quote:Op zondag 12 april 2015 08:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Voor heel mcclaren. Niet alleen voor alonso
Alonso is natuurlijk 1 van de beste drivers van dit veld, dus wat betreft is het echt zonde.quote:
Net zoals zn vader soms, we hebben weer een smaakmaker in de f1quote:Op zondag 12 april 2015 08:38 schreef franklop het volgende:
Maxjezowat de enige die inhaalacties doet vooralsnog
inderdaad sloopt gewoon mijn mooie OP eruitquote:
Je weet dat niet iedereen vanuit Nederland kijkt, en Sport1Gp enkel via een NL'se IP werkt?quote:Op zondag 12 april 2015 08:37 schreef Fopje het volgende:
Zeuren op streamsBetaal gewoon 4 euro en kijk op sport1go. Gaat prima.
Met DRS maakt hij idd alleen de achterstand goed die hij opliep in de bocht ervoorquote:Op zondag 12 april 2015 08:38 schreef DeeBee het volgende:
Erg mooie acties. En ergens ook wel tof, dit is nog echt uitremmen, niet gewoon erlangs rijden vanwege DRS.
Neequote:Op zondag 12 april 2015 08:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je weet dat niet iedereen vanuit Nederland kijkt, en Sport1Gp enkel via een NL'se IP werkt?
quote:Op zondag 12 april 2015 08:39 schreef Gort het volgende:
Twee inhaalacties van Max gemist: 1x uitvallen stream, 1x reclame
Reclame op RTL? Die waren voor de actie al terug hoorquote:Op zondag 12 april 2015 08:39 schreef Gort het volgende:
Straks tijdens zijn podium ceremonie gaat je TV dus kapotquote:Op zondag 12 april 2015 08:39 schreef Gort het volgende:
Dit ja, zit in een hotel nu. Dan heb je weinig optiesquote:Op zondag 12 april 2015 08:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je weet dat niet iedereen vanuit Nederland kijkt, en Sport1Gp enkel via een NL'se IP werkt?
same hier in NZ. enige mogelijkheid is via een of ander duur SkySports abo. beetje duur voor die paar races die ik in deze timezone live kan zienquote:Op zondag 12 april 2015 08:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker man, klote Fox heeft de rechten hier in Australie ook gekocht. Kan nu niets meer via de normale TV kijken, bagger streams werken ook niet mee![]()
Hopelijk heel lang.quote:Op zondag 12 april 2015 08:41 schreef nils7 het volgende:
Hoelang duurt t voordat Max in die RBR zit als je dit zo ziet?
Hopelijk heel erg lang. STR gaat veel beter dan RBR.quote:Op zondag 12 april 2015 08:41 schreef nils7 het volgende:
1, 2 jaar maximaal. Ze zijn Kvyat al wel zatquote:Op zondag 12 april 2015 08:41 schreef nils7 het volgende:
Of die RBR is nog gewoon drie keer kutter.quote:Op zondag 12 april 2015 08:41 schreef franklop het volgende:
Ricciardo moet eens beelden van Max bekijken
Het duurt de teambaas van Red Bull mss al te langquote:Op zondag 12 april 2015 08:41 schreef nils7 het volgende:
Please, niet naar RBRquote:Op zondag 12 april 2015 08:41 schreef nils7 het volgende:
Ik ben Kvyat al beu. Wat een prutser.quote:Op zondag 12 april 2015 08:41 schreef Sked het volgende:
[..]
1, 2 jaar maximaal. Ze zijn Kvyat al wel zat
laat ze daar idd maar mee wachten. Laat Newey eerst een goeie bak bouwen. Motor is hetzelfde.quote:
De pace van de RBR is wel beter anders staan ze er niet voor in de kwaliquote:
Zelfde voor mij, ga geen abo afsluiten voor 5 of 6 races per jaar. Ben niet helemaal gekquote:Op zondag 12 april 2015 08:41 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
same hier in NZ. enige mogelijkheid is via een of ander duur SkySports abo. beetje duur voor die paar races die ik in deze timezone live kan zien
Een goede bak bouwen hangt ook af van de feedback van de coureursquote:Op zondag 12 april 2015 08:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
laat ze daar idd maar mee wachten. Laat Newey eerst een goeie bak bouwen. Motor is hetzelfde.
Ferrari gaat niet snel voor jonkies. Ik denk eerder dat Williams een goeie is als de hierarchie zo blijft. Massa valt ook wel een keer neer.quote:Op zondag 12 april 2015 08:42 schreef alwaysonhold het volgende:
Ik zou als max zijnde Ferrari in de gaten houden. Kimi draait nog maar 2 seizoenen mee....
Hier houdt het op. De Lotussen gaat ie niet pakken.quote:Op zondag 12 april 2015 08:43 schreef alwaysonhold het volgende:
max is de enige die doet inhalen. Held.
Hij is ook de enige die er dicht genoeg op zat.quote:Op zondag 12 april 2015 08:43 schreef alwaysonhold het volgende:
max is de enige die doet inhalen. Held.
Dicht genoeg?quote:Op zondag 12 april 2015 08:43 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Hij is ook de enige die er dicht genoeg op zat.
Andere konden niet inhalen.
ook....maar geloof nooit dat Ricci en Kvyat dat niet kunnen. Ze zaten eerst bij STR en die gaat al jaren best redelijk.quote:Op zondag 12 april 2015 08:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Een goede bak bouwen hangt ook af van de feedback van de coureurs
Mercedes noemen en Red Bull niet noemenquote:Op zondag 12 april 2015 08:43 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mwah.....alleen ferrari en mclaren en mercedes zijn echt top teams.
Hij pakt anders wel veel op Grosjean steeds, afgelopen 2 rondes bij elkaar meer dan een secondequote:Op zondag 12 april 2015 08:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Hier houdt het op. De Lotussen gaat ie niet pakken.
Mercedes houdt in om de banden te sparen, anders kunnen ze geen tweestopper doen.quote:
Newey kijkt alleen nog maar mee vanaf een afstand, heeft nog maar een deel voor zijn rekening genomen bij deze wagen, en vanaf volgend jaar gaat dat alleen nog maar adviserend zijn....quote:Op zondag 12 april 2015 08:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
laat ze daar idd maar mee wachten. Laat Newey eerst een goeie bak bouwen. Motor is hetzelfde.
McLaren 14 en 15 RIPquote:Op zondag 12 april 2015 08:43 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Als Max 20 jaar is heeft hij al 3 jaar ervaring. Dat telt ook mee he.quote:Op zondag 12 april 2015 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ferrari gaat niet snel voor jonkies. Ik denk eerder dat Williams een goeie is als de hierarchie zo blijft. Massa valt ook wel een keer neer.
McLaren gaat inderdaad erg lekker.quote:Op zondag 12 april 2015 08:43 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Echt he. Wat een schijtweekend zo. Hopelijk gaat Ericsson nog kapot, dan valt de schade een beeetje mee.quote:
Zeiken over je managerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Williams is natuurlijk een veel mooier team dan die 2, dus idd Williamsquote:Op zondag 12 april 2015 08:43 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
ctrl + alt + delquote:
Blijkbaar welquote:Op zondag 12 april 2015 08:45 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Alsof hij er wat aan kan doen...
computer said noquote:Op zondag 12 april 2015 08:47 schreef sasquatsch het volgende:
Even resetten en dan doet de versnellingsbak het weer.
toptalent die Sainzquote:Op zondag 12 april 2015 08:48 schreef WEST het volgende:
en nu rijdt sainz zijn persoonlijke beste tijd
Jij vindt Sainz geen talent?quote:
En dan komt 1 van Mols klassieke one-liners: ''erbij is 1, er voorbij is 2....''quote:Op zondag 12 april 2015 08:47 schreef franklop het volgende:
Max komt langzaam dichterbij de lotussen
Kansloos achteraan...quote:Op zondag 12 april 2015 08:48 schreef WEST het volgende:
en nu rijdt sainz zijn persoonlijke beste tijd
Dat is bij Max wel snel hoor.quote:Op zondag 12 april 2015 08:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dan komt 1 van Mols klassieke one-liners: ''erbij is 1, er voorbij is 2....''
Jawel, alleen net zoals voor Max vind ik het belachelijk om het woord 'wereldkampioen' al in de mond te nemenquote:
nee manor's rijden nogquote:
Mwah in deze hypothetische zin kan ik het wel hebben.quote:Op zondag 12 april 2015 08:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Jawel, alleen net zoals voor Max vind ik het belachelijk om het woord 'wereldkampioen' al in de mond te nemen
Jij hebt duidelijk vorig jaar dus niet FR3.5 gekeken, anders wist je wel dat die Sainz een behoorlijk draai aan zijn stuur kan geven.quote:
Elke keer als hij risico neemt vliegt hij de baan afquote:Op zondag 12 april 2015 08:50 schreef franklop het volgende:
Ericcson laat zijn tegenstanders wel leven, neemt geen risico's
Probeert harder te gaan dan die bak kan.quote:Op zondag 12 april 2015 08:51 schreef Toekito het volgende:
Wat is die Skippy aant prutsen vandaag zeg.
De beste RB coureur is pas 17 en rijdt er drie plekken voor. Wie had dat ooit gedacht?quote:Op zondag 12 april 2015 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ericsson is echt heel slecht.
En Ricciardo nog slechter.
Helmut Markoquote:Op zondag 12 april 2015 08:53 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De beste RB coureur is pas 17 en rijdt er drie plekken voor. Wie had dat ooit gedacht?
Plaats Vettel eens in dat rijtje naar aanleiding van beide vorig jaar in de RBR...quote:Op zondag 12 april 2015 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ericsson is echt heel slecht.
En Ricciardo nog slechter.
quote:Op zondag 12 april 2015 08:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Plaats Vettel eens in dat rijtje naar aanleiding van beide vorig jaar in de RBR...
quote:
Ericcson meervoudig-WK materiaal dus.quote:
niet zo schelden op mol hequote:Op zondag 12 april 2015 08:55 schreef nils7 het volgende:
Dat zei Nico, Niet vettel MOL, naast oog ook oor kaput?
Die is nog dronkenquote:
Zolang dat maar bij iedereen gebeurt :pquote:Op zondag 12 april 2015 08:56 schreef franklop het volgende:
Max zijn bandjes worden minder, rondetijden schieten omhoog.
Bij de anderen trouwens ook
Dat had ik vanmorgen ook nog. Maar ik ben niet in een kroeg geweestquote:
Hebben vettel en Nico al gedaanquote:Op zondag 12 april 2015 08:57 schreef HerrFritz het volgende:
Ik zie dit geen 2 stopper worden trouwens ??
Was net toch echt Vettel hoor.quote:
Is al binnen geweest, zit op 2 waarschijnlijk, de meeste zitten op 3quote:Op zondag 12 april 2015 08:57 schreef nils7 het volgende:
Is Sainz al binnen geweest?
Zou die een 1 stopper doen...
Het radio berichtje was van Britney toen Vettel in beeld wasquote:Op zondag 12 april 2015 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was net toch echt Vettel hoor.
Jammer dat ie dan Nico Hulkenberg zegt
Kunnen de Chinezen volgende week weer banden maken.quote:Op zondag 12 april 2015 08:58 schreef Fopje het volgende:
Ze mogen wel ff pauze houden en de veegwagen laten komen.
die skippy is wel snellerquote:Op zondag 12 april 2015 08:59 schreef nils7 het volgende:
Zolang Max sneller is, lekker laten rijden.
Ja grosjean pitquote:Op zondag 12 april 2015 09:00 schreef Nober het volgende:
Is Verstappen in staat om Grosjean in te halen?
Speelt met de rest, wordt toch een makkelijke zege.quote:
quote:
apart, had wel twee soft stint nog verwachtquote:
Hij was eigenlijk wel aardig bezig vandaag.quote:Op zondag 12 april 2015 09:02 schreef Sked het volgende:
Maldonado maakt er een zootje van. Je verwacht het niet.
maar veel meer domme acties gemaaktquote:Op zondag 12 april 2015 09:03 schreef Beach het volgende:
Hij heeft wel een race gewonnen, kan ik van de klagers hier niet zeggen.
Maldonado
Hij miste de pitstraatquote:Op zondag 12 april 2015 09:03 schreef franklop het volgende:
Uiteraard mis ik mallo door RTL reclame, wat gebeurde er?
Tientallen in F1 2014quote:Op zondag 12 april 2015 09:03 schreef Beach het volgende:
Hij heeft wel een race gewonnen, kan ik van de klagers hier niet zeggen.
Maldonado
wou de pitsingang rechtdoor nemen.quote:Op zondag 12 april 2015 09:03 schreef franklop het volgende:
Uiteraard mis ik mallo door RTL reclame, wat gebeurde er?
wel een seconde snellerquote:
Die was paar ronde voor max gepits hoorquote:Op zondag 12 april 2015 09:04 schreef HerrFritz het volgende:
Per moet nog pitten en heeft oude banden
45,4quote:Op zondag 12 april 2015 09:05 schreef Fopje het volgende:
Of heeft iemand de rondetijden van Sainz in de gaten gehouden?
Mwoah valt mee.... Vettel en Rosberg is nog niet gedaanquote:
Max houdt de boel nog wakkerquote:
volgens Mol moet hij nog.quote:Op zondag 12 april 2015 09:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Die was paar ronde voor max gepits hoor
Maar rijdt wel op soft nou, lijkt me niet dat die daarmee de race kan uitrijden?quote:Op zondag 12 april 2015 09:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Die was paar ronde voor max gepits hoor
Hij is best snel maar manmanman wat een fouten maakt iequote:Op zondag 12 april 2015 09:06 schreef DeeBee het volgende:
Die Maldonado, zit er ook alleen in voor z'n knaken...
en meteen weg geschakeldquote:
Jaquote:Op zondag 12 april 2015 09:07 schreef Fopje het volgende:
Wat doen ze nou steeds met hun armen als ze wegrijden bij de pitcrew? Even zwaaien ofzo?
Nieuw vizier.quote:Op zondag 12 april 2015 09:07 schreef Fopje het volgende:
Wat doen ze nou steeds met hun armen als ze wegrijden bij de pitcrew? Even zwaaien ofzo?
tear off weghalenquote:Op zondag 12 april 2015 09:07 schreef Fopje het volgende:
tearoff lijkt mequote:Op zondag 12 april 2015 09:07 schreef Fopje het volgende:
bier bestellen voor de crew.quote:Op zondag 12 april 2015 09:07 schreef Fopje het volgende:
Idd. Ik had beter kunnen blijven tukken...quote:
Ahquote:
Das een plastic laagje over het vizier. Dat trekken ze eraf om weer goed zicht te krijgen.quote:
Nasr looopt 0,1 per ronde in...quote:Op zondag 12 april 2015 09:11 schreef nils7 het volgende:
Hij moet Perez voorbij anders komt Nasr te dicht bij
Maar Pérez heeft een Mercedes achterin.quote:Op zondag 12 april 2015 09:11 schreef nils7 het volgende:
Hij moet Perez voorbij anders komt Nasr te dicht bij
Het ligt er maar net aan met wat voor een nationaliteit van bril je kijkt....quote:
Na ja liever dat Max 0.4 uitlooptquote:Op zondag 12 april 2015 09:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Nasr looopt 0,1 per ronde in...
Nu toevallig dan 0,4
Ongelukken zijn spannend ja? Vraag dat een aan Bianchi.quote:Op zondag 12 april 2015 09:11 schreef 0108daniel het volgende:
Gebeurd niet eens een ongeluk of iets anders spannends.
Australie denk ik.quote:
zit op medium dus kan de race uitrijden.quote:Op zondag 12 april 2015 09:12 schreef caspervc het volgende:
En dan maar hopen dat max niet een 3 stop heeft ....
Ja in NL als je dat denkt of zegt gaat je kop eraf...quote:Op zondag 12 april 2015 09:12 schreef Intellectueel het volgende:
Sky Sports commentator vergelijkt Max even met Senna en Schumacher.
Kan beter zijn dat hun het zeggen tochquote:Op zondag 12 april 2015 09:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja in NL als je dat denkt of zegt gaat je kop eraf...
brundle?quote:Op zondag 12 april 2015 09:12 schreef Intellectueel het volgende:
Sky Sports commentator vergelijkt Max even met Senna en Schumacher.
Dan gebeurd er teminste iets.quote:Op zondag 12 april 2015 09:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ongelukken zijn spannend ja? Vraag dat een aan Bianchi.
Jawel daarom zit ie niet in mn manager hahahaquote:
Een race waar alleen Maldonado en Verstappen wat doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |