quote:Op zondag 12 april 2015 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bekijk het negatief: Hamilton wint wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
ZEKER als je niet de lapo hebt.quote:Op zondag 12 april 2015 09:44 schreef Sked het volgende:
Blijf met je tengels van de nieuwe topics af op mobiel man
Inderdaad en ze wilde de F1 nog wel spannender maken :pquote:Op zondag 12 april 2015 09:44 schreef Intellectueel het volgende:
Verschrikkelijke race. Geen reclame voor F1.
Nee bougiesquote:
hij is allang aangepast door nattekatquote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 12 april 2015 09:46 schreef Jigzoz het volgende:
Maar... Verstappen was wél met afstand de tofste coureur om naar te kijken.
Waar staat die dan uiteindelijk?quote:
11quote:Op zondag 12 april 2015 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar staat die dan uiteindelijk?
Elfdequote:Op zondag 12 april 2015 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar staat die dan uiteindelijk?
Bagger.quote:
Dit.quote:Op zondag 12 april 2015 09:44 schreef Jigzoz het volgende:
Mooie OP.
Nou ja, toch was het wel een leuke race.
Nou ja... Albers was gewoon niet goed genoeg, Doornbos idem, Frijns had geen geld en Verstappen sr. deed het gewoon prima.quote:Op zondag 12 april 2015 09:48 schreef MakkieR het volgende:
Soms heb ik wel het gevoel dat boven de Nederlandse coureurs een soort vloek hangt dat gepaard gaat met pech.
Echt hè, de laatste 4, 5 Nederlanders hadden alleen maar domme acties en problemen.quote:Op zondag 12 april 2015 09:48 schreef MakkieR het volgende:
Soms heb ik wel het gevoel dat boven de Nederlandse coureurs een soort vloek hangt dat gepaard gaat met pech.
quote:Op zondag 12 april 2015 09:49 schreef 0108daniel het volgende:
Was toch wel de saaiste race van het jaar.
Dat helpt mee. Maar was eigenlijk niet eens mijn reden.quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 09:49 schreef 0108daniel het volgende:
Was toch wel de saaiste race van het jaar.
Zomaar paar steekwoorden.quote:Op zondag 12 april 2015 09:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja... Albers was gewoon niet goed genoeg, Doornbos idem, Frijns had geen geld en Verstappen sr. deed het gewoon prima.
nee IKEAquote:
Mee eens, buiten de top 7 was het wel spektakel wat mij betreft.quote:Op zondag 12 april 2015 09:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
Vond de race best vermakelijk met wat leuke gevechten op de baan.
En Giedo mocht niet rijdenquote:Op zondag 12 april 2015 09:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja... Albers was gewoon niet goed genoeg, Doornbos idem, Frijns had geen geld en Verstappen sr. deed het gewoon prima.
Bijna nog dommer dan die topickaap van net.quote:Op zondag 12 april 2015 09:50 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Zomaar paar steekwoorden.
Brandstof slang, grindbak, ongelukken
Oei.quote:
Ik word altijd een beetje misselijk van Lewis. Dan nog liever Seb.quote:Op zondag 12 april 2015 09:51 schreef Sked het volgende:
Volgende keer gewoon het Italiaanse volkslied weer graag
En Webber reedt daarbij in een wk-wagen, dus die schopte het alsnog redelijk ver. En Button is zelfs WK geworden.quote:Op zondag 12 april 2015 09:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar dat was hoogstens een Webber/Button geworden.
Volgens velen moest je dit seizoen vooral daarnaar kijken.quote:
Heb je nog geld voor nieuwe tv's dan?quote:Op zondag 12 april 2015 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje misselijk van Lewis. Dan nog liever Seb.
quote:Mateschitz kan beter dreigen Max te verkopen. Die is nu meer waard dan Red Bull...
maar ze zien de race van Max en die was wel wat beter dan Sainz.quote:
quote:
twitter:tommyteddyAA twitterde op zondag 12-04-2015 om 08:48:03Wat deed ik toen ik 17 was? NIET als een eindbaas over een F1 circuit rijden.#MaxVerstappen #kroeg reageer retweet
1-0 voor Verstappen. DNF's tellen niet voor een goede vergelijking.quote:
Ha ha ha.quote:Op zondag 12 april 2015 09:55 schreef 0108daniel het volgende:
Hahaha ik lees de kranten al, Lewis spuit podium meisje onder XD
Die maken niet zoveel spelfouten.quote:Op zondag 12 april 2015 09:55 schreef 0108daniel het volgende:
Hahaha ik lees de kranten al, Lewis spuit podium meisje onder XD
Die Chinezen hebben dan ook hun hele leven de lengte van een stel schoolkinderenquote:Op zondag 12 april 2015 09:57 schreef Schunckelstar het volgende:
Die manier van praten van lewis richting publiek. Alsof ie tegen kleine kinderen praat
ed mosesquote:
Moest het ook opzoeken, Edwin Moses Amerikaanse hordeloper van vroegah.quote:
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 12 april 2015 09:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Moest het ook opzoeken, Edwin Moses Amerikaanse hordeloper van vroegah.
Olympisch kampioen. In zijn tijd onverslaanbaar.quote:
En om 12 uur WEC 6hrs op Silverstonequote:Op zondag 12 april 2015 10:01 schreef Beach het volgende:
over half uurtje World Superbike op eurosport
Dan ga ik toch voor SpangaS.quote:Op zondag 12 april 2015 10:01 schreef Beach het volgende:
over half uurtje World Superbike op eurosport
Indycar vanavond.quote:Op zondag 12 april 2015 10:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En om 12 uur WEC 6hrs op Silverstone
21.00 MotoGP komt ook nog even de hoek om
Plus Blancpain Endurance vanmiddag en IndyCars vanavondquote:Op zondag 12 april 2015 10:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En om 12 uur WEC 6hrs op Silverstone
21.00 MotoGP komt ook nog even de hoek om
Sport1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |