Dat is bij Max wel snel hoor.quote:Op zondag 12 april 2015 08:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dan komt 1 van Mols klassieke one-liners: ''erbij is 1, er voorbij is 2....''
Jawel, alleen net zoals voor Max vind ik het belachelijk om het woord 'wereldkampioen' al in de mond te nemenquote:
nee manor's rijden nogquote:
Mwah in deze hypothetische zin kan ik het wel hebben.quote:Op zondag 12 april 2015 08:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Jawel, alleen net zoals voor Max vind ik het belachelijk om het woord 'wereldkampioen' al in de mond te nemen
Jij hebt duidelijk vorig jaar dus niet FR3.5 gekeken, anders wist je wel dat die Sainz een behoorlijk draai aan zijn stuur kan geven.quote:
Elke keer als hij risico neemt vliegt hij de baan afquote:Op zondag 12 april 2015 08:50 schreef franklop het volgende:
Ericcson laat zijn tegenstanders wel leven, neemt geen risico's
Probeert harder te gaan dan die bak kan.quote:Op zondag 12 april 2015 08:51 schreef Toekito het volgende:
Wat is die Skippy aant prutsen vandaag zeg.
De beste RB coureur is pas 17 en rijdt er drie plekken voor. Wie had dat ooit gedacht?quote:Op zondag 12 april 2015 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ericsson is echt heel slecht.
En Ricciardo nog slechter.
Helmut Markoquote:Op zondag 12 april 2015 08:53 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De beste RB coureur is pas 17 en rijdt er drie plekken voor. Wie had dat ooit gedacht?
Plaats Vettel eens in dat rijtje naar aanleiding van beide vorig jaar in de RBR...quote:Op zondag 12 april 2015 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ericsson is echt heel slecht.
En Ricciardo nog slechter.
quote:Op zondag 12 april 2015 08:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Plaats Vettel eens in dat rijtje naar aanleiding van beide vorig jaar in de RBR...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |