https://www.strava.com/routes/261964quote:Op zondag 12 april 2015 15:17 schreef muzas het volgende:
100k...
We zaten te denken om die 'hel van heuvelrug' route te herhalen... Ik ken het daar ondertussen wel een beetje.
Dorpjes ontlopen lijkt me lastig
Eerlijk gezegd vind ik deze overtreding nóg erger dan dopinggebruik. Want het is echt levensgevaarlijk. Dus wmb mogen ze hen een jaartje of 2 schorsen.quote:Op zondag 12 april 2015 15:25 schreef Gripper het volgende:
Als t 5 of 10 man waren geweest; dan hadden die jongens inmiddels al in de teambus gezeten. Maar met 40 man durven ze t niet.
Krijgen ze straks een boete van 100 ¤ PP ofzo
Halve peloton reed onder de spoorwegbomen door en de TGV miste hen op een seconde of 10-15.quote:Op zondag 12 april 2015 15:26 schreef muzas het volgende:
ik miste het wat gebeurde er?
@Dop, thnx ook ff naar kijken!
dafuq?!?quote:Op zondag 12 april 2015 15:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Halve peloton reed onder de spoorwegbomen door en de TGV miste hen op een seconde of 10-15.
Zo, heb me hart vastgehouden op dat moment. TGV kwam volgens mij (gelukkig) ook niet op volle vaart aanrijden. Die snelheid valt toch totaal niet in te schatten, zoiets zou je niet moeten willen riskeren.. Ook al weet je dat de kopgroep niet teruggefloten gaan worden i.t.t het pelotonquote:Op zondag 12 april 2015 15:20 schreef Wombcat het volgende:
Ik ben wel een beetje afgehaakt bij PR. Wmb hadden ze iedereen die bij die spoorwegovergang doorreed uit de koets moeten nemenLevensgevaarlijk
Wat gruwelijk balen weer voor Sep.. Lekke band op het moment dat het er toe doet én hij mee zit..quote:Op zondag 12 april 2015 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een genot
Krek 2e
Lotto djumbo!!!
Dacht ik ook, maar de route erheen gaat over flink wat viaducten met lange fietspaden tussendoor. Op de 2e maasvlakte fiets je in een grote cirkel met de zee links op de heenweg. De weg maakt een flauwe bocht waardoor de wind draait. Het waait altijd hard daar. Aan het eind ga je dan weer terug. Het was een soort duurtraining met flink wat sprints tussenin op de viaducten en bruggen en stukken tempo tussendoor.quote:Op zondag 12 april 2015 13:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK. Waarom op de Maasvlakte? Zo boeiend fietsen lijkt het me daar niet.
Industrie wel indrukwekkend ook. Ik kijk daar graag naarquote:Op zondag 12 april 2015 17:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar de route erheen gaat over flink wat viaducten met lange fietspaden tussendoor. Op de 2e maasvlakte fiets je in een grote cirkel met de zee links op de heenweg. De weg maakt een flauwe bocht waardoor de wind draait. Het waait altijd hard daar. Aan het eind ga je dan weer terug. Het was een soort duurtraining met flink wat sprints tussenin op de viaducten en bruggen en stukken tempo tussendoor.
Vind het vanuit mijn stad eigenlijk best een leuke afwisseling op mijn andere rondjes in de omgeving.
Team Frank wat is dat precies? Team met Frank als (alleenop)kopman?quote:Op zondag 12 april 2015 17:20 schreef ddx het volgende:
Er stond een best windje vandaag, hoge wielen was soms best ff oppassen.
Maar lekker stukje gereden met team Frank.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.strava.com/activities/283906814
Vroege starttijd was ik schuld.quote:Op zondag 12 april 2015 17:33 schreef ddx het volgende:
Doe nog eens zo'n meet Kaas alleen dan iets latere starttijd dan kom ik ook wel ff langs.
Team Frank als in hij 'organiseert' de rit, goed hij doet flink wat kopwerk maar vandaag heeft iedereen wel goed mee gedaan.quote:Op zondag 12 april 2015 17:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Team Frank wat is dat precies? Team met Frank als (alleenop)kopman?
Zelfde onzin als filmpjes plaatsen van wielerkoersen die je ook op tv had kunnen zienquote:Op zondag 12 april 2015 17:36 schreef Yankee het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor onzin om altijd maar een stravalinkje te plaatsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |