Alles voor d`n kudos!quote:Op zondag 12 april 2015 17:36 schreef Yankee het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor onzin om altijd maar een stravalinkje te plaatsen![]()
D2 met een gemiddelde van 26. Dat is geen kudo waardigquote:Op zondag 12 april 2015 17:38 schreef Levitas het volgende:
[..]
Alles voor d`n kudos!
https://www.strava.com/activities/283791863
Ah duidelijk, bedankt voor de uitlegquote:Op zondag 12 april 2015 17:38 schreef Levitas het volgende:
[..]
Alles voor d`n kudos!
https://www.strava.com/activities/283791863
Haha, windje tegen de eerste 30km. Daarna zie je de snelheid ook meteen richting de 30 gaan. Maareh, was jij niet altijd degene die zei dat gemiddelde snelheid niet boeide?quote:Op zondag 12 april 2015 17:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
D2 met een gemiddelde van 26. Dat is geen kudo waardig
tuurlijk, zal vast nog wel eens op de herhaling gaanquote:Op zondag 12 april 2015 17:33 schreef ddx het volgende:
Doe nog eens zo'n meet Kaas alleen dan iets latere starttijd dan kom ik ook wel ff langs.
ja je komt er behalve wat dooie konijnen op het fietspad ook geen kip tegen verder.quote:Op zondag 12 april 2015 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Industrie wel indrukwekkend ook. Ik kijk daar graag naar
Yankee is gewoon jaloers.quote:Op zondag 12 april 2015 17:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Pff, het lijkt hier wel de politiek. Godverdomme over alles wat je hier post moet je tien keer nadenken of iedereen het er wel mee eens is. Als het je niet bevalt dan lees je de post niet, negeer je de linkjes of je tyft gewoon op uit het forum. Heb je er helemaal geen last meer van...
Triest gedoe...
Ja, en is wat vroeg om die nu al in te vriezen voor met de kerst.quote:Op zondag 12 april 2015 17:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja je komt er behalve wat dooie konijnen op het fietspad ook geen kip tegen verder.
Oh ja, een opmerking maken is hier verboden. Sorry, vergetenquote:Op zondag 12 april 2015 17:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Pff, het lijkt hier wel de politiek. Godverdomme over alles wat je hier post moet je tien keer nadenken of iedereen het er wel mee eens is. Als het je niet bevalt dan lees je de post niet, negeer je de linkjes of je tyft gewoon op uit het forum. Heb je er helemaal geen last meer van...
Triest gedoe...
quote:Op zondag 12 april 2015 17:42 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haha, windje tegen de eerste 30km. Daarna zie je de snelheid ook meteen richting de 30 gaan. Maareh, was jij niet altijd degene die zei dat gemiddelde snelheid niet boeide?![]()
En ja, ik hap hier doelbewust op
Te kleine fietsjes zijn helemaal hip joh. Lekker lange stuurpenquote:Op zondag 12 april 2015 18:04 schreef muzas het volgende:
Ik mag de stalen duell van mn schoonpa hebben....
1 maatje te klein E
eigenlijk... maar kan daar wel een woonwerkraket van bouwen
fixie bouwen toch kan je vastverzet bokaal rijdenquote:Op zondag 12 april 2015 18:04 schreef muzas het volgende:
Ik mag de stalen duell van mn schoonpa hebben....
1 maatje te klein E
eigenlijk... maar kan daar wel een woonwerkraket van bouwen
Dat was een pittige 80km terug danquote:Op zondag 12 april 2015 18:16 schreef kanovinnie het volgende:
80 km voor de wind, neefje van de afsluitdijk gepikt en 80 km tegen
Zeg dat.... Max was 30 ofzo en open vlakte kwamen we echt niet boven de 20.quote:
modoloquote:Op zondag 12 april 2015 18:22 schreef muzas het volgende:
Wel een hoop aandacht nodig... die remmen zijn gaar... derrie werkt nog perfect. Maguro ofzo remmen.
Schoonpa, mijn pa duwt al een paar jaar madeliefjes omhoogquote:Op zondag 12 april 2015 18:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je pa is slim, nu heeft hij geen kosten aan de stort
Volle snelheid doen ze alleen op stukken zonder overwegen.quote:Op zondag 12 april 2015 18:29 schreef Tommeke het volgende:
Die TGV reed gelukkig niet volle bak, die krengen rijden meer dan 250 per uur volgens mij.
hoe was je maat gefinished, ben wel beetje benieuwdquote:Op zondag 12 april 2015 17:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Triest gedoe...
Hahah held!quote:Op zondag 12 april 2015 18:33 schreef Tommeke het volgende:
Het grootste genot kwam toen ik naar huis fietste. Ik werd ingehaald door een auto, waar een of andere sjappie in de bijrijdersstoel me uitschold voor homo
Nu maakt me dat niet uit, dus ik lachte hem maar wat dommig uit. Alleen stonden ze toen stil voor het stoplicht en hij probeerde me uit het niets een tik te geven ofzo![]()
Dat vond ik niet zo leuk, dus ik fietste door en ging ook bij het stoplicht staan. Ze kregen groen licht en haalden me in, die lullo wou me weer uitschelden, maar voordat hij iets kon zeggen spoot ik m'n bidon met plakkerige energydrink in z'n gezicht. Je had die kop moeten zien haha
3:15,55 Niet zoals gepland, maar wel een persoonlijk record. Hij was heel erg tevreden met de tijd.quote:Op zondag 12 april 2015 18:34 schreef dop het volgende:
[..]
hoe was je maat gefinished, ben wel beetje benieuwd
mag hij zeker trots op zijnquote:Op zondag 12 april 2015 18:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
3:15,55 Niet zoals gepland, maar wel een persoonlijk record. Hij was heel erg tevreden met de tijd.
Ja.quote:Op zondag 12 april 2015 20:14 schreef poiuytr het volgende:
Heb dit jaar flink wat minder kilometers gemaakt tov vorig jaar, toch voel ik me stukken sterker. Wordt je hartslag ook lager als je drie dagen achtereen sport?
Baas!quote:Op zondag 12 april 2015 18:33 schreef Tommeke het volgende:
...
maar voordat hij iets kon zeggen spoot ik m'n bidon met plakkerige energydrink in z'n gezicht. Je had die kop moeten zien haha
Hey sinds wanneer heb jij een ander accountquote:Op zondag 12 april 2015 21:21 schreef Carb het volgende:
Vandaag DNF bij Omloop van de Glazen Stad. Achterwiel blokkeerde plotseling volledig. Na de wielwissel tussen de auto's, maar helaas na 12km uit koers gehaald. Weet niet precies wat er gebeurt is met mijn wiel, want nu draait die weer goed.
oprotte kkhipsterquote:Op zondag 12 april 2015 21:04 schreef seto het volgende:
Is het ook toegestaan om vragen over single speed fietsen te stellen?
Watvoor wiel heb je?quote:Op zondag 12 april 2015 21:21 schreef Carb het volgende:
Vandaag DNF bij Omloop van de Glazen Stad. Achterwiel blokkeerde plotseling volledig. Na de wielwissel tussen de auto's, maar helaas na 12km uit koers gehaald. Weet niet precies wat er gebeurt is met mijn wiel, want nu draait die weer goed.
1 januari.quote:Op zondag 12 april 2015 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hey sinds wanneer heb jij een ander account
Zonda.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |