Als Nico vind dat Hamilton te langzaam rijdt, dan gaat hij er toch gewoon voorbij.......? Zo wordt je natuurlijk nooit WK.quote:Op zondag 12 april 2015 10:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Rosberg geeft Hamilton de schuld van expres langzaam te rijden zodat Vettel korterbij kon komen en Rosberg moest verdedigen tov van hem, daarnet in de persruimte allemaal gebeurt. Lewis zat er met een valse grijns bij volgens Ted Kravitz terwijl Nico woest zou zijn![]()
Red Bull of STR schijnen nog een vacature te krijgen binnenkort. Nico past ook binnen het karakter van Renault: net niet.quote:
Kimi heeft inderdaad wel de sleutelpositie. Als die ermee stopt, dan gaat er heel veel verschuiven.quote:Op zondag 12 april 2015 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Tweede rijder bij Ferrari, achter Vettel?
Maar ik denk dat Rosberg verdomd goed weet dat hij het beste stoeltje van het hele veld heeft. Elk alternatief is een degradatie.quote:Op zondag 12 april 2015 10:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Red Bull of STR schijnen nog een vacature te krijgen binnenkort. Nico past ook binnen het karakter van Renault: net niet.
voor mercedes moet dat gaan probleem zijn, probleem is dat je met Verstappen een winnaar hebt die het Hamilton moeilijk kan maken....dan gaat Hamilton huilie huilie doen.quote:Op zondag 12 april 2015 10:35 schreef Jigzoz het volgende:
Maar stel dat er inderdaad een topstoeltje beschikbaar komt volgend jaar: wie gaan ze dan regelen? Als je zo eens de namen in het middenveld doorneemt, dan lijkt Verstappen momenteel met afstand de beste. Probleem is alleen dat hij een driejarig contract zou hebben, dus als een topteam 'm hebben wil, dan moeten ze flink de portemonnee trekken.
En dan nog, Red Bull heeft dat geld niet nodig dus de vraag is of dat met een dikke portemonnee wel gaat lukken.quote:Op zondag 12 april 2015 10:35 schreef Jigzoz het volgende:
dus als een topteam 'm hebben wil, dan moeten ze flink de portemonnee trekken.
Maar dat probleem heeft Ferrari met Vettel ook.quote:Op zondag 12 april 2015 10:36 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
voor mercedes moet dat gaan probleem zijn, probleem is dat je met Verstappen een winnaar hebt die het Hamilton moeilijk kan maken....dan gaat Hamilton huilie huilie doen.
Het contract is volgens mij niet echt een hard 3 jarig contract.
Red Bull zal er alles aan doen om hem te houden ja.quote:Op zondag 12 april 2015 10:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dan nog, Red Bull heeft dat geld niet nodig dus de vraag is of dat met een dikke portemonnee wel gaat lukken.
rosberg gooit op dit moment zijn ruiten in.......quote:Op zondag 12 april 2015 10:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Rosberg nu bij Sky. Nog steeds mad
Het heeft me verbaasd hoe verschrikkelijk onprofessioneel die gasten soms zijn. Er gaan miljarden in om, dan ga je toch niet doen alsof je twaalf bent?quote:Op zondag 12 april 2015 10:39 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
rosberg gooit op dit moment zijn ruiten in.......
Met alle respect, dat is wel erg veel 'als'. Hij moet zich richten op p8-p10, alles daarboven is dikke bonus.quote:Op zondag 12 april 2015 10:47 schreef opreis het volgende:
Rosberg speelde vorig jaar net so hard dat spelletje. En max kon ondanks meerdere overtakes/rondes achter anderen het tempo van grojean bijhouden die het merendeel van de race in clean air reed. Ik denk dat max in clean air ook nog wel dicht bij de williams had kunnen zitten. Als het een GP echt allemaal meezit dan is een plaats of 5~6 zeker mogelijk
Volgende week al? China was zo mogelijk het minst geschikte circuit voor TR. Of vergis ik me?quote:Op zondag 12 april 2015 10:47 schreef opreis het volgende:
Rosberg speelde vorig jaar net so hard dat spelletje. En max kon ondanks meerdere overtakes/rondes achter anderen het tempo van grojean bijhouden die het merendeel van de race in clean air reed. Ik denk dat max in clean air ook nog wel dicht bij de williams had kunnen zitten. Als het een GP echt allemaal meezit dan is een plaats of 5~6 zeker mogelijk
Dat kan hij ook op de baan duidelijk maken, als die die stip wat groter wordt in de spiegels had Hamilton wel eerder gas gegeven, dit toont alleen maar zijn machteloosheid aan.quote:Op zondag 12 april 2015 10:29 schreef M.Melandri het volgende:
Snap Rosberg wel, in het teambelang was het beter geweest als Lewis iets eerder zou versnellen, maar slaat nergens op om dit direct na de race te gaan melden.
en als nog meer meezit het podium, maar zo blijf je aan de gang, alles vanaf P10 is gewoon meegenomenquote:Op zondag 12 april 2015 10:47 schreef opreis het volgende:
Nee, want als hij binnen 1,5 sec komt dan krijgt hij te maken met vuile lucht en gaan zijn banden eraan. Lewis had maar paar tienden harder moeten rijden en Rosberg zat veiliger tov Vettel.quote:Op zondag 12 april 2015 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan hij ook op de baan duidelijk maken, als die die stip wat groter wordt in de spiegels had Hamilton wel eerder gas gegeven, dit toont alleen maar zijn machteloosheid aan.
Nou nou eraan gaan zo hard gaat dat ook weer niet, het is gewoon een beetje pesten van Hamilton, hoort erbij maar de beste manier om aan te tonen dat iemand te langzaam gaat is er voorbij gaan.quote:Op zondag 12 april 2015 10:54 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nee, want als hij binnen 1,5 sec komt dan krijgt hij te maken met vuile lucht en gaan zijn banen eraan. Lewis had maar paar tienden harder moeten rijden en Rosberg zat veiliger tov Vettel.
Nouja dan worden ze iig minder en kon Vettel door strategie misschien iets doen. Voor Lewis lijkt het me ook beter als Rosberg punten afsnoept van Vettel, vorig jaar had hij een spelletje kunnen spelen maar nu was het niet zo nodig.quote:Op zondag 12 april 2015 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou nou eraan gaan zo hard gaat dat ook weer niet, het is gewoon een beetje pesten van Hamilton, hoort erbij maar de beste manier om aan te tonen dat iemand te langzaam gaat is er voorbij gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |