gereden.
ja dat stuk snap ik. Bedoelde 2de motor. Na Aussie hadden ze alleen bougie vervangen toch?quote:Op maandag 13 april 2015 06:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met auto die heel blijft, was het 3x in de punten.
Klopt, hij reed gisteren met de motor die hij in Australie gebruikte. De motor van Maleisie was ook te repareren. Ik weet niet wat de schade gisteren heeft gedaan , maar hij heeft dus nog drie motoren.quote:Op maandag 13 april 2015 07:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja dat stuk snap ik. Bedoelde 2de motor. Na Aussie hadden ze alleen bougie vervangen toch?
Waterlekkage aan het einde van de race.quote:Op maandag 13 april 2015 10:04 schreef twiFight het volgende:
Wat ging er mis met de motor in malaysia dan? Hij heeft daar toch gewoon de race uitgereden?
Maldonado staat nog verrassend hoogquote:Op maandag 13 april 2015 10:10 schreef alwaysonhold het volgende:
De race performance ratings van afgelopen race kan je zien als je lid bent van de F1 website premium.
Kijken ze naar elke coureur per ronde wat betreft hun prestaties m.b.t : throttle, steering, braking, cornering en aggression. Daar geven ze dan weer cijfers voor en per ronde krijgt de coureur daar een waardering voor, de zgn "Race Performance Rating " Het gemiddelde cijfer van al die rondes geeft een eindgemiddelde.
Bij deze race was dat :
7.3 Verstappen
7.0 Raikkonen
6.9 Grosjean
6.8 Ericcson
6.5 Ricciardo
6.0 Merhi
5.9 Sainz
5.7 Maldonado
5.4 Hamilton
5.4 Rosberg
5.4 Nasr
5.3 Vettel
5.1 Massa
4.8 Stevens
4.7 Alonso
4.7 Bottas
4.1 Button
4.0 Kvyat
3.8 Perez
En wat moeten we met deze subjectieve cijfers?quote:Op maandag 13 april 2015 10:10 schreef alwaysonhold het volgende:
De race performance ratings van afgelopen race kan je zien als je lid bent van de F1 website premium.
Kijken ze naar elke coureur per ronde wat betreft hun prestaties m.b.t : throttle, steering, braking, cornering en aggression. Daar geven ze dan weer cijfers voor en per ronde krijgt de coureur daar een waardering voor, de zgn "Race Performance Rating " Het gemiddelde cijfer van al die rondes geeft een eindgemiddelde.
Bij deze race was dat :
7.3 Verstappen
7.0 Raikkonen
6.9 Grosjean
6.8 Ericcson
6.5 Ricciardo
6.0 Merhi
5.9 Sainz
5.7 Maldonado
5.4 Hamilton
5.4 Rosberg
5.4 Nasr
5.3 Vettel
5.1 Massa
4.8 Stevens
4.7 Alonso
4.7 Bottas
4.1 Button
4.0 Kvyat
3.8 Perez
Ze missen er 1quote:Op maandag 13 april 2015 10:10 schreef alwaysonhold het volgende:
De race performance ratings van afgelopen race kan je zien als je lid bent van de F1 website premium.
Kijken ze naar elke coureur per ronde wat betreft hun prestaties m.b.t : throttle, steering, braking, cornering en aggression. Daar geven ze dan weer cijfers voor en per ronde krijgt de coureur daar een waardering voor, de zgn "Race Performance Rating " Het gemiddelde cijfer van al die rondes geeft een eindgemiddelde.
Bij deze race was dat :
7.3 Verstappen
7.0 Raikkonen
6.9 Grosjean
6.8 Ericcson
6.5 Ricciardo
6.0 Merhi
5.9 Sainz
5.7 Maldonado
5.4 Hamilton
5.4 Rosberg
5.4 Nasr
5.3 Vettel
5.1 Massa
4.8 Stevens
4.7 Alonso
4.7 Bottas
4.1 Button
4.0 Kvyat
3.8 Perez
Eens.quote:Op maandag 13 april 2015 11:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik bedoel: prima gereden hoor (ook al was die eerste inhaalactie zeer risicovol en zul je zo ook wel eens samen naast de baan komen te staan, dus daar zit een leermomentje, al heeft het ook wel wat om je visitekaartje te laten zien
Ook eens. Wat zegt het nu helemaal? Naast het feit dat wij de berekening van de scores niet kennen is het een gemiddelde en gemiddelden zijn makkelijk te beinvloeden. Een slechte rondje zul je amper terugzien in de score, maar een spin juist heel veel. Maldonado bv. (hoe slecht ik hem ook vind) heeft een spin, een remfout en een crash meegemaakt. No way dat je dan 'punten scoort' op je throttle, steering en braking, want die zijn compleet anders. Dan kan je met één spin zo je gemiddelde een punt naar beneden halen? Misschien had hij anders wel een 7.5 gescoord? Nogmaals, dat weten we niet want we kennen de berekening niet, maar dat maakt die cijfers dus ook wat zinloos.quote:Op maandag 13 april 2015 11:44 schreef DS4 het volgende:
En wat moeten we met deze subjectieve cijfers?
Dit inderdaad, zonder berekeningen zijn dit soort cijfertjes slecht te beoordelen. Daarbij is het ook situatie afhankelijk zoals bij Hamilton.quote:Op maandag 13 april 2015 12:04 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ook eens. Wat zegt het nu helemaal? Naast het feit dat wij de berekening van de scores niet kennen is het een gemiddelde en gemiddelden zijn makkelijk te beinvloeden. Een slechte rondje zul je amper terugzien in de score, maar een spin juist heel veel. Maldonado bv. (hoe slecht ik hem ook vind) heeft een spin, een remfout en een crash meegemaakt. No way dat je dan 'punten scoort' op je throttle, steering en braking, want die zijn compleet anders. Dan kan je met één spin zo je gemiddelde een punt naar beneden halen? Misschien had hij anders wel een 7.5 gescoord? Nogmaals, dat weten we niet want we kennen de berekening niet, maar dat maakt die cijfers dus ook wat zinloos.
Ook een Hamilton scoort relatief laag, omdat die zoveel mogelijk zal cruisen om de auto te sparen. Toch is hij geen seconde in gevaar geweest door Rosberg en performde hij dus in feite perfect.
Of te weinig rondenquote:Op maandag 13 april 2015 11:58 schreef twiFight het volgende:
Ja ik zie geen Hulkenberg.
Misschien een probleem met zijn telemetrie?
Het feit dat Mehri boven hem staan doet dat eerste vermoeden.quote:Op maandag 13 april 2015 12:36 schreef Fer het volgende:
Ik vraag mij af wat dan hoger scoort. Met veel input en correcties die slome bak over het circuit sleuren. Of juist zo smooth mogelijk je rondes draaien.
Op zich is het wel interessant om te weten hoe men het heeft beoordeeld, maar ik vraag mij af of de cijfers dan iets betekenen. Iedere rijder heeft een eigen stijl. De een wat agressiever, de ander meer op souplesse. Onder de streep gaat het er gewoon om hoe je het om weet te zetten in prestaties.quote:Op maandag 13 april 2015 12:36 schreef Fer het volgende:
Ik vraag mij af wat dan hoger scoort. Met veel input en correcties die slome bak over het circuit sleuren. Of juist zo smooth mogelijk je rondes draaien.
Hamiltons lage score pleit juist voor die rating. De winnaar scoort laag, en inderdaad, de winnaar had een stuk sneller kunnen rijden. Het was juist vreemd geweest als Hamilton nu extreem hoog had gescoord terwijl hij nog een stuk sneller had gekund.quote:Op maandag 13 april 2015 12:04 schreef twiFight het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Ook eens. Wat zegt het nu helemaal? Naast het feit dat wij de berekening van de scores niet kennen is het een gemiddelde en gemiddelden zijn makkelijk te beinvloeden. Een slechte rondje zul je amper terugzien in de score, maar een spin juist heel veel. Maldonado bv. (hoe slecht ik hem ook vind) heeft een spin, een remfout en een crash meegemaakt. No way dat je dan 'punten scoort' op je throttle, steering en braking, want die zijn compleet anders. Dan kan je met één spin zo je gemiddelde een punt naar beneden halen? Misschien had hij anders wel een 7.5 gescoord? Nogmaals, dat weten we niet want we kennen de berekening niet, maar dat maakt die cijfers dus ook wat zinloos.
Ook een Hamilton scoort relatief laag, omdat die zoveel mogelijk zal cruisen om de auto te sparen. Toch is hij geen seconde in gevaar geweest door Rosberg en performde hij dus in feite perfect.
https://www.rtlgp-magazin(...)en-wint-aanzien.htmlquote:Soms valt een resultaat niet in cijfers uit te drukken. Mark Koense over waarom Max Verstappen maximaal scoorde in China.
Niki Lauda haalde in 1973 niet de finish van de Grand Prix van Monaco, maar de manier waarop hij zijn kansloze BRM even de top drie inreed, leverde hem een contract op met Ferrari. Gilles Villeneuve viel vier jaar later ver terug op Silverstone door een nodeloze pitstop vanwege een defecte oliedrukmeter, maar zijn naam lag die dag op ieders lippen. Ayrton Senna had in 1984 misschien wel in Monte Carlo gewonnen als die verregende race niet afgebroken was, maar die voor hem zo teleurstellend afgelopen wedstrijd verzekerde wel zijn toekomst. En Michael Schumacher kwam in zijn eerste Grand Prix niet eens verder dan de eerste bocht, maar toch was hij die zondagmiddag de meest gewilde man in de F1-paddock.
Dus dat Max Verstappen in Shanghai uitviel in het zicht van de finish van zijn fantastische race was zonder meer wrang en zonde, maar wat hij presteerde in de 54 rondjes totdat de Renault-motor in zijn rug de geest gaf, was veel meer waard dan de 8e plaats waar naartoe hij op weg was. Zijn start en de fenomenale manier waarop hij Kvyat, Ericsson, Nasr en Perez inhaalde, maakte van Max de man van de wedstrijd, de man waar iedereen het tijdens en na de race over had, de man die het meest in beeld was omdat hij liet zien dat je kunt inhalen waar anderen twijfelden of faalden, de man waaraan sommigen nog twijfelden toen hij zijn grote kans reed en die nu met zijn Toro Rosso brutaal de Red Bulls de baas bleef, de man, nee jongen nog, die op zijn 17e een heerlijk bizarre entree maakt in de Formule 1; foutloos, volwassen, relaxt en snel, sneller voorlopig zelfs dan zijn auto, want het gebrek aan topsnelheid van zijn motor maakte hij goed in die korte, zo cruciale remzones en in bochten waar hij zichtbaar andere lijnen reed. Max Verstappen, kortom, zette zich vandaag weer, en meer dan ooit, op onnavolgbare wijze in de etalage van de Formule 1.
De Grand Prix van China van 2015 is dan ook niet de race waarin Max vlak voor de finish uitviel en een paar felbevochten punten verspeelde. Het is de race waarvan je straks kunt zeggen: 'Weet je nog? Dáár brak hij definitief door'.
Max is wel echt een baasje!quote:Op maandag 13 april 2015 17:30 schreef WEST het volgende:
Column: Max Verstappen verliest punten, wint aanzien
[..]
https://www.rtlgp-magazin(...)en-wint-aanzien.html
quote:Op maandag 13 april 2015 17:30 schreef WEST het volgende:
Column: Max Verstappen verliest punten, wint aanzien
[..]
https://www.rtlgp-magazin(...)en-wint-aanzien.html
Ik vind het al heel wat dat ie uit de grindbak is gebleven.quote:Op maandag 13 april 2015 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al drie keer de race niet gewonnen. Mijn geduld begint een beetje op te raken.
Maar dan blijft de vraag wat het punt van die rating is. Wat willen ze nu precies klassificeren? "Performance rating". Nou, als het puur om performance = snelheid te doen is, laat ze die rating dan over de kwalificatie doen. Dan weet je tenminste dat (uitzonderingen daargelaten) iedereen ook zo hard gaat als 'ie kan.quote:Op maandag 13 april 2015 17:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hamiltons lage score pleit juist voor die rating. De winnaar scoort laag, en inderdaad, de winnaar had een stuk sneller kunnen rijden. Het was juist vreemd geweest als Hamilton nu extreem hoog had gescoord terwijl hij nog een stuk sneller had gekund.
Ja en nee, in de vrije training en kwalificatie had ik op meer gehoopt, zeker tov Sainz, maar we zien nu hoe Max zijn raceweekend opbouwt. Rustig op zoek naar de juiste afstelling, niet bezig met meteen de limiet opzoeken, met het risico dat hij op zaterdag wat laat liggen. Maar wat ie op zondag laat zien is idd geweldig. Boven verwachting? Als supertalent verwacht je ook iets buitengewoons van hem en dat doet ie.quote:Op maandag 13 april 2015 17:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Voorzichtige conclusie na drie races: Max overtreft zelfs de verwachtingen. Vooraf waren de meningen aardig verdeeld wat betreft de vraag of hij al wel toe was. Nu wordt hij unaniem (wellicht m.u.v. wat verdwaalde jaloerse Belgen) beschouwd als megatalent / The next big thing.
Als jij zijn carriere volgt zoals vorig jaar in de F3 kijk je er niet van op zoals moi. Maar dat maakt het niet minder knap.quote:Op maandag 13 april 2015 17:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Voorzichtige conclusie na drie races: Max overtreft zelfs de verwachtingen. Vooraf waren de meningen aardig verdeeld wat betreft de vraag of hij al wel toe was. Nu wordt hij unaniem (wellicht m.u.v. wat verdwaalde jaloerse Belgen) beschouwd als megatalent / The next big thing.
In Maleisië had-ie het toch echt bijna voor elkaar.quote:Op maandag 13 april 2015 17:36 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ie uit de grindbak is gebleven.
Ja, hij flirtte er heel eventjes meequote:Op maandag 13 april 2015 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Maleisië had-ie het toch echt bijna voor elkaar.
Ja precies, maar dat betekent dat zo'n rating wel redelijk wat zegt. Niet alles, maar wel redelijk wat.quote:Op maandag 13 april 2015 17:39 schreef twiFight het volgende:
[..]
Maar dan blijft de vraag wat het punt van die rating is. Wat willen ze nu precies klassificeren? "Performance rating". Nou, als het puur om performance = snelheid te doen is, laat ze die rating dan over de kwalificatie doen. Dan weet je tenminste dat (uitzonderingen daargelaten) iedereen ook zo hard gaat als 'ie kan.
Lewis heeft snel genoeg gereden om te winnen en langzaam genoeg gereden om de wagen zoveel mogelijk te sparen. Perfect voor het rijderskampioenschap en precies wat zijn team van 'm verlangt. Had hij als een bezetene gaan zitten trappen dan waren zijn banden veel sneller kapot geweest en had zijn team hem de pitbox uitgevloek, omdat de Ferrari's hem dan waarschijnlijk voorbij waren gegaan.
Performance als in het ultieme doel zoveel mogelijk punten scoren is niet hetzelfde als zo hard mogelijk gaan. Die rating lijkt meer op dat laatste te focussen.
Vind Sainz de verwachtingen juist niet overtreffen. Prima track record in andere categorieën en meer ervaring dan Max.quote:Op maandag 13 april 2015 17:51 schreef aesop het volgende:
[..]
Ja en nee, in de vrije training en kwalificatie had ik op meer gehoopt, zeker tov Sainz, maar we zien nu hoe Max zijn raceweekend opbouwt. Rustig op zoek naar de juiste afstelling, niet bezig met meteen de limiet opzoeken, met het risico dat hij op zaterdag wat laat liggen. Maar wat ie op zondag laat zien is idd geweldig. Boven verwachting? Als supertalent verwacht je ook iets buitengewoons van hem en dat doet ie.
Wie wel echt de verwachtingen overtreft is zijn teammaatje. Nog niet finaal om de oren gereden, op vrijdag over het algemeen iets sneller, maar op zondag vrij anoniem itt tot Max, of in elk geval veel minder spectaculair.
Ik ben benieuwd hoe de verhoudingen over een vijftal gp's zijn.
Dat de meningen verdeeld waren, impliceert ook dat er mensen, zoals jij blijkbaar, meteen al erg veel van 'em verwachtten.quote:Op maandag 13 april 2015 17:51 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Als jij zijn carriere volgt zoals vorig jaar in de F3 kijk je er niet van op zoals moi. Maar dat maakt het niet minder knap.
Max zal de komende jaren veel gesprekken op gaan leveren, omdat hij echt zo goed is.
Sorry hoor, maar wat die gasten toen deden was wel even iets andersquote:Op maandag 13 april 2015 17:30 schreef WEST het volgende:
Column: Max Verstappen verliest punten, wint aanzien
[..]
https://www.rtlgp-magazin(...)en-wint-aanzien.html
Als die Kvyat zo blijft rijden en Max ook kan hij volgend jaar al naar RBRquote:Op maandag 13 april 2015 18:21 schreef Nober het volgende:
Als Max zo doorgaat dan zal hij over een paar jaar Kimi wel gaan vervangen.
hoop ik wel dat ze een betere wagen hebben dan nu. Want dat ding is een drama. En de motor is hetzelfde blok jankmateriaal als die al heeft.quote:Op maandag 13 april 2015 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die Kvyat zo blijft rijden en Max ook kan hij volgend jaar al naar RBR
Ik neem aan dat dat wel gaat lukken, het schijnt in Monaco al beter te zijn op dat gebiedquote:Op maandag 13 april 2015 18:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoop ik wel dat ze een betere wagen hebben dan nu. Want dat ding is een drama. En de motor is hetzelfde blok jankmateriaal als die al heeft.
Op Monaco hoeven ze ook niet op 100% te rijden. Verwacht daar een sterk McLaren.quote:Op maandag 13 april 2015 18:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat wel gaat lukken, het schijnt in Monaco al beter te zijn op dat gebied
Hebben we toch nog jankende motoren in de F1. Zijn de geluidsfappers ook weer tevredenquote:Op maandag 13 april 2015 18:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoop ik wel dat ze een betere wagen hebben dan nu. Want dat ding is een drama. En de motor is hetzelfde blok jankmateriaal als die al heeft.
dus dat. Maar geloof ook wel dat Renault en Honda sterk terug komen.quote:Op maandag 13 april 2015 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op Monaco hoeven ze ook niet op 100% te rijden. Verwacht daar een sterk McLaren.
quote:Op maandag 13 april 2015 18:53 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hebben we toch nog jankende motoren in de F1. Zijn de geluidsfappers ook weer tevreden
* Geralt mompelt iets over een zwaluw en zomer enzo.quote:
Kom op, de motor is denk ik even sterk als Mercedes, je ziet het ook aan de snelheid van Sauber. Maar kwa bandenslijtage en drivebility zijn ze erg goed. Vorig jaar streden ze nog met Williams en Redbull, om later verder af te zakken. Kimi op P10-11quote:Op maandag 13 april 2015 19:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
* Geralt mompelt iets over een zwaluw en zomer enzo.
Waar haal jij vandaan dat het gaat om op het randje rijden?quote:Op maandag 13 april 2015 16:52 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er zo subjectief aan die cijfers? Het is gewoon een waardering van hoe goed iemand op het randje heeft gereden van wat mogelijk is. Het is niet zo dat er iemand achter zijn bureau die cijfertjes uitdeelt...
Precies.quote:Op maandag 13 april 2015 17:39 schreef twiFight het volgende:
Maar dan blijft de vraag wat het punt van die rating is. Wat willen ze nu precies klassificeren? "Performance rating". Nou, als het puur om performance = snelheid te doen is, laat ze die rating dan over de kwalificatie doen. Dan weet je tenminste dat (uitzonderingen daargelaten) iedereen ook zo hard gaat als 'ie kan.
Lewis heeft snel genoeg gereden om te winnen en langzaam genoeg gereden om de wagen zoveel mogelijk te sparen. Perfect voor het rijderskampioenschap en precies wat zijn team van 'm verlangt. Had hij als een bezetene gaan zitten trappen dan waren zijn banden veel sneller kapot geweest en had zijn team hem de pitbox uitgevloek, omdat de Ferrari's hem dan waarschijnlijk voorbij waren gegaan.
Performance als in het ultieme doel zoveel mogelijk punten scoren is niet hetzelfde als zo hard mogelijk gaan. Die rating lijkt meer op dat laatste te focussen.
Zolang ie niet finaal om de oren wordt gereden, regelmatig zijn punten scoort en gelijkwaardig is in de kwalificaties doet ie het goed. In die zin heeft ie het gemakkelijk.quote:Op maandag 13 april 2015 19:48 schreef twiFight het volgende:
Ik denk dat Sainz al een stuk beter doorheeft dat hij de verhalen over Max moet laten gaan en zichzelf moet bewijzen op de baan. Een stuk beter dan Rosberg dat door lijkt te hebben.
Goed voor de dag komen bij een middenmoot team is een andere tak van sport dan goed voor de dag komen bij een topteam.quote:Op maandag 13 april 2015 18:21 schreef Nober het volgende:
Als Max zo doorgaat dan zal hij over een paar jaar Kimi wel gaan vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |