Mercedes moet gewoon gediskwalificeerd worden net als Ferrari en Williams. Allemaal veel te snel.quote:Op zondag 12 april 2015 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
Wie de fuck geeft er om een ketting of een oorbel of muziek? Dit is toch geen fucking LIF of R&P topic? Gaat om het rijden, en dat doet 'ie verdomd goed met verdomd goed materiaal...
En dat trek je je aan van een onbekend persoon op het internetquote:Op zondag 12 april 2015 18:02 schreef Djoetma het volgende:
Nee, ik ben het alleen niet met je eens, en vind dat je te makkelijk een bepaald afwijkende stijl meteen tot een specifieke subcultuur schaart.
quote:Op zondag 12 april 2015 19:33 schreef r1gg3d het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Verstappen als 17e is geeindigd terwijl hij uit is gevallen? http://www.formula1.com/c(...)na-results/race.html
Dit grapje heeft me 150+ eu gekost aan winst omdat ik had gebet dat Verstappen zich niet zou qualifien!
Als je 90% of meer van de race rijdt sta je in de uitslag als geklasseerd.quote:Op zondag 12 april 2015 19:33 schreef r1gg3d het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Verstappen als 17e is geeindigd terwijl hij uit is gevallen? http://www.formula1.com/c(...)na-results/race.html
Dit grapje heeft me 150+ eu gekost aan winst omdat ik had gebet dat Verstappen zich niet zou qualifien!
Hoe denk je dat Max zich wel niet voelt, die zal wel een bonus mislopen die wat meer is dan die ¤150quote:Op zondag 12 april 2015 19:45 schreef r1gg3d het volgende:
[..]
Als ie had uitgereden was ik ook tevreden, maar nu dus dubbel pech!
Normaal vind ik die straffen onzin, en dat ze veel te snel straffen uitdelen. Maar aangezien Button zelf toegeeft een fout te hebben gemaakt, en dat het maar 5 seconden waren, is dit wel redelijk terecht. Alleen die 2 punten vind ik weer zo overdreven gelijk, even veel als iemand die te hard rijdt tijdens de safetycarquote:The driver of car 22 admitted that he had made a mistake and had caused a collision
with car 13 in Turn 1.
Dit, lekker belangrijk.quote:Op zondag 12 april 2015 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
Wie de fuck geeft er om een ketting of een oorbel of muziek? Dit is toch geen fucking LIF of R&P topic? Gaat om het rijden, en dat doet 'ie verdomd goed met verdomd goed materiaal...
Gokken zonder de regels te kennenquote:Op zondag 12 april 2015 19:42 schreef r1gg3d het volgende:
Wat een idiote regel zeg....maar bedankt voor de uitleg.
quote:Op zondag 12 april 2015 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Het wordt wel eens tijd dat Max leert dat het belangrijk is om een Grand Prix uit te rijden. Met het slopen van je auto win je geen races.
Niet zo op happen, hij post hier alleen maar om Verstappen te bashen.quote:Op zondag 12 april 2015 21:11 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een coureur kan een motor niet slopen. Laatst nog een artikel van gelezen....
Helemaal niet, ik ben groot fan van Max. Eindelijk een Nederlands talent in de F1.quote:Op zondag 12 april 2015 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet zo op happen, hij post hier alleen maar om Verstappen te bashen.
Als hij toch moest uitvallen had ik liever gezien dat hij zijn auto in de grindpak geparkeerd had.quote:Op zondag 12 april 2015 21:11 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een coureur kan een motor niet slopen. Laatst nog een artikel van gelezen....
Ja?quote:Op zondag 12 april 2015 21:16 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als hij toch moest uitvallen had ik liever gezien dat hij zijn auto in de grindpak geparkeerd had.
Als hij op een andere plek zijn motor had opgeblazen had hij de auto misschien in de grindbak kunnen parkeren.quote:Op zondag 12 april 2015 21:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja?
Ik echt niet. Beter op deze manier dan een stuurfout.
Ohquote:Op zondag 12 april 2015 21:23 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als hij op een andere plek zijn motor had opgeblazen had hij de auto misschien in de grindbak kunnen parkeren.
quote:Op zondag 12 april 2015 19:33 schreef r1gg3d het volgende:
Voor mij wel. Had ik mooi een screenshot kunnen maken en als achtergrond op mijn bureaublad kunnen zetten.quote:
Eh okequote:Op zondag 12 april 2015 21:35 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Voor mij wel. Had ik mooi een screenshot kunnen maken en als achtergrond op mijn bureaublad kunnen zetten.
quote:Op zondag 12 april 2015 11:13 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Als je een euro per ronde betaald verklaar iedereen je voor gek natuurlijk.
Verliezer is in mijn ogen Rosberg, geen idee wat die jongen dwars zit, maar het lijkt in iedergeval niet op racen, hij is meer met politiek bezig, hij maakt zich impopulairder met de race (als dat na deze race nog kan?).quote:Op maandag 13 april 2015 01:32 schreef twiFight het volgende:
Verliezer van de race vind ik toch weer Maldonado hoor. Twee onnodige fouten waardoor hij zijn punten weg gooit. Vervelend incident met Button maar Maldonado reed toen al door eigen schuld buiten de punten.
Daar gaat de reputatie weer.quote:Op maandag 13 april 2015 06:49 schreef Geralt het volgende:
Er is maar 1 verliezer van deze race en dat is Renault.
max gaat pas aan zijn 2de toch?quote:Op maandag 13 april 2015 06:49 schreef Geralt het volgende:
Er is maar 1 verliezer van deze race en dat is Renault.
Bovendien zitten 3 van de 4 Renault mannen volgende week al aan motor 3. Er mogen er 4 gebruikt worden waarna gridstraffen volgen. En dat gaat voor Max heel vervelend zijn, want dan kan hij wellicht nog een keertje stunten door in Q3 te komen, maar meteen x plaatsen terug.
Lekker dan. Kutrenault.
Als die motor niet al 2x stuk gegaan was dan had hij alle 3 zijn eerste GP's in de punten gereden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |